Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2417 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dzidka47 / 2023-09-26 20:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie doręczają przesyłek na czas, paczki leżą na magazynach w Zamościu po kilka dni jako doręczone albo kurier wiecznie nie ma czasu. Trzeba wydzwaniać na infolinię bo kurierzy nie odbierają i nie odpowiadają na smsy. Już sześć razy miałam z nimi takie historie ale w przypadku zamawiania roślin firmy wysyłające mają tylko tę beznadziejną firmę jako dostawcę więc nie ma wyboru niestety. Jak się nie dzwoni z interwencją to przychodzi mail, że paczka odebrana albo że nie było mnie w domu i roślinki schną na magazynie. Oczywiście cały czas jestemw domu i mam cięgle telefon przy sobie. Nie polecam tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadyopóźnienia, pomyłki w statusie przesyłki
  • ~es / 2020-12-07 14:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak porozumienia z kurierem, nie przyjeżdża na czas.
  • ~Grażyna / 2022-07-17 15:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka krąży po Francji a miała być dostarczona kilka dni temu, na infolinia powiedziała pani ze oni udzielają informacji tylko na terenie Polski a na terenie Fracji mam sobie jej szukać sama ????zaznaczam ze została wysłana z Polski do Francji. Totalna porażka , nam nadzieje ze w końcu dotrze a z ta firma już kontaktu mieć nie będę
  • ~Grzesiek / 2023-02-16 18:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada, dno... Trudno znaleźć odpowiednie określenie dla usług prowadzonych przez tą firmę. Przez dwa tygodnie nie potrafią dostarczyć paczki pod wskazany adres po czym wraca ona do magazynu i nawet nie zostaję poinformowany. Dopiero po interwencji paczka zostaje mi zwrócona, ponoć nie wiedzieli gdzie ją odesłać choć adres był na etykiecie. Unikać jak ognia.
    ZaletyBrak
  • ~Gusik / 2020-12-22 12:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatnio zamówiłam paczkę , która miała dojść przed Mikołajkami.
    Czekam na nią do dziś.
    Dnia 16.12 zmieniłam adres dostawy (gdzie paczka jeszcze nie została odebrana od nadawcy).
    Na maila przyszło potwierdzenie o zmianie adresu, jednak przez bałagan w Gls moja paczka pojechała -tydzień po zmianie -na zły adres.
    Nadal czekam.
    Nie polecam niestety, jak widać mają straszne zamieszanie z paczkami.
    WadyZamieszanie w paczkach
    Długie czekanie na kontakt telefoniczny
  • ~Halina / 2022-08-11 22:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Niezła lipa . Paczka przyszła otwarta na szerokość ręki . Ewidentne ktoś czegoś szukał .
  • ~iwona / 2023-01-24 21:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia, masakryczny czas oczekiwania.Przesyłka w drodze 2 tydzień w odczycie zalega na magazynie. Zero kontaktu z końcowym kurierem. Po zgłoszeniu w siedzibie nadal cisza. Nie POLECAM !!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z klientem. Zero profezjonalizmu.
  • ~jan / 2022-08-16 14:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Od środy czekam na przesyłkę, kurier nie przyjeżdża, nie dostarcza przesyłki. Wypisuje na śledzeniu że nie zastał odbiorcy, albo że odmowa przyjęcia. Telefonów też nie odbiera. Gówn***a Logistyczna Spedycja.
  • ~Janek / 2020-10-28 09:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka chcesz uniknąć stresu nie korzystaj dwa dni czekania i dzwonienia żeby ktoś raczył odebrać w końcu paczkę
    ZaletyNie ma
    WadyBez wulgaryzmy nie opisze
  • ~Jarek / 2021-12-25 10:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalny rozgardiasz, opóźnienie w doręczeniu 7 dni, dezinformacja, brak całkowity empatii dla klienta ze strony osób na infolinii. Oglądając wpisy na forum nie rozumiem jak ta firma jeszcze utrzymuje sie na rynku. Pierwszy raz do kilkunastu lat doświadczyłem tak beznadziejnej obsługi logistycznej: finalnie paczka ktora zaginęła "przywędrowała" do domu ... żenada, dno i bąble. Nie miałem alternatywy w wyborze, ale na przyszłość zrezygnuję z zakupów w sklepach internetowych pracujących z GLSem.
  • ~jogi / 2023-08-08 20:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma tragedia kurierzy to jacys jaskiniowcy ktorzy nie wiedzą do czego słuzy telefon miałem oczymac przesyłke czekałem caly dzien w domu zero kontaktu ze strony kuriera a na koniec dnia sprawdzam sobie status przesylki a ona znalazła sie w fili GLS w Opolu
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy
  • ~Jolanta / 2022-12-28 12:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczka w magazynie w Skawinie od 21.12.2022 , wczoraj dowiedziałam się , że mogę sobie po nią podjechać...gdybym chciała sobie podjechać nie zamawialabym kuriera !!! Dno
  • ~Juliaaaaaaaa / 2022-06-10 09:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier rzucił paczkę przez płot i odjechał. Tragedia...
  • ~Karolina / 2021-07-21 17:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak kontaktu z kurierem ( nie odbiera telrfonu i sms-ów z prośbą zostawienia paczki pod innym adresem bo człowiek czeka caly dzień w domu a jak tylko wyjdzie z domu sie to kurier przyjezdzaa nawet nie poinformuje ze był)
  • ~kasian / 2021-05-26 17:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza z dostępnych na rynku firm kurierskich. W dniu wczorajszym miał dostarczyć paczkę między 9 a 18. O 11 dostałam telefon od kuriera czy jestem w domu bo ma dla mnie paczkę. Akurat byłam w pracy więc powiedziałam że mnie nie ma ale chciałam dodać że może zostawić u brata w mieszkaniu obok. Niestety kurier nie dał mi dojść do słowa i się rozłączył. Próbowałam do niego oddzwonić ale nie raczył odebrać a dzisiaj dostałam maila ze po 2 nieudanej próbie paczka została odesłana. Na co więc wydałam 17zl? Chyba na nieprofesjonalna obsługę bo Pani na infolini też nie potrafiła nic na to poradzić. Z wielką łaską przyjęła ode mnie skargę ale powiedziała że i tak pewnie zostanie odrzucona. Także gratuluję podejścia do klienta.
    ZaletyBrak zalet
    WadyNieprofesjonalna obsluga
    Olewanie klienta
    Pieniądze wyrzucone w błoto
  • ~Kaśka / 2024-04-17 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka. Kurier nie odbiera, zostawił paczkę u sąsiada a ja nie mam żadnych informacji. Nie odróżnia numeru domu jak widać. Nie polecam.
  • ~Katarzyna / 2021-12-16 11:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat, zawsze problemy. Unikam jak ognia piekielnego mimo to czasem nie mam wyboru. Nie spotkałam jeszcze kuriera GLS który byłby kulturalny. Wiecznie jest problem z czasem, dzwoni że będzie miedzy 15-16 potem sie okazuje że co ja od niego chce, dziś bedzie a o której to zobaczy. Za każdym razem paczki są poobtłukiwane, zdarzało się że w środku tez cos było pęknięte. Kilka razy usłyszałam że mam zejść po paczkę bo oni nie mają płacone za noszenie po schodach (4 pietro bez windy). Nie boją sie żadnych skarg, firma również nie odpowiada na skargi.
    Wadynieterminowość
    brak kultury osobistej
    rzucanie paczkami
  • ~Katarzyna / 2022-07-01 10:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsza paczka solidnie zapakowana( dwa szampony) mimo to produkt roztrzaskany w środku paczki, szampon się wylał. Reklamacja:kurier chyba puszcza głuche telefony, kiedy po pół godzinie oddzwaniam nikt nie odbiera od 13 do 18. Na smsy nikt nie odpisuje. Umówić się nie można. Jak już się dodzwoniłam kurier był impertynencki i nie chciał się umówić...
    ZaletyZero
    WadyBrak kontaktu, dobrych chęci i grzeczności.
  • ~KATARZYNA / 2023-11-14 21:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy w życiu nie spotkałam się z taką niekompetencją, nie polecam korzystać i sama nigdy tego nie zrobię. Nie wiem skąd wzięła się zasada tej firmy, że zamiast dostarczać paczki do drzwi, klient odbiera swój towar na dźwięk klaksonu na ulicy przy posesji. Nie informują o tym, iż masz wyjść i to zrobić, a Pani z infolinii na pytanie skąd moi rodzice ( seniorzy) albo nawet ja miałam wiedzieć, że ten klakson to nie na jakiegoś pieszego, który niepostrzeżenie wyszedł na ulicę w miejscu niedozwolonym a Szanowny Pan kurier informuje o tym, iż mogę odebrać i zapłacić za swój towar odpowiada, że oni nie mają obowiązku wejścia na posesję. Otóż droga Pani nic bardziej mylnego i proponuję się doczytać, aby w sposób kompetentny wykonywać swoją pracę bo : " Podstawowym obowiązkiem kuriera jest dostarczenie przesyłki do adresata. Według regulaminów, kurier powinien doręczyć przesyłkę pod drzwi odbiorcy, który został wskazany na liście przewozowym"- a Pan niestety tylko z za szyby samochodu widział furtkę, do drzwi było mu daleko. Dziękuję za zrobienie nadziei dziecku, które czekało przy drzwiach z dziadkami na odbiór swojej zabawki i życzę Panu kurierowi Tomaszowi, żeby spóźnił się 10 minut z odebraniem telefonu i żeby na prośbę zawrócenia ktoś mu odpowiedział tak jak mnie: NIE!
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja pracowników ( zarówno na Infolini jak i kurierzy) jest największą wadą, brak znajomości przepisów co powinni a czego nie i wciskanie bzdur. Nigdy więcej nie skorzystam
  • ~Klient / 2020-12-04 16:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Pomimo tego, że kurierzy mają obowiązek dzwonić domofonem, idą na skróty i dzwonią. Nie zdążysz dobiec do telefonu - kurier odjeżdża i adnotacja w systemie, że nie było Cię w domu. Najgorsza firma kurierska ze wszystkich. No i jeszcze płatność gotówką - jak w średniowieczu.
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976