Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 826 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartosz / 2022-08-26 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Piszę tak, bo mam porównanie z innymi firmami z zakresu likwidacji szkody. Pierwsza email jaki otrzymałem po zgłoszeniu nic nie wyjaśnia. Po mojej odpowiedzi otrzymałem wyjaśnienie od opiekuna szkody (p. Piotrowska) - cytuję: "Jeżeli przy rejestracji szkody załączył Pan dokumenty adekwatne do statusu Pana szkody, to ów pismo proszę uznać za niebyłe." Niezbyt po polsku, ale sens rozumiem. Do oceny szkody przyjechał pan Mobilny Likwidator i pod domem, sam w upale rozkręcałem samochód. Nie prowadzę warsztatu, nie jestem mechanikiem, więc nie rozumiem podejścia do klienta. Wycena została ustalona na podstawie kosztów naprawy, a w dwóch warsztatach odprawiono mnie z kwitkiem, mówiąc że tego w moim aucie się nie naprawa, tylko wymienia. Po napisaniu do opiekuna szkody nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Ani dziękujemy, ani przepraszamy, ani pocałuj kliencie nas teraz w dupę. Minęły 4 dni i nic. Minęło 7 dni od decyzji wypłaty odszkodowania z informacją, że środki zostaną wypłacone w przeciągu 7 dni. Nie ma pieniędzy, nie ma odpowiedzi. Dzwoniłem kilka razy, ale bez rezultatu. Nie pozostaje mi nic innego jak zostawić taką opinię tutaj. Dobrze, że nie jestem klientem Ergo Hestia i nie z pewnością nigdy nie będę.
    WadyNieintuicyjne narzędzie do zgłaszania szkody online (mam porównanie). Niejasna komunikacja - trzeba się domyślać o czym piszą . Brak odpowiedzi na zapytania klienta, choć informacji, że wpłynęło zgłoszenie. Wycena na niekorzyść klienta wykorzystująca niewiedzę klienta. Praktyka oceny szkody w postaci samodzielnego rozkręcania samochodu przez klienta pod domem. Brak możliwości dodzwonienia się na infolinię i do opiekuna szkody.
  • ~M. / 2022-08-26 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, płace naprawdę duże pieniądze za ubezpieczenie niestety dwóch samochodów, a wielkim problemem jest znaleźć lawetę i to 100km od naprawdę dużego miasta. Albo przysyłanie zepsutej lawety tez jest hitem.....i oczekiwanie praktycznie cały dzień! Totalnie nie polecam ubezpieczać samochodu w tej firmie....
    ZaletyBrak!
    WadyCała ta firma to "wada"
  • ~Arekkk / 2022-08-25 21:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolony z tej firmy. Po zgłoszeniu szkody rzeczoznawca w ciągu kilku dni przyjechał, zrobił wycenę a pieniążki tego samego dnia były już na koncie. Wszystko szybko i sprawnie, a rzeczoznawca i ubezpieczyciel bardzo pomocni. Firma warta uwagi. Polecam całym sercem.
  • ~Elżbieta / 2022-08-25 15:41
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem zadowolona z usług tego ubezpieczyciela. Opiekun szkody skontaktował się ze mną po 2 lub 3 dniach i pomógł załatwić wszystkie formalności. Samochód został naprawiony przez ASO. Polecam.
  • ~Kazimierz / 2022-08-24 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bydło z tej firmy nękało mnie kilka miesięcy z firmą windykacyjną Kaczmarski
    I po 5 miesiącu napisało wiadomość że anulowano umowę płatność.
    Barany bezmuzgu niemiecka firma.
    Auswitz też był niemiecki - pamiętajcie
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Tomasz / 2022-08-24 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tego ubezpieczenia. Przy awarii sprzętu lepiej na własną rękę szukać fachowca i zapłacić za naprawę usterki, niż wykupić polisę. Na serwisanta się czeka, zanim ubezpieczyciel wyznaczy termin, zazwyczaj jest to kilka dni, a nawet tygodni. Przy czym wcale nie jest powiedziane, że awaria zostanie usunięta. Kiedy wreszcie sprzęt padnie całkiem, ubezpieczyciel w ramach polisy zaproponuje kwotę, że na kolejny sprzęt trzeba sporo dołożyć. Wartość polisy znacznie przekroczyła koszt usterki, którą można by było usunąć na własną rękę, ale ubezpieczyciel nie pozwolił, a przez serwisanta nie została usunięta. Aż sprzęt całkiem padł i nadaje się już tylko na złom. O obsłudze klienta nie wspomnę. Opieszałość, przeciąganie terminu i opryskliwość konsultantów.
    ZaletyBrak
  • ~Damian / 2022-08-23 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Po dwóch latach od sprzedaży auta wykonali rekalkulację i wymagają opłaty różnicy . PO DWÓCH LATACH . Strach pomyśleć co będzie za kolejnych kilka lat
  • ~Marcin / 2022-08-22 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma beznadziejna w sprawach odnośnie uzyskania odszkodowania w razie jakiejkolwiek szkody, owszem chętnie przyjmują składkę ale jak coś się wydarzy to masz problem. Szczerze odradzam ubezpieczanie się w tej firmie.
    ZaletyBrak zalet
    WadyPraktyczny brak uzyskania odszkodowania
  • ~Kams / 2022-08-22 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy wycenie rzeczoznawca nie wliczył w kosztorys najdroższych części z szkody
    Dodatkowo nie zgodziłem się na wycenę kosztorysu po czym dostałem wypłatę na konto… teraz trzeba się odwoływać itd
    Firma porażka
  • ~Zielik / 2022-08-10 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Hestia to najgorszy ubezpieczyciel na polskim rynku,owszem chętnie zawierają umowy, ale w przypadku jakiejkolwiek szkody uzyskanie odszkodowania jest praktycznie niemożliwe.
    W moim przypadku dwa razy naciąłem się na tą firmę raz była to odmowa wypłaty odszkodowania od zalania mieszkania, a ostatnio batalia o odszkodowanie odnośnie ubezpieczonego u nich sprzętu elektronicznego. Szczerze odradzam jakiekolwiek ubezpieczenia w filmie Hestia!!!
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie niemożliwe uzyskanie odszkodowania!
  • ~Roman / 2022-08-10 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    odszkodowanie wypłacili wczoraj, nie rozumiem ich postępowania, przecież jak by wypłacili 2 tygodnie temu tak jak było uzgodnione, to zamiast tych moich negatywnych opinii była by pozytywna, a tak to pozostał ślad mojego niezadowolenia na tym forum i duża rezerwa do firmy w mojej głowie
    Zaletybez komentarza
    Wadybez komentarza
  • ~Przemysław / 2022-08-09 08:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Od 10 lat ubezpieczam u nich wszystko - samochód, dwie nieruchomości i ostatnio nawet sprzęt AGD. Na przestrzeni tego czasu z ubezpieczenia musiałem skorzystać 4 razy i zawsze bez żadnych problemów, niepotrzebnej papierologii i bajdużenia. Polecam wszystkim, którzy cenią sobie święty spokój :)
    ZaletyBardzo dobry kontakt, szybka reakcja na zgłoszenie, wypłata odszkodowania bez mnożenia problemów.
    WadyJak na razie się nie spotkałem :)
  • ~Roman / 2022-08-08 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    no i przysłali dzisiaj informację, że nie mogą wypłacić odszkodowania bo brak nr rachunku, numer rachunku mają od dnia oględzin czyli od 13 lipca, kiedy to podawałem go Panu dokonującemu oględzin, dodatkowo podczas każdej z kilku rozmów telefonicznych z opiekunem szkody pytałem czy są wszystkie dokumenty i po głośnym wyliczaniu opiekuna, że to jest, tamto jest słyszałem, że wszystko jest, tylko czekać, mam nadzieję, że rozmowy się dobrze nagrały bo termin mija za 3 dni więc chyba przyjdzie mi iść do sądu z tymi ..., ludzie piszący negatywne opinie opisują swoją historię, tak jak ja i kilku wcześniejszych, to wygląda prawdziwie, natomiast opinie pozytywne to tylko ogólniki,
    Zaletybrak
    Wadynie chcą wypłacić odszkodowania przyznanego prawie miesiąc temu, robią problemy i trudności, kręcą
  • ~Roman / 2022-08-05 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dorian, z tą szybkością działania to kpina, najpierw obiecano mi wypłatę odszkodowania w czwartek, 8 dni temu, następnie obiecano mi wypłatę dzisiaj, mamy godzinę 23,34 i brak jakiegokolwiek sygnału z ich strony, o odszkodowaniu nie mówiąc, nawet nie myślałem, że takie numery są możliwe w dzisiejszych czasach, zaczynam się martwić, że upadną skoro nie mają kasy na wypłatę, dzisiaj mija 24 dzień od zgłoszenia szkody, jutro sobota a pojutrze niedziela, jak mi ostatnio obiecywał wypłatę to powiedział, że najpierw przyjdzie decyzja o wypłacie na mail a po 2-3 dniach przelew, czyli jak by w poniedziałek przyszła decyzja o wypłacie to przelew może przyjdzie w 30 dniu od zgłoszenia, /ostatnim możliwym wg prawa/ masakra i dziadostwo
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta,
  • ~Zmartwiony / 2022-08-05 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyznam że z gorszą obsługą klienta nie spotkałem się w życiu jak do tej pory, a parę lat chodzę już po tej planecie
  • ~Zara / 2022-07-31 20:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Również jestem klientem Hestii i szczerze ich polecam. Mają konkurencyjną ofertę i miłą obsługę.
  • ~Roman / 2022-07-29 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    idę o zakład, że większość pozytywnych opinii jest pisana na zlecenie
    Zaletybrak
    Wadyopiekunowie szkód
  • ~Anna / 2022-07-29 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 19.07 doszło do zdarzenia w którym sprawca (ubezpieczony w Państwa firmie) wjechał w nasz samochód, uszkadzając go w stopniu znacznym, powodując taki stan zagrożenia życia dla mojego dziecka - w 36 tygodniu ciąży, że konieczna była hospitalizacja - obserwacji na Oddziale Patologii Ciąży. Szkodę zgłosiliśmy z partnerem w piątek, z uwagi na fakt, iż na tamten moment stan naszego dziecka i mój przysłonił nam konieczność złożenia wszelkich formalności. Okazało się również, że zrobiłam to w piątek nieprawidłowo, w związku z czym w rozmowie telefonicznej w poniedziałek, tj. 25.07 zgłosiliśmy szkody ponownie. Mechanik oglądający nasz samochód, stwierdził że dla względów bezpieczeństwa nie powinniśmy jeździć autem, m.in doszło do uszkodzenia belki skrętnej. W przedmiotowej rozmowie zaproponowano nam auto zastępcze, co jest dla nas zbawiennie, chociażby z uwagi na zaawansowaną ciążę i konieczność pilnego wyjazdu do Szczecina. Tego samego dnia zaproponowano nam trzyosobowy samochód dostawczy. Z oczywistych względów nie wyraziliśmy z zgody i poprosiliśmy o jakikolwiek samochód osobowy. I tak od poniedziałku od opiekuna naszej szkody słyszymy, że współpracują Państwo z firmą zewnętrzną i sprawa jest w toku, i tak we wtorek, w środę. W czwartek skontaktowałam się z opiekunem szkody z prośbą o reakcję, że za chwilę minie tydzień a jakiekolwiek problemy we współpracy z firmą zewnętrzną nie powinny być w kręgu naszego zainteresowania jak i fakt, że opiekun ma określaną liczbę spraw (nie pamiętam ile wówczas ich wskazał) i w związku z czym naszą traktuje powierzchownie. Prosiłam o interwencję i telefon przed końcem pracy. Na co Pan oznajmił, że pracuje do 16.00, więc wskazałam, że oczekuje na telefon do tej godziny. O godzinie 15.50 z uwagi na brak kontaktu, zadzwoniłam do opiekuna szkody ponownie, niestety, usłyszałam tylko sekretarkę, że niestety opiekuna mojej szkody nie ma już w pracy i wskazano formę kontaktu przez formularz. Liczyłam, że następnego dnia zostaną podjęte jakiekolwiek kroki ale znów nie ma z Państwa strony jakiejkolwiek reakcji ani kontaktu.
  • ~Roman / 2022-07-28 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda zgłoszona 12 lipca, tydzień temu opiekun szkody obiecał mi wypłatę odszkodowania z oc sprawcy w ciągu tygodnia od tej rozmowy czyli do dnia dzisiejszego, dzwonię dzisiaj a on w zupełnie innym humorze mówi, że mają 30 czy 31 dni na wypłatę i postarają się zmieścić w tym terminie, masakra, dzisiaj jest 16 dzień, przez tydzień byłem przekonany, że pieniądze dostanę do końca tego tygodnia a tu mogę czekać jeszcze 15 dni albo dłużej, naprawa wyceniona na 14800zł a ja akurat nie mam tyle wolnej gotówki, dzisiejsza rozmowa była arogancka i jest powodem napisania tej opinii, dno
    Zaletybrak
    Wadynieprzewidywalność i humorzastość obsługi
  • ~remi / 2022-07-25 21:34
    Ocena: 5.00 / 5
    chwale sobie. mam u nich pakiet ubezpieczen i do tego czasu przydalo sie to mieszkaniowe. sasiad z gory mnie zalal, odezwalem sie do nich i bez problemow dostalem kase. tak to powinno dzialac
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960