Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 826 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2022-01-04 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam. Zła komunikacja między ubezpieczycielem a serwisem dokonującym sprzętu naraża klienta na dodatkowe koszty oraz wydłużony czas oczekiwania. Lepiej zapłacić za naprawę jakiejś firmie niż tracić czas i pieniądze na ubezpieczanie czegokolwiek w Ergo Hestia. Strata czasu, energii i pieniędzy.
    ZaletyBrak
  • ~Floras / 2022-01-03 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Odmawiają wypłaty odszkodowania z OC na podstawie opinii sprawcy zdarzenia, który na miejscu zdarzenia podpisuje oświadczenie, a później rakiem wycofuje się z własnego przyznania się do winy. Zero konkretów i merytoryki, opieranie się na domysłach i własnej roboty szkicach. Nie polecam. W przypadku wystąpienia kolejnego zdarzenia drogowego spowodowanego przez klienta Hestii niestety nawet pomimo dobrych chęci zainteresowanego zawsze na miejsce będzie wezwana policja.
    ZaletyBrak
    WadySzukanie kozła ofiarnego dla własnej korzyści
  • ~kolo / 2021-12-18 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA OC. W umowie pojawił się zapis, że do kolizji i innych zdarzeń będących wykroczeniem lub przestępstwem należy OBOWIĄZKOWO wezwać policję. Bez tego wymogu nie wypłacą odszkodowania!
  • ~janusz / 2021-12-17 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak Fałsz i obłuda to jest ergohestia.Powinni zmienić nazwę.
    Zaletybrak
    Wadykłamstwo
  • ~Paweł / 2021-12-16 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie opinie na 5 to chyba rodzina prezesa piszła
    Zaletyoddani sprawie roboty biurowe
    Wadysami się opisują
  • ~Paweł / 2021-12-16 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    WYŁUDZACZE i SZKODA GADAĆ, Ta grupa pod wyzwaniem jest "najlepsza"

    UWAŻAJCIE
    Zaletyprzepisy i jeszcze raz przepisy
    WadyNIE PŁACĄ
  • ~Mirek / 2021-12-04 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    byłem klientem Hesti,i już tego błędu nie powturze,cwaniactwo,oszustwo,asystętka szkody p.Karolina.S.całkowity brak profesjonalizmu i epati
    Zaletybrak
    Wadycwaniactwo,na swoją kożyść
  • ~Ireneusz / 2021-12-03 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłoszenie szkody na AGD, realizacja ze strony HESTIA trwa 30 dni zgodnie z regulaminem ubezpieczenia. Hestia zleca ewentualne wizyty serwisowi z która ma umowę. Serwis ustala sobie przyjazd pod własne terminy logistycznie. Przykład zepsuła mi się pralka na wizytę serwisu oczekuje tydzień . Serwis przyjeżdża stwierdza usterkę i odjeżdża i mam czekać na pieniądze ewentualnie. Wyobrażacie sobie życie bez pralki przez okres 2 tygodni bo tak myślę ze będzie realizacja szkody choć oczywiście maja miesiąc. Dlatego ostrzegam przed podpisywaniem umów ubezpieczenia z ta firma na jakikolwiek sprzęt AGD. BEDZIECIE CZEKAC !!! Pamiętajcie lodówka i pralka np. Poza tym pracownicy przyjmującej zgłoszenia są mało empatyczni nie próbują rozwiązać problemu i podejść indywidualnie do sprawy. Tylko powtarzają jak mantrę ze działają zgodnie z regulaminem. I to się nazywa firma która tez ubezpiecza na życie , od wypadku czy śmierci. Nie mam zaufania niestety do tej firmy po takich działaniach.
    Zaletyżadnych
    WadyBardzo zła firma
  • ~Woj / 2021-12-02 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Hestia opinia:

    Podzielę się bardzo niemiłą opinią na temat działu likwidacji szkód Ergo Hestii.
    Ubezpieczając nie raz kilka aut w tej firmie nie sądziłem, że w momencie kiedy będę osobą poszkodowaną i będę potrzebował odszkodowania od tej firmy z OC sprawcy, zaczną się takie problemy. Wszystko jest okej kiedy ty płacisz, ale jak oni muszą zapłacić, to dołożą wszelkich starań, aby tego nie zrobić. Problemy zaczęły się zaraz po zgłoszeniu szkody. Przyjechał rzeczoznawca mobilny - pozornie miły Pan (niech was to nie zmyli na przyszłość), na koniec oględzin potrzebował kilku informacji m.in. numeru konta. Poinformowałem go osobiście, że nie zgadzam się na wypłatę odszkodowania, gdyż chcę się najpierw zapoznać z wyceną i podjąć decyzję, czy wstawię auto do warsztatu. Zobaczyłem maila z wyceną, oczywiście zaniżoną 10 krotnie i przelew na swoim koncie z pomylonym danymi (nic się nie zgadzało poza numerem konta), w konsekwencji czego odesłałem pieniądze do Hestii, napisałem również maila do Pani która prowadzi sprawę, jak się okazało ona sprawy nie prowadzi tylko inna osoba. Tak więc już na samym wstępnie nic się nie zgadzało. Po skontaktowaniu się z już właściwym opiekunem szkody, zostałem poinformowany, że tamten mail został przyjęty jako odwołanie i mają 30 dni na rozpatrzenie. Finalny opiekun szkody Pan Piotr Ż. (jeśli ktoś będzie miał z tą osobą przyjemność prowadzenia swojej szkody) powiedział, że zostaną wykonane dodatkowe oględziny i auto musi zostać rozebrane, tak więc zgodziłem się zaznaczając, że auto zostaje wstawione do mojego warsztatu i zaczyna się naprawa, plus potrzebuję auta zastępczego. Opiekun szkody się zgodził, ale np. na pytanie na ile się należy auto zastępcze nie był w stanie udzielić odpowiedzi. Po 7 dniach i jednym przedłużeniu zabrał auto, a na informacje, że auto zastępcze przysługuje na cały okres naprawy stwierdził, że na taki okres ustalił rzeczoznawca na wycenie (według Pana Piotra jest to czas zasadny, a przypominam według prawa auto zastępcze przysługuje na cały okres naprawy). Każdy mail zaczął przyjmować jako odwołanie i zasłaniając się okresem 30 dni na odpowiedź.
    Sprawa zostanie zgłoszona do Nadzoru Finansowego, a jeżeli będzie trzeba Sąd roztrzygnie wspomnianą kwestię.
    Liczę na zasadne konsekwencje wobec niekompetentych osób, które przyczyniły się do niewłaściwej obsługi mojej szkody.
    ZaletyBrak
    WadyW prowadzenie w błąd
    Brak wiedzy
    Ustalanie swojego własnego prawa
  • ~Bolo / 2021-12-01 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kupnie auta z polisą HESTIA i używania go przez 9 miesięcy, nadszedł czas wygaśnięcia polisy. Zgłosiłem przed terminem, że nie chcę u nich przedłużać na kolejny rok. Naraz przyszło pismo, żę muszę dopłacić ok 100 zł, bo niby ZBYWCA nie zgłosił sprzedaży auta !
    Dodam, że składka była opłacona w całości przez poprzedniego właścicela. UNIKAĆ TYCH OSZUSTÓW JAK ZARAZY !!!
    ZaletyNIE MA
    WadyOSZUŚCI i ZŁODZIEJE
  • ~kamilka10025 / 2021-11-24 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam telefon w Euro i przy okzaji zakupiłam polise na uszkodzenia mechaniczne ekranu. Pech chciał, że telefon doznał uszkodzenia i na ekranie pojawiły się zółte plamy oraz przebarwienia. Firma Ergo Hestia bez zobaczenia telefonu stwierdziła, że mam wysłać telefon do producenta bo o awaria a nie uszkodzenie ekranu. Nie dajcie sobie wciskać ubezpieczeń z tej firmy. To są zwykli oszuści.
  • ~Tomasz I Monika / 2021-11-22 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem auto z ubezpieczeniem tego złodziejskiego Erho Hestia wypowiedziałem umowę a oni cały czas żądają zapłaty za coś czego nie zawierałam w dodatku opłaciłam gdzie indziej od dnia zakupu ,nie polecam rzestrzegam przed tym ubepieczycielem .dla świetego spokoju opłacę ale nigdy wiecejnie chcę mieć do czynienienia ,
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyzłodzieje naciągacze ,zero kontaktu i stwierdzenie że do nich nie ma żadnego maila ,
  • ~Mat / 2021-11-21 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkode w telewizorze usuwalo eisolutions z katowic. Pani z ich infolinii zaczela krzyczec gdy odmowilem zgody na naprawe u nas w domu. Zdenerwowany serwisant twierdzil, ze mogl naprawic na naszym stole lub lozku w 5 min a skoro nie chcemy to teraz bedzirmy czekac. Naprawa trwala ponad 30 dni i podczas niej zostal wymieniony ekran a przy okazji telewizor zostal zlosliwie uszkodzony i nie odbiera kanalow analogowych. Rozmowa z serwisantem ujawnila, ze zrobili to celowo. Glupi i zli ,,ludzie,,. Ida do czorta.
