Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2474 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pędzelek / 2021-11-25 16:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska kurierzy nie kulturalni nie mili niby był pod moim domem a go nie było powiedział ze się już nie wróci dramat skandal najgorsza firma bardzo nie polecam
    ZaletyBrak!!!!!!!
    WadyNie mili
  • ~PhoeniX / 2021-09-15 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie dziś miała dostać paczkę. Okazało się że podobno ja odmówiła w jej przyjęciu (podobno o 8:49 kurier dzwonił do mnie) i paczka została przekazana na magazyn. Skontaktowała się z centrem obsługi klienta. Bardzo miła Pani powiedziała mi że paczka w ogóle nie była odebrana przez kuriera z magazynu i że nawet nie było sproby kontaktu ze mną ze strony kuriera! Poproszę o wyjaśnienie sprawy i wielka prośba dobierać do pracy tych ludzi który tak naprawdę chcą pracowac!
    WadySłaba praca kuriera. NIE TOLERUJE KŁAMSTWA!
  • ~Piotr / 2022-03-11 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma -dno. Nie zawiadamiają ,że przyjedzie kurier ani listownie , ani mailowo, paczki przerzucają przez płot i uszkadzają, kobieta przyjmująca nawet nie powie przepraszam a kurier oddzwania z pretensjami ,na to, że złożyło się reklamację-oto niemiecka jakość usług świadczona dla Polaków ...
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Plastelina / 2022-05-31 09:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Za pośrednictwem GLS Poland nadałam przesyłkę do Niemiec. Ponieważ odbiorca b nieobecny, paczka trafiła do punktu ParcelShop. Odbiorca nie otrzymał żadnej informacji- awizo, maila informacji telefonicznej, że jakakolwiek paczka gdzieś na niego czeka i nie ma o niej pojęcia (paczka miała być prezentem -niespodzianką). Skontaktowalam się z konsultantem GLS Poland, tam otrzymałam informację, że firma GLS Poland nic nie może z tym zrobić i jedynie ja mogę wyjaśnić sprawę z niemiecką stroną lub napisać maila do spedycji GLS Poland z prośbą o dostarczenie przesyłki pod wskazany adres. Na moje stwierdzenie, że ja zleciłam i zapłaciłam za usługę GLS w Polsce, znów usłyszałam to samo, co wyżej. A chodziło mi tylko o to, że odbiorca nie został w ogóle poinformowany o przesyłce.
    Podsumowując, usługa została opłacona i niewykonana, a firma GLS Poland odmówiła rozwiązania problemu. Nie polecam
    WadyNie wykonują zleconej i opłaconej usługi. Nie rozwiązują problemów z wykonywaniem swoich usług
  • ~Rysiu / 2021-05-03 08:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdarzyło mi się ostatnio nieodebrać paczki więc zadzwoniłam do kuriera a pani kazała mi szukać sie w mieście.Drugiej próby doręczenia paczki niebyło a przy zwrocie paczki napisała że odmówiłam przyjęcia.Gls zmień pracowników bo nieszanują ludzi
    ZaletyBrak
    WadyKurier jest bezczelny
  • ~Tajemniczy Kubuś / 2022-12-14 22:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostałem SMS-a że paczka będzie doręczona 12.12, jest 14.12 kurier dzwoni do mnie mówiąc że ma paczkę a gdy wyszedłem po odbiór i okazało się że paczki nie ma.
    WadyWprowadzanie odbiory w błąd
  • ~TOMASZ / 2023-01-10 12:47
    Ocena: 2.00 / 5
    kurier nie miał wydac reszty, wiec za co płacimy opcje " za pobraniem"
    odradzam tego spedytora
    Zaletynie ma
    Wadywiele
  • ~Tota / 2020-09-15 21:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy nagminnie nie dostarczają przesyłek, tłumacząc się brakiem odbiorcy w miejscu odbioru.
    Nie kontaktują się z odbiorcą wcześniej. To płacący ma siedzieć w domu przez 8h czekając aż może ktoś zadzwoni, ewentualnie próbować dzwonić na infolinię gdzie dowie się, że w domu go nie było i kropka. Ewentualnie kurier zadzwoni, że właśnie teraz, w tej chwili, w tym momencie... przez najbliższe 3 minuty będzie mógł dostarczyć paczkę, nieważne czy płacący w tej chwili nie może. Generalnie to że zapłaciłem 15 zł za paczkę nic nie znaczy, ja mam się dostosowywać, a najlepiej sam jeszcze ciężkie paczki nosić...A gdy wg GLS nie ma Cię w domu, a zależy Ci na paczce to konieczna jest wycieczka do ich bazy, która mówiąc delikatnie położona jest dość daleko.
    WadyKurierzy kłamią i nie dostarczają przesyłek, na infolinii nie lepiej - brak kultury i chęci pomocy.
  • ~Turkućpodjadek / 2022-09-22 23:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostawa miała być we wtorek. Nie była we wtorek ani środę. Pani z infolinii powiedziała, ze nie mają dostępnego kuriera w moim rejonie (prawie centrum dużego miasta). W czwartek paczki nadal nie dostarczono.
    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwania.
  • ~Wiki / 2023-01-09 20:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Żadnych informacji od firmy czy mają paczkę i kiedy będzie. Kurier nawet się nie skontaktował, zostawił po prostu paczkę pod drzwiami i pojechał. Jak gdyby nigdy nic. Nie polecam usług tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z odbiorcą paczki zarówno drogą mailową jak i telefoniczną
  • ~Wujek / 2021-07-24 15:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tej firmy, nadałem paczkę o określonej wadze solidnie i mocno zapakowaną po dojściu na miejsce okazało się że paczka nie wskazywała na zaglądanie do środka ,okazało się że jednak splądrowano zawartość i wszystkie cenniejsze rzeczy skradziono. Złodziej swoją kradzież dokładnie zamaskował a zawartość została pomniejszona o kilka kilo zawartości.
    Nigdy więcej tą firmą
  • ~Xxx / 2022-04-12 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja, paczka od kilku dni leży w magazynie dostawczym i nie łaska wydać jej kurierowi. Nie polecam!
  • ~Yogi / 2022-08-24 23:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 2 dni czekam na odbiór przesyłki. Kurier miał być wczoraj zgodnie z SMS-em, nie odbierał telefonum wysłałam więc zapytanie, czy przyjedzie po paczkę. Zero odpowiedzi. Dziś udało mi się dodzwonić, kurier tłumaczył się, że myśłał, że zlecenie zostało powtórzone, gdyz dzien wcześniej odbierał podobną przesyłkę. Przecież zaróno nr zlecenia oraz wymiary były inne. Takiech samych paczek będzie więcej. Dziś miał odebrać ok. 13 -14, ale nawet do wieczora się nie pojawił. Kpina z klienta! Kto poniesie konsekwencje opóźnienia w dostawie? Klient miał umówiony montaż, a paczka nawet nie została odebrana. Najgorsza firma kurierska w moim rejonie.
  • ~Zu / 2021-06-04 10:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam 2 paczki (na ten sam adres) - druga, za którą zapłaciłam mniej, faktycznie dotarła o wskazanym terminie. Za to pierwszej jak nie było, tak nie ma. Oczywiście informacji żadnej, a próba kontaktu z infolinią GLS to jakaś kpina. Jak tylko automat skończy swoje zdanie, połączenie zostaje odrzucone! Od tygodnia nie można się do nich dodzwonić! Customer experience na poziomie poniżej żenady. A, co najlepsze - jak wspomniałam, druga paczka do mnie dotarła o czasie, a pierwsza jest aktualnie w Niemczech. Serio nie potrafią dostarczyć 2 paczek na ten sam adres? Albo chociaż wyjaśnić dlaczego pierwsza trafiła za granicę? Naprawdę najgorsza firma z jaką się spotkałam. Owszem, inne firmy też mają minusy, ale tej nic nie przebije. Nie polecam absolutnie!
    ZaletyCzasem potrafią dostarczyć przesyłkę na czas i w dobrym stanie.
    WadyBrak możliwości kontaktu z infolinią. Brak jakichkolwiek informacji dlaczego paczka ląduje za granicą, choć była zamówiona do Polski. Fatalna obsługa klienta.
  • ~- CHRIS / 2022-11-15 14:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier notorycznie odmawia dostarczenia przesyłek , wzamian za to wpisuje odmowę przyjęcia przesyłek i tak w sumie było 6 razy. Sama Firma za każdym razem nie zrobiła nic , po mimo moich skarg nigdy nie usłyszałem słowa przepraszamy , były tylko pretensje po co dzwonię i zawracam im głowę. Nie polecam Firmy GLS ????
  • ~a / 2023-01-24 14:03
    Ocena: 1.67 / 5
    beznadziejni kurierzy, uszkodzona przesyłka, a kurier zostawia w najlepsze i pali głupa.
    ZaletyBRAK
    WadyJak w opisie
  • ~Adam / 2023-05-12 14:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Ogólnie bałagan, słaba terminowość jak na dzisiejsze czasy.
    Miało być dostarczone na kolejny dzień, nie dostarczone nawet na drugi dzień w sobotę mimo że dostarczają.
    Paczka była pilna.
    Już nawet pocztex jest bardziej sumienny i dokladny w tym zakresie. Aczkolwiek preferencje to InPost - nie ma drugiego takiego :)
    Zaletybrak
    Wadyzło konieczne
  • ~Adrian / 2023-05-08 13:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nawet nie był łaskawy zadzwonić i twierdził ze paczke zostawił a paczki nie było. Gls to złodzieje.
  • ~Aga / 2021-04-26 18:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziś miałam nie przyjemna sytuacje z kurierem GLS w Ustce ponieważ nie miałam odliczonych pieniędzy powiedział ze mi nie wyda i ze te pieniądze co mu daje za paczkę to nie są pieniądze. Nie polecam tej firmy niech firma pomyśli nad zmiana pracowników
    WadyNie miła obsługa
  • ~Agata / 2020-10-29 17:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam,kurier przyjeżdża raz dziennie w godzinach porannych gdzie normalni ludzie w tych godzinach pracują,przy czym kurier robi nam łaskę,że w ogóle możemy odebrać paczkę,nie przygotowany do pracy w ogóle,mało przyjemny i opryskliwy i dzięki temu nigdy wiececej nie zamówię paczki tą firmą A firmie współczuję mieć taką politykę gdyż infolinia nawet nie potrafi rozwiązać problemu !!!! Tracąc kolejnych klimatów.
    Gratuluję, zero profesjonalizmu!!!
    Stanowczo NIE
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniac
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12750
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8166
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7768
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4148
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2474
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4860
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4592
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4062
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3138