Niestety nie punktualne przesyłki. Pan umawia sie na przyjazd na godzinę 12.00 a przyjeżdża godzinę puzniej!!! Po dzwonieniu nie odbiera telefonu!!! Niestety wielki negatyw!!!
ZaletyBrak
WadyNiepubktualny
~Klaudia / 2022-01-14 15:06
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam. dnia 12 stycznia miła przyjsc do mnie paczka, nie było mnie w domu umówiłam się z kurierem że przyjedzie 13 stycznia. nie przyszła. 14 stycznia dzwonie do kuriera, on takiej paczki nigdy nie miał, kazał zadzwonić na infolinię na infolini dowiedziałam się że kurier zrobił zwrotkę bo odmówiłam przyjęcia paczki. nie pozdrawiam dwóch kurierów jeżdżących małym busem. zmieńcie kurierów
Zaletynie ma zalet
WadyGLS jest do du*py
~Klaudia / 2022-03-22 20:02
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na świecie. Zero kompetencji. Trzymali paczkę przez 3 tygodnie i wróciła do nadawcy.
~Klaudia / 2022-04-14 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Masakra . Czekam od piątku na przesyłke z Stradivariusa i dalej jej nie ma na maila przyszło że czas dostawy pon-wt jest czwartek dalej czekam.
Jaja se robicie ?
~KLAUDIA / 2022-06-01 14:16
Ocena: 1.00 / 5
paczka w doręczeniu od trzech dni..... za każdym razem paczka doręczona jest z opóźnieniem....
Zaletybrak
Wadydługi czas doręczenia
~Klaudia / 2022-10-09 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy GLS. Kurier robi sobie samowolkę i zamiast dostarczać paczkę pod adres dostawy zostawia ją w punkcie. Nie dzwoni wcześniej przed przyjazdem, wgl nie odbiera telefonu. Dzwoniąc na infolinię każda z Pań odbierająca telefon mówi coś innego. Ludzie którzy tam pracują są wgl niekompetentni, nie szanują czasu drugiego człowieka.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z kurierem
Wprowadzenie klienta w błąd
Brak jakiejkolwiek rekompensaty ze strony firmy
~Klaudia / 2022-10-26 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz nie dostarczona przesyłka . Kurier był 2 razy podobno . Podobno bo mam nogę w gipsie i nie ruszam się z domu . Teraz moja przesyłka jest w Czeladzi i wraca do adresata . Pani na infolini nie może pomoc . Ta firma to jeden wielki żart
~Klaudia / 2022-11-21 19:29
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa paczka idzie już 4 dni gdzie miała 1 dzień i codziennie ten sam SMS że zostanie doręczona dzwonię do kuriera czy będzie oczywiście będę będę i go nie ma telefonu nie odbiera... Firma nie do polecenia
~Klaudia / 2022-12-03 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Jedna z najgorszych firm , omijać szerokim łukiem
~Klaudia / 2023-02-06 09:27
Ocena: 1.00 / 5
GLS to najgorsza firma kurierska, dostaję smsa, że w dniu dzisiejszym np przyjdzie paczka czekam cały dzień a Pan się nie pojawia,zero kontaktu więc nie wiem po co podają numer tel. Paczki kurier notorycznie zostawia gdzieś na podwórku a mieszkam w kamienicy więc to nie jest moją posesja, jednym słowem masakra
Zaletybrak
WadyWszystko wyżej wymienione
~klaudia / 2023-06-02 14:29
Ocena: 1.00 / 5
kurier stwierdził ze mnie nie ma w domu a nawet nie podjechał XD! paczka niedoręczona „bo mnie w domu nie było”
Zaletybrak
Wadyoszusci
~Klaudia pola / 2021-04-23 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Firma jedna wielka porażka.Byla to pierwsza styczność z nią i na pewno ostatnia.
Dostałam rano wiadomość że moja paczka będzie w godz.11 a 13 wiec czekalam na nią w domu a kurier nie pofatygował się nawet zadzwonić domofonem i wpisał że nie było odbiorcy. Następnego dnia dostałam wiadomość że przyjdzie następnego dnia w tych samych godzinach czekalam do 14. Zadzwoniłam na infolinię i okazało się że kurier niby uzgadniał z moją osobą że przyjedzie w poniedziałek. A ja się pytam jak można coś uzgodnić nawet nie rozmawiając z nikim ;) zdecydowanie nie polecam
~Klient / 2020-12-05 07:48
Ocena: 1.00 / 5
Nadał produkt mrożony i dostałam zapewnienie że dojdzie na następny dzień. Następnego dnia w systemie śledzenia przesyłki pojawiła się informacja że ją dostarczono co było nieprawdą. Dzwoniłam na numer centrum obsługi klienta GLS dwa dni później, obiecali że wyjaśnią tą sprawę i ktoś się zemną skontaktuje. Nic takiego nie miało miejsca. Dzwoniłam kolejny raz, powiedzieli że już naprawdę się zemną skontaktują na następny dzień. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca wiec po 9 dniach(!!! ) od nadania przesyłki znów zadzwoniłam. Dowiedziałam się że kurier wyjaśnia sprawę.
- kobieta która mnie o tym poinformowała była nie uprzejma, nie rzeczowa i w ogóle nie próbowała wyjaśnić mojej sprawy. Na moje wszystkie pytania powtarzała że kurier dopiero wyjechał w trasę i nie ma z nim kontaktu!! W tym samym dniu - czyli 9 dni po nadaniu przesyłki adresat w końcu otrzymał paczkę która oczywiście jako produkt mrożony do niczego się nie nadawała!!! Jestem bardzo niezadowolona z usługi i czasu doręczenia oraz z obsługi i wyjaśnienia sprawy!! Nikt nic nie wyjaśnił, sama się musiałam o dopominać o informacje, udzielane w bardzo nieuprzejmy sposób, nikt nie przeprosił za zaistniałą sytuację!!! BARDZO NIE POLECAM!!!
ZaletyŻadnych
~Klient / 2020-12-06 02:57
Ocena: 1.00 / 5
Firma zatrudnia oszustow i zlodziei !!! Przesylka zaginela !!!Slad zaginal w Bielawie ,chociaz miala status dostarczonej ,nawet dokladnie co do minuty!!!Otrzymalam telefon, gdzie poinformowano mnie o tym ,ze wiedza kto to zrobil !!!! i zadzwonia za kilka dni !!! Oczywiscie to ja musialam zadzwonic!!!
Kryja zlodzieja i nie reaguja !! Powinno sie podjac kroki prawne ,poniewaz za kazda kradziez grozi kara !!!
~Klient / 2021-01-15 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Kuriozalna sytuacja jak z filmu Barei. Kurier telefonicznie poinformował mnie, że z powodu warunków drogowych nie doreczy przesyłki i pozostawi ją w punkcie w innym mieście, lilkanascie kilometrów dalej. Chodziło mu o śnieg, który padal tego dnia. Dojazd do mojej miejscowości byl bardzo dobry o czym go poinfornowalem. W tym samym czasie przyjechal kurier z DPD, który bez problemu dostarczył inna paczkę. Zgodnie z ich regulaminem maja obowiązek dostarczyć paczkę w 3 ciagu trzech dni. Kurier z którym rozmawiałem byl wulgarny i szyderczy. Wyłączyl telefon. Na szczęście jest duży wybór firm kurierskich i można wybrać inna. Rozmowa z infolinią zabawna. Prawie wmowili mi ze tak powinno być.
ZaletyPoczucie humoru godne Monty pytona
WadyCała reszta
~Klient / 2021-03-30 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nigdy więcej godziny dostarczenia paczki to abstrakcja więc jeśli ktoś się zdecyduje na gls proponuję zarezerwować cały dzień siedzenia w domu zero kontaktu kurier nie odbiera telefonu
ZaletyBrak kompletne dno
WadyWszystkie mozliwe
~Klient / 2021-06-16 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje, odebralem paczke lekko uszkodzona bo myslalem ze to zwykle uszkodzenie podczas transportu, okazalo sie jednak ze kurier ukradl czesci do samochodu o wartosci 200zl, nie odpowiedzieli jeszcze na maila w sprawie wyjasnienia tej sytuacji, poza tym kurier byl dzien pozniej niz napisali w mailu, 2 dni czekania w domu na kuriera, Zenada
ZaletyZadnych
WadyKradna
~Klient / 2021-11-03 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z kurierem,kurier nie dojeżdża pod adres i wpisuje że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki.
~Klient / 2021-11-22 12:14
Ocena: 1.00 / 5
3 dni stracone przez kuriera, który nie zadzwoni, nawet się nie pojawi z paczką i później stwierdza nieobecność klienta. Jak składasz reklamacje jedna konsultantka jest miła i wszystko chce rozwiązać, a na następny dzień kiedy paczka cudem znowu nie trafia do klienta, odbiera bardzo nie w porządku kobieta, która robi z klienta głupia osobę i nie rozumie ze klient ma 3 dni straconych czekając na kuriera w godzinach 10:00-13:00. Koszt nie jest tani za doręczenia paczki. Tylko mogę powiedzieć ze pracują tam ludzi kłamliwe. Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy, szkoda nerwów , czasu i kasy.
ZaletyZero.
~Klient / 2021-12-16 11:43
Ocena: 1.00 / 5
Dostawa umówiona z kurierem na konkretną godzinę.Czekam w domu. Po 3h SMS że paczka do odbioru w punkcie. Po setnej próbie kontaktu zaoferował się że dostarczy następnego dnia. Paczka nie dojechała. Kurier stwierdził że jednak nie dostarczy jej. Płacę za dostawę do domu A sam muszę jechać po nią... dno totalne. Omijać.