Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Hestia opinie

Ocena na podstawie 826 opinii

1.81 / 5

  • Oferta
    1.89
  • Obsługa klienta
    1.80
  • Cena/Jakość
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jack / 2023-07-01 08:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Podczas zawierania umowy wszystko jak najbardziej na tak. Problemy w tej firmie zaczynają się jak przychodzi do wypłaty odszkodowania (pojazd audi, szkoda z własnego AC). W ubezpieczeniu oczywiście dodatkowo opcja "naprawa na oryginalnych częściach" a w efekcie dostaje się wycenę na najtańszych podróbkach pomniejszoną o amortyzację-kilkukrotnie pytane czy aby na pewno dobrze policzyli bo w tej kwocie to nawet po cenach podróbek nie da się naprawić auta bo brakuje ponad połowy. Polityka Firmy = Żenada!!! Gdybym wiedział wcześniej nigdy bym ponownie nie zakupił AC w tej firmie. Dużo więcej im zostawiłem w samych ubezpieczeniach niż mieli by wypłacić
    ZaletyBrak
    WadyMasz ubezpieczenie które nie pokrywa szkód
  • ~Łukasz / 2022-02-04 17:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Prowadzę własną działalność związaną z handlem autami i omijam hestie szerokim łukiem potrafią zrobić rekalkulacje składki jeżeli kupię auto od kogoś kto ma większe zniżki niż ja potrafią nawet wysłać pismo o dopłatę 15 zł ale jeśli kupię auto od osoby która ma mniejsze zniżki jak ja to już nie robią rekalkulacji. Ostatnio dostałem pismo z prośbą o zapłatę 93zł za 13 dni ubezpieczenia przy moich 60% zniżki to skandal w link4, 600 zł za cały rok ta firma to jedno wielkie oszustwo i wyłudzanie pieniędzy oraz utrudniony kontakt telefoniczny !!! Ostrzegam wszystkich
    ZaletyBrak
    WadyNajwiększą wadą firmy jest to że jeszcze istnieje na rynku i oszukuje następnych ludzi
  • ~Maciej / 2023-03-06 13:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Mój samochód był po gradobiciu ( 60 wgniotek ) otrzymałem 1600zl obdzwoniłem kilka warsztatów zajmujących się strikte takimi uszkodzeniami, dostałem wycenę na 3000 tyś. Odwołałem się od tego odszkodowania ( a prawo mówi, ze można się odwołać trzykrotnie ) Odrzucili moje odwołanie, więc powiedziałem jeśli tak to widzą to rezygnuje z dalszej współpracy.
    Wadyzaniżone odszkodowanie
  • ~MarcinB / 2018-01-16 08:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ponad miesiąca próbuje wypowiedzieć umowę polisy o ubezpieczenia na życie. Łaskawie po miesiącu odpisali mi, że obowiązuje mnie 3 miesięczny okres wypowiedzenia. Według mnie celowo zwlekali aby wyłudzić miesięczną składkę... sprawa trafi do federacji konsumentów...
  • ~Marczin / 2023-07-14 08:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Po bardzo przykrych doświadczeniach z ergo Hestia postanowiłem się podzielić opinią w sprawie odzyskania należności za rezygnację z ubezpieczenia samochodu.

    Prawie 2 tygodnie przekomarzania i pasywno agresywnej komunikacji, a pieniędzy nadal brak.

    Infolinia trochę poprawiła wizerunek firmy, ale osoby które obsługują formularze zrobią wszystko, żeby tylko przedłużyć wypłatę należności.

    Hestia skusiła mnie dobrą ofertą, ale kiedy trzeba z niej skorzystać to trafiamy na beton w postaci obsługi klienta. Gdybym wiedział, to wolałbym dopłacić kilkaset złotych i mieć do czynienia z ludźmi kompetentnymi.
    ZaletyAC
    WadyObsługa klienta,
  • ~Marek / 2018-05-18 03:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Ubezpieczyłem laptopa przy zakupie na dodatkowe 2 lata od awarii. Po zgłoszeniu awarii (przestały działać niektóre klawisze klawiatury i zaczęła szwankować łączność WiFi z internetem) zwrócono mi laptopa bez naprawy z adnotacją, że laptop nosi cechy ingerencji z zewnątrz. Oczywiście taka ingerencja była, bo laptop był w serwisie fabrycznym o czym ich informowałem. Prawie pięćset złotych wyrzucone w błoto.
    ZaletyNauczka nie zadawania się z tą firmą
    WadyPrawie pięćset złotych wyrzucone w błoto.
  • ~Mariola / 2021-09-10 08:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Banda naciągaczy ,ubezpieczyłam smarfon,raz naprawili ,drugi raz stwierdzili że usterki nie ma ,bo telefon się wyłączał,po powrocie telefon się wyłączył i nie dało się go włączyć, zgłosiłam szkodę,kurier przyjechał na stary adres ,dzwonię po 10 dniach do nich co z moim telefonem a oni twierdzą że nie mają pod tym numerem polisy telefonu ,wysłali meila na adres męża.Teraz oskarżają nas że numer seryjny telefonu nie zgadza się z tym który jest ubezpieczony.Oszusci i naciągacze.Czlowiek strzeli na zawał a oni żądają wyjaśnień.To ja żądam wyjaśnień.Nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Mariusz / 2018-11-19 20:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystałem z ubezpieczenia podróżnego , niestety ale ta firma w żadnym kraju nie posiada możliwości zorganizowania lekarza w przypadku wystąpienia takiej potrzeby.
    Po 3 godzinach od zgłoszenia uslychalem akurat tutaj nie mamy lekarza ( a byłem w Portugalii w miejscowości turystycznej oddalonej o 35 km od dużego miasta ).
    Zdecydowanie nie polecam i przestrzegam : Na pomoc w nagłych przypadkach nie można liczyc
    ZaletyZadnych
    WadyBrak pomocy
  • ~mariusz / 2019-07-03 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    balagan brak kontaktu oczekiwanie na wycene 2 miesiace i bez odzewu
    Zaletyjakie zalety
    Wadyobsluga klijeta
  • ~mayomi / 2021-06-01 15:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Faktycznie czasami składki okażą się super, ale potem problemy przy likwidacji szkody. Chciałam wymienić pękniętą szybę z polisy AC. Przy zgłoszeniu wszystko wydawało się proste i szybkie, miałam mieć wymienioną szybę w przyspieszonym procesie (do 7 dni) jak wybiorę ich serwis. Wybrałam ... okazało się, że serwis musi zamówić (miesiąc czekania). Zapytałam czy mogę zmienić na serwis który ma szybe i wymieni mi to w kilka dni. Trwa przepychanka z emailami albo brak reakcji ze strony Ergo Hestii. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak szybkich działań, przeciąganie procedur likwidacji szkody
  • ~Michał / 2023-06-19 15:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo powolne procedury. Lekceważące podejście do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
  • ~Michał Grab / 2013-01-14 17:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Wiecie co? Ja wam powiem tak: miałem wypadek na ścigaczu ( 1% życia w Tarnowie mi dawano), kredyt na motor brałem w Krakowie i Pani w banku mi doradziła Hestie że w razie wypadku Oni zwracają poniesione koszty.
    Powiem tak idzie 3 rok i nic a ich odpowiedz była taka że i prawda dostałbym odszkodowanie gdybym był leżący lub nie zdolny do samoistnej egzystencji, to tak rozumiem weź kredyt ubezpiecz go w Hesti i lepiej już zacznij się martwić, bo w razie jakiegoś wypadku nic nie otrzymasz,chyba że będziesz leżącą osobą lub zginiesz to ubezpieczenie Cię wówczas obejmie. Nie ufajcie temu towarzystwu bo w razie jakiejkolwiek szkody zawsze mają jakieś " ale "
    Zaletybardzo miła obsługa i to wszystko
    Wadybrak jakiegokolwiek odzewu w razie wypadku, zero współpracy, zero porozumienia
    pożyczka z 2009 roku ( 10 tyś. zł ) raty do dziś
  • ~Nik / 2022-01-28 19:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak szacunku dla klienta liczy się tylko kasa złożyłem reklamację po zakupie samochodu na polisę OC która poprzedni właściciel nie wypowiedział i nie poinformował mnie o jej istnieniu bo zakupił nowa ktòrą otrzymałem wraz z innymi dokumentami więc ją opłaciłem na nowych warunkach .Po kilku miesiącach otrzymałem upomnienie od Ergo Hestia jakie było moje zdziwienie ale złożyłem reklamację opisując całe zdażenie ale jak widać maja to gdzieś w uzasadnieniu dostałem odpowiedź żebym się sądził z poprzednim właścicielem.Dlatego już nigdy nie zakupie u nich żadnej polisy i będę odradzał wszystkim zainteresowanym taka polisą!
    ZaletyBrak
    WadyChciwość
  • ~obecny klijent / 2019-01-05 22:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Ekipę do wykonania usługi udało mi się wymusić po 24 godz. totalna niechęc do współpracy. Dezinformacja klienta.12 godz. na infolinii przekazywano mi nieprawdziwe informacje.
    Jak przyszła noc nie mogłam wymusić hotelu jak już wymusiłam rezerwację hotelu to bez dojazdu co można było załatwić znacznie wcześniej. Nawet usłyszałam, że zrezygnował z hotelu co nie było prawdą itd. Wszystko robią aby żadnych kosztów nie ponosić. Mówią, że oddzwonią jak załatwiona sprawa ale niestety tego nie robią.
    Można stać na mrozie przez bliżej nie określony czas i cały czas dzwonic i rozmawiać za każdym razem słuchając ROODO i opowiadając całąchistorię od nowa. Po 24 godz.uzyskałam wymuszoną pomoc. Zdecydowanie nie polecam ERGO Hestii. sama kończę na stałe z nią współpracę.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyAssistance w tej firmie to fikcja.
  • ~oburzony / 2016-03-29 17:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem wykupione OC, AC, NNW, ubezpieczenie szyb: na kwotę 3670. Wymieniono mi szybę. Przy zawarciu ubezpieczenia na 2016 rok okazało się ze straciłem zniżki bo szkodę zlikwidowano kosztem AC. P.S. hestia owocnie współpracuje z licznymi kancelariami prawnymi, domyślacie się dla czego ? Nic im nie udowodnisz...
    ZaletyIluzja ochrony ubezpieczeniowej
    WadyNie doopisania
  • ~Paweł / 2018-01-15 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Było super - a jest??.
    Jestem klientem Ergo Hestia od lat. Ubezpieczam Domy, samochody, zawsze ubezpieczenie podróżne, no i to co zepsuło wizerunek telefon.
    od początku:
    Naprawa z AC, auto zastępcze, naprawa w ASO, żadnych problemów , szybko sprawnie i w miłej atmosferze (ale to było z 4 lata temu)
    Asistance na dużego busa, na czas na miejsce i bardzo profesjonalnie (no ale to było z 2 lata temu).

    No i telefon pobity ekran.
    Prowadzi "super firma" Logisfera33. No i cały czar prysł. szkoda uznana, telefon do wyznaczonego serwisu(oczywiście był zmieniany bo to nie był ASO i bym gwarancję producenta stracił), informacja że naprawa się zakończy do 11-01-2018. Czekam na telefon a tu nic, okazuje się że nikogo nic nie obchodzi i nie raczą poinformować że czas się przedłuża ze względu na brak części. Wysyłają pismo na zasadzie poczekasz se tyle co my zechcemy.

    Na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę kiedy ma się udział własny ja mam 20%, to nie wiadomo od czego te 20% jest liczone, powinno być od faktury jaką płaci Ergo Hestia, ale nikt się tego nie dowie bo to tajemnica, a ty płać tyle co powiedzą. Dam im jeszcze tydzień i zabieram sprzęt. Zapłacę i naprawie gdzie indziej.

    Ubezpieczenie telefonu było ostatnią rzeczą jaką ubezpieczyłem w HEESTI.

    Zaletybyły kiedyś, teraz brak
    Wadynie było kiedyś, a teraz mam wrażenie że LOGISFERA33 jest największą wadą.
  • ~Paweł / 2019-09-08 13:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ponad tygodnia próbuję się skontaktować z hestia, w sprawie mojego ubezpieczenia. W momencie wzięcia kasy resztę mają w d....
  • ~Pitek / 2023-09-14 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiona plisa AC, zapłacona, jednak przez przypadek zapłacono o 300 zł. mniej. Polisa bez informacji, bez zwrotu pieniędzy wypowiedziana!!!! Gdyby nie próba zgłoszenia uszkodzenia szyby, jeździlibyśmy bez ubezpieczenia!
    To jest amatorszczyzna, a nie profesjonalne podejście, nigdy więcej Hestii!!!
    Zaletybrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Poznaj Hestie / 2023-04-29 00:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszuści i tyle ,naciągacze na wielu wektorach.Naciągają klienta który nabył auto z ich ubezpieczeniem . Jak zwykle trzeba im dopłacic niby róznicę składki .....
  • ~Adam / 2022-10-26 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Skontaktować się z moim opiekunem sprawy Panią Roksaną, graniczyło z cudem. Telefonów nie odbierała. Odpowiedzi mailowe po 2 tygodniach. Wycena odszkodowania przez mobilnego rzeczoznawcę ergo hesti obraźliwie śmieszna, nie wystarczyłoby na zakup jeden części. Następnie ,,badali odpowiedzialność” czy doszło do kolizji w miejscu gdzie było wiele kamer i jasno pokazywały, że do kolizji doszło. Gdy potwierdzili, że przyjmują odpowiedzialność i wypłacą mi należność zgodnie z kosztorysem mobilnego rzeczoznawcy odmówiłem, ponieważ kwota była za niska aby naprawić auto i zdecydowałem się na naprawę auta z własnego serwisu - opcja bezgotówkowa. Poinformowałem o mojej decyzji mailowo i telefonicznie. Ergo hestia mimo mojej decyzji wypłaciła mi na konto zaproponowaną przez nich kwotę, kiedy skontaktowałem się z opiekunem i powiedziałem, że zdecydowałem się na opcje bezgotówkową, Pani stwierdziła, że mogę przytrzymać te pieniądze i później zapłacić serwisowi….. Przecież to jest wielkie oszustwo chcieli żeby potem ja opłacił koszty naprawy serwisowi. Oczywiście zwróciłem pieniądze i następnie serwis dogadywał się z ubezpieczalnią. Cała sprawa trwała uwaga 2,5 miesiąca i dopiero po tym upływie oddałem auto do naprawy. Szczerze nikomu nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960