  • ~krk / 2021-11-19 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM!!! 7 lat jesteśmy ( i ani roku dłużej nie będziemy) u nich ubezpieczeni. Jest to i rzpieczenie nieruchomości. W wyniku zdarzenia lodowego doszło w naszym domu do przepalenia kilku sprzętów. Zakupiliśmy nowe, wzięliśmy faktury. Po czym „ ubezpieczyciel” miał swoje wyliczenia. Została uszkodzona min. lodówka za którą wyliczyli nam kwotę 1200 zł( za tą kwotę kupię w rozmiarze 45cmx45cm). Na ekspertyzę nikt nie przyjechał bo przecież tak jest w umowie. Koszty poniesione przez nas to Ok. 5 tys ubezpieczyciel wypłacił 2 tys. Szczerze mówiąc przez te 7 lat gdybyśmy nie płacili na ubezpieczenie nieruchomości oszczędzilibyśmy więcej niż od nich dostaliśmy. Mają swoje wyliczenia wg swoich stawek.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko trzeba robić samemu.
  • ~Domes / 2021-11-19 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na ta firemke, prosze nie dac sie nabrac na piekne, kwieciste slowa przy podpisywaniu umowy. W razie zgloszenia jakiejkolwiek szkody z automatu stajecie sie wrogiem nr.1 dla tego bandyckiego systemu.
    Dostalem odmowe wypacenia szkody zalania mieszkania, Powod: slabe materialy z ktorych wykonane byly rury doprawadzajace wode do mieszkania - stwierdzono na podstawie zdjec. Idac tym tokiem myslenia niema najmniejszych szans na oddzyskanie jakichkolwiek pieniedzy... bo bedzie to sklasyfikowane jako wina uzytkownika, jakosc materialow, czy nie poprawnie wykonana instalacja, etc. Nie zdziwilbym sie gdyby sie okazalo ze te ubezpieczenia Hesti to tylko przykrywka gangu okradajacego emerytow metoda na wnuczka.....
  • ~Milena / 2021-11-17 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    Chciałabym podzielić się z Państwem moją historią w tym towarzystwie ubezpieczeniowym, od razu podkreślam, że historia jest oczywiście negatywna i nie polecam nikomu ubezpieczać niczego w tym towarzystwie.
    W tamtym roku kupiłam samochód z woj. świętokrzyskiego i jako, że ja pochodzę z woj. mazowieckiego w myśl nowego prawa każdy ma obowiązek przerejestrować samochód oraz nadać mu nowe numery rejestracyjne zgodne ze swoim województwem - tak też zrobiłam, mój numer ma nowe tablice.
    Trzy miesiące później skończyło się ubezpieczenie i koleżanka zajmująca się ubezpieczeniami wybrała dla mnie oferty ubezpieczeń OC - zdecydowałam się na Ergo Hestię, bo przecież wyszło najtaniej.
    Przez cały rok spokojnie jeździłam sobie na tym ubezpieczeniu i płaciłam obydwie raty w wyznaczonym terminie. Tydzień temu dostałam SMS z banku, że wszystkie moje konta zostały zablokowane a środki z nich poddane zajęciu przez Naczelnika Urzędu Skarbowego.
    W pierwszej chwili myślałam, że to pewnie jakieś oszustwo, przecież wszystko płaciłam na czas, ale po zalogowaniu na konto w historii przelewów faktycznie widniała pozycja zajęcia komorniczego i tu uwaga: kwota całego ubezpieczenia wynosiła 898 zł a zajęcie wyniosiło 6 272 zł.
    No i zaczęło się dzwonienie od banku do naczelnika U. S. od naczelnika U. S., do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.
    W funduszu gwaracyjnym wytłumaczyli mi, że zajęcie wynika z braku płatności za polisę OC. Ja mówię, że to przecież jakaś pomyłka bo wszystko mam opłacone na czas i mogę to udowodnić, to Pan polecił mi abym jeszcze tego samego dnia przesłała płatności za polisę z samą polisą.
    Poza tym zadałam pytanie, czemu nikt nie skontaktował się w takim razie ze mną wcześniej żeby załatwić tą sprawę bez windykacji, w odpowiedzi dostałam, że przecież wysyłali listy na adres mojego stałego meldunku - pod adresem mojego stałego meldunku mieszkają już obcy ludzie i nie odbierają za mnie listów ani nie informują mnie o jakiś awizo, poczta od razu po otrzymaniu listu na moje nazwisko kieruje zwrot do adresata. Podczas kupowania polisy podałam numer telefonu i maila - nikt tą drogą się ze mną nie skontaktował.
    Tego samego dnia przesłałam wymagane dokumenty tj. potwierdzenia przelewów i dokument polisy.
