Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2417 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mordechaj / 2022-05-31 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieładnie postępują kurierzy. Nie przyjeżdżają z towarem, brak awizo ze nie mozna przekierowac paczki. Wygląda na to ,ze wogole nie rozwożą towaru do prywatnych klientów. Ja z tej firmy juz nigdy nie skorzystam i przestrzegam. Pojechałam na drugi koniec miasta po paczkę bo napewno by nie dostarczyli tylko odesłali z powrotem. Żegnaj gls.
    ZaletyNie ma
    WadySame, ta firma to wada
  • ~Plastelina / 2022-05-31 09:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Za pośrednictwem GLS Poland nadałam przesyłkę do Niemiec. Ponieważ odbiorca b nieobecny, paczka trafiła do punktu ParcelShop. Odbiorca nie otrzymał żadnej informacji- awizo, maila informacji telefonicznej, że jakakolwiek paczka gdzieś na niego czeka i nie ma o niej pojęcia (paczka miała być prezentem -niespodzianką). Skontaktowalam się z konsultantem GLS Poland, tam otrzymałam informację, że firma GLS Poland nic nie może z tym zrobić i jedynie ja mogę wyjaśnić sprawę z niemiecką stroną lub napisać maila do spedycji GLS Poland z prośbą o dostarczenie przesyłki pod wskazany adres. Na moje stwierdzenie, że ja zleciłam i zapłaciłam za usługę GLS w Polsce, znów usłyszałam to samo, co wyżej. A chodziło mi tylko o to, że odbiorca nie został w ogóle poinformowany o przesyłce.
    Podsumowując, usługa została opłacona i niewykonana, a firma GLS Poland odmówiła rozwiązania problemu. Nie polecam
    WadyNie wykonują zleconej i opłaconej usługi. Nie rozwiązują problemów z wykonywaniem swoich usług
  • ~Klient firmy kurierskiej / 2022-05-30 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie przywożą paczek. wpisują, ze termin odebrania został to niby uzgodniony na później co jest totalnym kłamstwem. Paczki leżą na magazynie dniami. Najgorsza firma kurierska w kraju. Nigdy wiecej GLS.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo długi czas dostaw połączony z jawnym kłamstwem
  • ~Luk Zembron / 2022-05-30 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta Firma nie powinna istniec na zadnym rynku. Totalna Ignorancja i Chamstwo ze strony kurierow. Przesylki z gory zaplacone spoznione kilka dni.
    ZaletyBrak
    WadyWszyatkie mozliwe
  • ~Aneta / 2022-05-28 10:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier miał odebrać u mnie paczkę w piątek między 9-16, czekałam do godziny 19, niestety okazało się że infolinia również jest tylko do tej godziny. Kurier się nie zjawił. W sobotę Pani na infolinii mówi mi "faktycznie kurier nie podjął się odebrania paczki, będzie w poniedziałek". Wybrałam piątek bo taki termin mi odpowiadał, poniedziałek już mi nie pasuje, do tego oznacza to kilka dni opóźnienia w wysłaniu paczki! Pani mówi mi że nie może mi powiedzieć w jakich godzinach będzie kurier w ten poniedziałek, mam tego dnia po godz 9 zadzwonić na infolinię i MOŻE będą już coś wiedzieć....
    Dramat!
  • ~As / 2022-05-27 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyszedł sms o doręczeniu, kuriera jak nie było tak i nie ma.
    Ilekroć gls tam opóźnienia.
  • ~Gal / 2022-05-26 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    GLS to nieporozumienie wśród kurierów. Brak kontaktu , kłamanie kuriera i oszukiwanie
    Zaletybrak
    Wadywszystko , kontakt
  • ~Joanna / 2022-05-26 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę z firmy C&A do Piekary Śląskie, po to podaje się numer telefonu żeby kurier mógł się skontaktować z klientem. Niestety traktują klientów bezprzedmiotowo. Po jednej próbie doręczenia 19 mają przekierowalam paczkę na nowy adres 22 maja.
