Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2474 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lulu / 2021-04-02 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsze co mnie irytuje w tej firmie to brak możliwości płacenia kartą... No sorry ale w dzisiejszych czasach to co najmniej dziwne. Niby można blikiem, ale ja akurat korzystam z karty kredytowej, która nie daje takiej możliwości.
    Wadybrak terminala i obsługi kart
  • ~Łukasz / 2022-01-22 12:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem paczkę przez GLS miała być 17 stycznia lecz w tym dniu nikogo nie było w domu. Zmieniłem termin na 21 stycznia i brat został w domu aby odebrać tą paczkę. Niestety paczka nie została dostarczona ponieważ magazyn zapomniał wydać paczki do doręczenia.
    Śmiechu warte ponieważ jedyne co mi zapronowali to że napiszą wniosek o pilne dostarczenie paczki. Przesyłka była dla mnie bardzo ważna ponieważ to był prezent urodzinowy. Nie polecam tej firmy. Ta firma to jedno wielkie gówno.
    ZaletyBrak zalet
    WadyDostawy paczek z opóźnieniem i to dość sporym
  • ~Magdalena / 2021-11-15 17:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie pozdrawiam kuriera GLS który 15.11 posługiwał ul. Pietrusinskiego w Grudziądzu.Nie był wstanie poczekać 2 minut , aż osoba starsza dosłownie dobiegnie do domu. Bezczelnie przerywał moje połączenia i na moja prośbę żeby chwilkę poczekał bo naprawdę ta osoba już biegnie stwierdził że on nie będzie czekał bo jak by wszędzie czekał 2minuty to by nie rozwiozl paczek. Ja rozumiem, że czas jest ważny nawet bardzo , ale troszkę empatii też w tej pracy się przyda . Dziś naprawdę ciężko o ciut ludzkiego podejścia
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo niesympatyczny kurier.
  • ~Mak / 2021-09-03 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Czas dostawy ok, 1-2 dni. Poza tym - tragedia. Kurier nawet nie telefonuje, wysyła sms, o której będzie. Oczywiście w godzinach urzędowej pracy, przed południem, kiedy nikogo nie ma w domu. To klient musi wydzwaniać, prosić pana kuriera, że przywiózł w innym czasie, ten oczywiście nie może, jest nieuprzejmy,a przecież to klient płaci za dostarczenie przesyłki. Dostarczenie, a nie rzucenie pod drzwi, co sugerował kurier GLS. Żeby otrzymać przesyłkę musiałam ścigać kuriera, szukać go na jego trasie, w końcu się udało. To jakaś kpina. To nie usługa, ale łaska. I tak jest zawsze z firmą GLS. Odradzam.
    ZaletyCzas dostarczenie
    Wadyfatalna logistyka, brak kultury osobistej kurierów firmy GLS
  • ~Mariusz / 2020-12-09 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Strasznie długo czeka się na dostawę, kurierzy niemili, zaluje ze po roku skusiłem sie na kuriera ,tylko inpost :/
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania
  • ~Marlena / 2020-12-10 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra! paczka nadana 2 grudnia, do dzis widnieje że jest na magazynie i zbywanie jak pytam co z paczką!!koszmar, nigdy więcej z nimi!!
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza firma kurierska
  • ~Marta / 2022-03-02 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier zawsze zostawiał paczkę w umówionym miejscu, nigdy do dnia wczorajszego nie bylo z tym problemu. Wczoraj zadzwonił z informacją, że samochód mu się popsuł i czy może zostawić paczkę w pobliskim sklepie, wyraziłam na to zgodę. Po jakiejś godzinie dostaję oficjalnego SMSa z centrali GLS, że paczka jest w zupełnie innym miejscu niż umawiałam sie z kurierem, jakieś 6km dalej. Kurier nie odpowiadał ani na sms-y, ani na wiadomości, na infolinii nikt nie potrafił pomóc, przekazali informację, że paczka najprędzej jest tam gdzie wskazywał sms, ale nie mają pojęcia dlaczego tak daleko. Pojechałam po paczkę, okazało się, że jej tam nie ma i że bardzo wielu ludzi przede mną również poszukiwało swojej paczki, ale ich tam nie było. Okazało się, że paczka jest w miejscu, w którym początkowo powiedział kurier, wszystko dobrze się skończyło. Szkoda tylko nerwów i kilometrów.
    Wadybrak kontaktu z kurierem, bezradność na infolinii, nieprawidłowe powiadomienia, wprowadzanie klientów w błąd
  • ~Meg / 2021-03-30 15:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam zgłosić skargę na kuriera GLS, który ją dostarczył. Wiedziałam, że otrzymam produkt elektroniczny, a więc delikatny. Np. mógł się on zniszczyć w transporcie, więc chciałam go sprawdzić. Kurier ma obowiązek zobaczyć wraz ze mną czy produkt jest nie zniszczony w takiej sytuacji. Firma nadająca produkt również zalecała abym sprawdziła produkt-przy kurierze. I kurier owszem zobaczył jak rozpakowuję produkt, choć nie był uprzejmy, cały czas mi mówił, że się bardzo śpieszy. Okazało się, że otrzymałam zły produkt, chciałam zadzwonić do firmy nadającej produkt-przy kurierze, aby potwierdził, że tak się stało. Kurier nie wysłuchał mnie, zignorował moją prośbę. Był bardzo nie kulturalny i nieprofesjonalny.
  • ~Miastowy / 2023-07-04 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Szkoda gadać. Usługa kurierska bez dostarczenia przesyłki, za co oni biorą pieniądze?
    Za to że jakiś gbur przez telefon Ci powie że cię w domu nie zastał i że masz sobie po paczkę podjechać do pkt. Łaskę robią czy jak?
    Gość mi się chamsko na pocztę głosową nagrywa 7 min że niby ze mną rozmawiał i wyraziłem zgodę.
    Porażka totalna. Po co tacy ludzie z klientem pracują? Na produkcję wy....ć.
    ZaletyŻadnych
    Wady-brak doreczenia
    -chamstwo
    -kiepska obsługa
  • ~Milena / 2019-05-13 15:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczkę dostarczają prawie tydzień po nadaniu. W między czasie zmieniają termin dostawy. Kurier nie odbiera telefonów.
    ZaletyBrak
  • ~MK / 2020-09-30 16:15
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu gdy miał się pojawić kurier, z samego rano zadzwoniłem z prośbą o przekierowanie kuriera mającego odebrać paczkę pod inny adres - dwie przecznice dalej.Podano mi telefon do kuriera, skontaktowałem się kurier, twierdził że spróbuje odebrać paczkę rano następnego dnia z zmienionego adresu. Oczywiście przez cały dzień zero kontaktu, nikt nie przyjechał. Kurier pomimo zarzekania się o zmianie adresu i tak przyjechał pod adres gdzie mnie oczywiście nie było. Pieniądze zainkasowane, ustalenia z klientem - mają w poważaniu.
  • ~morisgreen / 2022-01-26 19:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Gls-kurier nie odbiera paczki od drzwi, kobieta musiała znosić samodzielnie paczkę o wagę 20 kg z 3 piętra. Kurier powiedział ze nie będzie wchodzić na piętro , w przeciwnym wypadku nie odbierze po prostu paczkę i będzie jechal dalej. I tak było nie jeden raz. Wcześniej takich problemów nie zdarzało , zawsze był odbiór od drzwi . W Ostatnie pół roku wystąpili takie zmiany.
    WadyObsługa
  • ~Nadawca / 2023-08-02 12:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Unikajcie korzystania z usług tej firmy kurierskiej. Dostarczają uszkodzony towar, który jest dobrze zabezpieczony i oznakowany etykietami. W moim przypadku już dwukrotnie. Trzeci raz nie będę ryzykować A kiedy zgłosi się reklamację, to trzeba udowadniać, że przesyłka nie była uszkodzona wcześniej, przed zapakowaniem. Po wysłaniu zdjęć potwierdzających nienaruszony stan towaru i tak odmawiają uznania reklamacji. Ta firma to zaprzeczenie usług kurierskich, dziadostwo w pełnej krasie.
    ZaletyBRAK
    Wadydostarczanie uszkodzonych przesyłek, odmawianie uznania reklamacji
  • ~Nie / 2021-12-21 11:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałbym złożyć zażalenie. Dzisiaj miał przyjść prezent dla mojej mamy, ale bardzo niemiły kurier przyjechał i mialem zapłacić 110 zł ale miałem 200 całe tylko więc on se ot tak poprostu powiedział ze nie wyda i se odjechał. Bardzo chamskie, proszę cos zrobić z waszymi menelskimi kurierami
    ZaletyŻadne prócz przyjechania kuriera na czas
    WadyPodane powyżej w mojej opini
  • ~Niezadowolona / 2021-10-01 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma wysłała smsa w piątek 24.09 że paczką zostanie dostarczona w poniedziałek.oczywiscie nie dotarła tego dnia a nawet następnego. Kurier oczywiście telefonu nie odbierał. Po kontakcie z infolinią okazało się że z jakichś tam powodów kurier dostarczy paczkę dopiero w środę.burdel okropny.po wejściu w status paczki informacje że uzgodniono ze mną inny termin dostarczenia co jest absurdem bo nikt nic ze mną nie ustalam.oczywiscie zero słowa wyjaśnienia ze strony kuriera.nie polecam tej firmy bo to nie pierwszy raz kiedy były z nimi problemy.
    ZaletyŻadnej!
    WadyKurier nie odbierał telefonu więc 3 dni wyjęte z życia przez brak kontaktu ze strony firmy
  • ~Niezadowolona klientka / 2021-08-05 19:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna firma kurierska! Kurier nawet nie podjął próby dostarczenia paczki do domu wmawiajac mi ze nie posiadam domofonu! HIT!!! Infolinia- zero reakcji na cała sytuację. Korzystam z wielu firm kurierskich ale coś takiego jest dla mnie nowością nie mieszcząca się w głowie.
  • ~Niezadowolonaklientka / 2021-07-23 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier GLS Rzeszów chamski, krzyczał na mnie, że podałam nieprawidłowy adres zamieszkania ( na jednej posesji znajdują się 2 domy) zamiast zadzwonić i upewnić się gdzie ma doręczyć paczkę. Nie polecam tej firmy.
  • ~Oleo / 2024-01-25 12:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Druga przesyłka i znów zawartość paczki uszkodzona, tym razem zniszczyli całość zamówienia.
    ZaletyNormalny czas dostawy
    WadySzkło pobite za każdym razem mimo naklejki informującej.
  • ~Paczka2 / 2020-05-22 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Zobaczymy jak sprawa się zakończy... Dostałam paczkę pogniecioną, kurier wręczył ja tak szybko, że nawet nie zdążyłam zobaczyć jak wygląda. Oczywiście od razu zdjęcia, w środku jeden element potłuczony. Na drugi dzień po interwencji, wrócił i spisał protokół szkody całkowicie zrzucając winę na złe zapakowanie przez sklep, wykorzystując to, że byłam zakręcona sama w domu z płaczącym dzieckiem. Podpisałam niestety.
    ZaletyNa paczkę nie trzeba było długo czekać
    WadyLiczy się tylko to żeby dostarczyć a w jakim stanie to już ich nie obchodzi... Cwaniactwo, niska kultura osobista.
  • ~Paskuda / 2020-12-19 21:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Na razie słabo to wygląda - paczka do Anglii odebrana przez kuriera w poniedziałek a do późnego wieczora w sobotę wciąż jest w Polsce (tak wynika że śledzenia paczki). Mam wątpliwości czy do świąt Bożego Narodzenia dojdzie do adresata.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12750
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8166
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7768
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4148
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2474
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4860
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4592
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4062
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3138