strona 12 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Skolo / 2022-01-24 11:25
Jeśli dostaniesz propozycję ubezpieczenia sprzętu to dalekim łukiem omijaj ergo Hestia. Od momentu zabrania sprzętu mija już prawie trzy miesiące informacja jest ciągle ta sama serwis to ich wina... -
-
~tomek / 2008-11-22 00:24
O odszkodowanie z AC czekam juz trzeci miesiąc.... Żenada. ZaletybrakWadytempo załatwiania -
~Ubezpieczenie / 2019-06-14 21:09
Firma specjalnie przeciąga rekalkulacje składki po to aby zarobić parę stowek. Nie są w stanie odpowiedzieć do 5 dni. Piszę tylko prawdę a nie pomówienia.
Nie polecam tej firmy gdyż zeruje na skromnych zapracowanych ludziach godnie chcąc się ubezpieczyć.ZaletyBrakWadyBrak -
~wdz / 2023-03-09 11:23
bardzo słąby kontakt ,milczenie zamiast odpowiedzi nie polecam nikomu tej firmy . ZaletybrakWadynajwiększy kontakt -
~XXX / 2020-01-07 12:42
Same problemy.Podając zmianę adresu wysłaną za potwierdzeniem odbioru i potwierdzoną odbiorem...
NIC NIE DAJE!!!Nadal poczta jest kierowana pod stary adres.
Infolinia,58 555 63 00 w podanych godzinach 10.00 - 18.00...może się komuś uda dodzwonić...życzę powodzenia.
Rezygnacja z polisy OC czy sprzedaż auta w trakcie jej trwania pomimo wysłanych dokumentów JEST NIE PRZYJMOWANA
DO WIADOMOŚCI.
STARAJĄ SIĘ WYŁUDZIĆ ILE SIĘ.
DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z POLISĄ W S.T.U ERGO HESTIA W SOPOCIE.
OSOBIŚCIE ODRADZAM,są tańsze ubezpieczalnie,łatwiejszy kontakt
i łatwiej odstąpić od zawartej,kończącej się polisy.ZaletyNIE DOSTRZEGAM.WadyTYLE,ŻE NIE SPOSÓB OPISAĆ BEZ OBRAŻANIA,BRAK SŁÓW!!! -
~zzaqqt21 / 2023-03-27 08:59
strona nie dziala wywala caly czas bledy POST, zero kontaktu -
~ / 2023-10-02 11:16
Brak kontaktu z firmą ubezpieczeniową nie odbierają telefonów a jak już zrobią wycenę szkody lepiej nie patrzeć na kwotę -
~(nie)ubezpieczony / 2020-03-15 15:34
Odchodząc z zakładu pracy chciałem kontynuować ubezpieczenie grupowe. Zadzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, co mam robić. Wpłaciłem składkę za trzy miesiące(takie są procedury) i wysłałem pocztą dokumenty. Minął miesiąc a nie dostałem żadnego potwierdzenia więc napisałem maila z zapytaniem o swoją polisę. W odpowiedzi dostałem informację o wysłanie maila... Wielkie kpiny. Większych błaznów nie spotkałem. -
-
~5567 / 2021-03-19 15:46
Nie polecam ubezpieczenia w Ergo Hestia na smartfon, jedno naprawią drugie zepsują. E-maile ani telefony nic nie dały. Po zakończeniu polisy zadzwonili że uszkodzenie już było. Nie jest to możliwe ponieważ nie przypominam sobie żebym każdy róg w telefonie cięła ostrym narzędziem oraz aparat! Nie polecam zespół szyderczy i chamski ! WadyChamscy pracownicy
Cena polisy
Niszczą zamiast naprawiać -
~A / 2017-07-06 15:58
Tragedia. Oszukują przy wycenie strat !!! Uszkodzenia na 4000 wyceniaja na 1000zł. Same części warte ok. 2000. Słowem porażka !!! ZaletyBrakWadyBraK punktow stacjonarnych -
~a / 2018-09-27 14:01
Żenada. Nie dajcie się nabrać na rzekome dodatkowe ubezpieczenie sprzętu od nieszczęśliwych wypadków. Nie wiem, co musiałoby się stać, żeby szkoda została uznana, może zniszczenie lub porwanie sprzętu przez ufo. -
~A / 2023-04-25 09:32
Nie spotkałam się z taki wyłudzanie pieniędzy. skale, płac i pacz, zawsze znajda kruczek aby nie wywiązywać się z umowy a ty głupku płać.
Odradza jakiekolwiek ubezpieczenie sprzętu w tej firmie. Uwaga oszustZaletyNie maWadyTylko wady -
~AaaA / 2014-12-03 14:58
TRAGEDIA NIE POLECAM TEGO UBEZPIECZYCIELA...
...SZCZEGÓLNIE DLA OSÓB POSZKODOWANYCH
OTÓŻ MIAŁEM WYPADEK SAMOCHODOWY ( NIE Z MOJEJ WINY ) , SPRAWCA UZNAŁ SOBIE ŻE W TRAKCJE WYPADKU ZEMDLAŁ I NIC NIE PAMIĘTA , OCZYWIŚCIE UBEZPIECZALNI TO NA RĘKĘ , PONIEWAŻ PRZYKRYWAJĄ SIĘ ART. 425 IŻ KTOŚ ZEMDLAŁ NIE PONOSI WINY ZA SZKODY , OCZYWIŚCIE DOSTAŁEM ODMOWĘ WYPŁATY ODSZKODOWANIA , TRAGEDIA - SPRAWA JEST NADAL W TOKU , JA IM NIE DARUJE I PEWNIE SPRAWA SKOŃCZY SIĘ W SĄDZIE :( PORAŻKA JAKICH MAŁO UNIKAĆ TEJ UBEZPIECZALNI JAK OGNIA POZDRAWIAM WSZYSTKICH POSZKODOWANYCH I ŻYCZE POWODZENIA W ZALATWIENI SPRAWY OCZYWIŚCIE POZYTYWNIE , PRAWDOPODOBNIE MOJ TEMAT TRAFI NAWET I DO TV ZOBACZYMY CO MI ODPOWIEDZAWadyTRAGEDIA -
~adam / 2017-02-25 12:42
Nie polecam serwisu nikomu!
Wymienili uszkodzony ekran w komórce na inny uszkodzony (wypalone miejsca).
Jakby tego było mało to jest on źle przykręcony i widać przerwę między obudową, a ekranem (widać podświetlenie w przerwie i wnętrzności komórki).
Odesłałem by poprawili to przysłali jeszcze gorzej przykręcony, a po próbie kontaktu odmówili przyjęcia komórki ponieważ uważają, że wszystko jest OK.
NAJGORSZY SERWIS W POLSCE. NAJGORSI PARTACZE I NACIĄGACZE.ZaletyBRAK, jedyne zalety to to, że firma upadnie w przeciągu najbliższych lat przez oszukiwanie klientów!WadyOBSŁUGA, CENA, JAKOŚĆ, CZAS, PRZESYŁKA, NAPRAWA, WSZYSTKO! -
~Adam / 2019-09-03 17:36
Złodzieje i oszuści. Chamstwo i niekompetencja, zaniżanie odszkodowań, bardzo złe podejście do klienta. ZaletyZadnWadyWszystko -
~ADAM / 2024-03-12 17:32
Nie polecam Ergo Hestia jak i Warte złodziejstwo może ktoś naprawdę zajmuje tymi Firmami łącze z Generali Szefowie tych Firm imprezy chwała się zdjeciami ludzie płacą duze składki a jak co to mają lekarzy od orzeczeń najgorszych NIE POLECAM ZaletyŻadneWadyWysokie składki brak numerów tefoniw do opiekunów -
-
~adam12 / 2018-06-22 00:15
telefon dałem pierwszy raz do naprawy stwierdzili ze telefon jest sprawny ale oczywiście za kuriera musiałem zapłcic telefon wrocił do mnie i telefon był dalej zepsuty zadzwoniłem do nich kurier po raz 3 przyjechał i zabrał ale oczywiście musiałem zapłacić kurierowi po kilku dniach zadzwonili do mnie ze telefon jest zalany co mnie zatakało bo telefon nigdy mi nie wpadł do wody i powiedzieli ze nie sa zabowiazani do naprawy telefon bo winna lezy po mojej stronie powiem krótko telefon nigdy a nigdy nie wpadł mi do wody a wydaje mi się ze ci h..e ergo hesti zalali telefon specjalnie i mi wcisnąć kita ze to ja go zalał bo pierwszy raz telefon poszedł do nich niebie telefon był sprawny ze telefon działa telefon wrocił i telefon był zepsuty i za drugim razem telefon zalany to jest wolny zart po prostu brak słów na takie cos ale się nie dam jak inni i będę nimi walczyć bo ubiezpieczenie mnie kosztowało 1600 zł lus sam telefon 2289 zł i do końca stycznia musze płacić raty a telefon nie sprawny bo oszuści mi zalali telefon i wciskają mi kita ze to moja winna Zaletybanda oszustów i krętaczy
lubią ludzi robić wałka
i lubią dużo pieniędzyWadybrak -
~Aga / 2015-01-20 14:57
Nie polecam Hestii. Zalało mi pokój na skutek awarii pralki - decyzja negatywna z tego powodu, że zalana część podłogi została wymieniona przed przyjazdem likwiadator mimo to, że nie można było zwlekać z wymianą gdyż wyczuwalny był już nieprzyjemny zapach. Ponadto na skutek przemoczenia podłogi w łazince niszczyły sie fugi - pan likwiadator uznał, że to zniszczenia eksploatacyjne co nie jest prawdą. Odwołałam sie i decyzja została podtrzymana. Mam wrażenie, że dlatego, że wczesniej miałam podobną szkode w drugim moim miszkani, tak poprostu się zdarzyło - czysty przypadek. Ubezpieczyciel pewnie przeliczył, że zbyt dużo miałby wypłacić. Nieuczciwość straszna. Nie polecam , na na pewno zmienie ubezpieczyciela. ZaletybrakWadysame wady2 lata, za około 200 zł. -
~AGA / 2017-06-23 11:46
nie polecam nikomu tego ubezpieczyciela. Zwykli naciągacze. Masakra jak można wogóle używać takich absurdalnych argumentów co oni aby tylko wymigać się od wypłaty odszkodowania. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyINTERPRETUJĄ ZDARZENIE TAK ABY TYLKO NIE WYPŁACIĆ ODSZKODOWANIAChruszczobród -
~Aga / 2023-10-31 10:35
Wypowiedzenie umowy OC na samochodód trwało pół godziny zamiast pół minuty.
Dostałam maila z info - wypowiedzenie przez formularz na stronie, agenta ub, lub listownie na odres.
Krok 1. Próbowałam przez stronę, najpierw bez logowania. Wymagają zdjęcia odręcznie wypisanego wypowiedzenia. Zwykłe zdjęcie z telefonu nie zostało załadowane przez ponad 5 minut (mój internet działa normalnie).
Krok 2. Zalogowałam się, musiałam wyrazić jakieś zgody, których wcale nie chciałam wyrażać i przepisać ręcznie 10 znaczków z SMS. Wskazałam datę rozwiązania umowy - dzień końca ochrony ubezpieczeniowej. Przycisk 'zatwierdź' nie działa. Świetnie. Dopatrzyłam się, że data jest w czerwonej ramce i po najechaniu na nią jest komunikat "zbyt późna data".
Krok 3. Dzwonię na infolinię, czekam swoje, później potwierdzają moje dane i wreszcie mogę uzyskać jakieś informacje. Okazało się, że jednak mogę rozwiązać umowę przez infolinię, łaskawcy! Szkoda, że nie napisali w mailu ani na swojej stronie, że w ogóle jest taka możliwość, nie wspominając o tym, że numer kontaktowy musiałam poszukać sobie sama.
Teraz się zastanawiam, czy chce mi się pisać skargę do UOKiK... Pozdro, Hestia!WadyUtrudnienie wypowiedzenia umowy, podejrzewam, że celowe...
strona 12 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »