Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 832 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.79
  • Cena/Jakość
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgosia / 2022-01-25 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oszuści chciałam odzyskać wkład w polisie otrzymałam 15% wartości szkoda ze pracownik tego w trakcie wykupu polisy nie powiedział
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Skolo / 2022-01-24 11:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli dostaniesz propozycję ubezpieczenia sprzętu to dalekim łukiem omijaj ergo Hestia. Od momentu zabrania sprzętu mija już prawie trzy miesiące informacja jest ciągle ta sama serwis to ich wina...
  • ~Agnes / 2022-01-24 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Połączyć się z numerem 587663011 graniczy z cudem a wręcz jest to niemożliwe. Czeka człowiek 20 min po czym włącza się poczta i tak parę dni. Nie polecam nigdy więcej
    WadyObsługa, kontakt, cena
  • ~Grzegorz / 2022-01-22 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam pralka mi padla . a oni maja to w dipoe. Uszkodzenie mechaniczne.nie podlega zaplacilem 500 zl a oni maja to w dupie. Lepiej odlozyc niz placic tej firmie. Ich serwisanci tez maja duzo do zyczenia. Przyjechal wkurwiony i rozjebal mi drzwiczki pralki jeszcze bardziej
    ZaletyBrak szkoda pieniedzy. Lepiej schowac kase i naprawic z niej niz sie denerwowac. Oszusci i cwaniaczki
  • ~Ano / 2022-01-21 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Jak widać już wszystko zastało napisane przez moich poprzedników ale też się dołączę żeby przestrzec przed tymi złodziejami i oszustami. Totalny brak szacunku dla Ciebie jako klienta, liczy się tylk kasa, kasa, kasa i oczywiście nie wygrasz z ich własnymi zasadami. Poprostu oczyści na najwyższym poziomie. Uważajcie ludzie!!
    ZaletyHahahaha!!
    WadyZłodzieje
    Oszuści
    Wyłudzanie pieniędzy według swoich zasad
    Zero szacunku
  • ~Waldemaro / 2022-01-14 17:17
    Ocena: 3.33 / 5
    Uwazam ze, niektóre agentki sa malo zorientowane w tematyce ubezpieczen w malym miescie np..K.Zamiast w ramach godzin pracy uzgadniac raz a knkretnie temat ubezpieczenia potrafi agentka dzwonic wieczorami do domow ubezpieczanych osob i zaczyna rozmawaiac per Ty z osoba ubzepieczana gdzie osoba ubezpieczana zwraca sie do agentki przez PANI.Agentka nie kontakutuje .Miesiaclub wieczej pani potrafi wydzwaniac ,oczywiscie sprawa ubezpieczenia to pretekst dalej trwa rozmowa bardziej towarzyskaitd.Czyzby pani agentka ma powod do kontaktow towarzyskich bardziej niz do zawodowych.Czy miesiaci dluzej trwa podejmowanie decyzji o ubezpieczeniu produktu .Jakie to prymitywne i malo profesjonalne ,wykorzystywanie pracy zawodowej do innych kontaktow.Moze to kwestia braku taktu i braku kultury osobistej u agentki.Moze czas na emeryture .
    ZaletyBrak
    WadyWymienione wyzej
  • ~Anna / 2022-01-04 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam. Zła komunikacja między ubezpieczycielem a serwisem dokonującym sprzętu naraża klienta na dodatkowe koszty oraz wydłużony czas oczekiwania. Lepiej zapłacić za naprawę jakiejś firmie niż tracić czas i pieniądze na ubezpieczanie czegokolwiek w Ergo Hestia. Strata czasu, energii i pieniędzy.
    ZaletyBrak
  • ~Floras / 2022-01-03 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Odmawiają wypłaty odszkodowania z OC na podstawie opinii sprawcy zdarzenia, który na miejscu zdarzenia podpisuje oświadczenie, a później rakiem wycofuje się z własnego przyznania się do winy. Zero konkretów i merytoryki, opieranie się na domysłach i własnej roboty szkicach. Nie polecam. W przypadku wystąpienia kolejnego zdarzenia drogowego spowodowanego przez klienta Hestii niestety nawet pomimo dobrych chęci zainteresowanego zawsze na miejsce będzie wezwana policja.
    ZaletyBrak
    WadySzukanie kozła ofiarnego dla własnej korzyści
  • ~kolo / 2021-12-18 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA OC. W umowie pojawił się zapis, że do kolizji i innych zdarzeń będących wykroczeniem lub przestępstwem należy OBOWIĄZKOWO wezwać policję. Bez tego wymogu nie wypłacą odszkodowania!
  • ~janusz / 2021-12-17 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak Fałsz i obłuda to jest ergohestia.Powinni zmienić nazwę.
    Zaletybrak
    Wadykłamstwo
  • ~Paweł / 2021-12-16 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie opinie na 5 to chyba rodzina prezesa piszła
    Zaletyoddani sprawie roboty biurowe
    Wadysami się opisują
  • ~Paweł / 2021-12-16 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    WYŁUDZACZE i SZKODA GADAĆ, Ta grupa pod wyzwaniem jest "najlepsza"

    UWAŻAJCIE
    Zaletyprzepisy i jeszcze raz przepisy
    WadyNIE PŁACĄ
  • ~Mirek / 2021-12-04 03:50
    Ocena: 1.00 / 5
    byłem klientem Hesti,i już tego błędu nie powturze,cwaniactwo,oszustwo,asystętka szkody p.Karolina.S.całkowity brak profesjonalizmu i epati
    Zaletybrak
    Wadycwaniactwo,na swoją kożyść
  • ~Ireneusz / 2021-12-03 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłoszenie szkody na AGD, realizacja ze strony HESTIA trwa 30 dni zgodnie z regulaminem ubezpieczenia. Hestia zleca ewentualne wizyty serwisowi z która ma umowę. Serwis ustala sobie przyjazd pod własne terminy logistycznie. Przykład zepsuła mi się pralka na wizytę serwisu oczekuje tydzień . Serwis przyjeżdża stwierdza usterkę i odjeżdża i mam czekać na pieniądze ewentualnie. Wyobrażacie sobie życie bez pralki przez okres 2 tygodni bo tak myślę ze będzie realizacja szkody choć oczywiście maja miesiąc. Dlatego ostrzegam przed podpisywaniem umów ubezpieczenia z ta firma na jakikolwiek sprzęt AGD. BEDZIECIE CZEKAC !!! Pamiętajcie lodówka i pralka np. Poza tym pracownicy przyjmującej zgłoszenia są mało empatyczni nie próbują rozwiązać problemu i podejść indywidualnie do sprawy. Tylko powtarzają jak mantrę ze działają zgodnie z regulaminem. I to się nazywa firma która tez ubezpiecza na życie , od wypadku czy śmierci. Nie mam zaufania niestety do tej firmy po takich działaniach.
    Zaletyżadnych
    WadyBardzo zła firma
  • ~Woj / 2021-12-02 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Hestia opinia:

    Podzielę się bardzo niemiłą opinią na temat działu likwidacji szkód Ergo Hestii.
    Ubezpieczając nie raz kilka aut w tej firmie nie sądziłem, że w momencie kiedy będę osobą poszkodowaną i będę potrzebował odszkodowania od tej firmy z OC sprawcy, zaczną się takie problemy. Wszystko jest okej kiedy ty płacisz, ale jak oni muszą zapłacić, to dołożą wszelkich starań, aby tego nie zrobić. Problemy zaczęły się zaraz po zgłoszeniu szkody. Przyjechał rzeczoznawca mobilny - pozornie miły Pan (niech was to nie zmyli na przyszłość), na koniec oględzin potrzebował kilku informacji m.in. numeru konta. Poinformowałem go osobiście, że nie zgadzam się na wypłatę odszkodowania, gdyż chcę się najpierw zapoznać z wyceną i podjąć decyzję, czy wstawię auto do warsztatu. Zobaczyłem maila z wyceną, oczywiście zaniżoną 10 krotnie i przelew na swoim koncie z pomylonym danymi (nic się nie zgadzało poza numerem konta), w konsekwencji czego odesłałem pieniądze do Hestii, napisałem również maila do Pani która prowadzi sprawę, jak się okazało ona sprawy nie prowadzi tylko inna osoba. Tak więc już na samym wstępnie nic się nie zgadzało. Po skontaktowaniu się z już właściwym opiekunem szkody, zostałem poinformowany, że tamten mail został przyjęty jako odwołanie i mają 30 dni na rozpatrzenie. Finalny opiekun szkody Pan Piotr Ż. (jeśli ktoś będzie miał z tą osobą przyjemność prowadzenia swojej szkody) powiedział, że zostaną wykonane dodatkowe oględziny i auto musi zostać rozebrane, tak więc zgodziłem się zaznaczając, że auto zostaje wstawione do mojego warsztatu i zaczyna się naprawa, plus potrzebuję auta zastępczego. Opiekun szkody się zgodził, ale np. na pytanie na ile się należy auto zastępcze nie był w stanie udzielić odpowiedzi. Po 7 dniach i jednym przedłużeniu zabrał auto, a na informacje, że auto zastępcze przysługuje na cały okres naprawy stwierdził, że na taki okres ustalił rzeczoznawca na wycenie (według Pana Piotra jest to czas zasadny, a przypominam według prawa auto zastępcze przysługuje na cały okres naprawy). Każdy mail zaczął przyjmować jako odwołanie i zasłaniając się okresem 30 dni na odpowiedź.
    Sprawa zostanie zgłoszona do Nadzoru Finansowego, a jeżeli będzie trzeba Sąd roztrzygnie wspomnianą kwestię.
    Liczę na zasadne konsekwencje wobec niekompetentych osób, które przyczyniły się do niewłaściwej obsługi mojej szkody.
    ZaletyBrak
    WadyW prowadzenie w błąd
    Brak wiedzy
    Ustalanie swojego własnego prawa
  • ~Bolo / 2021-12-01 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kupnie auta z polisą HESTIA i używania go przez 9 miesięcy, nadszedł czas wygaśnięcia polisy. Zgłosiłem przed terminem, że nie chcę u nich przedłużać na kolejny rok. Naraz przyszło pismo, żę muszę dopłacić ok 100 zł, bo niby ZBYWCA nie zgłosił sprzedaży auta !
    Dodam, że składka była opłacona w całości przez poprzedniego właścicela. UNIKAĆ TYCH OSZUSTÓW JAK ZARAZY !!!
    ZaletyNIE MA
    WadyOSZUŚCI i ZŁODZIEJE
  • ~kamilka10025 / 2021-11-24 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam telefon w Euro i przy okzaji zakupiłam polise na uszkodzenia mechaniczne ekranu. Pech chciał, że telefon doznał uszkodzenia i na ekranie pojawiły się zółte plamy oraz przebarwienia. Firma Ergo Hestia bez zobaczenia telefonu stwierdziła, że mam wysłać telefon do producenta bo o awaria a nie uszkodzenie ekranu. Nie dajcie sobie wciskać ubezpieczeń z tej firmy. To są zwykli oszuści.
  • ~Tomasz I Monika / 2021-11-22 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem auto z ubezpieczeniem tego złodziejskiego Erho Hestia wypowiedziałem umowę a oni cały czas żądają zapłaty za coś czego nie zawierałam w dodatku opłaciłam gdzie indziej od dnia zakupu ,nie polecam rzestrzegam przed tym ubepieczycielem .dla świetego spokoju opłacę ale nigdy wiecejnie chcę mieć do czynienienia ,
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyzłodzieje naciągacze ,zero kontaktu i stwierdzenie że do nich nie ma żadnego maila ,
  • ~Mat / 2021-11-21 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkode w telewizorze usuwalo eisolutions z katowic. Pani z ich infolinii zaczela krzyczec gdy odmowilem zgody na naprawe u nas w domu. Zdenerwowany serwisant twierdzil, ze mogl naprawic na naszym stole lub lozku w 5 min a skoro nie chcemy to teraz bedzirmy czekac. Naprawa trwala ponad 30 dni i podczas niej zostal wymieniony ekran a przy okazji telewizor zostal zlosliwie uszkodzony i nie odbiera kanalow analogowych. Rozmowa z serwisantem ujawnila, ze zrobili to celowo. Glupi i zli ,,ludzie,,. Ida do czorta.
  • ~krk / 2021-11-19 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM!!! 7 lat jesteśmy ( i ani roku dłużej nie będziemy) u nich ubezpieczeni. Jest to i rzpieczenie nieruchomości. W wyniku zdarzenia lodowego doszło w naszym domu do przepalenia kilku sprzętów. Zakupiliśmy nowe, wzięliśmy faktury. Po czym „ ubezpieczyciel” miał swoje wyliczenia. Została uszkodzona min. lodówka za którą wyliczyli nam kwotę 1200 zł( za tą kwotę kupię w rozmiarze 45cmx45cm). Na ekspertyzę nikt nie przyjechał bo przecież tak jest w umowie. Koszty poniesione przez nas to Ok. 5 tys ubezpieczyciel wypłacił 2 tys. Szczerze mówiąc przez te 7 lat gdybyśmy nie płacili na ubezpieczenie nieruchomości oszczędzilibyśmy więcej niż od nich dostaliśmy. Mają swoje wyliczenia wg swoich stawek.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko trzeba robić samemu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 832
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 742
Link4
Ocena: 1.48, ilość opinii: 619
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 448
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 292
Allianz
Ocena: 1.38, ilość opinii: 279
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4663
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009