    Po dwóch dniach nic się nie zmieniło, a był to już dzień wypłat i jak się nie trudno domyślić cała moja wypłata poszła na konto N. U. S., i zostałam bez środków na życie a jak każdy z nas mam rachunki do opłacenia - mieszkanie, prąd, telefony komórkowe, ubezpieczenie na życie itp.
    Tego samego dnia znów spędziłam dzień na wiszeniu na telefonie: bank -> naczelnik urzędu skarbowego -> ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny.
    Ten ostatni poinformował mnie, że procedura sprawdzenia OC, potrwa przynajmniej 60 dni, "Że co takiego?! Pani mi mówi że będę miała zaległości w pozostałych opłatach dwa miesiące?! Przez te dwa miesiące to będę miała odcięty prąd, odłączony telefon i nakaz eksmisji z mieszkania przez wasze niedopatrzenie". Pani wysłała ponaglenie do prowadzącego sprawę i powiedziała, że sprawdzi najszybciej jak się da.
    Cztery dni później znów zadzwoniłam do U.F.G. Tego dnia, kiedy dostali ode mnie "opierdziel", prowadzący wysłał mi odpiowiedź (oczywiście na adres zameldowania), że z moim ubezpieczeniem na ten rok jest wszystko ok, ale dostał informację, że samochód nie miał ubezpieczenia na rok przed zakupem.
    - No chyba teraz to sobie Pani żartuje, jak kupiłam samochód to miał ubezpieczenie OC, widziałam dokument
    - A może Panią oszukał ten sprzedający, że miał kupione OC?
    - To w takim wypadku, czemu nie ścigacie poprzedniego właściciela za nie zapłacone OC?
    - Ponieważ w trakcie podpisywania nowej umowy o polisę OC z Ergo Hestią to Pani była właścicielem samochodu
    - Proszę Panią, poprzednia polisa była kupiona na poprzedniego właściciela, a poza tym widnieją na niej poprzednie numery rejestracyjne. Jestem w tej chwili na waszej stronie, wpisałam były numer rejestracyjny i widnieje przecież na nim ubezpieczenie na poprzedni rok
    - Niestety w celu wyjaśnienia sprawy musi Pani przesłać skan poprzedniej polisy
    W mailu załączyłam skan umowy zakupu samochodu, skan poprzedniej polisy OC (dzięki Bogu, nie wyrzuciłam jej z dokumentów mimo, że była przecież z poprzedniego roku), screen ze strony U.F.G., że przecież nawet u nich w systemie widnieje ubezpieczenie na mój samochód i do tego zdjęcie szyby z naklejkami numerów rejestracyjnych, ponieważ nawet jak zerwałam starą naklejkę to i tak został ślad z widocznym poprzednim numerem.
    Sprawa obecnie nadal jest w toku, ale ja mam pytanie, jak można mieć w tak dużej instytucji taki "burdel" w dokumentach, że nie wiadomo czyje numery rejestracyjne są do jakiego samochodu?! Jakim cudem nikt nie próbował się ze mną skontaktować inną drogą niż pocztowa i to w takich poważnych sprawach?!
    Jak dla mnie to są oszuści i naciągacze i chyba taki brak kontaktu wynika ze szczerych chęci wyłudzenia ode mnie pieniędzy za OC, w latach kiedy ja nie byłam właścicielem.
  • ~Stachu / 2021-11-06 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy to w przypadku wypłaty odszkodowania czy zwykły zwrot OC po sprzedazy pojazdu, Ergo Hestia wszedzie stwarza problemy. Komunikacja oraz szacunek do klienta pozostawiaja wiele do życznia
    ZaletyTanie ubezpiecznie
    WadyKomunikacja, opieszałość, szacunek do klienta,
  • ~Xawier / 2021-11-01 16:42
    Ocena: 4.33 / 5
    Profeslonalna miła obsługa, świetnie potrafią doradzić.Fajne promocje, transakcja szybka, jak najbardziej polecam :)
  • ~Ola S / 2021-10-27 14:43
    Ocena: 4.00 / 5
    Jak dotąd mam pozytywną opinię o Hestii i moje kontakty z wami należą do przyjemnych.
  • ~Kaja / 2021-10-25 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa. Nie polecam! Wyplątać się od nich z polisy, którą bezczelnie i niesłusznie przedłużyli automatycznie bez mojej wiedzy, graniczy z cudem. Poza tym nie mają nawet infolinii, można jedynie korespondować przez ich śmiszny portal polisa online. Obsługa to jeden wielki dramat. Współczuję ludziom, którzy mają nadzieję na jakąs wypłatę z polis zawartych u nich. Wątpię by wypłacili choć złotówkę z takim podejściem, dno i 5 metrów mułu.

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960