strona 24 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~klaudia / 2020-02-20 14:20
przemiłą obsługa, dobry kontakt z klientem, nie mam żadnych uwag -
-
~Andrew / 2020-02-17 02:21
24/7 servis telefoniczny ....za kazdym razem inny oriwadzi twoja sprawe i kazdoazow musisz powtarzac ta sama dluga historie ...i tak nie bedzie odnotowana i załatwiona jak prosiłeś WadyInwalidztwo organizacyjne -
~Krzysiek / 2020-01-26 22:31
udostepniam odpowiedż z gwarancji dodatkowej w hestii niepolecam !!!!!!!!!!!!!!!!! wielkie oszustwo !!!!!!!! zaznaczam że hestia nie posiada protokołu szkody a dowód to zdjęcie przesłane po 3 miesiacach
Szanowny Panie,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Pana poprzednią reklamację. Ustosunkowując się do Pana zastrzeżenia przekazanych za pośrednictwem infolinii 07.01.2020 r., proszę o przyjęcie poniższych wyjaśnień.
Informuję, iż brak jest podstaw do rozliczenia szkody z OC działalności firmy transportowej. Zgodnie z wyjaśnieniami punktu naprawczego, w dniu przyjęcia sprzęt posiadał przedmiotowe uszkodzenie. Zdjęcie w załączeniu. Nie potwierdzono, że sprzęt został uszkodzony w transporcie.
Punkt naprawczy cały czas wyraża chęć wymiany wyświetlacza na najwyższej klasy zamiennik. Przez zamiennik rozumiemy tutaj wyświetlacz zbudowany z oryginalnego LCD oraz zamiennego szkła oraz ramki. Tego typu zamienniki charakteryzują się takimi samymi parametrami jak oryginalne. Jasność, balans bieli, nasycenie kolorów oraz grubość wyświetlacza są takie same jak w przypadku oryginalnego wyświetlacza. Na wszystkie wymienione elementy serwis udziela 12 miesięcznej gwarancji.
Zaznaczam, że zgodnie z § 19 ust.3 Warunków Ubezpieczenia, Ubezpieczyciel pokrywa wyłącznie koszty naprawy, ustalane na dzień wystąpienia szkody, niezbędne do przywrócenia prawidłowego działania ubezpieczonego sprzętu, a zgodnie z § 19 Warunków Ubezpieczenia rozmiar szkody ustalany jest według uprzednio uzgodnionych z Centrum Autoryzacji Szkód kosztów: robocizny, części zamiennych, dojazdu pracowników punktu naprawczego do sprzętu o wadze powyżej 10 kg i sprzętu w zabudowie.
Zgodnie z powyższymi postanowieniami Warunków Ubezpieczenia, nie jest obligatoryjne używanie do naprawy realizowanej w ramach likwidacji szkody wyłącznie części oryginalnych.
Z uwagi na powyższe, brak jest do podstaw do uznania skargi za zasadną. Stanowisko Towarzystwa Ubezpieczeń pozostaje bez zmian.ZaletybrakWadynaciagacze wyłudzacze -
~Marek / 2020-01-24 23:38
Firma Krzak. Nie polecam nikomu . Niekompetentni pracownicy. ZaletybrakWadysame -
~Aleksander / 2020-01-21 23:38
Nie ubezpieczę się u nich dlatego, że wiem co przeżywa poszkodowany przez osobę tam ubezpieczoną. Droga przez mękę. Wszystko zaniżają, począwszy od kosztów naprawy, po czas na jaki przysługuje auto zastępcze z OC sprawcy! ZaletybrakWadyzaniżają odszkodowania z OC -
~Zibi / 2020-01-17 15:15
Kompletny burdel, wypowiedzieć umowę to nie lada wyczyn, a to podpisu brak, a to nieskuteczne... itp, na siłę chcą zatrzymać ofiarę wbrew jej woli i kasować dalej przedłużąc umowy z automatu.
Omijać z daleka tych cwaniaczków.
Ostrzegać innych.!ZaletyBrakWadyJedne z najwyższych składek w Polsce. -
~Alan / 2020-01-17 01:35
Oszuści!
Zabrali auto zastępcze z OC sprawcy po 5 dniach gdy nawet ich pracownik nie pojawił się w tym czasie.ZaletyBrakWadySame -
~kolojack / 2020-01-16 00:25
Same problemy ze zgłoszeniem sprzedaży pojazdu wysłałem fakturę sprzedaży a oni nadal domagają się opłaty za oc. zgłoszone przez telefon i złą stronę internetową. Tylko brać kasę nic nie dać. NIE POLECAM NIE ZADOWOLONY NIGDY W ŻYCIU WIĘCEJ ZaletyNIgdy WięcejWadyBrakło kontaktu z ich strony jeden telefon niech se pan wejdzie na stronę -
-
~egortar / 2020-01-13 17:25
Najpierw przez 4 mies pobierają składkę za sprzedane auto (sprzedaż zgłoszona), później kolejne 4 miesiąca walki za zwrot i już ponad miesiąc czekania na przelew wyslany 9 grudnia. Kłamstwo i oszustwo ZaletybrakWadywszystko -
~XXX / 2020-01-07 12:42
Same problemy.Podając zmianę adresu wysłaną za potwierdzeniem odbioru i potwierdzoną odbiorem...
NIC NIE DAJE!!!Nadal poczta jest kierowana pod stary adres.
