strona 14 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~WAWA / 2022-06-10 10:17
WITAM
JAK SKUTECZNIE SKONTAKTOWAĆ SIĘ MOŻNA Z UBEZPIECZYCIELEM ERO HESTII. KONTAKT TEL BARDZO ZŁY PO ROZŁACZENIU NIE OTRZYMAŁAM LINKU DO LOGOWANIA POPRZEZ ARKUSZ ZGŁOSZENIOWY .
GDZIE I JAK ZGŁOSIĆ SZKODĘ????????????????????????????? -
-
~Dawid / 2022-06-06 07:04
Najgorsze Towarzystwo
Kontakt znikomy dodzwonić się na infolinie to cud.Najgorsze ceny dla młodych nie polecamZaletyBrakWadySame -
~tabalug / 2022-05-31 09:36
Nigdy nie martwiłem się o to jak zostanę potraktowany przez mojego ubezpieczyciela. Energo hestia jest najlepsza. -
~Paweł / 2022-05-29 09:04
Wszystko ok, wykupienie ubezpieczenia przebiegło bezproblemowo. Myślę, że mogę polecić tą firmę -
~Dawid / 2022-05-28 11:57
W Ergo Hestii mam wykupione ubezpieczenie na życie i na firmę również. Z obu jestem bardzo zadowolony. Obsługa klienta na najwyższym poziomie, a oferty jedne z najlepszych na rynku -
~jerzy / 2022-05-26 11:18
Ja jestem zadowolony z ubezpieczeń w Hestii (mam zdrowotne, na samochód i dom). Jakiś miesiąc temu miałem stłuczkę i już po tygodniu wszystko było ogarnięte. Na ten czas dostałem samochód zastępczy i nie odczułem żadnych konsekwencji swojej wpadki. Z czystym sumieniem mogę polecić tego ubezpieczyciela. Znają się na rzeczy. -
~Ernest / 2022-05-24 21:32
Samochód po szkodzie z OC sprawcy naprawiony błyskawicznie - wskazany warsztat bardzo sprawnie ogarnął sprawę i rozliczył się z ubezpieczalnią. Obsługa bardzo miła, empatyczna i profesjonalna. Następne ubezpieczenie kupię w Hestii. ZaletyEmpatyczna i profesjonalna obsługa, bardzo sprawna likwidacja szkody.WadyBrak -
~Zuz / 2022-05-22 18:10
Dramatyczna obsługa klienta!!!! Pani na infolinii nie jest w stanie sprawdzić pakietu ubezpieczenia jaki posiadamy przez co nie wyśle lawety. Dramat! Sodoma! Gomora! Totalnie nie polecam! -
-
~Marek / 2022-05-21 23:04
Jestem bardzo zadowolony. W Hestii jestem ubezpieczony od 3 lat - do ubiegłego tygodnia bez szkód. W ubiegłą sobotę przydarzyła mi się stłuczka na parkingu. Jeden telefon i już w środę wszystko miałem naprawione. Pytałem poszkodowanego - u niego również efekty mojego gapiostwa usunięte. Pierwszy raz spotykam się z takim profesjonalizmem i szybkością działania! ZaletyBardzo szybka likwidacja szkody, profesjonalna obsługa.WadyJeszcze nie znam :) -
~KittyKat / 2022-05-20 13:56
Od 3 tygodni czekam na naprawę pralki zgodnie z wykupioną polisą. Nie wiem,czy to brak kompetencji Ergo Hestia czy ich serwisantów, ale serwis umawia się z klientem na wycenę i sprawdzenie usterki, spóźnia się 4 godziny, nie oddzwania, trzeba się przypomnieć. Następnie umawia się na termin usunięcia usterki, nie przyjeżdża, a w systemie widnieje, że awaria naprawiona. Zgłosiłam im mailowo oszustwo i od tygodnia cisza. Nawet już nie odpisują na moje wiadomości. Porażka! Nigdy więcej, szkoda nerwów. Jak nie mają odpowiedniego personelu to niech nie wciskają ludziom kitu! ZaletyBrakWadyBrak kompetencji, brak zainteresowania klientem, brak kontaktu -
~Michał / 2022-05-20 00:05
Nie da się wypowiedzieć umowy online, celowo maja awarie juz 14 dzien ZaletyNie maWady100% oszustwo -
~anki / 2022-05-19 22:27
Teraz już wiem. Polak mądry po szkodzie. Jakaś rekalkulacja to powinno być zabronione, zwykle oszustwo. Naliczają sobie składki bez pytania. To jest złodziejstwo. NIGDY WIECEJ, Z DALEKA ICH OMIJAC !!!!!!!!! -
~Oki-Doki / 2022-05-18 20:41
Brak kompetencji, brak fachowości, naciągacze, wciskanie "kitu" i wymigiwanie się ze swoich obowiązków względem klienta z którego zedrzeć pieniądze potrafią bez mrugnięcia okiem, zrzucanie powstałej usterki ubezpieczonego sprzętu na klienta, ludzie nie dajcie się wrobić , stracicie tylko pieniądze których nigdy nie odzyskacie, serwis w ogóle nie ma pojęcia o naprawach sprzętu, a opinie odmowy naprawy pisane są chyba przez jakiegoś dzieciaka, ich forma bez ładu i składu.
Chcecie stracić pieniądze , Wasz wybórZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe -
~Marta / 2022-05-16 21:06
Żadnych zastrzeżeń nie mam, na pewno skorzystam z ich usług jeszcze nie raz -
~Jarosława / 2022-05-16 09:19
Tak szczerze..To nieogę wstawić nawet jednej gwiazdki..
Brak kompetencji.
Obsługa na 00.
Do nich się nawet dodzwonić nie
można.Z autem zastępczym problem.
Odradzam zdecydowanie.Dod tylko że nigdy jeszcze nikogo nie opisałam..
Ale stwierdziłam że w tym przypadku powinno się ostrzec innych ludzi.ZaletyŻadnych -
~ergoex hesta'la vista / 2022-05-13 13:37
Jako, że nie da się mieć tak złej obsługi klienta przez przypadek dochodzę do wniosku, że jest tak źle systemowo. Odradzam absolutnie każdemu, co z tego, że nawet przyzwoita oferta, jeżeli nie da się w żaden sposób z niej skorzystać przez niekompetencje obsługi klienta?
Przedłużanie umów bez kontaktu z klientem powinno być karalne.
Na stronie internetowej jest ZŁY NUMER DO OBSŁUGI KLIENTA! Brak słówZaletyDowiesz sie tutaj wszystkiego czego chciałbyś uniknąć u innego ubezpieczycielaWadyWszystko pozostałe -
-
~Pablo / 2022-05-13 09:54
Auto film ubezpieczone. Był w tu wypadek. Nie należy się zastępcze. Czemu ? Bo nie ma szkody całkowitej... padłem ZaletyBrakWadyWszystko -
~Evelove / 2022-05-11 14:30
Opiekun szkody zwolniony w trakcie prowadzenia mojej sprawy. Kolejny tak samo mało kompetentny jak poprzedni. Od miesiąca czekam na zwrot ubezpieczenia i nic... WadyMail do mnie pisany na zasadzie kopiuj wklej z błędami i niedokończonymi zdaniami -
~Magdalena / 2022-05-10 22:52
Wszystko było dobrze, do momentu wypadku...brak zainteresowania klientem, kiepski kontakt z opiekunem szkody, auto zastepcze tylko na 10 dni... ZaletyBrakWadyBrak auta zastępczego, utrudniony kontakt z opiekunem szkody, która albo nie odbiera tel albo odpisuje po 5 dniach! -
~Beata / 2022-05-09 20:56
od lat kupuje u nich ubezpieczenie na auto i bardzo sobie chwale. Nie mam żadnych zastrzeżeń, najwyższa jakość usług!
strona 14 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »