strona 77 z 123
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~Klaudia / 2022-03-22 20:02
Najgorsza firma kurierska na świecie. Zero kompetencji. Trzymali paczkę przez 3 tygodnie i wróciła do nadawcy. -
-
~Klaudia / 2022-04-14 11:55
Masakra . Czekam od piątku na przesyłke z Stradivariusa i dalej jej nie ma na maila przyszło że czas dostawy pon-wt jest czwartek dalej czekam.
Jaja se robicie ? -
~KLAUDIA / 2022-06-01 14:16
paczka w doręczeniu od trzech dni..... za każdym razem paczka doręczona jest z opóźnieniem.... ZaletybrakWadydługi czas doręczenia -
~Klaudia / 2022-10-09 11:04
Nie polecam firmy GLS. Kurier robi sobie samowolkę i zamiast dostarczać paczkę pod adres dostawy zostawia ją w punkcie. Nie dzwoni wcześniej przed przyjazdem, wgl nie odbiera telefonu. Dzwoniąc na infolinię każda z Pań odbierająca telefon mówi coś innego. Ludzie którzy tam pracują są wgl niekompetentni, nie szanują czasu drugiego człowieka. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem
Wprowadzenie klienta w błąd
Brak jakiejkolwiek rekompensaty ze strony firmy -
~Klaudia / 2022-10-26 15:14
Kolejny raz nie dostarczona przesyłka . Kurier był 2 razy podobno . Podobno bo mam nogę w gipsie i nie ruszam się z domu . Teraz moja przesyłka jest w Czeladzi i wraca do adresata . Pani na infolini nie może pomoc . Ta firma to jeden wielki żart -
~Klaudia / 2022-11-21 19:29
Katastrofa paczka idzie już 4 dni gdzie miała 1 dzień i codziennie ten sam SMS że zostanie doręczona dzwonię do kuriera czy będzie oczywiście będę będę i go nie ma telefonu nie odbiera... Firma nie do polecenia -
~Klaudia / 2022-12-03 11:54
Jedna z najgorszych firm , omijać szerokim łukiem -
~Klaudia / 2023-02-06 09:27
GLS to najgorsza firma kurierska, dostaję smsa, że w dniu dzisiejszym np przyjdzie paczka czekam cały dzień a Pan się nie pojawia,zero kontaktu więc nie wiem po co podają numer tel. Paczki kurier notorycznie zostawia gdzieś na podwórku a mieszkam w kamienicy więc to nie jest moją posesja, jednym słowem masakra ZaletybrakWadyWszystko wyżej wymienione -
-
~klaudia / 2023-06-02 14:29
kurier stwierdził ze mnie nie ma w domu a nawet nie podjechał XD! paczka niedoręczona „bo mnie w domu nie było” ZaletybrakWadyoszusci -
~Klaudia pola / 2021-04-23 16:18
Firma jedna wielka porażka.Byla to pierwsza styczność z nią i na pewno ostatnia.
Dostałam rano wiadomość że moja paczka będzie w godz.11 a 13 wiec czekalam na nią w domu a kurier nie pofatygował się nawet zadzwonić domofonem i wpisał że nie było odbiorcy. Następnego dnia dostałam wiadomość że przyjdzie następnego dnia w tych samych godzinach czekalam do 14. Zadzwoniłam na infolinię i okazało się że kurier niby uzgadniał z moją osobą że przyjedzie w poniedziałek. A ja się pytam jak można coś uzgodnić nawet nie rozmawiając z nikim ;) zdecydowanie nie polecam -
~Klient / 2020-12-05 07:48
Nadał produkt mrożony i dostałam zapewnienie że dojdzie na następny dzień. Następnego dnia w systemie śledzenia przesyłki pojawiła się informacja że ją dostarczono co było nieprawdą. Dzwoniłam na numer centrum obsługi klienta GLS dwa dni później, obiecali że wyjaśnią tą sprawę i ktoś się zemną skontaktuje. Nic takiego nie miało miejsca. Dzwoniłam kolejny raz, powiedzieli że już naprawdę się zemną skontaktują na następny dzień. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca wiec po 9 dniach(!!! ) od nadania przesyłki znów zadzwoniłam. Dowiedziałam się że kurier wyjaśnia sprawę.
- kobieta która mnie o tym poinformowała była nie uprzejma, nie rzeczowa i w ogóle nie próbowała wyjaśnić mojej sprawy. Na moje wszystkie pytania powtarzała że kurier dopiero wyjechał w trasę i nie ma z nim kontaktu!! W tym samym dniu - czyli 9 dni po nadaniu przesyłki adresat w końcu otrzymał paczkę która oczywiście jako produkt mrożony do niczego się nie nadawała!!! Jestem bardzo niezadowolona z usługi i czasu doręczenia oraz z obsługi i wyjaśnienia sprawy!! Nikt nic nie wyjaśnił, sama się musiałam o dopominać o informacje, udzielane w bardzo nieuprzejmy sposób, nikt nie przeprosił za zaistniałą sytuację!!! BARDZO NIE POLECAM!!!ZaletyŻadnych -
~Klient / 2020-12-06 02:57
Firma zatrudnia oszustow i zlodziei !!! Przesylka zaginela !!!Slad zaginal w Bielawie ,chociaz miala status dostarczonej ,nawet dokladnie co do minuty!!!Otrzymalam telefon, gdzie poinformowano mnie o tym ,ze wiedza kto to zrobil !!!! i zadzwonia za kilka dni !!! Oczywiscie to ja musialam zadzwonic!!!
Kryja zlodzieja i nie reaguja !! Powinno sie podjac kroki prawne ,poniewaz za kazda kradziez grozi kara !!! -
~Klient / 2021-01-15 23:16
Kuriozalna sytuacja jak z filmu Barei. Kurier telefonicznie poinformował mnie, że z powodu warunków drogowych nie doreczy przesyłki i pozostawi ją w punkcie w innym mieście, lilkanascie kilometrów dalej. Chodziło mu o śnieg, który padal tego dnia. Dojazd do mojej miejscowości byl bardzo dobry o czym go poinfornowalem. W tym samym czasie przyjechal kurier z DPD, który bez problemu dostarczył inna paczkę. Zgodnie z ich regulaminem maja obowiązek dostarczyć paczkę w 3 ciagu trzech dni. Kurier z którym rozmawiałem byl wulgarny i szyderczy. Wyłączyl telefon. Na szczęście jest duży wybór firm kurierskich i można wybrać inna. Rozmowa z infolinią zabawna. Prawie wmowili mi ze tak powinno być. ZaletyPoczucie humoru godne Monty pytonaWadyCała reszta -
~Klient / 2021-03-30 11:37
Nie polecam nigdy więcej godziny dostarczenia paczki to abstrakcja więc jeśli ktoś się zdecyduje na gls proponuję zarezerwować cały dzień siedzenia w domu zero kontaktu kurier nie odbiera telefonu ZaletyBrak kompletne dnoWadyWszystkie mozliwe -
~Klient / 2021-06-16 23:02
Zlodzieje, odebralem paczke lekko uszkodzona bo myslalem ze to zwykle uszkodzenie podczas transportu, okazalo sie jednak ze kurier ukradl czesci do samochodu o wartosci 200zl, nie odpowiedzieli jeszcze na maila w sprawie wyjasnienia tej sytuacji, poza tym kurier byl dzien pozniej niz napisali w mailu, 2 dni czekania w domu na kuriera, Zenada ZaletyZadnychWadyKradna -
~Klient / 2021-11-03 21:15
Brak kontaktu z kurierem,kurier nie dojeżdża pod adres i wpisuje że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki. -
-
~Klient / 2021-11-22 12:14
3 dni stracone przez kuriera, który nie zadzwoni, nawet się nie pojawi z paczką i później stwierdza nieobecność klienta. Jak składasz reklamacje jedna konsultantka jest miła i wszystko chce rozwiązać, a na następny dzień kiedy paczka cudem znowu nie trafia do klienta, odbiera bardzo nie w porządku kobieta, która robi z klienta głupia osobę i nie rozumie ze klient ma 3 dni straconych czekając na kuriera w godzinach 10:00-13:00. Koszt nie jest tani za doręczenia paczki. Tylko mogę powiedzieć ze pracują tam ludzi kłamliwe. Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy, szkoda nerwów , czasu i kasy. ZaletyZero. -
~Klient / 2021-12-16 11:43
Dostawa umówiona z kurierem na konkretną godzinę.Czekam w domu. Po 3h SMS że paczka do odbioru w punkcie. Po setnej próbie kontaktu zaoferował się że dostarczy następnego dnia. Paczka nie dojechała. Kurier stwierdził że jednak nie dostarczy jej. Płacę za dostawę do domu A sam muszę jechać po nią... dno totalne. Omijać. -
~Klient / 2022-02-10 22:38
Nie polecam. Zawsze jest problem z kontaktem. Paczka niedostarczana w umówionym terminie, ogólny bałagan. Muszę kolejny raz jechać sama po odbiór paczki, a płacę za dostarczenie do domu. Kurier niemiły. Zaczynam ogolnie wątpić w samą istotę dostarczania w ten sposób. Jednak paczkomaty lepiej się sprawdzają, niż proszenie się łaskawie o swoją paczkę. -
~Klient / 2022-03-19 11:59
Odradzam. Firma ta robj sobie kpiny z klientow. Kurier ma przyjechać w dany dzień no taka dostaje rank informacje po czym wogole nie dociera. Zero informacji. Wieczorem próbuje did dkkntaktowzc TK nie ofburra tel. O 22 mam SMS że dostarcza paczke na nastepny dzień. W kolejnym dniu telefon cały czas wyłączony. Kiedy zadzwoniłem na infolinię okazuje się że paczka będzie po weekendzie. I ściemnianie że niby awaria samochodu. Ta firma to kompletnz porażka. Odradzam
strona 77 z 123
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »