strona 38 z 123
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »
-
~111 / 2025-08-14 17:18
Najgorsza firma kurierska jaka jeat piszą SMS o dostarczeniu przesyłki a kurier nie odbiera telefonu i przesyłki noe dostarcza cztery dni pisania dzwonienia na infoliniie i zero przesyłki. Trzeba było samemu pojechać na magazyn. -
-
~11kaja / 2021-03-12 22:50
Uwaga. Brak fachowości i dobrej woli. Paczka wysłana do Paryża po dwóch tygodniach nadal nie dostarczona, w magazynie. Informacja "zły adres", oczywiście adres poprawny i cztery poprzednie dotarły bez problemu. Punkty ParcelShop to mit. Polska strona nie jest zainteresowana udzieleniem pomocy. A dziecko czeka na paczkę. Korzystałam po raz ostatni i ostrzegam innych. ZaletyBrakWadyNieterminowo, brak chęci załatwienia sprawy. -
~2344 / 2020-12-24 12:37
Żenada, zamówienie miało być dostarczone 22.12. Kurier zadzwonił nie mogłam odebrać, szybko odpisałam, że proszę o SMS. Cisza. Paczka została zwrócona na magazyn, podobno zły adres. Adres był punktu w galerii, w której jest codziennie, tyle nie chciało mu się poszukać w Google co to za miejsce lub zapytać w innym butiku.
Kontakt z infolinia to kolejna porażka, Pani i formuje, że paczka dotrze w Wigilie, godz 12.00 cisza. Kolejny kontakt z infolinia a tam informacja „kurier nie zabrał paczki z magazynu” -
~3em / 2023-04-05 16:42
Firma gls firma która niszczy paczki do takiego stopnia , że przedmioty w środku nie nadają się do niczego. Dodatkowo zaklejone ich taśmą firmową aby w ogóle mogła dotrzeć do klienta. Klient odmawia przyjęcia a firma gls twierdzi że uszkodzenie nie powstało z ich winy tylko z mojej jako nadawcy. Wszystkie zabezpieczenia zewnętrzne jak i wewnętrzne uszkodzone , elementy łóżka połamane a sama paczka wygląda jakby ktoś po niej przejechał albo wrzucił ją do betoniarki . Zastanawiam się w jaki sposób mogłem zniszczyć tą paczkę nie mając jej w rękach, chyba że tylko w gls jest to możliwe . Na szczęście sprawa została skierowana do Sądu Cywilnego wraz ze wszystkimi zdjęciami Zaletynie ma zaletWadycałe mnóstwo , ludzie którzy tam pracują to powielają tylko regułki wpisane do skryptu zero samodzielnego myślenia -
~81 / 2024-12-13 13:59
Kupiłem produkt potrzebny mi na wczoraj, a sprzedawca wybrał GLS jako dostawcę, dopłaciłem jeszcze dodatkowe pieniądze za przesyłkę, tak aby dotarła na drugi dzień. Paczka przekazana kurierowi dnia 11.12.2024 chwilę po godzinie 8 rano, otrzymałem e-mail od GLS, że paczka zostanie doręczona 12.12.2024 do godziny 12.00.
Obecnie jest 13.12.2024 a paczki brak, pani na infolini mówi, że kurier najwcześniej dostarczy przesyłkę dnia 16.12.2024.
Ta firma kurierska to jakiś ŻART!!!
