strona 15 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Anna / 2022-07-29 10:02
W dniu 19.07 doszło do zdarzenia w którym sprawca (ubezpieczony w Państwa firmie) wjechał w nasz samochód, uszkadzając go w stopniu znacznym, powodując taki stan zagrożenia życia dla mojego dziecka - w 36 tygodniu ciąży, że konieczna była hospitalizacja - obserwacji na Oddziale Patologii Ciąży. Szkodę zgłosiliśmy z partnerem w piątek, z uwagi na fakt, iż na tamten moment stan naszego dziecka i mój przysłonił nam konieczność złożenia wszelkich formalności. Okazało się również, że zrobiłam to w piątek nieprawidłowo, w związku z czym w rozmowie telefonicznej w poniedziałek, tj. 25.07 zgłosiliśmy szkody ponownie. Mechanik oglądający nasz samochód, stwierdził że dla względów bezpieczeństwa nie powinniśmy jeździć autem, m.in doszło do uszkodzenia belki skrętnej. W przedmiotowej rozmowie zaproponowano nam auto zastępcze, co jest dla nas zbawiennie, chociażby z uwagi na zaawansowaną ciążę i konieczność pilnego wyjazdu do Szczecina. Tego samego dnia zaproponowano nam trzyosobowy samochód dostawczy. Z oczywistych względów nie wyraziliśmy z zgody i poprosiliśmy o jakikolwiek samochód osobowy. I tak od poniedziałku od opiekuna naszej szkody słyszymy, że współpracują Państwo z firmą zewnętrzną i sprawa jest w toku, i tak we wtorek, w środę. W czwartek skontaktowałam się z opiekunem szkody z prośbą o reakcję, że za chwilę minie tydzień a jakiekolwiek problemy we współpracy z firmą zewnętrzną nie powinny być w kręgu naszego zainteresowania jak i fakt, że opiekun ma określaną liczbę spraw (nie pamiętam ile wówczas ich wskazał) i w związku z czym naszą traktuje powierzchownie. Prosiłam o interwencję i telefon przed końcem pracy. Na co Pan oznajmił, że pracuje do 16.00, więc wskazałam, że oczekuje na telefon do tej godziny. O godzinie 15.50 z uwagi na brak kontaktu, zadzwoniłam do opiekuna szkody ponownie, niestety, usłyszałam tylko sekretarkę, że niestety opiekuna mojej szkody nie ma już w pracy i wskazano formę kontaktu przez formularz. Liczyłam, że następnego dnia zostaną podjęte jakiekolwiek kroki ale znów nie ma z Państwa strony jakiejkolwiek reakcji ani kontaktu. -
-
~Anna / 2022-12-12 19:34
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego to totalna porażka. Sposób załatwiania naprawy skandaliczny. Nieuprzejmą obsługa, brak poszanowania dla klienta I jego czasu pracy. Do tego w umowie ani słowa o takim dpidobie załatwiania sprawy bo bym nie wykupiła tego ubezpieczenia. Naciągacze i nic więcej, gorąco odradzam. -
~Anna / 2023-09-12 11:18
Firma Ergohestia na początku informuje, że polisa nie obejmuje szkody, dopiero kosztowny proces odwoławczy wykazuje, że to nieprawda. To ich zasada, jeśli coś dosłownie nie jest napisane w polisie literalnie, to mówią nie. NIE POLECAM!!!!
Dwa mieszkania, samochód i polisę na życie kupiłam w innej firmie.WadyNiekompetencja i bezczelność -
~Anna S / 2018-12-10 20:24
Nie polecam firmy. Likwidacja ubezpieczenia trwa bardzo długo. Ich procedury sprawiaja ze to tak długo trwa (nie kontaktuja sie telefonicznie tylko pisza pisma; zadaja dokumentów co do ktorych mam watpliwosc czy powinni zadac, m.in umów miedzy partnerami handlowymi gdzie obowiazuje tajemnica handlowa; kopii ksiegi wieczystej...). na prosbe zeby kontaktowali sie telefonicznie bo tak najsprawniej załatwimy sprawy nie reaguja. likwidator szkody zmieniał sie 2 razy (i tu nie zostałam ani razu powiadomiona na pismie o nowym adresie email lub nazwisku nowego likwidatora). do likwidatora czasem przez kilka dni nie mozna sie dodzwonic. gdy likwidator sie zmienia to okazuje sie ze nowy likwidator nie ma dostepu do dokumentów przeslanych uprzednio, bo dokumenty te sa w skrzynce mailowej starego likwidatora). kontakt z rzecznikiem klienta również pozostawia do zyczenia: rzecznik klienta odpisuje do mnie tytułując mnie "panem" podczas gdy jestem kobieta. czuje sie totalnie zlekcewazona, nikt nie przywiazuje do mnie i mojej sprawy uwagi, a rzecznik klienta równiez okazuje lekcewazenie nie czytajac uwaznie wiadomosci ode mnie.
