Nie kontaktują się z odbiorcą wcześniej. To płacący ma siedzieć w domu przez 8h czekając aż może ktoś zadzwoni, ewentualnie próbować dzwonić na infolinię gdzie dowie się, że w domu go nie było i kropka. Ewentualnie kurier zadzwoni, że właśnie teraz, w tej chwili, w tym momencie... przez najbliższe 3 minuty będzie mógł dostarczyć paczkę, nieważne czy płacący w tej chwili nie może. Generalnie to że zapłaciłem 15 zł za paczkę nic nie znaczy, ja mam się dostosowywać, a najlepiej sam jeszcze ciężkie paczki nosić...A gdy wg GLS nie ma Cię w domu, a zależy Ci na paczce to konieczna jest wycieczka do ich bazy, która mówiąc delikatnie położona jest dość daleko.
WadyKurierzy kłamią i nie dostarczają przesyłek, na infolinii nie lepiej - brak kultury i chęci pomocy.