SZCZERZE NIE POLECAM KORZYSTANIA Z „USŁUG” TEGO PRZEWOŹNIKA.ZaletyBrakWadyTerminowość dostaw, ceny, obsługa klienta -
~8i8 / 2020-06-18 09:08
kurierzy uwarzają się za Waszych Panów i robią karczemne awantury jak nie ma odbiorcy w domu. Wykrzykują że nie będą przywozić paczek po południu. Firmy kurierskie jesteście dla nas a nie my dla Was. Bez nas nie będzie Was. ZaletyNie mająWadyRozwydrzeni awanturujący się kurierzy odnoszący się bez szacunku do odbiorcy paczki. -
~a / 2021-03-29 11:30
"Świetna" firma. 4 osoby w domu, kurier nie dostarczył mi paczki, ponieważ "bał się wejść na posesję, bo co, jak pies wyskoczy". Po pierwsze, jaki pies? Po drugie, jak się boi, to niech zmieni pracę! Stwierdził, że jestem nienormalna, że wymagam od niego by wszedł na posesję, na której nie ma psa, dodał, że nie zamierza mi dostarczać paczki, jak na furtce, nie będzie dzwonka. Zajebistych ludzi zatrudniacie! Naprawdę! ZaletyŻadne!WadyOpryskliwi, leniwi i durni kurierzy -
~A / 2021-06-19 10:36
Tragedia, dowiedzieć się czegoś od pani pracującej na infolinii to jeden wielki problem. Pani opryskliwa i wyjątkowo niemiła. Odzywała się tak jakby pracowała za karę. To ma być pomoc dla klienta? Śmieszne
Jeszcze jakieś teksty skąd Pani to wzięła, no słabo. Nigdy nie skorzystam już z Państwa usług i zdecydowanie wszystkim będę odradzać. DnoZaletyBrak -
-
~A / 2021-10-22 17:53
Żal!
Kurier niby był, ale nie zadzwonił. Gdy się z nim kontaktowałam stwierdził że ma to gdzieś, Pani z infolinii również miała w poważaniu że to był jedyny możliwy dzień i po moim pytaniu czy mam się zwolnić z pracy żeby nadać u nich paczkę odpowiedziała że to mój wybór ????♀️
-
~a / 2022-10-12 08:24
Przesyłka międzynarodowa, z Polski do Włoch. Paczka utknęła w Strykowie na 2 dni. We Włoszech nie została doręczona ze względu na "zły adres". Oczywiście -- dobry adres, powodem musi byc coś innego. Może tumiwisizm? Próba interwencji na infolinii w Polsce nie powiodła się -- osoby z infolinii nie są w stanie powiadomić "centrali" aby interweniować w zagranicznej filii. We Włoszech tragedia -- infolinia całkowicie zautomatyzowana, angielska wersja jest informacją o sposobie reklamacji na stronie. Próba dodzwonienia się do konkretnej filii we Włoszech -- niepowodzenie. Nie podnoszą słuchawki. Próba reklamacji mailowej -- nie powiodła się. Nadawca nie może reklamować jeżeli doręczenie się nie powiodło, więc trzeba uruchamiać konto mailowe odbiorcy aby wysłać taki sam monit (akurat mam to szczęście i mogę to zrobić). Ciekawe jeżeli chce się przesłać coś, np. prezent urodzinowy bez wiedzy odbiorcy. Jednym słowem: niedbałość, karygodny brak jakości, tumiwisizm, uniki, byle wymówić się od brania odpowiedzialności. Nie ma sposobu aby dokonać szybkiej interwencji. Rozwlekła pętla decyzyjna i wadliwe przepływy strategiczne. -
~A / 2023-03-23 10:24
Najgorsza firma . Pierwszy i ostatni raz!!!
Czekam ponad tydzień na odbiór przesyłki która jest u nich opłaconaZaletyZero -
~A. / 2025-04-15 22:32
Najgorsza firma kurierska.Wieczne problemy z dostawą, po niedręczeniu brak informacji i nr awizo, a bez awizo nie można przekierować paczki do paczkomatu, co chciałam od poczatku zrobić. Kurier twierdzi,że też nie może tylko po wiadomości sms zostawić paczki w paczkomacie( w innych firmach bez problemu)Przez stronę dopiero po 2-gim niedoreczeniu wyswietla się historia paczki i jakieś numery(ale oczywiście informacji,który nr to awizo brak). A magazyn 15km od Krakowa. I nie jest to moje pierwsze złe doświadczenie z GLS. -
~Aa / 2023-07-17 12:32
Dzwonił kurier odebrałem mówiłem mu ze nie dam rady odebrać bo jestem w pracy to on mówił że nie będzie cały tydzień paczki woził , że odsyła paczkę, nie polecam tej firmy nie mili ludzie tam pracują. ZaletyBrakWadyNie mili kurierzy -
~Aaaaa / 2022-11-04 15:00
Najgorsza firma kurierska, raz nie dostarczają paczki przez kilka dni wmawiając ze nikogo nie ma w domu, chociaż zamowilam paczkę do hotelu gdzie 24/7 jest recepcja. Teraz z kolei od poniedziałku (jest piątek) wmawiają mi ze paczka będzie „jutro” i tak codziennie od prawie tygodnia. Nigdy więcej z własnej woli nic nie zamówię przez ich firmę. -
~Ada / 2022-03-02 18:49
Najgorsza firma kurierska. Niszczą towar, chamstwo, brak wsparcia. -
~Ada / 2022-10-07 18:30
Paczka została zamówiona w piątek 30.09, została przygotowana 02.10, wysłana 03.10, dostałam informację już 04.10 że paczka będzie dziś dostarczona, z racji, że nie wiedziałam czy będę w domu, przekierowałam paczkę do punktu odbioru.
Mimo, że od 04.10 dostawałam informacje, że paczka będzie doręczona pod mój adres...
Rozumiem jeden dzień kiedy kurier nie mógł odebrać bo miał dużo pracy, ale próbując się dodzwonić kilkakrotnie niestety zostałam bez odpowiedzi.
06.10 kurier ode mnie odebrał mówiąc że jest dosłownie ode mnie 400 metrów i zaraz będzie doręczona paczka.. po 40 minutach dalej nie było kuriera, po ponownym dodzwonieniu się, kurier odpowiedział, że to nie jego rejon więc on nie może mi dostarczyć paczki ale mogę podjejsc parę km po nią (za to właśnie płaciłam, żeby sobie po nią pójść)
07.10 ponownie dostałam smsa, że paczka dziś do mnie dotrze, gdzie dostałam informację, że przecież paczka została przekierowana ????????????
Na szczęście dostała dostarczona po prawie całym tygodniu jazdy po całym mieście do punktu gdzie przekierowałam paczkę.
Infolinia to dramat, rozumiem doskonale natłok pracy ale Pani która odebrała telefon, średnio rozumie rozwiązywanie problemów związanych z dostarczeniam paczki, a odbiera rozmowę jako atak.
Mimo dużej wyrozumiałości i poszanowania pracy pierwszy raz spotkałam się z tak lekceważącym podejściem.ZaletyBrakWadyCała masa -
-
~Ada / 2023-12-04 21:01
Paczka a w sumie dwie zamówione na konkretną date, nie ma i niewiadomo kiedy będzie bo nie odebrane od nadawcy, firma porażka ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Adam / 2020-11-11 08:28
Żenada-Podaję adres około 30km od mojego miejsca zamieszkania ponieważ cały dzień ktoś jest w domu i może dla mnie odebrać przesyłkę ale kurier nie dociera i zostawia paczkę w punkcie odbioru oddalonego o jakieś 5km. Po wszystkim dostaję email że nikogo nie było w domu. Jakaś paranoja ,gdybym tak potraktował klienta w moim miejscu pracy to zostałbym zwolniony. Teraz trzeba sobie pojechać do punktu i stracić czas i paliwo chociaż raz już za przesyłkę zapłaciłem. Naprawdę najgorsza firma kurierska jaką znam, nigdy nie polecę. ZaletyDużo wiadomości email z informacjamiWadyKurierzy idioci, olewanie klientów, Brak kontroli nad kurierami (robią co chcą) Czas dostawy wydłuża się dla mnie o trzy dni. -
~adam / 2021-12-17 19:25
Brak komunikacji. 40 minut oczekiwania na konsultanta. Wszystkie linie telefoniczne zajęte. Nikomu nie polecam. ZaletyBrakWadyWstyd. 21 wiek -
~Adam / 2022-04-12 16:24
Serdecznie nie polecam GLS jeśli możesz lepiej sam odbierz paczkę...
Dziś czekałem na paczkę byłem cały dzień w domu kurier paczkę zostawił u kogoś obcego z tej samej wsi gdyż wystąpiła zbieżność nazwisk stwierdził że to rodzina i odbiorę ją od siostry bo jemu się spieszyło pomijając fakt że paczka była dość cenna całe szczęście że osoba u której ją zostawił była uczciwa i przekazał mi ją GLS to jakaś kpina...ZaletyBrakWadyZbyt wiele by je tu wymieniać
strona 38 z 123
- « poprzednia
- 1 ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- nastepna »