Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 826 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gudii / 2022-09-28 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprzyjazna firma dla klienta. Odmawiają wypłaty odszkodowania dla klienta, a jak już zapadnie korzystny wyrok dla klienta to z niechęcią postępują jakby z łaski wszystko robili. Bardzo lekceważące traktowanie klienta. Nieco lepiej traktują firmy. Jedyny plus niewypłacania odszkodowania to taki, że jak sąd przyzna odszkodowanie to łącznie z odsetkami ustawowymi więc to taki rodzaj lokaty nieoprocentowanej. Z jednej strony to się opłaca.
    ZaletyBrak
    WadyLekceważący stosunek do klienta.
  • ~Gwiazda / 2023-02-08 06:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyłudzają pieniądze, niekompetentni, nie polecam i przestrzegam przed tymi oszustami ! Mam express do kawy ubezpieczony, pięć razy był już w naprawie bo ich serwis nie potrafi tego naprawić. Tracę pieniądze na koszty wysyłki tego sprzętu a i tak ergo hestia która wie, ze sprzęt ma wadę nie wymieni na nowy plus fakt, ze Ci niby fachowi i rzeczowi konsultanci notorycznie kłamią przez telefon i nie da sie zwyczajnie wyjaśnić sprawy. Naprawdę lepiej nie mieć z nimi nic wspólnego ! Tylko kasa sie liczy.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, oszustwa, kradzież
  • ~Hagi / 2023-06-07 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów nie polecam mieć z tą firmą nic wspólnego
  • ~haken / 2018-02-27 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    BANDA OSZUSTOW! Biora duze pieniadze a jak przeczytacie paragrafy ubezpieczenia to NIC NIE UBEZPIECZAJA! Ubezpieczaja sytuacje, ktore sie Nie zdarzaja przy uszkodzeniach!
  • ~henryk / 2019-06-03 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    ta firma oklamala mnie. przez nich musze zaplacic ubezpieczenie po raz drugi na ten sam samochod.dlatego ze sie spoznilem z wypowiiedzeniem umowy .moze ktos poradzi co mam z tym zrobic.
    Zaletyta firma zlodziejska nie ma zadnych zalet.
    Wadynie polecam tej firmy.mnie oklamali.powiedzieli przez telefon ze ubezpieczenie u nich samochodu jest najtansze.okazalo sie ze w innym ubezpieczeniu jest o 100zl.tansze ktore zaplacilem.w ergo hestji nie zrobilem wypowiedzenia w okreslonym terminie i mam zaplacic drugi raz za ten sam samochod.szukam porady co mam zrobic.
  • ~Hestia_to_g_wno / 2023-08-08 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem oszuści. Nie odpisują na wiadomości z prośbą o kontakt w sprawie szkody. Wszystkie sprawy opóźnią ile się da. Opiekun szkody nie odbiera telefonów, jest niedostępny lub prowadzi cały czas rozmowy telefoniczne (tak za każdym razem mówi automat). MASAKRA. Jedna z najgorszych ubezpieczalni. Odradzam.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
  • ~hestiatodno / 2022-10-01 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat - zero kontaktu, zaniżnowe wyceny, opiekun m.dudziec kompletny żart

    od razu polecam wstawiać do ASO lub zgłaszać się do firm, które zajmują się odzyskiwaniem zaniżonej kwoty
    Zaletybrak
    Wadykontakt, strona, wycena, rzeczoznawca
  • ~hurynian / 2012-02-22 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Ponieważ banki czasu w Polsce nie działają, za pośrednictwem niniejszego forum chciałbym złożyć propozycję współpracy Kancelarii Prawnej specjalizującej się w podważaniu zaniżonych odszkodowań od Ubezpieczyciela Ergo Hestia. Dla Kancelarii Prawnej pozyskam dotację - w zamian za uzyskanie z polisy sprawcy (OC) od Ubezpieczyciela Ergo Hestia odszkodowania pokrywającego poniesioną stratę.

    Prowadzę w Warszawie firmę doradczą z obszaru finansów, marketingu i nowoczesnych technologii. Chcę poświecić swój czas i kompetencje w zakresie pozyskiwania dotacji w zamian za czas
    i kompetencje Kancelarii w zakresie odzyskiwania odszkodowań. Sprawa dla mnie jest błaha żeby inwestować środki ale mogę poświęcić swój czas i kompetencję. Podczas procesu likwidacji szkody przez Ubezpieczyciela Ergo Hestia - po anonimizacji danych - chciałabym upublicznić wszystkie dokumenty (pisma, podstawy prawne, odpowiedzi Ergo Hestia), które w przyszłości mogłyby się przydać innym osobom, którym Ergo Hestia zaniżyła odszkodowanie.

    HISTORIA LIKWIDACJI
    W czerwcu ub., jadąc z rocznym dzieckiem, mój Ford Mondeo Kombi 2007 r. 2.0 TDi został zepchnięty z drogi (przy zmianie pasa) przez samochód sprawcy kolizji, który posiadał polisę OC Ergo Hestia. Uszkodzenia - błotnik, drzwi przednie i tylne do wymiany. Przyjechał rzeczoznawca Ubezpieczyciela Hestia i wycenił koszty naprawy w serwisowanym od nowości w ASO Fordzie Mondeo na 1900 zł !!!! Pomyślałem że to jakiś żart. Chciałem tylko odtworzyć stan samochodu sprzed wypadku – Ergo Hestia na tyle wyceniła poniesioną przez mnie szkodę. Udałem się do sąsiadującej z miejscem pracy ASO Forda. Wycena „z ulicy” 11 tys. Załamałem się. Wysłałem wniosek do Ubezpieczyciela Hestii o uznanie budżetu naprawy.

    W odpowiedzi otrzymałem skorygowany kosztorys do 8 000 zł, użycie zmienników, żądanie przedstawienia FV za naprawę z ASO i oględzin ponaprawczych. W korekcie kosztorysu znalazło się m.in. obniżenie cen roboczogodziny i korekta o 30% (wartość amortyzacji) kosztu dwóch sztuk nowych drzwi. Ubezpieczyciel Ergo Hestia poinformował mnie, że mam przedstawić korektę w ASO Forda. ASO nie zgodził się na obniżenie stawki a ponadto w przypadku akceptacji żądał ode mnie dopłaty z własnych środków za różnice w skorygowanej wycenie drzwi. Drzwi kosztują np. tysiąc zł, Ergo Hestia zapłaci za nie 700 zł a ja mam dopłacić 300 zł z własnych środków.

    Napisałem kolejne odwołanie do Ergo Hestia. Wnoszę o: uznanie wysokości szkody
    z przedstawionego kosztorysu i przekazania odszkodowania na konto w celu rozpoczęcia naprawy, zwrotu 150 zł z tytułu dokonania wyceny w wyniku zaniżenia wyceny przez Ubezpieczyciela Ergo Hestia, rezygnacji z wykorzystania w naprawie zamienników ze względu na 3 letnia historię serwisowania samochodu w ASO Forda oraz utratę gwarancji na perforację lakieru, przekazania informacji niezbędnych do wynajmu auta zastępczego na czas naprawy.

    Ubezpieczyciel Ergo Hestia:
     Nie uznaje wniosku o pełną wysokość szkody, jednak uznaje zaniżenie kosztorysu
    i podwyższa odszkodowanie przelewając dodatkowe 2 tys. zł Nadal jest to odszkodowanie w wysokości 38% kosztorysu ASO Ford.
     Nie uznaje wniosku o zwrot kosztów dokonania kosztorysu 150 zł,
     Nie uznaje żądania wykorzystania w kosztorysie oryginalnych części,
     Żąda szeregu dokumentów i informacji o sposobie użytkowania pojazdu na podstawie których dopiero podejmie decyzję o uznaniu kosztów wynajmu auta zastępczego.

    Na tym etapie mam dość poświęcania swojego czasu jako „zwykły Kowalski” na walkę z prawnikami Ubezpieczyciela Ergo Hestia. Jak sądzę i tak jestem jednym z kilku procent spierających się z Ergo Hestia o zaniżenie odszkodowania. Swój czas poświęcę na to co lubię w zamian za pomoc osób które rozprawiając się z Ergo Hestia również będą robić to co lubią.

    Zakres umowy to:
     uzyskanie pełnego odszkodowania bez konieczności przedstawienia rachunku przy skorygowanym do 8 tys. zł kosztorysie lub z przedstawieniem rachunku przy naprawie za 11 tys. zł,
     brak zgody na naprawę z wymaganym przez Ergo Hestię wykorzystaniem zamienników części,
     brak zgody na naprawę z wymaganą przez Ergo Hestię moją dopłatą z tytuły korekty amortyzacji (30% wartości dwóch nowych elementów)
     zwrot przez Hestię kwoty 150 zł tytułem dokonania wyceny naprawy (oszacowania szkody) w ASO Ford,
     Zapewnienie auta zastępczego na czas wykonania naprawy przy minimalnej biurokracji.


    Powyższe treść nie jest ofertą lecz zaproszeniem do nawiązania współpracy, która sformalizowana zostanie poprzez podpisanie umowy. Zależy mi na współpracy z Kancelaria Prawną, która może reprezentować mnie podczas rozprawy sądowej. W celu pozyskania dotacji z tylko 30% wkładem własnym wartości inwestycji, Kancelaria powinna posiadać siedzibę na terenie województw: Kujawsko-Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-Mazurskie. Dotacje od 20 do 800 tys. zł przy 30% wkładzie własnym mogą być przeznaczone na rozwój nowych technologii informatycznych w firmach (sprzęt komputerowy m.in.: serwery, laptopy, kopiarki, drukarki, skanery; niezbędne oprogramowanie m.in.: platformy elektronicznego obiegu dokumentów, platformy portalowe, aplikacje do oceny szkód, inne branżowe aplikacje oraz usługi doradcze w tym zakresie, analizy i ekspertyzy.

    Zainteresowaną Kancelarię proszę o przesłanie na adres hurynian(at)gmail(dot)com oczekiwań z zakresie ww. współpracy.
  • ~Ikoner / 2020-02-22 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Na pralkę była wykupiona polisa pogwarancyjna na 4 dodatkowe lata. Po 3 latach w pralce Amici pękła szybka od drzwiczek. Pęknięcie wynikało z wady fabrycznej szybki i jej słabym umocowaniem plastik bezpośrednio do szkła bez żadnej uszczelki gumowej. Nowa szybka kosztowała ok 110zł z wysyłką. Ubezpieczyciel odrzucił szkodę, przekierowując winę na moją stronę, mimo wysłania zdjęć. Nie polecam ubezpieczyciela Ergo Hestia. Już nigdy nie wykupię żadnej polisy z tego towarzystwa.
    Wady- ubezpieczają wadliwy towar i robią wszystko by nie wypłacić szkody
  • ~Irek / 2023-10-09 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu. Opiekun jaki opiekun nikkt nie odbiera na mejle nikt nie odpisuje . Orzeczenie kpina trzy lata leczenia kolana zdalne nauczanie dziecka , wypłacono 2% 300zl
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ireneusz / 2021-12-03 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłoszenie szkody na AGD, realizacja ze strony HESTIA trwa 30 dni zgodnie z regulaminem ubezpieczenia. Hestia zleca ewentualne wizyty serwisowi z która ma umowę. Serwis ustala sobie przyjazd pod własne terminy logistycznie. Przykład zepsuła mi się pralka na wizytę serwisu oczekuje tydzień . Serwis przyjeżdża stwierdza usterkę i odjeżdża i mam czekać na pieniądze ewentualnie. Wyobrażacie sobie życie bez pralki przez okres 2 tygodni bo tak myślę ze będzie realizacja szkody choć oczywiście maja miesiąc. Dlatego ostrzegam przed podpisywaniem umów ubezpieczenia z ta firma na jakikolwiek sprzęt AGD. BEDZIECIE CZEKAC !!! Pamiętajcie lodówka i pralka np. Poza tym pracownicy przyjmującej zgłoszenia są mało empatyczni nie próbują rozwiązać problemu i podejść indywidualnie do sprawy. Tylko powtarzają jak mantrę ze działają zgodnie z regulaminem. I to się nazywa firma która tez ubezpiecza na życie , od wypadku czy śmierci. Nie mam zaufania niestety do tej firmy po takich działaniach.
    Zaletyżadnych
    WadyBardzo zła firma
  • ~irysek / 2011-01-04 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie wypłąca mi przyznanego odszkodowania od 1,5 miesiąca.
    Chodzi o szkodę majątkową.
    Mimo licznych telefonów wciąż słyszę to samo, że całą winę za zaistniałą sytuacją ponosi ich pracownik, który nie wykonał polecenia przelewu a jego kierownik, nie ma możliwości wpłynięcia na swego pracownika.
    Chodzi o małą kwotę.
    Dla mnie oznacza to brak szacunku dla klienta i zwykłe oszustwo.

    dodam, że na adres skargi i.t.d pisałam wielokrotnie, jak dotęd bez żadnego odzewu!!!
    Zaletybrak
    Wadynie wypłącają odszkodowań
    1,5 roku
  • ~Iza / 2023-07-25 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena dotyczy polisy na sprzęt AGD. Naprawa lodowki trwa już ponad trzy tygodnie. Brak odpowiedzi że strony serwisu. Hestia nie pomaga. Wysyła meila do serwisu a ten ich nie czyta i nie odpowiada. Sami mamy wydzwaniać do serwisu bo oni tego nie robią.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
  • ~J / 2024-01-29 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia bardzo negatywa, negatywna, negatywna, negatywna.
  • ~Ja49 / 2017-12-22 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczyłem ekspres do kawy i to był błąd i niepotrzebnie wydane pieniądze. W zakresie ubezpieczenia było m. in. "przypadkowe uszkodzenie". W trakcie załatwienia sprawy związanej z awarią okazało się, że otrzymałem ekspres z pękniętym zbiornikiem wody czego nie stwierdziłem podczas dostawy. Zgłosiłem ponownie szkodę ze wskazaniem iż powstała prawdopodobnie w trakcie transportu. Ponieważ TNT nie uznało swojej winy więc z braku możliwości udowodnienia jej okoliczności, zażądałem zakwalifikowania usterki jako "przypadkowe uszkodzenie". Niestety Ergo wykorzystało to do odrzucenia reklamacji.
    Nadmieniam, że sprawa ciągnęła się ok. 1.5 miesiąca, kontaktowało się ze mną kilkunasu “konsultantów” a koszt naprawy mieści się w granicach 100Pln.
    Pytanie: co w takim razie obejmuje klauzula “przypadkowe uszkodzenie”?
    Zaletyzero
    WadyPrzewlekłe i nieprofesjonalne załatwianie sprawy, niekompetentny personel i szukanie byle pretekstu by uniknąć uznania reklamacji
  • ~Jacek / 2016-02-19 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecyowanie odradzam zakup ubezpieczeń podróżnych od tego pseudoubezpieczyciela. Podczas podróży do Australii zaginęły bagaże - mój i żony. Dotarły na miejsce po 2 dobach, przy czym jedna z walizek została całkowicie uszkodzona. Blisko 2 miesiące batalii, kompletowania dokumentów, telefonów za granicę itd. Wszystko na nic. ERGO HESTIA robi wszystko aby nie wypłacić nawet złotówki odszkodowania. Naprawdę nie warto tracić czasu i nerwów. Są normalne firmy na rynku ubezpieczeń np. PZU gdzie Klienta traktuje się poważnie. Warto dac te pare złotych więcej i mieć spokój. Już widzę co by było w przypadku poważniejszych spraw jak zwroty kosztów leczenia.. Na szczęście ani ja ani żaden z moich znajomych nigdy więcej nie skorzysta z usług tej żenującej firmy.
  • ~Jacek / 2018-12-06 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Ergo Hestia najgorsza firma ubezpieczeniowa nie ma wgl z nimi kontaktu miałem szkodę w aucie na 16 tys zł A wypłacili tylko 8 tyś szkoda gadać nie polecam tego ubezpieczyciela
  • ~Jacek / 2022-06-13 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Niuczciwa firma. Przy pełnym ubezpieczeniu odmówili zrekompensowania szkody. Sprzęt został uszkodzony nieumyślnie ( prawdopodobnie w czasie transportu w samochodzie). Gdybym nakłamał to by nie było problemu np. , że na niego usiadłem. Dobra rada : kłamcie, bo oni widocznie oceniają innych swoją miarką. Jeżeli nie chcecie mieć problemów: NIGDY W ERGO HESTII!!. Niekompetentna obsługa to inna sprawa.
  • ~Jacob / 2022-07-12 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorsza ubezpieczalnia jaka tylko istnieje unikajcie jej jeśli tylko możecie
  • ~Jan Kowalski / 2014-01-25 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM …… WYCENA SZKODY ŻAŁOSNA…..CENA ZA UBEZPIECZENIE Z KOSMOSU
    Posiadam budynek handlowo-usługowy około 300m2 który ubezpieczam od kilku lat w ERGO HESTIA łączny koszt za ubezpieczenie przez te wszystkie lata to ponad 7000zł . Nigdy nic nie zgłaszałem żadnej szkody do października 2013r ( zalanie kilku pomieszczeń, pęknięta szyba , zwarcie instalacji elektrycznej itp.) Przyjechał przedstawiciel wykonał dokumentację, po kilkunastu dniach dostałem odpowiedz .
    Wycena Ergo Hestia – 1003zł
    Wycena firmy budowlanej zlecone z mojej strony – 3560zł
    Głupi k…… podałem konto bez akceptacji z mojej strony przelali pieniądze to 1003zł ( nie róbcie tego błędu są zobligowani terminami, żądajcie dokumentacji a dopiero po zatwierdzeniu z waszej strony wyceny i kwoty podajcie konto oni dbają tylko o swój interes i terminy zawarte w umowie od przyjęcia zgłoszenia szkody ) zadzwoniłem mówiąc że to kpina ,tyle kosztuje w tym przypadku sama szyba . Po przesłaniu mojej wyceny łaskawcy dopłacili 300zł razem zaproponowali około 1303zł a co z resztą k……. jaki jest sens ubezpieczania skoro i tak mają cię w d……. kiedy się to zmieni .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960