strona 77 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~Saitec / 2022-01-26 21:48
Najgorsza firma kurierska dzisiaj czekałem na trzy paczki dostarczył mi 2 pytam o trzecia mówi że niema chyba będzie jutro po godzinę na stronie pisze paczka nieodebrana zwrócona do nadawcy omijać to dziadostwo -
-
~morisgreen / 2022-01-26 19:02
Gls-kurier nie odbiera paczki od drzwi, kobieta musiała znosić samodzielnie paczkę o wagę 20 kg z 3 piętra. Kurier powiedział ze nie będzie wchodzić na piętro , w przeciwnym wypadku nie odbierze po prostu paczkę i będzie jechal dalej. I tak było nie jeden raz. Wcześniej takich problemów nie zdarzało , zawsze był odbiór od drzwi . W Ostatnie pół roku wystąpili takie zmiany. WadyObsługa -
~Zbynio / 2022-01-26 18:51
Firma GLS w Zielonej Górze to pomyłka . Przesyłki nie wnoszą, chociaż jest winda. Zadzwoni telefonem bo nawet domofonem nie chce zadzwonić . Dzwoni może z bazy, jak nie ma odebranego połaczenia telefonicznego np. z braku zasięgu to przesyłki nie dostaniesz bo twuierdzi ,ze nikogo nie ma w domu. Opłaty są drogie a kurierzy GLS olewają klientów . Nie odbierzesz telefonu paczki nie dostaniesz.... Nie polecam firmy GLS w Zielonej Górze ZaletyBrakWadyFirma do likwidacji -
~Al / 2022-01-26 17:26
Fakty mówią za siebie podjeżdża pod dom nie wysiada telefon tylko wykonuje chwilę i odjeżdża rzeczywiście są szybcy że człowieka z domu nie zdąży wyjść. -
~Zbigniew / 2022-01-26 15:47
Firma GLS to pomyłka. Kurier nie dzwoni ani domofonem ani telefonem. Adres i telefon wg informacji GLS prwidłowy. Kurietr nie podjął żadnej próby dostarczenia przesyłki w dniu 26 stycznia 2022. W statusie wpis nie dostarczono - nie zastano klienta. Dzwoniłem na infolinie GLS bronią kuriera,że niby był i dzwonił. Fikcja, kpina z klienta. ZaletyBRAKWadyFirma nierzetelna -
~Alan / 2022-01-25 18:58
Zero punktualności niemiła obsługa Zero kontaktu z klientem ZaletyBrakWadyWszystkie -
~~A / 2022-01-25 11:17
Ta firma to kpina. Kurier przez domofon mówi, że skoro nie działa winda to mam sobie zejść po paczkę na dół, bo on nie będzie wchodził po schodach, gdy powiedziałam że nie zejdę bo pracuje zdalnie, powiedział „DO WIDZENIA” i poszedł. Zadzwoniłam do niego i poprosiłam o wyjaśnienia, powiedział, że zapłaciłam za usługę dowiezienia a nie WNIESIENIA i on nie ma obowiązku przynieść mi paczki pod drzwi. Po kilku minutach kłótni w końcu powiedział, że zaraz do mnie przyjdzie. Paczkę podawał odwrócony tyłem do mnie, jak takie obrażone małe dziecko… dla sprostowania, paczka nie była żadnym gabarytem, był to sweter w papierowej kopercie, a ja mieszkam na 4 piętrze i też codziennie muszę chodzić po schodach. -
~Anna / 2022-01-25 08:48
Ta firma to jakaś pomyłka, dawno powinni zniknąć z tej branży. Zamówiłam niepełnosprawnej mamie materiały zaopatrzenia medycznego. Mama mieszka sama i porusza się na wózku. Dzwoni kurier, żeby zejść po paczki, nakreśliłam sytuację a On do mnie, że dba o swoje zdrowie i nie będzie dwa razy chodził. Tłumaczę, gościowi, że nigdy nie było problemu z wniesieniem a On swoje. Załatwiłam żeby zostawił paczki na dole u sąsiadki, dzwonię do Niego a On odrzuca połączenia. Zadzwoniłam z telefonu córki, odebrał. Mówię jaka jest sytuacja ale zażądałam identyfikatora informując że złożę skargę na co Pan wyzwał mnie od 'szmat'
Złożyłam skargę i nic, następnego dnia też nie doręczono Napisał, że nikogo nie zastano Ciekawe co wymyśli dzisiaj.. aż się boję
Taka to firma Nigdy więcej -
-
~Magda / 2022-01-25 03:32
Pech chciał, ze w czasie kiedy wyszłam na chwile do sklepu kurier próbował doręczyć mi paczkę. Nie było mnie. Otrzymałam informacje na maila i sms, ze w związku z tym przekazuje moja paczkę do punktu. W mailu była wyraźna informacja, ze na odbiór paczki mam 5 dni roboczych. Stwierdziłam ok, będzie mi po drodze to odbiorę. Po 3 dniach idę do punktu, a paczki nie ma. Pani informuje, ze wyglada na to jakby kurier u nich tej paczki nie zostawił i ze poleca kontakt z infolinia. Konsultantka po wysłuchaniu oznajmiła, ze paczka jest u nich w magazynie, bo kurier ponoć próbował na drugi dzień ponownie dostarczyć paczkę, ale tez nikogo nie zastał. Pytam wiec dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował, ze kurier będzie jeszcze raz paczkę doręczał. Usłyszałam, ze kurier dzwonił (ciekawa jestem kiedy) ale jeśli nawet dzwonił to ja z reguły nieznanych numerów nie odbieram- mógł napisać smsa, albo mogłam otrzymać maila, a tu nic. Pytam wiec- dlaczego kurier paczkę zabrał z punktu odbioru? Byłam przekonana, ze paczka na mnie tam czeka. Na to konsultantka odpowiedziała, ze bez mojej zgody kurier nie może zostawić paczki w punkcie. Kuzwa! Jak nie może- to po co piszecie maila, ze paczka tam jest i będzie czekać na mnie 5 dni roboczych?! Okazało się ze żeby odebrać paczkę z ich magazynu muszę kontaktować się z firma, z której kupiłam towar i za doręczenie będzie dodatkowa opłata. I ze w ogóle to moja wina, a nie kuriera, bo to mnie nie było w domu- serio tak odpowiedziała mi konsultantka.Tragedia, bezsensowne działanie kuriera, nielogiczne odpowiedzi infolinii. ZaletyBrakWadywszystko -
~Magda / 2022-01-24 15:36
Ta firma to jakaś kpina. Paczka odsyłana z punktu przed terminem bez powiadomienia. Infolinia zasłania się błędem systemu, ale są odbiór muszę płacić dodatkowy ja. Omijać kanciarzy szerokim łukiem! ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Mirden / 2022-01-22 13:36
Odradzam. Kurier mimo posiadania numeru nie zadzwonił, ani nie odbierał, aby ustalić godzinę odbioru paczki. Musiałem już chyba przekierować do punktu, bo z nimi nic nie wiadomo. I nieść nie lekką paczkę WadyBrak kontaktu z kurierem. Błędne opcje na stronie śledzącej paczkę -
~Łukasz / 2022-01-22 12:24
Zamówiłem paczkę przez GLS miała być 17 stycznia lecz w tym dniu nikogo nie było w domu. Zmieniłem termin na 21 stycznia i brat został w domu aby odebrać tą paczkę. Niestety paczka nie została dostarczona ponieważ magazyn zapomniał wydać paczki do doręczenia.
Śmiechu warte ponieważ jedyne co mi zapronowali to że napiszą wniosek o pilne dostarczenie paczki. Przesyłka była dla mnie bardzo ważna ponieważ to był prezent urodzinowy. Nie polecam tej firmy. Ta firma to jedno wielkie gówno.ZaletyBrak zaletWadyDostawy paczek z opóźnieniem i to dość sporym -
~Gos_ka / 2022-01-21 15:48
Mimo wielu negatywnych opinii muszę powiedzieć, że kontakt z infolinią w moim przypadku był bardzo pozytywny. Plusem jest to, że można bez problemu uzyskać numer do kuriera w momencie, kiedy paczka jest wydana do doręczenia i bez problemu się dogadać.-czego nie mogę otrzymać od innych firm kurierskich, z których usług miałam „przyjemność”. Kurier i kontakt z nim też jak najbardziej był Ok.Jedyny minus w moim odczuciu jest taki, że paczka obsługiwana przez ups i wysłana z tej samej lokalizacji w ten sam dzień doszła do mnie 3 dni wcześniej.nie rozumiem jak to możliwe, ze paczka wysłana z Hiszpanii dotarła na Węgry -kolejny postójdopiero po 3,5 dnia. Nawet myślałam, że już gdzieś zaginęła. -
~Mark34051 / 2022-01-21 13:15
Najgorsza firma kurierska w Polsce, nie dość, że dostawcy nie wykonują swoich poleceń to oszukują względem terminu dostawy, a sama firma umywa ręce od swoich konsultantów, którzy obiecują, że paczka zostanie dostarczona, a tak się nie dzieje i ostatecznie winą zostaję obarczony odbiorca paczki, tak więc całe GLS to żart, jedynie nieśmieszny Zaletybrak -
~Kamila / 2022-01-21 13:00
Robiłam duże zamówienie z Ikei, z tego powodu wyszły trzy paczki(po 5, 11 i 20.61kg). Przed dostawą kurier zadzwonił z pytaniem czy ktoś zejdzie po paczki. Z uwagi, że mam małe dzieci w domu poprosiłam, żeby je wniósł. Na co kurier odpowiedział, że nie będzie trzy razy wchodził na górę. Na co ja, że paczki o jednostkowej masie do 30kg ma obowiązek dostarczyć pod drzwi. Na to on, że z Ikei nie. Nie wdając się w dyskusję powiedziałam, żeby je zostawił na dole i że tego tak nie zostawię. Paczki wniosłam w końcu sama na II piętro, najgorzej było z tą 20kg, bo duża i ciężka. Nadmienię tylko, że praktyka niewnoszenia paczek jest standardem, bez względu na to ile one ważą. A także praktyka nie dostarczania paczek w dniu umówionej dostawy i zostawianie adnotacji w śledzeniu o braku odbiorcy w domu. Dla mnie to najgorsza firma kurierską, kurierzy aroganccy i leniwi. Jak tylko mogę nie korzystam z ich usług -
~Mateusz / 2022-01-21 12:45
dostałem info, że paczka będzie dostarczona w dniu dzisiejszym. Po 2 dniach, dzwonie na infolinie i dostaje info, że nie wiadomo kiedy paczka dotrze. Sam musiałem uzyskać tą informacje, żadnego maila nie otrzymałem. Zaletyza każdym razem mam złe doświadczeniaWadyNajgorsza firma kurierska -
-
~Ziemianin / 2022-01-21 08:49
To chyba najgorsza firma kurierska jaką znam. Nie wybierałem jej tylko zostałem "ubrany" przez sprzedawcę, który zmienił dostawcę zakupionego towaru. Pani na infolinii uprzejma i uczynna tylko dlatego w tym zakresie jedna gwiazdka więcej, ale kurier nieuprzejmy, niegrzeczny, wręcz arogancki. Firma zawiadomiła mnie w chwili kiedy wychodziłem do pracy, że tego dnia zamierza dostarczyć mi paczkę o wadze 16 kg i sporą gabarytowo. Odpowiedziałem kurierowi, że zapraszam po godz. 16, na co w odpowiedzi otrzymałem "nie ma takiej możliwości" i na tym skończył się kontakt z kurierem. Nie odbierał telefonów, nie odpowiadał na wiadomości tekstowe i głosowe, beztrosko oddal sobie paczkę do magazynu z adnotacją, że paczka nie została odebrana. Po kontakcie telefonicznym z firmą zaproponowali mi dostarczenie paczki do punktu odbioru oddalonego o ponad 0,5 kilometra w sytuacji gdy dostawę zamawiałem do punktu odbioru który jest oddalony 100 metrów. Co to za firma, która dostarcza paczki do domów kiedy większość ludzi jest w pracy, do tego arogancka, wręcz chamska, nieuprzejma, nie elastyczna, droga. NIGDY WIĘCEJ GLS! NIGDY!! ZaletyNie ma takichWadyOpisałem. -
~Zwykły konsument / 2022-01-21 00:58
Oszustwo i chamstwo. Brak słów. Jeśli paczka jest dla ciebie ważna, nie polecam korzystania z usług GLSu. ZaletyNie maWadyBezkarność -
~eliszka / 2022-01-20 20:30
przesyłka nr 54624110040 - towar opłacony z góry, paczka ponad 10 kg dlatego zamówiłam z dostawą do domu i zapłaciłam za to. Otrzymałam o 9 rano sms, że kurier będzie w danym dniu. Czekałam cały dzień. O 16.15 otrzymałam kolejnego sms informującego mnie, że kurier nie zastał mnie w domu i zostawił paczkę w jakimś nieznanym dla mnie punkcie.
To jest moja kolejna taka przygoda z GLS. Po raz kolejny kurier nie dostarczył paczki do domu.Zaletybrak zaletWadylenistwo kurierów, brak profesjonalizmu, opóźnienia w dostawie lub brak dostawy -
~barbara / 2022-01-20 13:27
skarga na kuriera ze Skawiny kurier który dostarcza paczki do Suchej Beskidzkiej nie został dotrzymany termin dostawy przesyłki według informacji z GLS na maila i telefon przesyłka miała być dostarczona na 20.01.2022 ,gdy zadzwoniłam do kuriera powiedział że dostarczy na drugi dzień ,ani od siebie nie poinformował przez telefon ,ja musiałam stracić 1 dzień czekając na kuriera ,a własnie na jutro mam wizytę u lekarza -,kurier ten nie robi sobie nic z klienta -opinia negatywna ,nie dotrzymanie umowy informacji ,brak kontaktu i miłej atmosfery ,ani przepraszam Zaletyżadnych zalet nie posiada kurier z GLSWadynie dotrzymanie umowy dostawy ,błędne informacje ,kurier z Suchej beskidzkiej nie poczuwa się do obowiązku oddzwonienia o opóznieniu przesyłki nie jest miły ,uprzejmy
strona 77 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »