Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2428 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbyszek / 2023-02-20 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana w Srode po trzech powiadomieniach dotarła w Poniedziałek,jest to najgorsza firma kurierska działająca w Polsce.Zdecydowanie odradzam korzystanie z jej PSEUDO USŁUG.Jeśli chcesz otrzymać przesyłke w terminie nigdy ni korzystaj z ich usług jest wiele solidnych firm kurierskich sznujących klienta.
    WadyNie terminowość dostarczenia przesyłek
  • ~Zdegustowana / 2023-10-12 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym otrzymałam paczkę od kuriera GLS... Jestem w szoku, ponieważ nie dość, że byłam kompletnie zaskoczona terminem dostawy (nominalnie powinnam ją otrzymać tydzień temu), to dodatkowo musiałam na szybko organizować osobę, która ją odbierze... Finalnie okazało się, że zawartość jest uszkodzona (zamówiłam komodę do samodzielnego złożenia, jedna z płyt, w dodatku najważniejsza jest połamana)... Szok, nigdy więcej GLS!
    ZaletyBrak
    WadyInformowanie o planowanej dostawie na ostatnią chwilę, uszkodzenie przesyłki
  • ~zdegustowany / 2023-03-27 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kliniska Wielkie, Szczecin.Najgorsze dno, już kolejny raz kierowca wpisał sobie, że adres nie prawidłowy bo nie chciało mu się dostarczyć.
    Zaletykontakt z człowiekiem na infolinii
    Wadynie dostarczają, opóźnienia, brak możliwości edycji adresu przez nadawcę
  • ~Zdegustowany klient / 2024-04-16 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Paczkę przekierowałam na inny adres, a zamiast tego zwrócono przesyłkę do nadawcy, a jeszcze dzień wcześniej na infolinii mówili, że następnego dnia otrzymam na przekierowany adres (i to zapewniali co najmniej parę dni pod rząd, że wszystko jest OK i będzie przekierowane). Po fakcie pani na infolinii twierdzi, że teraz to się mam kontaktować z nadawcą. Totalna porażka. Kurier nie rozumie języka polskiego, numer kontaktowy, który podał GLS do kuriera nie odbiera. Przesyłka trafiła do punktu EPAKA, mimo iż tam nigdy nie przekierowałam. Pani w EPACE mówi mi, że nie poda imienia i nazwiska, bo nie ma takiego obowiązku. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
  • ~Zdupcaj12 / 2022-12-16 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów dzwonię od pół godziny, gdyż moja paczka nie została doręczona, chcę się dowiedzieć czy wgl dostanie doręczona, zamiast tego odbiera pani która jak słyszy zapytanie odrazu się rozłącza.... Brak kompetencji pracowników,
    WadyBrak kompetencji pracowników- mam na myśli rozmowę konsultantki. Paczka nie dotarła, mimo przewidywanego terminu. Nie wiadomo czy wgl dotrze....
  • ~Zdzichu / 2024-08-09 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dowiedziałem się że w fili w Bielawie oddalonej 60 km od mojego miejsca zamieszkania mają problemy operacyjne/nie wiem na czym polegają te problemy ale przypuszczam/i paczka leżącą tam od kilku dni dostarczona będzie najprawdopodobniej w poniedziałek. No brawo tylko że ja potrzebowałem pilnie do piątku czyli do dzisiaj bo w sobotę rano wyjeżdżam. Myślę że uda się mi odegrać i czeka firmę niespodzianka.
  • ~zeewa / 2022-03-28 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Opiszę Wam jak kurier z firmy GSL dostarczył paczkę. W grudniu zrobiłam zakupy w internetowym sklepie C&A
    Otóż kurier GSL przerzucił paczkę (była opłacona) przez bramę pomimo, że na bramie jest tabliczka , że na posesji są duże psy.
    Psy zajęły się paczką i jej zawartością. Takiej nieodpowiedzialności ze strony kuriera się nie spodziewałam. Firmę poinformowałam o sytuacji, raport został spisany i zostałam odesłana do sprzedawcy , który powinien złożyć reklamację na dostarczenie w taki sposób paczki. Szkoda , że firma GSL nie poczuwa się sama do odpowiedzialności za pracę kuriera. Unikam tej firmy mam bardzo złe zdanie o niej.
    WadyTotalna nieodpowiedzialność !!!
  • ~Zgred / 2022-10-31 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Pierwszy i ostatni raz zamówiłam ta firmę kurierską. Prostactwo i hamstwo to chyba podstawa filaru firmy.
  • ~zi / 2023-10-05 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuprzejmy kurier. Przyjechał po odbiór paczki o innej godzinie niż podał wcześniej i poinformował, że GLS ma taki regulamin, że może przyjechać kiedy chce i nie musi o tym uprzedzać. A jakby chciał do każdego dzwonić to by pracował na centrali telefonicznej. Po kontakcie z infolinią GLS nic się nie zmieniło. Konsultant nie przyjął zgłoszenia i odsyłał na inne numery telefoniczne. Nie polecam zdecydowanie. Inne firmy kurierskie działają zdecydowanie lepiej i ich kurierzy są kulturalni.
  • ~Zibi12 / 2021-01-20 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed wysyłaniem paczek przez tego przewoźnika jedno wielkie oszustwo paczka zaginęła i jeszcze nie chcą wypłacić ubezpieczenia za zaginioną paczkę
  • ~Zielony / 2020-11-19 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Nigdy wiecej. Z braku mozliwosci wzialem kurierem. Nie dosc ze na goscia dwa dni czekalem to jeszcze kazał za soba jeździc na koniec.
  • ~zirytowana / 2022-08-25 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie kontaktuje się i nie raczy poinformować, ze przesyłka nie dotrze po raz kolejny w konkretnym dniu bo się nie wyrobi. Bezczelność i ignorancja
    Zaletybrak
  • ~Zirytowana / 2022-10-25 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza forma kurierska jaka cokolwiek zamówiłam. Nie dość, że podany czas i data dostarczenia paczki zakłamany (8:30-13:30), to o 17:30 dostałam informację mailową, że paczka nie została dostarczona, ponieważ odbiorcy nie było w domu, co jest nieprawdą. Kurier wg nie zadzwonił, a kontaktu do niego brak. Po przekierowaniu paczki od 19:00 brak aktualizacji na śledzeniu paczki. Po 3 telefonach na infolinię i dwóch do różnych kurierów udało mi się uzyskać informację o paczce - godz. 15:00. Pani na infolini niemiła, jakbym to ja była usługodawcą, nie potrafiła udzielić żadnych informacji i miała jeszcze do mnie pretensje. Pierwszy i ostatni raz wybrałam tą firmę. Wybierając inne nie miałam nigdy takiego problemu, zawsze wiedziałam gdzie jest paczka i zawsze mogłam się dogadać z kurierem nie to co w przypadku tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyCała usługa, brak informacji o miejscu paczki, niedostarczenie na czas, kłamstwo, że odbiorcy nie było w domu
  • ~Zla / 2020-07-04 04:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy GLS ,zatrudniają kurierów którzy nie ma mają pojęcia jak dostarczyć paczkę. Dzwoniłam 2 razy do kuriera obiecywał że dziś paczka będzie u mnie,dla pewności zadzwoniłam do Radomia i Pani prosiła żebym zaczekala bo kurier jest nowy ale ona do niego dzwoni i na pewno będę miała paczkę. Oczywiście paczki nie otrzymałam.
    ZaletyBrak zalwt
    WadyBrak zorganizowania
  • ~zleceniodawcagls / 2021-05-07 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym miała zostać doręczona moja paczka. Przyszło mi powiadomienie, że ktoś próbował się ze mną skontaktować, więc od razu oddzwoniłam. Okazało się, że to Pani kurier, która właśnie odjechała spod mojego domu, ponieważ nikogo nie zastała. Twierdziła, że kilkukrotnie dzwoniła dzwonkiem, dodatkowo trąbiła. W domu były cztery osoby i żadna z nich nie potwierdza owego zdarzenia. W domu jest również pies, więc gdyby ktokolwiek zbliżył się do drzwi, "poinformowałby" nas o tym donośnym szczekaniem. Do tego były otwarte okna, trudno by było nie usłyszeć trąbienia. Pani kurier jednak w odpowiedzi powiedziała, że zawracać nie będzie i paczkę otrzymam w poniedziałek.
    Zadzwoniłam na infolinię - 12 minut oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta. W końcu ktoś odpowiada i mówią, że Pani stała pod ogrodzeniem, co zostało zarejestrowane. Już pomińmy fakt, że jest ono dosyć spore i do drzwi jest od niego kawałek. Połączenie niestety, przez problemy z zasięgiem, się rozłączyło, a kolejne 12 minut oczekiwania by dokończyć rozmowę to kpina. Napisałam więc wiadomość przez formularz oraz na Facebooku. Na portalu odpowiedzieli mi, że paczka będzie w poniedziałek, ale pod takim i takim adresem mogę złożyć skargę na kuriera. Zrobiłam to. W odpowiedzi dowiedziałam się, że dzięki (jak to napisali) uprzejmości Pani kurier paczka zostanie dzisiaj doręczona, przez co musi nadłożyć kilkanaście kilometrów. Tak - dostarczyła, ale z jaką łaską.:)
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Zły / 2023-06-19 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Najpierw kurier powiedział że był u mnie, lecz nie było go a cały dzień byłem w domu to był piątek. A następnie na infolinii pani mnie poinformowała że kurier nie dojechał bo nawigacja źle go poprowadziła. Poinformowała mnie również że przesyłka będzie dostarczona w poniedziałek. Jak się dodzwoniłem do kuriera w poniedziałek, to mi powiedział że przesyłka została na magazynie i jej nie zabrał. Totalna masakra. Inne firmy kurierskie nie mają problemu dojechać z przesyłką tylko GLS ma problem.
    ZaletyTragedia
    WadyTragedia
  • ~Zniesmaczona / 2021-04-22 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niedostarczona , kurier nie kontaktuje się z odbiorca, utrudniony kontakt, brak informacji. Brak próby doręczenia paczek a podawanie powodu, że utrudnienia drogowe. Nie pierwszy raz ten sam problem. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają paczek, utrudniony kontakt, bezczelni pracownicy
  • ~zniesmaczony / 2022-03-29 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska, brak kontaktu, brak kuriera, brak terminowości. Odradzam z całego serca, szczególnie jeżeli paczki idą przez magazyn w Bielawie.
    Zaletybrak
    Wadycena, terminy, kontakt
  • ~Zoja / 2022-03-04 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier leń, nie podjął próby dostarczenia paczki. Dostałam e-mail, ze nie zastal nikogo w domu, jak CAŁY DZIEN KTOŚ BYŁ W DOMU.
    WadyKurier
  • ~zomajka / 2020-06-04 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej! Paczka wysłana z UK do Polski. Na drugi dzień była w Polsce przeszła przez dystrybucje w Strykowie, dotarła do Czeladzi i utknęła. Po mojej interwencji, że paczka nie dotarła Paniz dystrybucji w Czeladzi beztrosko poinformowała mnie , ze paczkę ukradziono, a dokładnie, ze ukradziono ją u nich, czyli zrobił to ICH pracownik.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12644
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8061
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7699
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4123
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3035