Zamówiłam 2 paczki (na ten sam adres) - druga, za którą zapłaciłam mniej, faktycznie dotarła o wskazanym terminie. Za to pierwszej jak nie było, tak nie ma. Oczywiście informacji żadnej, a próba kontaktu z infolinią GLS to jakaś kpina. Jak tylko automat skończy swoje zdanie, połączenie zostaje odrzucone! Od tygodnia nie można się do nich dodzwonić! Customer experience na poziomie poniżej żenady. A, co najlepsze - jak wspomniałam, druga paczka do mnie dotarła o czasie, a pierwsza jest aktualnie w Niemczech. Serio nie potrafią dostarczyć 2 paczek na ten sam adres? Albo chociaż wyjaśnić dlaczego pierwsza trafiła za granicę? Naprawdę najgorsza firma z jaką się spotkałam. Owszem, inne firmy też mają minusy, ale tej nic nie przebije. Nie polecam absolutnie!ZaletyCzasem potrafią dostarczyć przesyłkę na czas i w dobrym stanie.
WadyBrak możliwości kontaktu z infolinią. Brak jakichkolwiek informacji dlaczego paczka ląduje za granicą, choć była zamówiona do Polski. Fatalna obsługa klienta.