W dniu 12/01/2022 według historii przesyłki odmówiłam odbioru. Niestety kurier nawet nie dotarł pod wskazany adres doręczenia. Nie dostałam również żadnej informacji SMS czy e-mail ze taka sytuacja miała miejsce. Dnia 13/01/2022 po rozmowach z infolinia ustalone zostało ponowne doręczenie dn. 14/01/202. Niestety dn. 14/01/2022 firma zdecydowała iż paczkę odeśle do nadawcy bez informowania i pomimo ustaleń z dnia wcześniejszego.
Mam pierwszy raz styczność z firma GLS i mam nadzieje ze był to pierwszy i ostatni raz kiedy musiałam czekać na kuriera od tej firmy. Kurier nie dociera w miejsce dostarczenia, nie kontaktuje się z odbiorcą, przekazuje nieprawdziwe informacje do siedziby. Nie polecam z całego serca firmy GLS. ZaletyBrak jakichkolwiek zalet tej firmy
WadyBrak prawidłowego kontaktu z klientem. Kurier nie dociera pod wskazany adres. Mimo ustaleń z infolinia firma i tak postępuje według swoich zasad bez informowania klienta.