Infolinia,58 555 63 00 w podanych godzinach 10.00 - 18.00...może się komuś uda dodzwonić...życzę powodzenia.
Rezygnacja z polisy OC czy sprzedaż auta w trakcie jej trwania pomimo wysłanych dokumentów JEST NIE PRZYJMOWANA
DO WIADOMOŚCI.
STARAJĄ SIĘ WYŁUDZIĆ ILE SIĘ.
DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z POLISĄ W S.T.U ERGO HESTIA W SOPOCIE.
OSOBIŚCIE ODRADZAM,są tańsze ubezpieczalnie,łatwiejszy kontakt
i łatwiej odstąpić od zawartej,kończącej się polisy.ZaletyNIE DOSTRZEGAM.WadyTYLE,ŻE NIE SPOSÓB OPISAĆ BEZ OBRAŻANIA,BRAK SŁÓW!!! -
~Ewa / 2020-01-06 12:02
Same problemy. Nie polecam ze względu na brak pomocy po szkodzie. Wypełniłam długi wniosek na stronie internetowej po szkodzie w piątek, dopiero w poniedziałek się ze mną skontaktowali. Jak Pani z infolinii usłyszała że mam już auto zastępcze to zaczęła mnie straszyć tym, że sama będę musiała za to płacić. ZaletyBrak kontaktu w wekeendWadyStraszą poszkodowanych że będą płacić za auto z oc sprawcy -
~Paweł / 2020-01-05 21:29
Jako poszkodowany przez sprawcę ubezpieczonego w Hestii przeżyłem prawdziwe piekło. O wszystko się trzeba wykłucać. Zaniżone odszkodowanie, auto zastępcze zabrali przed wypłatą bo twierdzą że za kosztorys mogłem kupić części i zacząć naprawę. Stanowczo odradzam. ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Irek / 2019-12-31 10:09
bardzo dobra oferta oraz miła obsługa w lokalu polecam -
~ErgoHestiaToZłodzieje / 2019-12-27 17:45
Totalne dno i wodorosty. Pomimo opłaconego ubezpieczenia po rekalkulacji chcieli 800 zł dopłaty za pół roku. W innych ubezpieczalniach kwota ubezpieczenia za cały rok 600-1000 zł . Po wypowiedeniu umowy za kilka dni przysłli dopłatę 100 zł. Zwykła banda złodziei. ZaletyZłodziejeWadyZłodzieje -
~Kimi / 2019-12-27 16:44
Firma dno. Zabierają mi samochód zastępczy pomimo wyroku Sądu Najwyższego że taki pojazd należy się do dnia wypłaty odszkodowania za pojazd uszkodzony. Zaniżają wartość pojazdu przed szkodą. Ale za to zawyżają wartość wraku nawet do 50 %. ZaletyNie ma zalet -
~dupa / 2019-12-27 12:42
omijać to g, szerokim łukiem wirtualni lekarze orzecznicy robią co chcą z klientem płacić tak ale wypłacić odszkodowanie to nie banda złodziei -
-
~Tomek / 2019-12-04 16:40
Nie polecam tej ubezpieczalni. Sprawa załatwienia odszkodowania w ramach OC ciągnie się ponad miesiąc. Każdy z konsultantów mówi co innego i udziela sprzecznych informacji zaprzeczając jeden drugiemu. Każdy tylko odsyła do kogo innego a każdy następny jest gorszy. Nikt nie umie jasno odpowiedzieć na proste pytanie, Bardzo bardzo nie polecam. Sprawy związane z OC załatwiałem już w kilku ubezpieczalniach ale nigdy nie wyglądało to tak tragicznie jak w heesti. DRAMAT. Panie i Panowie konsultanci zróbcie coś z sobą bo to co sobą prezentujecie nie świadczy tylko o was ale też i o firmie dzięki której zarabiacie na życie ZaletyStanowczy brak zaletWadyGłówna wada to brak kompetencji konsultantów. Konsultanci albo nic nie wiedzą albo po prostu nie chcą pomóc klientom. -
~xxx / 2019-12-02 14:50
Beznadziejna firma. Kompletny brak kontaktu. Na stronie tylko formularze, nr telefonu nie znajdziesz. Jak znalazłem w wyszukiwarce i zadzwoniłem to tylko wybierz to wybierz tamto i nie ma z kim porozmawiać.
Kupiłem auto z oc w hestii i chciałem to do nich zgłosić. Ale jak wypełniłem formularz na stronie, to wyświetliło mi informację, że mam konto i jak się nie zaloguję to będę musiał wypełnić wszystko ręcznie. Już k... wypełniłem, ale system nie przyjął. Jak się zalogowałem to nigdzie nie ma opcji przesłania takiego czegoś. Jakoś znalazłem okrężną drogą, to co wyświetla - NIE MAMY TAKIEJ POLISY. Super, a polisa jak byk wisi w centralnym rejestrze.ZaletyżadnychWadywszystko -
~Marek / 2019-11-27 13:03
Odmowa odszkodowania z przepięcia. Kazali zwrócić się o odszkodowanie do TAURON-u ZaletybrakWadysame wady -
~Maria / 2019-11-18 21:29
wszystko bardzo dobrze ,likwidacja szkody z nnw komunikacyjnego w ciagu 3 dni .polecam ZaletywieleWadybrak
strona 24 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »