no i przysłali dzisiaj informację, że nie mogą wypłacić odszkodowania bo brak nr rachunku, numer rachunku mają od dnia oględzin czyli od 13 lipca, kiedy to podawałem go Panu dokonującemu oględzin, dodatkowo podczas każdej z kilku rozmów telefonicznych z opiekunem szkody pytałem czy są wszystkie dokumenty i po głośnym wyliczaniu opiekuna, że to jest, tamto jest słyszałem, że wszystko jest, tylko czekać, mam nadzieję, że rozmowy się dobrze nagrały bo termin mija za 3 dni więc chyba przyjdzie mi iść do sądu z tymi ..., ludzie piszący negatywne opinie opisują swoją historię, tak jak ja i kilku wcześniejszych, to wygląda prawdziwie, natomiast opinie pozytywne to tylko ogólniki,
Zaletybrak
Wadynie chcą wypłacić odszkodowania przyznanego prawie miesiąc temu, robią problemy i trudności, kręcą
~Roman / 2022-08-05 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Dorian, z tą szybkością działania to kpina, najpierw obiecano mi wypłatę odszkodowania w czwartek, 8 dni temu, następnie obiecano mi wypłatę dzisiaj, mamy godzinę 23,34 i brak jakiegokolwiek sygnału z ich strony, o odszkodowaniu nie mówiąc, nawet nie myślałem, że takie numery są możliwe w dzisiejszych czasach, zaczynam się martwić, że upadną skoro nie mają kasy na wypłatę, dzisiaj mija 24 dzień od zgłoszenia szkody, jutro sobota a pojutrze niedziela, jak mi ostatnio obiecywał wypłatę to powiedział, że najpierw przyjdzie decyzja o wypłacie na mail a po 2-3 dniach przelew, czyli jak by w poniedziałek przyszła decyzja o wypłacie to przelew może przyjdzie w 30 dniu od zgłoszenia, /ostatnim możliwym wg prawa/ masakra i dziadostwo
Zaletybrak
Wadylekceważenie klienta,
~Zmartwiony / 2022-08-05 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Przyznam że z gorszą obsługą klienta nie spotkałem się w życiu jak do tej pory, a parę lat chodzę już po tej planecie
~Zara / 2022-07-31 20:46
Ocena: 5.00 / 5
Również jestem klientem Hestii i szczerze ich polecam. Mają konkurencyjną ofertę i miłą obsługę.
~Roman / 2022-07-29 20:36
Ocena: 1.00 / 5
idę o zakład, że większość pozytywnych opinii jest pisana na zlecenie
Zaletybrak
Wadyopiekunowie szkód
~Anna / 2022-07-29 10:02
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 19.07 doszło do zdarzenia w którym sprawca (ubezpieczony w Państwa firmie) wjechał w nasz samochód, uszkadzając go w stopniu znacznym, powodując taki stan zagrożenia życia dla mojego dziecka - w 36 tygodniu ciąży, że konieczna była hospitalizacja - obserwacji na Oddziale Patologii Ciąży. Szkodę zgłosiliśmy z partnerem w piątek, z uwagi na fakt, iż na tamten moment stan naszego dziecka i mój przysłonił nam konieczność złożenia wszelkich formalności. Okazało się również, że zrobiłam to w piątek nieprawidłowo, w związku z czym w rozmowie telefonicznej w poniedziałek, tj. 25.07 zgłosiliśmy szkody ponownie. Mechanik oglądający nasz samochód, stwierdził że dla względów bezpieczeństwa nie powinniśmy jeździć autem, m.in doszło do uszkodzenia belki skrętnej. W przedmiotowej rozmowie zaproponowano nam auto zastępcze, co jest dla nas zbawiennie, chociażby z uwagi na zaawansowaną ciążę i konieczność pilnego wyjazdu do Szczecina. Tego samego dnia zaproponowano nam trzyosobowy samochód dostawczy. Z oczywistych względów nie wyraziliśmy z zgody i poprosiliśmy o jakikolwiek samochód osobowy. I tak od poniedziałku od opiekuna naszej szkody słyszymy, że współpracują Państwo z firmą zewnętrzną i sprawa jest w toku, i tak we wtorek, w środę. W czwartek skontaktowałam się z opiekunem szkody z prośbą o reakcję, że za chwilę minie tydzień a jakiekolwiek problemy we współpracy z firmą zewnętrzną nie powinny być w kręgu naszego zainteresowania jak i fakt, że opiekun ma określaną liczbę spraw (nie pamiętam ile wówczas ich wskazał) i w związku z czym naszą traktuje powierzchownie. Prosiłam o interwencję i telefon przed końcem pracy. Na co Pan oznajmił, że pracuje do 16.00, więc wskazałam, że oczekuje na telefon do tej godziny. O godzinie 15.50 z uwagi na brak kontaktu, zadzwoniłam do opiekuna szkody ponownie, niestety, usłyszałam tylko sekretarkę, że niestety opiekuna mojej szkody nie ma już w pracy i wskazano formę kontaktu przez formularz. Liczyłam, że następnego dnia zostaną podjęte jakiekolwiek kroki ale znów nie ma z Państwa strony jakiejkolwiek reakcji ani kontaktu.
~Roman / 2022-07-28 21:19
Ocena: 1.00 / 5
szkoda zgłoszona 12 lipca, tydzień temu opiekun szkody obiecał mi wypłatę odszkodowania z oc sprawcy w ciągu tygodnia od tej rozmowy czyli do dnia dzisiejszego, dzwonię dzisiaj a on w zupełnie innym humorze mówi, że mają 30 czy 31 dni na wypłatę i postarają się zmieścić w tym terminie, masakra, dzisiaj jest 16 dzień, przez tydzień byłem przekonany, że pieniądze dostanę do końca tego tygodnia a tu mogę czekać jeszcze 15 dni albo dłużej, naprawa wyceniona na 14800zł a ja akurat nie mam tyle wolnej gotówki, dzisiejsza rozmowa była arogancka i jest powodem napisania tej opinii, dno
Zaletybrak
Wadynieprzewidywalność i humorzastość obsługi
~remi / 2022-07-25 21:34
Ocena: 5.00 / 5
chwale sobie. mam u nich pakiet ubezpieczen i do tego czasu przydalo sie to mieszkaniowe. sasiad z gory mnie zalal, odezwalem sie do nich i bez problemow dostalem kase. tak to powinno dzialac
~Grzegorz / 2022-07-24 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia . Omijać ją szerokim łukiem !
Zaletybrak
Wadysame wady
~Przemek / 2022-07-18 00:30
Ocena: 5.00 / 5
Ubezpieczenie przejąłem po poprzednim właścicielu samochodu, dokupiłem też AC i Assistance, z których już skorzystałem. Bardzo sprawnie zorganizowana pomoc i likwidacja szkody. Nie mam żadnych uwag.
Najgorszy ubezpieczyciel z jakim do tej pory mieliśmy okazję się spotkać!!! Totalne dno !!! Kasę wyciągają i robią to w obrzydliwy zakłamany sposób! Mąż robił tylko symulację składki OC aby porównać cenę z innymi ubezpieczycielami a ci oszuści od trzech miesięcy przysyłają mu wezwanie do zapłaty mimo że OC już mamy w innej ubezpieczalni skandal żeby tak urabiać ludzi !!! Gdzie są nasze służby ??? W pismach straszą windykacją to jakieś kpiny !!!
ZaletyŻadnej
WadyMnóstwo
~arron / 2022-07-12 12:15
Ocena: 5.00 / 5
wcześniej przerobiłem dwie inne firmy ubezpieczeniowe i hestia na ich tle wypada bardzo dobrze. nie doświadczyłem z ich strony nieprzyjemności czy braku profesjonalizmu
~Jacob / 2022-07-12 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam najgorsza ubezpieczalnia jaka tylko istnieje unikajcie jej jeśli tylko możecie
~Kazimierz / 2022-07-05 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Złożyłem rezygnację.
A ci złodzieje uważają że żle.
Podpis czytelny.
Uważają że ma być - własnoręczny.
I już 3 mc mnie zastraszają że mam zapłacić im - kontynuacja.
~arni / 2022-06-30 13:19
Ocena: 5.00 / 5
Wakacyjna przygoda ze złamaną nogą syna przekonała mnie do tego ubezpieczyciela. Wystarczyło się do nich odezwać i pomogli ogarnąć temat. W mojej opinii na 5!
~Ewa k / 2022-06-30 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Próbowałam na wakacjach wezwać lekarza byliśmy w bulgarii przez biuro itaka, ubezpieczenie ergo Hestia. Powiem tyle pieniądze wied,a jak brać. Pomocy żadnej nie Uzyskałam. Ani od biura ani od ubezpieczalnie. Nikt się z nami nie skontaktował. Gdyby Mogła to moja ocena 0.
ZaletyBrak kontaktu
WadyBrak kontaktu
~Michał / 2022-06-29 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczalnia zapewniając apropo ubezpieczenia dodatkowego do telewizora odesłała uszkodzony sprzęt po czym wypieła sie na pomoc
ZaletyBrak
WadyIch istnienie
~Marcel / 2022-06-28 15:01
Ocena: 4.67 / 5
Zdecydowanie polecam ergo hestie. Obsługa na bardzo wysokim poziomie, bardzo dobra oferta.
~Lea / 2022-06-28 14:59
Ocena: 5.00 / 5
Jestem z Hestią kilka lat i jest bardzo dobrze, po negocjacjach też bardzo dobre warunki, więc śmiało polecam towarzystwo
~Arnold / 2022-06-27 18:52
Ocena: 5.00 / 5
Hestię oceniam bardzo dobrze. Ubezpieczyłem samochód i dom. Niedługo potem miałem stłuczkę i okazję przyjrzeć się firmie. Sprawa została załatwiona bez zarzutu. Dostałem samochód zastępczy, szkodę naprawił warsztat współpracujący z hestią. Wszystko trwało koło tygodnia i już odzyskałem samochód. Pracownicy sympatyczni i dobrze zorientowani. Polecam