    Po czterech dniach oczekiwania od nie za bardzo uprzejmej konsultantki Pani Karoliny P. usłyszałam, że były podobno dwie próby doręczenia (w dniu następnym byłam cały czas w domu, więc kurier musiał być niewidzialny) i mam sobie odebrać sama paczkę z magazynu.
    Totalna porażka jeżeli chodzi o dostawcę.
    Nie polecam!!!
  • ~Hudixgame / 2022-05-26 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem wczoraj SMS że paczka do mnie dotrze ale nie dotarła kurier bardzo nie miły nie dojeżdża na czas i pyskuje do mnie jak to jest jego praca. Nie polecam tej firmy kurierskiej.
  • ~Lala / 2022-05-25 15:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, paczka trafiła do magazynu, a od kuriera zero wiadomości do jakiego. Zadzwoniłam do niego by powiedzieć ze nie dostałam informacji i włóczę się po mieście za paczka a on - podal adres i sie rozłączył. Gość był taki nieprzyjemny… ostatni raz wybrałam ich usługę
  • ~Zet / 2022-05-24 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Ta firma to jakaś pomyłka. Cztery dni robocze czekania, cztery sms że dziś dostarczymy, cztery bzdurne tłumaczenia : brak czasu, odmowa przyjecia ( bez kontaktu z kurierem ), brak podjazdu (?), brak opisu. Klęska.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Karolina / 2022-05-24 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na jaka trafiłam . Wczoraj dostałam powiadomienie SMS i mailem ze paczka zostanie dostarczona . Nie wyjechała nawet z magazynu . Dzownilam na infolinie, obiecano mi, ze paczka na 100% będzie dostarczona dziś . Dziś zero odzewu, wiec znów dzwonię na infolinie . Pani powiadomiła mnie , ze znowu dziś nie zostanie dostarczona i najlepiej żebym przyjechała po nią osobiście , 40 km od miejsca zamieszkania . To są jakieś żarty . To bardzo ważna paczka dla mnie . Wzięłam wczoraj wolne bo miała dojść wczoraj, a jak się okazało ze dziś na 100 przyjdzie to dziś również wzięłam wolne . Jedna wielka porażka !!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet !!!!
    WadyJak wyżej
  • ~Karolina / 2022-05-24 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na jaka trafiłam . Wczoraj dostałam powiadomienie SMS i mailem ze paczka zostanie dostarczona . Nie wyjechała nawet z magazynu . Dzownilam na infolinie, obiecano mi, ze paczka na 100% będzie dostarczona dziś . Dziś zero odzewu, wiec znów dzwonię na infolinie . Pani powiadomiła mnie , ze znowu dziś nie zostanie dostarczona i najlepiej żebym przyjechała po nią osobiście , 40 km od miejsca zamieszkania . To są jakieś żarty . To bardzo ważna paczka dla mnie . Wzięłam wczoraj wolne bo miała dojść wczoraj, a jak się okazało ze dziś na 100 przyjdzie to dziś również wzięłam wolne . Jedna wielka porażka !!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych zalet !!!!
    WadyJak wyżej
  • ~Aivilo1406 / 2022-05-23 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka szła do mnie trzy tygodnie i nie dotarła. Dostałam informację że jest nadana, dwa tygodnie minęło paczki nie ma i dostała status zaginionej. Dwa dni później dostaje wiadomość że paczka jest u kuriera i będzie na drugi dzien. Ale nie nie dotarła. Kontaktu brak, nie odpisali na żadnego maila.
    Najlepsze że widziałam jak kurier mijał codziennie mój dom. Chyba mam jakąś pelerynę niewidkę założoną bo nigdy z mogą paczka nie trafił.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Sławek / 2022-05-23 07:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam do czynienia z wieloma kurierami i uważam że kontakt z firmą GLS jest najlepszy.
    Jest możliwość kontaktu bezpośrednio z kurierem a sami kurierzy są ok. z tym że ok to za mało.
    Uważam że kurier to też człowiek i może mieć gorszy dzień , dużo przesyłek itd i tu z GLS nie mam żadnego złego doświadczenia.
    Nie chcę tu pisać z którą firmą kurierską źle mi się współpracuje bo właśnie tak jak pisałem zależy w ostateczniści kuriera i nie chcę zaszkodzić czy oczerniać całej firmy.
    ZaletyDobry kontakt z firmą , kurir odbiera telefon , jeżeli jest taka potrzeba mogę odebrać bezpośrednio od kuriera .
    WadyZ GLS. nie widzę wad
  • ~Kurier / 2022-05-21 21:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Widzę tutaj wielu niezadowolonych klientów. To może opowiem jak to wygląda od strony kuriera. Są dni kiedy mamy 70-80 paczek, a są dni, kiedy jest ich nawet ponad 150. Telefony od klientów nie urywają się przez cały dzień. Gdybyśmy odbierali każdy taki telefon, to zamiast jeździć, cały dzień spędzalibyśmy na rozmowach z klientem, zamiast jeżdżenia ;) Klienci myślą, że jeździmy tylko z ich jedną jedyną paczką i nie rozumieją że mogą być opóźnienia, zwłaszcza jak przesyłka za pobraniem, a klient nie wie ile ma zapłacić i potem szuka 15 minut drobnych. Bo oczywiście zamawiając nie wie za jaką wartość zamówił xDDD Nie wspominając o utrudnieniach na drodze czy innych zdarzeniach losowych i czasem naprawdę ciężko jest się wyrobić z wszystkimi paczkami, zwłaszcza jeżeli jest ich grubo ponad setka, mimo naszych najszczerszych chęci. Jeżeli chodzi o stosunek kurierów do klientów n- to już indywidualna sprawa. Ja zawsze staram się być życzliwy nawet dla najbardziej chamskich klientów, co czasami jest naprawdę ciężkie, ale na szczęście w większości spotykam się z przyjaznym nastawieniem i zrozumieniem ;) tak więc drodzy klienci, kurier to również człowiek, nie żaden robot, więc naprawdę proszę o odrobinę zrozumienia dla pracy jaką codziennie dla Was wykonujemy. Pozdrawiam :)
    ZaletyDobra atmosfera
    WadyKlienci
  • ~Kacper / 2022-05-21 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć w piątek od godziny 11 do 16 nie przyszła nie było żadnego komunikatu że nie przyjdzie w kolejny dzień skontaktowałem się z Gls i mówią z paczka będzie dopiero doręczona w poniedziałek bez żadnego uprzedzenia.
    WadyTermin doręczenia
  • ~Mimi / 2022-05-20 16:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Wiele lat zamawiałam z GLS .Informacje o przesyłce były bardzo precyzyjne w dacie i godzinach dostarczenia. Kurier był solidny i bardzo elastyczny(bardzo dobry kontakt z klientem).A teraz to jest jakaś kpina .Informacje o godzinach dostawy podobno generuje komputer.Raz mam godzinę na odbiór przesyłki 9.30- 10-30 A tym razem dostałam czas między 8.30 - 13.30 wiec żeby nie utrudniac pracy kurierowi zamówiłam do sasiadkijest 17.00 a paczki nie ma. Zamowiłabym do siebie i nieangażowała kogoś obcego.A tak kobieta siedzi od rana i czeka na paczkę .Brak szacunku i olewajace podejście.NIGDY WIĘCEJ!!!!!
  • ~Dominika / 2022-05-20 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , paczka nie dotarła, znalazła się na 2 końcu Polski , brak kompetencji obsługujących infolinke , brak kontaktu z kurierem , brak możliwości odbioru paczki samemu , totalna porażka ,
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja, brak szacunku do klienta
  • ~Ewa / 2022-05-19 11:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyła dostarczona, uszkodzona, roślina połamana, sam kurier trzymał paczkę do góry nogami, mimo iż naklejka szkła i kierunku stawiania są widoczne. Sprzedawca bardzo starannie zabezpieczył produkt, ale Firma GLS i ich pracownicy nie dbają o przesyłki klientów i roślina przyszła połamana, może odrośnie.
    Zaletytermin dostawy
    WadyPracownicy uszkadzają świadomie przesyłki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4597
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976