dodam ze sprawa ciagnela sie ponad 2 miesiace. dla porónania w warcie podobna sprawa (rowniez trzeba było uzupełnic dokumentacje) została załatwiona w kilka dni (2 lub 3 o ile dobrze pamietam). nie polecam!Zaletyjedna z pan likwidatorek (ostatnia) była miłaWadywszystko co powyzej -
~Ano / 2022-01-21 15:29
Witam. Jak widać już wszystko zastało napisane przez moich poprzedników ale też się dołączę żeby przestrzec przed tymi złodziejami i oszustami. Totalny brak szacunku dla Ciebie jako klienta, liczy się tylk kasa, kasa, kasa i oczywiście nie wygrasz z ich własnymi zasadami. Poprostu oczyści na najwyższym poziomie. Uważajcie ludzie!! ZaletyHahahaha!!WadyZłodzieje
Oszuści
Wyłudzanie pieniędzy według swoich zasad
Zero szacunku -
~Anonim / 2014-06-14 19:07
Witam.Jestem osobą która jest pomówiona o wyłudzenie pieniędzy od Ergo Hestii (osobą jestem poszkodowaną która ucierpiała w kolizji drogowej z winy sprawcy który był ubezpieczony w Ergo Hestii) Wtedy kiedy jest poniżej 5 tysięcy złotych wypłaty odszkodowania to Ergo Hestia nie kwestionuje tej wypłaty a jak już jest powyżej 5 tysięcy złotych to stosuje różne zabiegi , odwleka w wypłacie i szuka dziury w całym aby tych pieniędzy nie wypłacić . Podaje do Prokuratury i stosuje różne zabiegi i w tym wykorzystuje Prokuraturę po to żeby mieć zapewnione by nie wypłacić należnego odszkodowania.Ergo Hestia wykorzystuje również biegłych którzy wydają opinię na okoliczność wypadku co się mija z prawdą i ci biegli mają podpisane umowy z Ergo Hestią i dlatego też wystawiają negatywne opinie związane z kolizją drogową.Kiedy się domagałem i ponaglałem do wypłaty przez Ergo Hestię odszkodowania związanego z wypadkiem często odwlekali , przepraszali i prosili o dokumentację medyczną . Oczywiście dokumentacja medyczna była wysłana na czas a firma Ergo Hestia ignorowała sobie wypłaty odszkodowania gdzie też wcześniej powiadamiała mnie telefonicznie o komisjach lekarskich . Wyznaczała termin na komisję lekarską a jak więcej się domagałem o odszkodowanie to mnie podała do Prokuratury wyłudzenie. To jest częsta praktyka tej firmy ubezpieczeniowej. Będę zmuszony powiadomić Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za tak niesolidne stosowanie taktyki.Ergo Hestia wysługuje się Prokuraturą i to jest jej taktyka!Pozdrawiam ZaletyBrakWadyWszystko -
~Anonim / 2018-01-08 19:25
Beznadzieja!!! Mają gdzieś Klienta! Naprawa samochodu wyceniona przez Toyotę na około 2,5 tyg a Oni twierdzą że w 4 dni powinna się naprawa odbyć. Samochodem praktycznie nie da się jeździć a Oni problemu nie widzą, po awanturach jest w końcu auto zastępcze ale... po tygodniu wypożyczalnia odbiera samochód bo Hestia nie może się z nimi dogadać i nie przedłuża umowy, a hestia twierdzi że zastępczy się już nie należy mimo że swojego dalej nie mam. Jak można zostawić Klienta tak na lodzie ?!?! W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji. ZaletybrakWadybrak odpowiedniego podejścia do Klienta, brak osoby decyzyjnej w sprawie, brak jakiegokolwiek kontaktu z Klientem z ich strony -
~Anonim / 2023-08-18 13:40
Gorszego ubezpieczyciela nie można znaleźć! Pracownicy podchodzą do klientów bez szacunku. Przedłużają wszystko jak tylko mogą i zasłaniają się formułkami o terminach. Omijać szerokim łukiem ZaletyBrak -
-
~Antonio boss / 2023-06-13 14:08
To firma to jakiś scam i żart . Zdecydowanie nie polecam . Dramat -
~ANTY Hestia / 2013-10-16 15:20
EGRO HESTIA, uważam że jest to firma poniżej krytyki. Ja opłacając składki przez 10lat za swoją szkodę dostałem od nich nędzne parę groszy a oni obcej osobie wypłacili taką sumę że mogą sobie teraz pokryć 8 takich szkód. Wiem, że mi zabiorą taką samą kwotę ale wkurza sam fakt, że ja będą ich klientem dostanę ochłap gdzie musiałem dołożyć do interesu i nie pomagały koleje odwołania i oględziny a osobą z zewnątrz bez problemu wypłacają dużą sumę. W związku z tym postanowiłem z HESTII odejść i przenieść się do konkurencji bo ja oszustów nie będę utrzymywał. ZaletyBRAKWadyNie ma żadnej zalety.8lat -
~Arek / 2021-08-23 00:56
Oszuści. Jednym słowem to obraz tej firmy.
Zawierają polisy na kwotę brutto a odszkodowania wypłacają w kwocie netto według własnego widzimisię.ZaletybrakWadyNieuczciwość. Fatalna obsługa klienta. -
~Arek / 2022-11-17 19:10
Tragedia.
Moja dzisiejsza sprawa wyglądala tak że facet w aucie podsuną mi laptopa z dokumentem do podpisania, na laptopie nie było widać wszystkich stron dokumentów,facet mnie nie poinformował że podpisuje decyzję wypłaty odszkodowania,mowił tylko o jakimś oświadczeniu,nic nie wspominał o kwocie. Podpisałem,po czym powiedział że on w tej chwili i w tym miejscu nie jest w stanie powiedzieć mi jaka kwota mi się należy,bo był słaby internet i jego program nie mogł się włączyć.Powiedział,zadzwonię do pana za 30min.Zadzwonił i poinformował o kwocie,moim zdaniem zaniżonej,więc się nie zgodziłem,nie dogadaliśmy się i rozmowa się zakończyła bo powiedziałem że będę chciał naprawić jednak auto w ASO. Po rozmowie wysłał mi na maila dokumenty,okazało się że to są te dokumenty co podpisałem w aucie,i tam była podana kwota i decyzja,olsnilo mnie że facet zrobił mnie w konia.Po chwili dostałem wiadomość od opiekuna że zlecenie wypłaty środków została zlecona -
~Arhip / 2023-11-22 23:49
Na 100% najgorsza firma z którą miałem umowę
Nie polecam ubezpieczać sprzęt.Na wykupione ubezpieczenie za 2600 na telefon nie przyjmują telefonu do naprawy
Na mail nie odpisują
Kontakt telefoniczny beznadziejny (nikt nie odbiera)
Ocena danej firmy -0 -
~art / 2022-02-24 16:57
Wyjątkowe gnoje firma oszust . Sprawa dotyczy ubezpieczenia telewizora . Dno i 6 metrów mułu , nie odpuszczę gnoją sprawę kieruje do sądu -
~Artur / 2024-05-08 20:23
3 razy odsyłałem ekspres i nie wrócił naprawiony żenada a składki wysokie nuż w kieszeni się otwiera to mało powiedziane ZaletyHahha brakWadySzkoda szczebić jęzora -
~artur krauze / 2017-02-28 19:32
podwojny pech !!! 1-sprawca spowodowal wypadek i wjechal w moje auto 2-auto sprawcy ubezpieczone bylo w ergo hestji moja opinia na temat firmy ergo hestja brak profesjonalizmu ze strony rzeczoznawcow w razie wyplaty odszkodowania matacza nie uznaja czesci szkod tlumaczac w rozny sposob nieuznanie ,moja sprawa jest w toku bede walczyl ale to nie jest firma ktora zapewnia spokoj ,lepiej korzystac z innych firm byle nie ergo hestja wygra cale spoleczenstwo . ZaletybrakWadystraty czasu i pieniedzy niepotrzebny stres to gwarantowane !!!jestem poszkodowany z OC sprawcy -
-
~asia / 2015-11-30 23:12
witam ,mam ubezpieczenie w tej zlodziejskiej firmie mam samsunga galaxy neo 3 pekla mi szyba potem padł wyswietlacz a inteligetna Pani stwierdziła ze odmawiają mi naprawy. To za co zapłaciłam 200zł. kupa złodziei nikomu nie polecam. 800zł -
~Asia / 2019-03-15 17:45
Absolutnie fatalna obsługa klienta. Po kupnie samochodu, wypowiedzeniu w Hestii polisy poprzedniego właściciela przez dwa miesiące walczyłam z tą Firmą. Dostałam dwa ponaglenia do zapłaty składki, której w ogóle nie powinnam płacić, tylko ze względu na bałagan, który Hestia ma w swoich dokumentach. Wielokrotne rozmowy na infolinii, wielokrotne wysyłanie skanów dokumentów i zero odpowiedzi. -
~Asia / 2022-02-03 08:56
Obsługa naprawy przedłużonej gwarancji to porażka... a serwisu rekomendowane do napraw wybrane chyba przez przypadek lub ze względu na niskie koszty. nie polecam -
~aska / 2014-04-26 00:27
Hestia to oszuści i złodzieje. NIGDY WIĘCEJ ŻADNEGO UBEZPIECZENIA U NICH. ODRADZAM I PRZESTRZEGAM. Próbuje od lutego uzyskać odszkodowanie z OC sprawcy za rozbity samochód. Likwidator stwierdził szkodę całkowitą, zaniżył wartość pojazdu i zaproponował jakieś 20% jako odszkodowanie, a na 80% wrak, którego nikt nie chce kupić nawet za 1000 zł. Pisma od prawnika ignorują i nie odpowiadają na nie. Ciągle zwlekam ze skierowaniem sprawy do sądu bo nie mam ochoty ciągać się po nich, ale sprawy nie odpuszczę ZaletyżadnychWadySAME WADY
strona 15 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »