strona 82 z 122
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »
-
~Livechan / 2022-12-21 11:54
Dziadostwo a nie doręczenia przesyłek. Nie polecam firmy . Zero profesjonalizmu . -
-
~lola / 2021-11-27 15:30
kurier z GLS na terenie Zawiercia masakra , zrobil awanturę na klatce ,przy dziecku ze musi chodzić po deszczu, po schodach na wysokie pietro, ze zona dzwoni dlaczego jeszcze nie wraca z pracy, i z firmy ze na niego czekaja, nie chciał rozmawiać nt płatności która była robiona blikiem, prosiłam żeby chwilkę poczekał 2 min ponieważ musiałam na aplikacji zwiększyć limit to bezczelnie mi wmawiał ze nie mam pieniędzy i żebym przyjechała po paczkę do Częstochowy, dramat!!!!! współpracuje z innymi kurierami ale takiego prostactwa i chamstwa nie zaznałam jeszcze. zgłosiłam sprawę na infolinie żeby wiedzieli jakich ludzi zatrudniają, dziecko mi powiedziało , ze ten pan ma problemy emocjonalne ,Finalnie skontaktowałam nie z nadawca przesyłki byli w wielkim szoku, pani wyśle mi przesyłkę raz jeszcze natomiast przez innego kuriera . Nie polecam GLS !!!!!! ZaletybrakWadysame -
~lolo / 2024-08-13 12:30
Zdecydowanie ne polecam nawiązywania współpracy biznesowej z GLS z oddziałem w Słupsku. Pan Sebastian kierownik oddziału GLS w Słupsku wraz z przedstawicielem handlowym panią Justyną mierzyli moje paczki celem dodatkowych opłat. Komunikacja z Panią przedstawiciel handlowy od początku jej pracy nie funkcjonowała. To osoba która nie potrafi rozwiązywać kontrahentów problemów. Narzuca swój tok rozmowy. Przerywa przez co ciężko się skupić na tym co chce się jej przekazać. Pan Sebastian kierownik oddziału wypowiedział umowę współpracy z GLS i dał tylko 16 dni okresu wypowiedzenia. Dokument wypowiedzenia został podpisany przez Pana Michała dyrektora regionu zachód. Dokument nie zawiera powodu wypowiedzenia. Nikt nie omawiał ze mną tej kwestii w GLS. Po prostu osobista zemsta na kliencie w momencie kiedy współpraca została odnowiona i była na bardzo dobrym poziomie. Oddział GLS w Słupsku to kurnik pamiętający głęboką komunę i marnie wygląda na tle nowoczesnych oddziałów DPD, Fedex czy DHL w Głobinie. Jedna stara taśma do paczek. Kierownik razem z przedstawiciel handlowy zamiast mścić się na swoim kliencie ( ponad 100 paczek zagranicznych a jeszcze parę lat temu ponad 300 miesięcznie ) powinien wsłuchać się w głosy ciężko pracujących kurierów oraz kontrahentów którzy utrzymują ten oddział. Kierownik to bardzo młoda osoba z problemami z komunikacją. Zamyka się w jednym z pomieszczeń w budynku przy Leszczyńskiego w Słupsku i z nikim nie rozmawia. Nawet z najbliższymi współpracownikami kontaktuje się przez telefon lub maila mając ich pod ręką. Moja współpraca z GLS kończy się po ponad 10 latach współpracy. A pieniądze które do tej pory zarabiał oddział GLS w Słupsku trafiają teraz do DPD. Moim zdaniem osoby przedkładające swoje osobiste antypatie nad dobro oddziału GLS w Słupsku nie powinny pełnić swoich obowiązków. Przestrzegam potencjalnych kontrahentów przed podpisywaniem umów z GLS z oddziałem w Słupsku. I zaznaczę iż problem nie leży w samym GLS tylko głównie w osobie kierownika oddziału Pana Sebastiana. Załączam zdjęcie paczek zrobione 5-go sierpnia. Kto o zdrowych zmysłach rezygnuje z pieniędzy za paczki zagraniczne w takiej ilości ??? ZaletybrakWadymnóstwo -
~Loluś / 2022-01-12 19:43
Dramat kurier dziś zamiast dostarczyć paczkę na adres dostarczył cztery domy dalej i jeszcze hamsko powiedział to sobie pójdziesz i odbierzesz od sosiada. Moim zadaniem to taka firma powinna zwrócić koszty ponieważ to jest kpina dla klienta , jak paczka jest opłaconą nie powinien zostawić nawet i u sasiada ponieważ nie miał zadnego pozwolenia . Moim zdaniem kurier dnia dziejszego powinien odpowiedzieć zatom sprawę finansow . Dlatego nie polecam tej firmy od dnia dzisiejszego -
~Lucek / 2021-10-14 16:49
Towar za ok 1200zl kompletnie zniszczony, opakowanie pogniecione. Reklamacji nie uwzgleniaja wykręcając się regulaminem.
Omijać firmę daleko łukiem. Nigdy więcej GLS.
Kurierzy nie szanują paczek.WadySame wady ,zero profesjonalizmu -
~Lucyna / 2021-07-14 16:27
Kurier nie używa telefonu by określić przybliżoną godzinę dostarczenia przesyłki. Nie odbiera telefonu i nie oddzwania. Skazuje klienta na 12-godzinne oczekiwanie na swoje łaskawe przybycie. Bylejakość usług firmy, brak kultury kurierów. Na szczęście jest wybór wśród innych firm kurierskich i na szczęście roście baza paczkomatów . ZaletyŻadneWadyOpisane powyżej -
~Luk / 2022-11-28 08:31
Już tydzień czekam na paczkę i nadal nic. Firma tłumaczy się problemami logistycznymi. Śmiech na sali. ZaletyŻadne -
~Luk / 2023-09-05 00:47
Żenująca firma. PRzesyłki się spóźniają po kilka dni, BOK niekompetentne, bo nie ma narzędzi do pomocy. Nie są w stanie zrobić czegokolwiek, poza telefonem do magazynu. Nie udzielają informacji o powodach spóźnienia, kłamią, co telefon to inna "bajeczka". Najgorszy szajs na rynku. Zaletyżadne!Wadynieprofesjonalizm, lekceważenie klienta, nieterminowość, fatalna komunikacja, niechlujstwo, cwaniactwo -
-
~Luk Zembron / 2022-05-30 09:52
Ta Firma nie powinna istniec na zadnym rynku. Totalna Ignorancja i Chamstwo ze strony kurierow. Przesylki z gory zaplacone spoznione kilka dni. ZaletyBrakWadyWszyatkie mozliwe -
~lukas / 2022-03-18 10:22
Nie polecam!!!!Kurier stwierdził,że paczka za cieżka i kazał starszej kobiecie ją dżwigać.Wyoad z tą firmą!!!! ZaletybrakWadySame wady!!!! -
~Lukasz / 2022-02-02 15:23
Kurier dostarczyl przesylke pod niewlasciwy adres, nie raczyl sprawdzic czy odbiorca jest wlasciwy w dodatku odbior byl podpisany moim nazwiskiem ZaletybrakWadyniedbalstwo i pomylki,kurier nie przyklada sie do swoich obowiazkow -
~lukasz / 2022-08-19 13:19
najorsza firma kurierska. kurier wlasnie zadzownil ze nie jedzi pod moj adres!!! rozlaczyl sie i nie odbiera telefonu ! i to nie jest pierwsza wtopa tej firmy. poprzednie paczki kurierzy od razu zawozili do punktu odbioru. lub dzownili udajac ze nie slysza co do nich mowie belkoczac ze paczka jest do odebrania w punkcie odbioru. firma kurierska ... taaa... jak tylko mozecie nie korzystajcie z nich! same problemy. mieszkam w mniejszej miejscowosci. paczki odbiera moja mam ktora ma 70 lat i im sie wydaje z eona "pojdzie " d punktu odbioru ... swoja droga za te paczki slono płace ...wiec skandal na skandalu ZaletyzadneWadybrak kontaktu, brak realizowania uslug -
~Łukasz / 2022-04-22 17:06
Rzadko korzystam z usług tego operatora ale jak już korzystam, bo jestem do tego zmuszony to zawsze jestem zawiedziony.
Tym razem czas realizacji dostawy 8 dni (6 dni po deklarowanej dacie realizacji przez dostawcę i 5 dni po deklarowanej dacie realizacji przez GLS).
Próba kontaktu z infolinią i próba ustalenia etapu realizacji zamówienia skończyła się brakiem wiedzy na temat przesyłki - pracownik infolinii umiał ustalić gdzie znajduje się paczka (mimo że była odebrana od dostawcy, GLS twierdził, że jej nie odebrał mimo, że dostawca twierdził inaczej. Po interwencji dostawcy, GLS po 30 min. zmienił status został na odebrane od dostawcy)
Cena też mega wygórowana (40% drożej niż zapłaciłem za zwrot paczki do dostawcy u innego operatora, a paczka dotarła do producenta w niecałe 24h), ale to pewnie cena ustalona przez dostawcę. Mimo wszystko dużo za dużo...
Nie polecam i potwierdzam - omijać szerokim łukiem!!!ZaletyBRAKWadyCAŁY OPERATOR TO JEDNA WIELKA WADA!!! -
~Łukaszu / 2022-08-19 16:24
Kurier ma odebrac paczkę i podjezdza kiedy mu pasuje. Później wpisuje w systemie, że nikogo nie zastał. Nie dzwoni wcześniej żeby się umówić czy cokolwiek. nie polecam tej firmy WadyBrak kontaktu kuriera z nadającym paczkę. -
~m / 2020-12-04 20:49
GLS POLAND :kurier zostawił sobie paczkę na terenie osiedla -po prostu ja porzucił, nie przekazał nawet do kogokolwiek rąk, paczka ciezka, nie mogę jej wniesc do mieszkania-mieszkam sama, jestem po operacji stop, specjalnie wykupiłam dostawę pod adres. Kurier zostawił na osiedlu mimio tego że nikt nie ma upowaznienia do jej odbioru. pani na infolinii problemu nie widzi, nie rozumiejac ze kurier porzucił paczkę i sobie pojechał. ja mieszkam w innym bloku, nie mam jak tego wniesc. pani jest niekompetentna, uwaza ze kurier moze zabrac z powrotem na magazyn i znowu przyjechać. i co postapi tak samo? a jak nie to bede sama musiala odebrac- beszczelna. Brak checi załatwienia tematu, irogancja, obrona praw kuriera, nie pojmuje ze bezprawnie zostawił kurier paczkę, nie dociera to do tej głowy.. nigdy wiecej takiej firmy!!! -
~M / 2021-04-19 10:28
Paczka dostarczona w innym terminie,kurier bardzo arogandzki i bezczelny ZaletyBrakWadyKurier pracujący za karę -
-
~M / 2021-10-08 18:37
Paczka wysłana za granicę, po 1,5 tygodnia wróciła do mnie z powodu ich błędu na sortowni (przyznali się) ale nie mają zamiaru mi jej dostarczyć pod zlecony adres, paczkę zwracają, kase mi zwrócą, nie będa jej mi dostarczać. Po drodze oczywiście jeszcze z kilkoma dodatkowymi zgrzytami podczas doręczenia do mnie - kłamcy i obsługa klienta na żenującym poziomie - nie polecam nikomu! Zaletybrak -
~M / 2022-11-03 07:20
Kurier nie kontaktuje się, nie dowozi paczki i ustawia w systemie kłamliwy status ('ustalono z odbiorcą inny termin dostawy').
Dwa dni z rzędu wozi paczkę i odmawia dostarczenia.
Nigdy więcej GLS. -
~M / 2022-12-14 13:26
Totalny dramat,brak profesjonalizmu, naciągają na infolinii, nie ma informacji na temat terminu dostawy itd WadyWszystko źle -
~M / 2023-03-31 13:55
W paczce którą przywiózł mi kurier GLS byl zniszczony produkt praktycznie 1/3 nadaje się do wyrzucenia. Najgorsze w tym jest to że był to prezent dla córki, którego nie dostanie. Najprawdopodobniej paczka była rzucana.
strona 82 z 122
- « poprzednia
- 1 ...
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- nastepna »