strona 24 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Anka / 2020-03-04 10:22
Jedno wielkie zero....gdy dochodzi do wypłaty odszkodowania zrobią dosłownie wszystko żeby tego nie zrobic3...koszmar....mafia -
-
~Nigdy wiecej nic u nich nie ubezpiecze / 2020-02-27 16:22
Ubezpieczyłem sprzęt w Ergo Hestii wart jakieś 3tys. zł, który niestety uległ uszkodzeniu nie z mojej winy. Koszt ubezpieczenia jakieś 700zł (nie pamiętam w tej chwili dokładnej kwoty). Zgłosiłem uszkodzenie sprzętu, likwidacją szkody zajęła się oczywiście logisfera. Dokładnie opisałem okoliczności zdarzenia, łącznie ze wszystkimi szczegółami, które udało mi się wtedy zapamiętać. I wtedy się zaczęło: telefony od różnych osób, chyba dążyli do tego, żebym pogubił się w zeznaniach. Udostępniali moje dane adresowe i kontaktowe osobom zupełnie z zewnątrz. Pewnego wieczoru dzwoni jakiś facet, który żąda spotkania ze mną, stojąc pod moimi drzwiami, bo jest rzeczoznawcą i moim obowiązkiem jest poświęcić mu pół godziny. Facet był z firmy zewnętrznej. Oczywiście powiedziałem mu dosadnie, co o tej sprawie myślę i kazałem się wynosić spod moich drzwi (nie było mnie wtedy w domu, rozmowa odbyła się telefonicznie).Wydzwaniałem do likwidatora szkody, nie mogłem ustalić, kto zajmuje się moją szkodą, ciągle po drugiej stronie był inny konsultant. Ostatecznie spotkałem się z rzeczoznawcą, gdzieś na terenie trójmiasta w aucie, z tyłu siedział jakiś facet, który się nie odzywał, tylko obserwował. Sporządziliśmy protokół - w jednym egzemplarzu, nie mogłem się doprosić kopii dla siebie. Na koniec spotkania usłyszałem, że jestem naciągaczem i sprawa trafi do sądu. Ostrzegam przed ubezpieczaniem czegokolwiek w tej firmie to jest banda oszustów . ZaletyzadnychWadyoszusci -
~Ikoner / 2020-02-22 13:08
Na pralkę była wykupiona polisa pogwarancyjna na 4 dodatkowe lata. Po 3 latach w pralce Amici pękła szybka od drzwiczek. Pęknięcie wynikało z wady fabrycznej szybki i jej słabym umocowaniem plastik bezpośrednio do szkła bez żadnej uszczelki gumowej. Nowa szybka kosztowała ok 110zł z wysyłką. Ubezpieczyciel odrzucił szkodę, przekierowując winę na moją stronę, mimo wysłania zdjęć. Nie polecam ubezpieczyciela Ergo Hestia. Już nigdy nie wykupię żadnej polisy z tego towarzystwa. Wady- ubezpieczają wadliwy towar i robią wszystko by nie wypłacić szkody -
~Masakra / 2020-02-21 20:12
Nie polecam. Telefon iPhone 7 wzięty na raty z ubezpieczeniem na ekran. Ekran się zbił telefon pojechał na ubezpieczenie do nieautoryzowanego serwisu gdzie wymieniono ekran na nieoryginalny tylko jakaś podróbkę. Dzięki czemu telefon stracił gwarancję w sklepie. Oszustwo -
~dalia45 / 2020-02-21 12:01
Witam
Złamałam na wakacjach rękę. Hestia na odległość, wg widzimi się , uznała 2% uszczerbku na zdrowiu (brak jakiejkolwiek notatki i pieczątki ich lekarza). Ponieważ ręka mnie cały czas boli, odwoływałam się od tej decyzji. Hestia podrzymywała 2 % uszczerbku. Napisałam do rzecznika finansowego i prosiłam , bym miała możliwość osobistej diagnostyki lekarskiej. Rzecznik wystosował do ubezpieczyciela pismo , ale nie mają zamiaru wystawić komisji lekarskiej i nadal upierają się na 2 %. Będę walczyć ! -
~NiezadowolonyKlient / 2020-02-20 18:03
Najgorsza polisa jaką można wykupić. Ubezpieczyłam laptop, oczywiście przy zgłaszaniu szkody wszystko bardzo miło, zgłosiłam zasilacz oraz matrycę. Po kilku dniach od wysłania zadzwonił Pan z serwisu z informacją, że mogę zapłacić 100 zł za wgranie systemu (formatowanie nie miało tu żadnego sensu), jednak zrezygnowałam z tego mówiąc, że już wystarczająco zapłaciłam za ubezpieczenie, z systemem sobie sama poradzę. Pan w serwisie powiedział ponadto, że matryce zaraz będą wymieniać. Laptop wrócił, włączam go i system nie ruszony, czyli serwis chciał wyłudzić pieniądze za nic, a po drugie matryca nie wymieniona, gdyż serwis jak widać odegrał się ze rezygnację z dodatkowych płatności. Nie zostałam poinformowana w żaden sposób o odmowie wymiany matrycy. Pani przy obsłudze po prostu mnie olała przy zgłaszaniu zażaleń. Byle nakręcić kogoś na zapłacenie hajsu z czego nic się nie ma jak jakaś szkoda zaistnieje. -
~klaudia / 2020-02-20 14:20
przemiłą obsługa, dobry kontakt z klientem, nie mam żadnych uwag -
~Andrew / 2020-02-17 02:21
24/7 servis telefoniczny ....za kazdym razem inny oriwadzi twoja sprawe i kazdoazow musisz powtarzac ta sama dluga historie ...i tak nie bedzie odnotowana i załatwiona jak prosiłeś WadyInwalidztwo organizacyjne -
-
~Krzysiek / 2020-01-26 22:31
udostepniam odpowiedż z gwarancji dodatkowej w hestii niepolecam !!!!!!!!!!!!!!!!! wielkie oszustwo !!!!!!!! zaznaczam że hestia nie posiada protokołu szkody a dowód to zdjęcie przesłane po 3 miesiacach
Szanowny Panie,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Pana poprzednią reklamację. Ustosunkowując się do Pana zastrzeżenia przekazanych za pośrednictwem infolinii 07.01.2020 r., proszę o przyjęcie poniższych wyjaśnień.
Informuję, iż brak jest podstaw do rozliczenia szkody z OC działalności firmy transportowej. Zgodnie z wyjaśnieniami punktu naprawczego, w dniu przyjęcia sprzęt posiadał przedmiotowe uszkodzenie. Zdjęcie w załączeniu. Nie potwierdzono, że sprzęt został uszkodzony w transporcie.
Punkt naprawczy cały czas wyraża chęć wymiany wyświetlacza na najwyższej klasy zamiennik. Przez zamiennik rozumiemy tutaj wyświetlacz zbudowany z oryginalnego LCD oraz zamiennego szkła oraz ramki. Tego typu zamienniki charakteryzują się takimi samymi parametrami jak oryginalne. Jasność, balans bieli, nasycenie kolorów oraz grubość wyświetlacza są takie same jak w przypadku oryginalnego wyświetlacza. Na wszystkie wymienione elementy serwis udziela 12 miesięcznej gwarancji.
Zaznaczam, że zgodnie z § 19 ust.3 Warunków Ubezpieczenia, Ubezpieczyciel pokrywa wyłącznie koszty naprawy, ustalane na dzień wystąpienia szkody, niezbędne do przywrócenia prawidłowego działania ubezpieczonego sprzętu, a zgodnie z § 19 Warunków Ubezpieczenia rozmiar szkody ustalany jest według uprzednio uzgodnionych z Centrum Autoryzacji Szkód kosztów: robocizny, części zamiennych, dojazdu pracowników punktu naprawczego do sprzętu o wadze powyżej 10 kg i sprzętu w zabudowie.
Zgodnie z powyższymi postanowieniami Warunków Ubezpieczenia, nie jest obligatoryjne używanie do naprawy realizowanej w ramach likwidacji szkody wyłącznie części oryginalnych.
Z uwagi na powyższe, brak jest do podstaw do uznania skargi za zasadną. Stanowisko Towarzystwa Ubezpieczeń pozostaje bez zmian.ZaletybrakWadynaciagacze wyłudzacze -
~Marek / 2020-01-24 23:38
Firma Krzak. Nie polecam nikomu . Niekompetentni pracownicy. ZaletybrakWadysame -
~Aleksander / 2020-01-21 23:38
Nie ubezpieczę się u nich dlatego, że wiem co przeżywa poszkodowany przez osobę tam ubezpieczoną. Droga przez mękę. Wszystko zaniżają, począwszy od kosztów naprawy, po czas na jaki przysługuje auto zastępcze z OC sprawcy! ZaletybrakWadyzaniżają odszkodowania z OC -
~Zibi / 2020-01-17 15:15
Kompletny burdel, wypowiedzieć umowę to nie lada wyczyn, a to podpisu brak, a to nieskuteczne... itp, na siłę chcą zatrzymać ofiarę wbrew jej woli i kasować dalej przedłużąc umowy z automatu.
Omijać z daleka tych cwaniaczków.
Ostrzegać innych.!ZaletyBrakWadyJedne z najwyższych składek w Polsce. -
~Alan / 2020-01-17 01:35
Oszuści!
Zabrali auto zastępcze z OC sprawcy po 5 dniach gdy nawet ich pracownik nie pojawił się w tym czasie.ZaletyBrakWadySame -
~kolojack / 2020-01-16 00:25
Same problemy ze zgłoszeniem sprzedaży pojazdu wysłałem fakturę sprzedaży a oni nadal domagają się opłaty za oc. zgłoszone przez telefon i złą stronę internetową. Tylko brać kasę nic nie dać. NIE POLECAM NIE ZADOWOLONY NIGDY W ŻYCIU WIĘCEJ ZaletyNIgdy WięcejWadyBrakło kontaktu z ich strony jeden telefon niech se pan wejdzie na stronę -
~egortar / 2020-01-13 17:25
Najpierw przez 4 mies pobierają składkę za sprzedane auto (sprzedaż zgłoszona), później kolejne 4 miesiąca walki za zwrot i już ponad miesiąc czekania na przelew wyslany 9 grudnia. Kłamstwo i oszustwo ZaletybrakWadywszystko -
~XXX / 2020-01-07 12:42
Same problemy.Podając zmianę adresu wysłaną za potwierdzeniem odbioru i potwierdzoną odbiorem...
NIC NIE DAJE!!!Nadal poczta jest kierowana pod stary adres.
Infolinia,58 555 63 00 w podanych godzinach 10.00 - 18.00...może się komuś uda dodzwonić...życzę powodzenia.
Rezygnacja z polisy OC czy sprzedaż auta w trakcie jej trwania pomimo wysłanych dokumentów JEST NIE PRZYJMOWANA
DO WIADOMOŚCI.
STARAJĄ SIĘ WYŁUDZIĆ ILE SIĘ.
DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z POLISĄ W S.T.U ERGO HESTIA W SOPOCIE.
OSOBIŚCIE ODRADZAM,są tańsze ubezpieczalnie,łatwiejszy kontakt
i łatwiej odstąpić od zawartej,kończącej się polisy.ZaletyNIE DOSTRZEGAM.WadyTYLE,ŻE NIE SPOSÓB OPISAĆ BEZ OBRAŻANIA,BRAK SŁÓW!!! -
-
~Ewa / 2020-01-06 12:02
Same problemy. Nie polecam ze względu na brak pomocy po szkodzie. Wypełniłam długi wniosek na stronie internetowej po szkodzie w piątek, dopiero w poniedziałek się ze mną skontaktowali. Jak Pani z infolinii usłyszała że mam już auto zastępcze to zaczęła mnie straszyć tym, że sama będę musiała za to płacić. ZaletyBrak kontaktu w wekeendWadyStraszą poszkodowanych że będą płacić za auto z oc sprawcy -
~Paweł / 2020-01-05 21:29
Jako poszkodowany przez sprawcę ubezpieczonego w Hestii przeżyłem prawdziwe piekło. O wszystko się trzeba wykłucać. Zaniżone odszkodowanie, auto zastępcze zabrali przed wypłatą bo twierdzą że za kosztorys mogłem kupić części i zacząć naprawę. Stanowczo odradzam. ZaletyBrakWadyTylko wady -
~Irek / 2019-12-31 10:09
bardzo dobra oferta oraz miła obsługa w lokalu polecam -
~ErgoHestiaToZłodzieje / 2019-12-27 17:45
Totalne dno i wodorosty. Pomimo opłaconego ubezpieczenia po rekalkulacji chcieli 800 zł dopłaty za pół roku. W innych ubezpieczalniach kwota ubezpieczenia za cały rok 600-1000 zł . Po wypowiedeniu umowy za kilka dni przysłli dopłatę 100 zł. Zwykła banda złodziei. ZaletyZłodziejeWadyZłodzieje
strona 24 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »