strona 10 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Leon / 2022-12-29 14:17
Najlepsza firma zajmująca się ubezpieczeniami na moim doświadczeniu. Zawsze potrafią zaproponować korzystne warunki -
-
~Damiano / 2022-12-23 23:01
Wstyd! Najgorszy ubezpieczyciel ktory kozysta z kazdej sytuacji, zeby zarobic 10 zl!!
Nie polecam! -
~Marcin00 / 2022-12-22 17:25
Po zakupie pojazdu zrezygnowałem z polisy tej firmy. Nowa polisa wyszła mnie taniej niż rekalkulacji obowiązującej polisy na pół roku. Po wysłaniu wypowiedzenia, zacząłem otrzymywać natarczywe smsy o należności zapłaty składki. Brak kontaktu z ubezpieczalnia…. Raz udało mi się porozmawiać z pracownikiem który poinformował mnie ze pomimo potwierdzenia odbioru pisma (poczta Polska) nic nie otrzymali. Ponowne wysłanie pisma skończyło się tym samym dopiero kiedy sprawa została złożona do windykacji kruk był jakikolwiek kontakt z ubezpieczalnia . Lecz ponownie wyliczyli rekalkulację składki oc lecz z data poinformowania przez kruk rozwiązało umowę zawarcia polisy oc…pozostaje się sadzić.! Przestroga dla innych. Odnotowujcie dane osób oraz chomikujcie wszystkie pisma/ potwierdzenia. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji, osztustwa, stawki oc, -
~Anna / 2022-12-12 19:34
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego to totalna porażka. Sposób załatwiania naprawy skandaliczny. Nieuprzejmą obsługa, brak poszanowania dla klienta I jego czasu pracy. Do tego w umowie ani słowa o takim dpidobie załatwiania sprawy bo bym nie wykupiła tego ubezpieczenia. Naciągacze i nic więcej, gorąco odradzam. -
~Wojciech / 2022-12-08 12:29
Złodziejska firma od 8 miesięcy nie chcą zwrócić mi pieniędzy. Oszuści, kłamcy i krętacze . Z daleka od tej pseudo firmy ZaletyKłamstwoWadyWszystkie -
~Bulbulator / 2022-12-07 15:26
Jeżeli zakupicie pojazd ubezpieczony w tej firmie. Wypowiedzcie polisę w ten sam dzień i zakupcie gdzie indziej. Firma prowadzi politykę rekalkulacji gdzie przelicza polisę na nowego nabywcę. I tutaj można się ostro zdziwić mi za pół roku każą dopłacić 5200zl gdzie przykładowo ubezpieczenie w innej firmie wyszło mnie ok 800zl na cały rok. Wypowiadajcie Polisy po zakupie ! Firma wykorzystuje fakt nie zgłoszenia nabycia pojazdu gdzie nie mam takiego obowiązku. Tylko sprzedawca. -
~Tomasz / 2022-12-03 15:24
Pierwszy raz korzystałem z usługi assistance holowanie. Zgłoszenie trwało 5min. Na infolinii zostało zgłoszenie przyjęte bez żadnych problemów. Nie potrzebowałem pomocy na już i ustawiłem sie na drugi dzień z firma która świadczyła usługę która była zrobiona perfekcyjnie. Byłem miło zaskoczony że tak wszystko sprawnie poszło. Polecam -
~Michal / 2022-12-01 22:30
Oplacony assistance. Jade do Niemiec w niedzielę godzina 18 awaria na autostradzie. Infolinia niby czynna 24/7. Dwa numery są w obu to samo przepraszamy w tym momencie infolinia nie czynna proszę wypełnić formularz przez stronę www. Wypelniam podaje wszystkie dane, a na koniec wyskakuje komunikat proszę zadzwonić na infolinię. Po 40 min stania w mrozie zadzwoniłem po prywatna lawete. Fakturę mi wystawił na 2400 zl. Zgłosiłem reklamacje do ergo hestii, uwzględnili mi ja ale policzyli po swojemu holowanie za 1500 zł. Taki to assistance 24/7. Czyli 900 zł w plecy i nerwówka na autostradzie. Nie polecam. ZaletyBrak -
-
~Aleksandra / 2022-12-01 16:20
Niestety miałam do czynienia z tą ubezpieczalnią jako osoba poszkodowana w wypadku. Została orzeczona skoda całkowita mojego pojazdu , jak również ja odniosłam obrażenia. Hestia zaniżyła wartość mojego pojazdu (posiadam drugą wycenę niezależnego rzeczoznawcy ) jak również całkowicie zbagatelizowała uszczerbek na zdrowiu, który poniosłam, Także zostałam finansowo oszukana dwukrotnie podczas jednego zdarzenia. Sprawa najprawdopodobniej swój finał będzie miała w sądzie. Jeśli przydarzy Wam się wypadek, to oby los Wam sprzyjał na tyle, aby sprawca nie był ubezpieczony w Hestii.
-
~Dawid / 2022-11-30 22:46
DawidMoże nie idealna firma, bo chyba nie ma takich, ale jest mega ok pod względem ceny i reagowania -
~Janek / 2022-11-30 22:43
Mam wykupione u nich ubezpieczenie samochodowe. Na obecny moment jestem zadowolony z usług. -
~Ewa / 2022-11-26 16:18
Zepsuł mi się telewizor. Miałam dokupione ubezpieczenie i zapomniałam. Oddałam do naprawy podczas gdy sprawdzając dokumenty doszłam do tego że telewizor jest ubezpieczony. Zadzwoniłam do ergo Hestii. Oczywiście przyjęli moje zgłoszenie i odszkodowanie. Naprawa kosztowała dużo a ubezpieczyciel zachował się w porządku. Polecam dokupienie ubezpieczenia przy zakupach i ergo hestię. Dziękuję ubezpieczycielowi. -
~Polak / 2022-11-26 15:03
Unikać tego ubezpieczyciela, po zakupie auta z w pełni opłaconym OC firma Ergo Hestia śmie nękać obywatela pismami z żądaniami dopłaty do już opłaconego ubezpieczenia które przeszło z poprzedniego właściciela auta. Firma jest na tyle bezczelna, że ze swoimi pisemkami z żądaniami zapłaty czeka aż OC wygaście aby obywatel nie miał jakiejkolwiek możliwości obrony ani wypowiedzenia ubezpieczenia i musiał zapłacić. Działania firmy niestety zgodne z prawem, ale niemoralne i nieetyczne. Po zakupie auta z ich ubezpieczeniem natychmiast wypowiadać umowę ! Unikać tej firmy jak ognia, niech za swoje niemoralne praktyki wolny rynek ich zweryfikuje. Życzę rychłego bankructwa. ZaletybrakWadyta firma jest jedna wielka wada -
~wojtek / 2022-11-23 14:28
polecam firmę, bardzo przyjazne warunki i cena nie wygórowana -
~Alek / 2022-11-23 11:48
A ja polecam firmę w 100%. Profesjonalna i szybka obsługa, z moim agentem nigdy nie miałem problemu. Polecam -
~Mago / 2022-11-23 09:46
Do opłacania składek pierwsi, do wypłaty odszkodowania ostatni. Zaniżają wartość albo w ogóle nie wypłacają odszkodowania, o wypłatę za coś co jest udokumentowane i bezwzględnie powinni wypłacić trzeba się upominać. Bez sensu tracić czas na użeranie się z tą firmą. Zdecydowanie lepiej ją omijać. -
-
~Nałęcz / 2022-11-18 14:26
Przekraczane terminy wypłaty odszkodowania. Brak kontaktu. Ciągłe niedotrzymywanie ustaleń i dat wypłaty odszkodowania ZaletyBrakWadyNie spotkałem się z takim brakiem profesjonalizmu -
~Precz z Hestia / 2022-11-18 05:48
Zero kontaktu z "opiekunem" szkody AC
Kosztorys naprawy 19.700 zł wartość auta na polisie 23000 zł czyli szkoda całkowita - auto na chodzie po kolizji wróciłem nim do domu na kołach proponowana kwota odszkodowania 2370 zł jeżeli zostawiam WRAK..
Obecnie posiadam cztery auta z czego na dwa opłacam AC wszystkie w Hestii i to pierwsza szkoda AC a ten ochłap który proponuje towarzystwo to śmiech na sali cala nazwijmy to obsługa klienta też.
To ostatni rok mojej współpracy z tymi oszustami szkoda tylko że tak długo dawałem zarobić tym złodziejom. Jeżeli chodzi o polisę AC to omijajcie ich szerokim łukiem!!! Warto zapłacić kilka zł więcej i mieć porządnego ubezpieczyciela - np w PZU.. nawet w linku tak mnie nie okradli jak tu...ZaletyZero zaletWadySame wady -
~Arek / 2022-11-17 19:10
Tragedia.
Moja dzisiejsza sprawa wyglądala tak że facet w aucie podsuną mi laptopa z dokumentem do podpisania, na laptopie nie było widać wszystkich stron dokumentów,facet mnie nie poinformował że podpisuje decyzję wypłaty odszkodowania,mowił tylko o jakimś oświadczeniu,nic nie wspominał o kwocie. Podpisałem,po czym powiedział że on w tej chwili i w tym miejscu nie jest w stanie powiedzieć mi jaka kwota mi się należy,bo był słaby internet i jego program nie mogł się włączyć.Powiedział,zadzwonię do pana za 30min.Zadzwonił i poinformował o kwocie,moim zdaniem zaniżonej,więc się nie zgodziłem,nie dogadaliśmy się i rozmowa się zakończyła bo powiedziałem że będę chciał naprawić jednak auto w ASO. Po rozmowie wysłał mi na maila dokumenty,okazało się że to są te dokumenty co podpisałem w aucie,i tam była podana kwota i decyzja,olsnilo mnie że facet zrobił mnie w konia.Po chwili dostałem wiadomość od opiekuna że zlecenie wypłaty środków została zlecona -
~Anka / 2022-11-15 17:26
Ubezpieczyłam laptopa w ergo hestii. Dowiedziałam się już w trakcie reklamacji, że jest tu reklamacja door to door i jeszcze sama muszę zapłacić za kuriera. W trakcie naprawy nie dostałam żadnej wiadomości odnośnie tego jaki jest błąd i co zostało naprawione. Dostałam tylko wiadomość, że kurier dostarczy mi go następnego dnia. Wciąż żadnej wiadomości o naprawie. Kilka dni później z laptopem dzieje się dosłownie to samo a nawet gorzej. Spowrotem zgłaszam. Konsultantka mówi, że jeśli serwis stwierdzi, że to ten sam błąd albo że był u nich to serwis zapłaci za kuriera (ha). Po czym dostaję telefon od konsultantki, że serwis uznał, że sprawny laptop dla własnego widzi mi się oddałam do serwisu. Następnie znów żadnej odpowiedzi. Tutaj nawet brak wiadomości, że jutro przyjedzie kurier. I dlatego też nie było mnie w domu bo czemu miałabym czekać na kogoś niezapowiedzianego? I oczywiście muszę zapłacić ponownie za kuriera. To już bardziej opłacało by zanieść laptop do naprawy bo już wydałam na to wystarczająco duzo pieniędzy. Nie polecam tego ubezpieczyciela. Tylko zmarnujecie czas, pieniądze i nerwy.
strona 10 z 42
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »