Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2428 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klient123 / 2023-07-18 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kuriera GLS! Paczka została doręczona pod zły adres, brak kompetencji kuriera, ktory po prostu RZUCIŁ paczkę pod niewłaściwe drzwi. Nie potrafił pozniej jej zlokalizować. Nikt z firmy GLS nie wyjaśnił sprawy zaginięcia paczki, nikt nie zadzwonił ze słowem "przeprasza".
  • ~klient123 / 2023-07-18 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kuriera GLS! Paczka została doręczona pod zły adres, brak kompetencji kuriera, ktory po prostu RZUCIŁ paczkę pod niewłaściwe drzwi. Nie potrafił pozniej jej zlokalizować. Nikt z firmy GLS nie wyjaśnił sprawy zaginięcia paczki, nikt nie zadzwonił ze słowem "przeprasza".
  • ~Klientka / 2021-12-16 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska kurierowi nie chciało się dostarczyć przesyłki pod podany adres wciskał kit ze pod tym adresem są 4 punkty nie odbiera telefonów jak zadzwoniłam na infolinię to Pani poinformowała mnie przesyłka jest u nich na magazynie zgłaszając problem to powiedziano mi ze przesyłka będzie dostarczona na drugi dzień i kolejnego dnia niestety przesyłka tez nie dotarła zadzwoniła kolejny raz na infolinię to powiedziano mi ze przesyłka wraca do nadawcy masakra nigdy więcej nie zamówię przez tą firmę poprostu porażka.
  • ~Klientka / 2023-06-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka może być. Obsługa na infolinii nie kompetentna, nie umiejąca udzielić jakichkolwiek informacji.
    Przesyłka nie dojechała, gdyż wiecznie nie mieli miejsca na samochodzie w związku z czym musieliśmy we własnym zakresie odebrać przesyłkę.
    ZaletyBrak
  • ~Klientka / 2023-12-14 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma i pracownicy to porażka. Jeden lepszy od drugiego . Nigdy więcej nie zamówię przez ta firmę. Czekałam na kuriera ponad 3 godziny gdzie nie przyjechał i napisał że nie chciałam jej odebrać. Że takie stworzenia pracuje między ludźmi.
  • ~klientka / 2024-08-21 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragiczna, a panieki na infolinii jeszcze gorsze!!! Tłumaczyłam panience, że informacja dotycząta odbioru paczki jest niepełna, że trzeba dopisać jedno zdanie, bo wczoraj kuzyn stracił niepotrzebnie czas, a panienka zamiast wysłuchać konstruktywnej krytyki i przekazać zwierzchnikom uwagi rozpoczęła jałową dyskusję szarpiąc mi nerwy, a następnie rzuciła słuchawką. I to za koszt przesyłki 49 zł!!!!!!!! NIGDY WIĘCEJ GLS!!!
    Zaletybrak
    Wadyjak w opinii
  • ~KN / 2022-08-23 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka do mnie nie dotarła gdzie czekłam na kuriera 4 dni w domu gdzie mail być w pierwszym dzień od 13 do 18 więc czekałam i się nie doczekałam. Dostałam emaila po 4 dniach, że jest opóźnienie w dostawie i wieczorem tego samego dnia, że mnie nie było w domu pomimo tego, ze cały czas byłam i firma robi zwrot. Nie polecam bardzo mocno GLS ma w głębokim poważaniu klientów.
    WadyZero kontaktu od kuriera
  • ~KNŻ / 2021-12-01 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Zadzwoniłem do kuriera że zależy mi na paczce i mogę podjechać ze względu firmowych. on stwierdził ze bardzo się spieszy i dowiezie mi ją po południu.
    dzwonie do niego wieczorem a on że ma już dość tego wszystkiego i żebym się pałował!!!
    Poziom bynajmniej imbecyla dlatego kurierzy stracili w moich oczach szacunek.
    cała firma stoi [przez takich nieodpowiedzialnych ludzi!!!
    Wadynie dostarczają na czas
  • ~Koleś / 2021-12-31 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pięknie zapakowana paczka świąteczna została zniszczona. Karton podmieniony na mniejszy. Zawartość została zredukowana. Słodycze dla dzieci skradzione tak jak pozostałe 30-40% zawartości przesyłki.
    Przesyłka zamiast po tygodniu trafiła w moje ręce po trzech tygodniach. Brak aktualizacji transportu do momento, w którym złożyłem skargę po kilkudziesięciu dniach.
    Pierwszy i ostatni raz. Maja szczęście, że świąteczna paczka w ogóle doszła, chociaż grubno po świętach.
    Jednym słowem: Szmaciarze !
    ZaletyBRAK
    WadyDlugo by wymieniać.
  • ~Kondzik / 2022-07-11 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie miał zamiaru dostarczyć mojej paczki, dopiero po interwencji zostawił ją u znajomego w epaka. Punkt jest w mieście oddalonym o 30 km.
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają paczek
  • ~Kondziu / 2023-12-22 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia szkoda słów nigdy nie wybiorę GLS i wszystkim odradzam, banda nieodpowiednich i nieodpowiedzialnych ludzi
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~Koniczyna / 2022-09-22 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNA PORAŻKA!!!! Kontakt z kurierem graniczy z cudem! A jeśli już odbierze to rozmowa poniżej zera!!! Ma totalnie człowieka w d...e!!!
    ZaletyŻadnych zalet!
    WadySame Wady!
  • ~Konrad / 2020-07-15 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie tydzień czekania na paczkę -5 razy dzwoniłem ciśnie z nią dzieje po awanturach kurier rzucił pod drzwi i nawet nie zadzwonił
  • ~Kozica78 / 2022-12-16 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czasu i problem z przekierowaniem paczki. W końcu wychodzi na to że i tak muszę po nią pojechać sama. Do tego paczki co miesiąc są podarte a często się zdarza, że puszki są powgniatane. Obsługa infolinii też nie powala jakością
    ZaletyBrak
  • ~Kratsoon / 2023-08-25 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być na następny dzień między 8:30 a 13:30. Po godzinie 16 nadal brak paczki. Na infolinii powiedzieli że kurier już skończył pracę i dostarczy ja na poniedziałek :)
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy
  • ~Kris / 2022-07-22 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Kurier miał przyjechać po odbior paczki, twierdzi ze był na miejscu a mnie nie było- czekałem cały dzień a szanowny kurier nawet nie raczył zadzwonić na numer telefonu który miał podany. Unikajcie tej firmy jak ognia. Co najważniejsze paczki międzynarodowe są obsługiwane identycznie- kurier nie ma zamiaru dzwonić do klienta ze jest z paczka nawet za granica.
    WadyNajgorsza firma kurierska, brak kontaktu telefonicznego, kurier nie zjawia się na miejscu a wpisuje ze nie było nikogo w domu.
  • ~Kris / 2022-07-28 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojawił się niby na adresie, zadzwonił i oświadczył, że to ja mam do niego podjechać po odbiór. Szkoda słów.
  • ~Kris / 2023-08-12 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć do mnie wczoraj,nie dotarła. Żadnej wiadomości od kuriera. Zadzwoniłem na infolinię i do wiedziałem się że paczka została wysłana do innej miejscowości o tej samej nazwie ????podobno u mnie będzie dopiero w poniedziałek. GLS po mały osiąga dno.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Krspin07 / 2023-02-16 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorsza frma jaka moze byc. Paczka dotarła na miejsce przepakowana,pobite rzeczy brak większości produktów a co do reklamacji porażka. Jednym słowem MASAKRA!!!!
    Wady100%
  • ~krypo / 2023-06-15 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bezczelny, chamski. Szkoda, ze nie posiadam imienia i nazwiska tego Pana, bo chętnie bym to tu ujęła. Prosiłam, by poczekał na mnie parę minut, aż zejdę odebrać paczkę. Nieuprzejmie poinformował, że nie ma na to czasu, rozłączył się i odjechał spod domu, gdy już praktycznie byłam przy drzwiach. Próby kontaktu, brak odzewu. Dodam, że wsiadłam w samochód, by poszukać samochodu GLS w okolicy, jednak bezskutecznie. Dzwoniłam 36 razy z jednego numeru (odrzucał za każdym razem, podejrzewam, że celowo), potem kolejne 73 razy, jednak nadal brak odzewu. Gdy w końcu kurier łaskawie raczył odebrać telefon, nawrzucał mi, dodał, że paczka wraca na magazyn, co chyba miało być „karą” i rozłączył się nie dając nawet nic powiedzieć. Idealny przykład prostactwa. Jak taka osoba może wgl pracować w usługach??!! Panie na infolinii uprzejme, jednak co z tego, skoro nie potrafią mi jakkolwiek pomoc? Kurier odznaczył status paczki jako „odmowa przyjęcia”, co nie jest w najmniejszym stopniu zgodne z prawdą. Prosiłam Panie z pomocy, by pomogły jakoś rozwiązać ten problem, ale każda mówiła coś innego - rozmawiałam dwa razy na infolinii i słowa pierwszej osoby zostały wykluczone przez słowa drugiej, także pozdro xd muszę jechać teraz 46km w jedną stronę do magazynu po paczkę, ponieważ w dniu jutrzejszym jestem już na wyjeździe, a zamówione produkty są mi potrzebne na ów wyjazd. Informowałam o tym również panie z infolinii, kontaktowały się z tym niekompetentnym kurierem, bo być może mógłby do mnie zawrócić, miał do mnie dzwonić. Oczywiście tego nie zrobił i gdy w końcu odebrał, to mnie wręcz wyśmiał i się rozłączył nie dając po raz kolejny cokolwiek powiedzieć. ŻENADA, brak słów. Jest mi przykro, że nie da się wyciągnąć żadnych konsekwencji i ta niekompetentna osoba nie podniesie żadnej odpowiedzialności. Infolinia, która ma służyć jako pomoc i moją pierwszą linię obrony, również rozkłada ręce.
    Zaletyżadnych, polecam każdemu omijać szerokim łukiem.
    Wadykurier cham i prostak, nie odbiera telefonu, a jak już odbierze, to powie, co sam ma do powodzenia nie czekając na odpowiedz klienta i się rozłącza. Infolinia nie może pomoc w żaden sposób.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12636
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4120
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028