Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 826 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andro / 2022-03-04 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie kosztuje mnie prawie 7 stów. Mam oc najemcy do 10k. Ubezpieczyciel nie wypłaci ani grosza za uszkodzony sprzęt agd, bo twierdzi, że nie był to przypadek losowy.
    ZaletyBrak
    WadyAntyczny system elektroniczny, długi czas oczekiwania, biorą hajs i umywają ręce.
  • ~Andrzej / 2015-10-28 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymieniają rozbity ekran w telefonie komórkowym ponad 2 miesiące i nie odpisują na maile. Pani na infolinii oczywiście wie tyle, że termin naprawy poraz kolejny został przedłużony i "nie może" do nikogo wyżej przełączyć.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~andrZej / 2016-06-04 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Hestia jest tak słabą firmą że klientów musi p0ozyskiwać w elektromarketach ze sprzetem rtv agd. Sprzedawcy nacjiągaja, ze wszystko ladnie sprawnie, a przy zglaszaniu okazuje sie ze nie naprawia i tylko czekaja by zlapac cie za slowka !!! szkoda slow
    Zaletybrak
    Wadybrak
  • ~Andrzej / 2019-04-02 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam

    Nie polecam ERGO HESTI z powodu szkód które przypisali mi po sprzedaży samochodu. Nowy właściciel na mojej polisie miał dwie szkody a mnie zgłoszono do UFG i z tego powodu mam same zwyżki. Naprawdę brak słów. nie chcę mi się o nich rozpisywać. Mam nadzieję że ktoś właściwy z Hesti czyta te komentarze i na ich podstawie wyciąga wnioski jak nie tracić klientów. Zegnam ubezpieczalnio !!!!!!
  • ~Andrzej / 2023-08-22 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ergo Hestia to najgorsza ubezpieczalnia powinna zniknąć z rynku pracuje tam bydło do którego nie można się dodzwonić a jak się już dodzwoniłem i myślałem że załatwiłem sprawę pozytywnie choć mnie zapewniali to i tak nękali mnie pismami do zapłaty choć i tak niewiem zaco tej bandzie placic
  • ~Andrzej / 2023-11-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ergo Hestia najgorsza firma ubezpieczeniowa z jaką miałem do tej pory doczynienia .Pani która pracuje w dziale likwidacji szkód za uszkodzenie dachu przyznała kwotę bezsporną 500zł???????? jednak nie chce przysłać ekipy która naprawi Dach ,pani nie przygotowana do pracy w zawodzie niski poziom wiedzy i kultury osobistej. Odradzam ubezpieczenie nieruchomości w tej firmie!!!
  • ~Andrzej / 2025-01-12 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat dramat i jeszcze raz dramat.
    Zaniżają wartość auta żeby nie zapłacić odszkodowania za szkody
    JAK BĘDZIE CIĘ WYKUPOWAĆ UBEZPIECZENIA PROSZE TYLKO NIE W TEJ ZŁODZIEJSKIEJ PSEUDO FIRMY OD UBEZPIECZEŃ pod nazwą ERGO HESTIA.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje oszuści korporacja tylko do brania kasy a do odszkodowanie wypłaty pieniędzy ohy ahy oni nie wiedzą nie znają się to nie my tylko kto .
  • ~angelika / 2015-02-04 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej firmy nikomu. ubezpieczyłam tam mikrofalówkę. czekam już 2 miesiące na jej naprawę. jeszcze nie ma części z serwisu i nie wiadomo kiedy będą.Ta firma to kompletna pomyłka i porażka!!!
    mam go 2 lata kupiłam go za 500 zł
  • ~ania / 2010-05-12 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W kwietniu zgłosiłam szkodę z AC,rzeczoznawca przyjechal szybko,ale co z tego. Upłynął już termin 30 dni , który mają na likwidację szkody, a tu nic. Dzwoniłam już setki razy, a oni za każdym sprawdzają czy oby napewno są wszystkie dokumenty. Dwa dni temu usłyszałam od konsultantki że jest wycena 9500 (oczywiście pieniędzy nie dostałam), a dzisiaj niespodzianka !- nowa wycena 8500. Pytam dlaczego,ale nikt nie umie mi powiedzieć. I oczywiście na pieniądze dalej muszę czekać!
    dla porównania mąż ma AC w PZU za szkodę kasę dostał w ciągu 10 dni i nie zaniżoną.
    ZaletyBrak
  • ~ania / 2017-06-05 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje auto uległo wypadkowi, sprawca jest ubezpieczony w Ergo Hestia i tu jest problem.
    Zgłosiłam szkodę przez infolinię i zostałam przypisana do pani Weroniki K. W dniu kiedy oddałam auto do naprawy dostałam auto zastępcze z ubezpieczenia OC sprawcy, auto nadal jest w salonie w naprawie, a pani która jest decyzyjna w tej sprawie stwierdziła, że nie należy mi się auto zastępcze bo salon miał ileś tam godzin na naprawę i jeśli się nie wyrobili to nie jej sprawa i wczoraj odebrali mi auto zastępcze, pani stwierdziła, że niech oni teraz mi dadzą jakieś auto bo Ergo Hestia mi już nie da. Jak zapytałam panią grzecznie co mam zrobić jak mam zawieźć dzieci do szkoły jechać do pracy bo potrzebuje auto do użytku codziennego nie ot tak to powiedziała, że skąd ma wiedzieć gdzie mieszkam, gdzie pracuje i że trzeba sobie radzić i że ją to g...o obchodzi.
    Dzwoniłam dziś do salonu i okazało się, że też nie maja dla mnie auta. Zadzwoniłam do Ergo Hestia i pani z którą tylko mogę rozmawiać na ten temat powiedziała, że zgodnie z ustawą tylko nie wiem jaką ubezpieczyciel nie jest zobowiązany do opłaty za auto zastępcze i on tylko usuwa szkodę związana z autem, a nie że mi będzie auto dostarczać. Zapytałam czy jak wynajmę sobie auto, albo czy jak udowodnię, że jeździłam taksówkami czy oddadzą mi pieniądze, które straciłam --- mogę napisać pismo i Ergo Hestia je rozpatrzy i albo dostanę pieniądze, albo nie....Poinformowałam panią, że bardzo nie ładnie ostatnio ze mną rozmawiała w sposób chamski i arogancki i że zamierzam złożyć skargę do przełożonego to usłyszałam cichy śmiech w słuchawce........
    Zadzwoniłam ponownie do Ergo Hestii na infolinię i dowiedziałam się, że zgodnie z ustawą na czas naprawy auta należy mi się auto zastępcze z OC sprawcy. Próbowałam dodzwonić się do pani Weroniki K., ale nie było jej już w pracy, więc zadzwoniłam na inoflinię i tam mi pani powiedział, że osobą decyzyjną jest tylko pani Weronika, że jeśli złoże pismo o zwrot pieniędzy za wynajmę auta to czy je dostanę czy nie to będzie decydować pani Weronika..... jakiś absurd!!!!!!!!
  • ~Ania / 2018-07-12 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!Kupiłam samochód ubezpieczony i opłacony w MTU Ergo Hestia po około 50 dniach wypowiedziałam ubezpieczenie u nich a po miesiącu dostałam pismo od Hesti że mam im zapłacić 1220zł za te 50dni.Co ciekawe nakaz płatniczy jest wystawiony z data 22.05 ja umowę wypowiedziała 26.06 a pismo z nakazem płatniczymi otrzymałam 12.07
    Jak dla mnie to jest próba wyłudzenia!!
    Naciągacze
    WadyZłodzieje
  • ~ANIA / 2023-10-16 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, Zero informacji,
    Jest to NAJGORSZA obsługa klienta z jaką miałam do tej pory do czynienia.
    od 2 dni próbuje uzyskać informację o stanie zaległości aby opłacić i zamknąć sprawę - jest to niemożliwe ponieważ brak jakiegokolwiek kontaktu.


    WadyNAJGORSZY KONTAKT
  • ~Anka / 2020-03-04 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie zero....gdy dochodzi do wypłaty odszkodowania zrobią dosłownie wszystko żeby tego nie zrobic3...koszmar....mafia
  • ~anki / 2022-05-19 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Teraz już wiem. Polak mądry po szkodzie. Jakaś rekalkulacja to powinno być zabronione, zwykle oszustwo. Naliczają sobie składki bez pytania. To jest złodziejstwo. NIGDY WIECEJ, Z DALEKA ICH OMIJAC !!!!!!!!!
  • ~Anna / 2018-04-05 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli naciągacze...wmawiają mi że podpisałam z nimi umowę przez Internet którą anulowanam przez telefon przed uplynieciem 30 dni. Teraz zadają żebym im zapłaciła 70 zł bo niby w tym okresie byłam przez nich chroniona. Do tego pidczas rorzmowy trzymaja cie 5 minut na pustej słuchawce. Uwaga na tą firmę!!!
  • ~Anna / 2020-03-25 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidacja szkody na tej firmie to kpina to nie ubezpieczyciel to osz..t Szkoda pieniędzy
    A ponadto giną u nich dane a później się dziwić że człowiek ma problemy ... Nie nie i jeszcze raz nie
    https://niebezpiecznik.pl/post/ergo-hestia-stracilo-dane-klientow-a-mogly-one-tez-zostac-wykradzione/
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2022-01-04 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo nie polecam. Zła komunikacja między ubezpieczycielem a serwisem dokonującym sprzętu naraża klienta na dodatkowe koszty oraz wydłużony czas oczekiwania. Lepiej zapłacić za naprawę jakiejś firmie niż tracić czas i pieniądze na ubezpieczanie czegokolwiek w Ergo Hestia. Strata czasu, energii i pieniędzy.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2022-07-29 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 19.07 doszło do zdarzenia w którym sprawca (ubezpieczony w Państwa firmie) wjechał w nasz samochód, uszkadzając go w stopniu znacznym, powodując taki stan zagrożenia życia dla mojego dziecka - w 36 tygodniu ciąży, że konieczna była hospitalizacja - obserwacji na Oddziale Patologii Ciąży. Szkodę zgłosiliśmy z partnerem w piątek, z uwagi na fakt, iż na tamten moment stan naszego dziecka i mój przysłonił nam konieczność złożenia wszelkich formalności. Okazało się również, że zrobiłam to w piątek nieprawidłowo, w związku z czym w rozmowie telefonicznej w poniedziałek, tj. 25.07 zgłosiliśmy szkody ponownie. Mechanik oglądający nasz samochód, stwierdził że dla względów bezpieczeństwa nie powinniśmy jeździć autem, m.in doszło do uszkodzenia belki skrętnej. W przedmiotowej rozmowie zaproponowano nam auto zastępcze, co jest dla nas zbawiennie, chociażby z uwagi na zaawansowaną ciążę i konieczność pilnego wyjazdu do Szczecina. Tego samego dnia zaproponowano nam trzyosobowy samochód dostawczy. Z oczywistych względów nie wyraziliśmy z zgody i poprosiliśmy o jakikolwiek samochód osobowy. I tak od poniedziałku od opiekuna naszej szkody słyszymy, że współpracują Państwo z firmą zewnętrzną i sprawa jest w toku, i tak we wtorek, w środę. W czwartek skontaktowałam się z opiekunem szkody z prośbą o reakcję, że za chwilę minie tydzień a jakiekolwiek problemy we współpracy z firmą zewnętrzną nie powinny być w kręgu naszego zainteresowania jak i fakt, że opiekun ma określaną liczbę spraw (nie pamiętam ile wówczas ich wskazał) i w związku z czym naszą traktuje powierzchownie. Prosiłam o interwencję i telefon przed końcem pracy. Na co Pan oznajmił, że pracuje do 16.00, więc wskazałam, że oczekuje na telefon do tej godziny. O godzinie 15.50 z uwagi na brak kontaktu, zadzwoniłam do opiekuna szkody ponownie, niestety, usłyszałam tylko sekretarkę, że niestety opiekuna mojej szkody nie ma już w pracy i wskazano formę kontaktu przez formularz. Liczyłam, że następnego dnia zostaną podjęte jakiekolwiek kroki ale znów nie ma z Państwa strony jakiejkolwiek reakcji ani kontaktu.
  • ~Anna / 2022-12-12 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego to totalna porażka. Sposób załatwiania naprawy skandaliczny. Nieuprzejmą obsługa, brak poszanowania dla klienta I jego czasu pracy. Do tego w umowie ani słowa o takim dpidobie załatwiania sprawy bo bym nie wykupiła tego ubezpieczenia. Naciągacze i nic więcej, gorąco odradzam.
  • ~Anna / 2023-09-12 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Ergohestia na początku informuje, że polisa nie obejmuje szkody, dopiero kosztowny proces odwoławczy wykazuje, że to nieprawda. To ich zasada, jeśli coś dosłownie nie jest napisane w polisie literalnie, to mówią nie. NIE POLECAM!!!!
    Dwa mieszkania, samochód i polisę na życie kupiłam w innej firmie.
    WadyNiekompetencja i bezczelność
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960