strona 25 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Yogi / 2022-08-24 23:00
Od 2 dni czekam na odbiór przesyłki. Kurier miał być wczoraj zgodnie z SMS-em, nie odbierał telefonum wysłałam więc zapytanie, czy przyjedzie po paczkę. Zero odpowiedzi. Dziś udało mi się dodzwonić, kurier tłumaczył się, że myśłał, że zlecenie zostało powtórzone, gdyz dzien wcześniej odbierał podobną przesyłkę. Przecież zaróno nr zlecenia oraz wymiary były inne. Takiech samych paczek będzie więcej. Dziś miał odebrać ok. 13 -14, ale nawet do wieczora się nie pojawił. Kpina z klienta! Kto poniesie konsekwencje opóźnienia w dostawie? Klient miał umówiony montaż, a paczka nawet nie została odebrana. Najgorsza firma kurierska w moim rejonie. -
-
~Zu / 2021-06-04 10:54
Zamówiłam 2 paczki (na ten sam adres) - druga, za którą zapłaciłam mniej, faktycznie dotarła o wskazanym terminie. Za to pierwszej jak nie było, tak nie ma. Oczywiście informacji żadnej, a próba kontaktu z infolinią GLS to jakaś kpina. Jak tylko automat skończy swoje zdanie, połączenie zostaje odrzucone! Od tygodnia nie można się do nich dodzwonić! Customer experience na poziomie poniżej żenady. A, co najlepsze - jak wspomniałam, druga paczka do mnie dotarła o czasie, a pierwsza jest aktualnie w Niemczech. Serio nie potrafią dostarczyć 2 paczek na ten sam adres? Albo chociaż wyjaśnić dlaczego pierwsza trafiła za granicę? Naprawdę najgorsza firma z jaką się spotkałam. Owszem, inne firmy też mają minusy, ale tej nic nie przebije. Nie polecam absolutnie! ZaletyCzasem potrafią dostarczyć przesyłkę na czas i w dobrym stanie.WadyBrak możliwości kontaktu z infolinią. Brak jakichkolwiek informacji dlaczego paczka ląduje za granicą, choć była zamówiona do Polski. Fatalna obsługa klienta. -
~- CHRIS / 2022-11-15 14:16
Kurier notorycznie odmawia dostarczenia przesyłek , wzamian za to wpisuje odmowę przyjęcia przesyłek i tak w sumie było 6 razy. Sama Firma za każdym razem nie zrobiła nic , po mimo moich skarg nigdy nie usłyszałem słowa przepraszamy , były tylko pretensje po co dzwonię i zawracam im głowę. Nie polecam Firmy GLS ???? -
~a / 2023-01-24 14:03
beznadziejni kurierzy, uszkodzona przesyłka, a kurier zostawia w najlepsze i pali głupa. ZaletyBRAKWadyJak w opisie -
~Adam / 2023-05-12 14:02
Ogólnie bałagan, słaba terminowość jak na dzisiejsze czasy.
Miało być dostarczone na kolejny dzień, nie dostarczone nawet na drugi dzień w sobotę mimo że dostarczają.
Paczka była pilna.
Już nawet pocztex jest bardziej sumienny i dokladny w tym zakresie. Aczkolwiek preferencje to InPost - nie ma drugiego takiego :)ZaletybrakWadyzło konieczne -
~Adrian / 2023-05-08 13:30
Kurier nawet nie był łaskawy zadzwonić i twierdził ze paczke zostawił a paczki nie było. Gls to złodzieje. -
~Aga / 2021-04-26 18:35
Dziś miałam nie przyjemna sytuacje z kurierem GLS w Ustce ponieważ nie miałam odliczonych pieniędzy powiedział ze mi nie wyda i ze te pieniądze co mu daje za paczkę to nie są pieniądze. Nie polecam tej firmy niech firma pomyśli nad zmiana pracowników WadyNie miła obsługa -
~Agata / 2020-10-29 17:44
Nie polecam,kurier przyjeżdża raz dziennie w godzinach porannych gdzie normalni ludzie w tych godzinach pracują,przy czym kurier robi nam łaskę,że w ogóle możemy odebrać paczkę,nie przygotowany do pracy w ogóle,mało przyjemny i opryskliwy i dzięki temu nigdy wiececej nie zamówię paczki tą firmą A firmie współczuję mieć taką politykę gdyż infolinia nawet nie potrafi rozwiązać problemu !!!! Tracąc kolejnych klimatów.
Gratuluję, zero profesjonalizmu!!!
Stanowczo NIEZaletyBrakWadyZa dużo by wymieniac -
-
~Agata / 2022-12-23 10:47
Ta firma to porażka jakas. Moja paczka od 13 grudnia w drodze doholandii. Bylo dzwonione i paczka miała być 22 grudnia potem 23. A dziś patrze a paczka w drodze powrotnej z powodu uszkodzenia. Nawet nie było próby doreczenia. Wszystko w paczce do kosza sie nadaje. A kurier jeszcze powiedział ze 78 godsin i bedzie. ZaletyBrakWadyNajgorsza -
~Akwarysta / 2021-06-22 14:12
Tragedia oszukują w każdy możliwy sposób mówią, że reklamację przez tel odnośnie uszkodzenia itd a w rzeczywistości nawet ich nie uznają. Dno totalne. ZaletyŻadnych dno w każdym calu.WadyWszystko -
~Alex / 2023-01-13 07:57
Nie polecam. Nie dostałam informacji o odebraniu przesyłki od sklepu ani o tym że paczka została już dostarczona do punktu odbioru. Gdyby nie informacja na stronie sklepu w ogóle nie wiedziałabym że paczka już czeka od kilku dni. Dzwoniąc na infolinię GLS nie uzyskałam żadnych informacji o mojej przesyłce, nie dostałam ani jej numeru ani pinu do jej odebrania.
Chociaż sklepy internetowe nie podają informacji o nr przesyłki, od tego jest firmą kurierska, przesłali mi ten nr i teraz na podstawie oświadczenia w punkcie mogę już odebrać swoją przesyłkę.
Mam nadzieję że już nigdy nie będę musiała wybierać GLS. -
~Alina / 2023-12-11 18:25
Straszna dostawa. Za pierwszym razem przywiozłem zepsuty towar, za drugim razem kurier zauważył, że nikogo nie ma w domu, mimo że cały dzień czekałem na dostawę, za trzecim razem znów przywiózł zepsuty towar. I nie rozumiem, dlaczego nie mogę obejrzeć towaru przed zapłaceniem, specjalnie zamawiam płatność po otrzymaniu, aby sprawdzić towar! Kurier ciągle się spieszy, biegnie. Obrzydliwa dostawa -
~Anna / 2022-08-20 21:51
Sugeruję uważniejsze przyglądanie się jakości pracy kurierów. Miałam nieprzyjemność odbierać paczkę od, krótko mówiąc, chama i prostaka pracującego w tej firmie. Nie dość, że miał problem z określeniem godziny dostawy, sugerując, że mogę sobie w tej chwili do niego podjechać (40 km od mojego miejsca zamieszkania gdzie zamówiłam paczkę), to jeszcze po ustaleniu "z łaską" godziny 16tej przyjeżdża grubo po 18tej. Oczywiście mocno zdenerwowany jakim prawem do niego dzwoniłam aż dwa razy w celu ustalenia godziny. Po nie najlepszym powitaniu rzuca zamówiony towar na trawę pod domem, zapewniając, że "on nie ma płacone za przyniesienie paczki pod drzwi". Karton był widocznie uszkodzony, jednak nie było szans na spisanie protokołu szkody tak w razie czego, bym miała podstawę do złożenia reklamacji, gdyby towar okazał się niepełnowartościowy, ponieważ pan z taką samą prędkością jak przy rzucaniu paczki w trawę, zatrzasnął drzwi auta i odjechał. GLS od tej sytuacji omijam szerokim łukiem. Sytuacja z Przemyśla, ale widzę po opiniach, że to chyba standard obsługi, gdzie z klientami mają kontakt ludzie, którzy pracują tam chyba za karę. ZaletyBrak - standard obsługi poniżej zera.WadyJak wyżej. -
~Arbuz / 2022-08-17 11:50
Ta firma to jakaś jedna wielka kpina. Przesyłka, która powinna być dostarczona do rąk wylądowała za ogrodzeniem. Kurier nawet nie pofatygował się zadzwonić na nr tel podany w przesyłce poprostu przeżucił przez płot. Po skontaktowaniu się z kurierem powiedział że niby dzwonił na nr tel a połączenia żadnego nie było. Dzwonił także rzekomo na dzwonek który jest przy bramie a dziwnym trafem 5 osób w domu i nikt dzwonka nie słyszał. Paczka jest cała poszarpana wygląda tragicznie. I najlepsze jest w tym wszystkim to, że to nie jest pierwszy raz. Ostatnio to nawet meble mieliśmy przed brama zostawione bo ciężko było zadzwonić na dzwonek. Omijajcie ta firmę szerokim łukiem. ZaletyŻadneWadyBardzo dużo by można było wymieniać. -
~Arbuz / 2022-08-17 11:50
Ta firma to jakaś jedna wielka kpina. Przesyłka, która powinna być dostarczona do rąk wylądowała za ogrodzeniem. Kurier nawet nie pofatygował się zadzwonić na nr tel podany w przesyłce poprostu przeżucił przez płot. Po skontaktowaniu się z kurierem powiedział że niby dzwonił na nr tel a połączenia żadnego nie było. Dzwonił także rzekomo na dzwonek który jest przy bramie a dziwnym trafem 5 osób w domu i nikt dzwonka nie słyszał. Paczka jest cała poszarpana wygląda tragicznie. I najlepsze jest w tym wszystkim to, że to nie jest pierwszy raz. Ostatnio to nawet meble mieliśmy przed brama zostawione bo ciężko było zadzwonić na dzwonek. Omijajcie ta firmę szerokim łukiem. ZaletyŻadneWadyBardzo dużo by można było wymieniać. -
~arek / 2022-09-22 10:54
SŁABO MIAŁA BYC DZIS BEDZIE MOZE JUTRO najgorszy kurier w polsce -
-
~ataw997 / 2020-11-21 18:56
Kurier przez telefon był niekulturalny, nie reagował na zwrócenie uwagi. Przesyłkę wrzucił za ogrodzenie. ZaletyBrakWadyNiestosowne i niekulturalne zachowanie kuriera. -
~Backy / 2021-11-09 18:29
Paczka nie odebrana prze kuriera, a wyjaśnienie na stronie, ze „przesyłka nieprzygotowana”chociaż nadawca siedział cały dzień w domu... na drugi dzień kurier miał pojawić się po południu i … się nie pojawił …postanowiłam wybrać inna firmę i okazało się na sam koniec , że anulowanie przesyłki odpłatne !!!
Nie polecam ignorantów !!!ZaletyBRAKWadyIgnorancja klienta, dodatkowe opłaty … -
~Bartosz / 2023-02-07 10:32
Paczka miała być dostarczona w poniedziałek. Kurier nie dzwonił i sam nie odbierał telefonu. Mimo, iż nie było próby dostarczenia kurier paczkę oddał do magazynu. Następnego dnia odebrał telefon, ale powiedział, że paczki nie ma i muszę jechać do magazynu (12km w jedną stronę). W magazynie kolejny specjalista powiedział, że kurier nie ma obowiązku dzwonić. Paczkę odebrałem tracąc dużo czasu nie ze swojej winy. Jeśli będę miał wybór, to nigdy więcej GLS. ZaletybrakWadyBrak kontaktu i próby doręczenia -
~Beata / 2021-11-19 20:57
Kurier nie dzwoniąc ani nie próbując nawet zajrzeć pod wskazany adres paczkę podrzucił do sklepu.... (będąc cały dzień pod wskazanym adresem) paczka w fatalnym stanie ... gdyby nie porządne zabezpieczenie przez producenta zawartość nie nadawałaby się do użytku (było to szklane)
strona 25 z 121
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »