Przesyłka z kwiatami idzie 3 dni! Gorzej niż poczta polska
ZaletyNie ma
WadyCzas dostawy i jazda z płocka przez wawe i łódź do Poznannia 3 dni to jakas kpina@
~Janek / 2021-10-05 16:09
Ocena: 2.00 / 5
Kurierzy to gbury, nie wiem po co im nr telefonow. Podjezdza pod brame, prosze go zeby poczekal minute a on ma wywalone, odjezdza i pisze ze nikogo nie zastal... Jak poczta polska
~Patrycja / 2021-10-05 12:12
Ocena: 2.33 / 5
Fajnie że paczka dotarła w ciągu nocy do punktu, ale w stanie tragicznym. Wielkie dziury na spodzie i bokach paczki. Nie polecam.
ZaletySzybko
Wady0 poszanowania do paczek
~marek / 2021-10-04 12:02
Ocena: 1.00 / 5
ZŁODZIEJE - zniszczyli drogi i przedmiot w transporcie. NIE UWZGLEDNAIAJA REKLAMACJI.
~Anna / 2021-10-03 10:34
Ocena: 5.00 / 5
Nigdy nie miałam żadnych problemów , paczki na czas, kurier zawsze ten sam Pan Mateusz N. z Ostrołęki zawsze miły i sympatyczny, serdecznie polecam????????
ZaletyPewność, gwarancja dostawy, wszystko ok
WadyBrak
~Justyna / 2021-10-02 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam moją paczka też została skradziona kurier twierdzi że zostawił pod drzwiami.
~Herdon / 2021-10-01 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka wysłana we wtorek, w czwartek nie mogłem odebrać - przekierowana do punktu, z którego nie mogę odebrać. Kompletny bałagan komunikacyjny i strata mojego czasu. Unikać za wszelką cenę!
~Eduard / 2021-10-01 15:00
Ocena: 3.67 / 5
Najgorsza firma że względu czasu i punktu dostawy paczek. Nie polecam.
~B / 2021-10-01 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Sytuacja wygląda następująco: 21.09 paczka została wysłana od nadawcy, okazało się, że wpisał zły adres (Ełk), 23.09 paczka znalazła się w Ełku, ale że został wpisany błędny adres to została przez nadwacę przekierowana na poprawny adres (Kołobrzeg). 29.09 o 9:00 paczka znalazła się w Filii w Koszalinie. 29.09 skontaktowałem się z infolinia GLS by dowiedzieć się kiedy otrzymam przesyłkę, Pani powiedziała mi iż paczka trafiła do kontenera i błędnie została przekierowana drugi raz. Paczka więc z Filii w Koszalinie (60 km od miejsca docelowego) została wysłana spowrotem do Strykowa, a następnie do Ełku (Tak do pierwszego miejsca docelowego skąd przybyła :)), a więc paczka przejechała tą samą trasę którą przyjechała z Ełku do Koszalina. Z Ełku do Koszalina będzie ponownie wysłana i trafi do mnie dzisiaj 01.10. Tak powiedziała mi Pani z infolini (dnia 29.09). Dziś kontaktuję się ponownie z GLS, gdyż sprawdziłem że o 9:00 rano znajdowała się w Koszalinie, a Pani mówi mi że paczka zostanie dostarczona dopiero w poniedziałek bo magazyn nie wydał jej do doręczenia. Zapytałem więc dlaczego tak się stało, gdyż o 9:00 była w magazynie i mogli mi ją śmiało dostarczyć dzisiaj gdyż to tylko 60 km to pani powiedziała że nie wie i nie chciała zadzwonić do magazynu zapytać dlaczego tak się stało (konsultant z dnia 29.09 był tak miły i zapytał magazyn, gdzie dowiedział się, że została błędnie przekierowana). Paczka więc jest ponownie gdzieś przekierowywana (taka informacja widnieje w systemie) i nie wiem gdzie. Nie wiem też czy w poniedziałek nie będzie identycznej sytuacji jak dzisiaj, czyli że zapewniono mnie że paczka dojdzie tego dnia a ponownie zostanie gdzieś przekierowana (np. znowu błędnie trafi do Ełki :)). Uważam, że firma GLS to najgorsza możliwa firma kurierska, dogadanie się z ich konsultantami jest bardzo trudne, konsultanci nie są chętni do pomocy, a paczki wędrują po Polsce przysłowiowo "w to i z powrotem". W moim przypadku trasa paczki: 23.09 Ełk >>> 29.09 Koszalin >>> 30.09 Ełk >>> 01.10 Koszalin >> "planowane" doręcznie 4.10 :).
Dodam tylko, że paczka została przez nadawcę przekierowana tylko raz, dnia 23.09 z Ełku na Kołobrzeg. Od tego momentu nie ingerował i nie kontaktował się z GLS.
Wnioski sami Państwo mogą stwierdzić czy warto korzystać z usług GLS czy też nie warto.
ZaletyBrak
Wadybardzo długi termin oczekiwania na paczkę, koszty, niekompetentni konsultanci
~Niezadowolona / 2021-10-01 10:50
Ocena: 2.00 / 5
Firma wysłała smsa w piątek 24.09 że paczką zostanie dostarczona w poniedziałek.oczywiscie nie dotarła tego dnia a nawet następnego. Kurier oczywiście telefonu nie odbierał. Po kontakcie z infolinią okazało się że z jakichś tam powodów kurier dostarczy paczkę dopiero w środę.burdel okropny.po wejściu w status paczki informacje że uzgodniono ze mną inny termin dostarczenia co jest absurdem bo nikt nic ze mną nie ustalam.oczywiscie zero słowa wyjaśnienia ze strony kuriera.nie polecam tej firmy bo to nie pierwszy raz kiedy były z nimi problemy.
ZaletyŻadnej!
WadyKurier nie odbierał telefonu więc 3 dni wyjęte z życia przez brak kontaktu ze strony firmy
~Chloe / 2021-09-30 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze ani jednej paczki nie dostałam do rąk własnych. Wszystkie musiałam odebrać sama w punkcie. Kurier dzwoni raz, nie dodzwonił się to nawet nie raczy sprawdzić czy ktoś jest w domu. Jak siedzisz na kiblu i nie odbierzesz telefonu to paczki nie dostaniesz.
ZaletyŻadnych.
~Małgorzata / 2021-09-30 08:38
Ocena: 5.00 / 5
Moja opinia dotyczy Pani pracującej jako Kurier GLS na terenie m.in. Stawisk, województwo podlaskie. Jest niezwykle miła, kontaktową osobą, bardzo życzliwie podchodzi do swoich klientów. Profesjonalna obsługa.
ZaletyProfesjonalne podejście do klienta
Wadybrak wad
~marek / 2021-09-28 11:56
Ocena: 1.67 / 5
Kurier reprezentujący gls (jak twierdzi, ponoć w zastępstwie od dłuższego czasu) okazuje się kłamcą i co najważniejsze osobą bezbłędną.
Adresat był w domu, a kurier twierdzi, że nie zastał nikogo.
Ponoć zostawił awizo w skrzynce, którego nikt nie jest w stanie znaleźć w owej kubaturze. Kurier boi się rozmowy,wręcz go przerasta. A o tym, że się mógł pomylić - nie przyjmuje do wiadomości. Żałosne. Rozumiem statystyki i ilość paczek przyjętych na furmankę (to nie to samo co dostarczonych) - za to płacą.
Szkoda, że sprzedawcy brakuje innego kuriera.
~Wkurzona / 2021-09-28 08:09
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej tej firmy. Mimo ze był ktoś w domu to nie dostarczyli paczki. Drugi raz mnie nie było ale kurier zgodził się zostawić w sklepie pod domem (mam to w sms) a jednak nie zostawił. Paczka do odebrania 100 km od mojego miejsca zamieszkania a ja nie mam ani samochodu, ani czasu bo oczywiście musiałabym brać specjalnie dzień wolny. Nigdy więcej tej firmy
WadyCałokształt
~Iwona / 2021-09-27 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam!! Paczka z Francji została skradziona z magazynu przez kurierów, którzy twierdzą, że 1.ktoś inny w ramach zastępstwa miał dostarczyć,2.zastępca twierdzi, że zostawił paczkę na klatce pod drzwiami. Tylko że to jest nierealne, jako że nie zna kodu do drzwi a także w naszej kamienicy nikt niczego nie kradnie sąsiadom spod drzwi. Nasi sąsiedzi to - adwokat, lekarz, prokurator i developer. Poza tym odkąd to paczki dostarcza się bez żadnego powiadomienia? Kurierzy GLS kradną paczki twierdząc, że zostały doręczone!
~Tadeusz / 2021-09-27 14:59
Ocena: 4.67 / 5
W nawiązani do mojej opinii z 25.09.21 dotyczącej paczki266854839008 z mojej winy nastąpiło nieporozumienie za które chciałem przeprosić szczególnie kuriera a wyjaśnianie sprawy to kunszt ze strony firmy.Jeszcze raz PRZEPRASZAM!.TADEUSZ
~Marzena / 2021-09-25 13:40
Ocena: 5.00 / 5
Witam ! Ja muszę napisać, że bardzo a bardzo jestem zadowolona z obsługi firmy GLS. Teraz miałam taką sytuację,że o mało co bym nie dostała paczki bo zmieniałam adres zamieszkania ale z pomocą telefoniczną aż z trzema kurierami z dwóch miast dostałam paczkę.Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie tych panów.
~mała / 2021-09-24 15:22
Ocena: 2.33 / 5
Wysyłka szybka.. Kurier nie rzetelny przez telefon...Nawet nie chciało mu się wejść na 3piętro dostarczyć 10 kg paczki bo jak stwierdził kazał mi po paczkę przyjść samej (wystraszył się szlabanu pod blokiem)
Zaletyszybka dostawa
Wadynie rzetelny kurier
~Wkurzona(ale teraz przepraszam) / 2021-09-24 09:00
Ocena: 5.00 / 5
Okej, dałam wcześniej GLS paskudna ocenę i opinie i chciałam tylko powiedzieć ze byłam w błędzie. Wiec się do niego przyznam. Rozwiązanie sprawy zajęło 2 miesiące ale w końcu wyszło kto zawinił z paczka i to nie była firma GLS tylko nadawca. Potrzebowałam magazyniera żeby rozwiązać ta zagadkę dostaw bez prób wcześniejszego kontaktu. Także polecam dopytanie się o telefon kontaktowy przy paczce nawet jeśli obsługa klienta w GLS tego nie zasugeruje. Zaoszczędzicie sobie państwo czasu i nerwow.
~Paula / 2021-09-23 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zero kontaktu z kurierem. Nie odbiera telefonu, a potem się dowiaduje, ze była próba doręczenia. Nigdy więcej nie zamówię nic przez tą firmę.