Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2428 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WF / 2025-05-07 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Przesyłka niedoręczona, mimo obecności w miejscu odbioru. Następnego dnia przesyłka zwrócona do nadawcy. NIGDY WIĘCEJ.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko.
  • ~Wgtr / 2021-08-09 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostaję SMS że kurier będzie dziś, cały dzień czekam, dzwonię o 17 na infolinię to mówią że zaraz będzie. Czekam do 19 nie ma nikogo, dzwonię jeszcze raz, mówią że dzisiaj go nie będzie. Kpina.
  • ~White / 2021-07-13 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Termin dostarczeniq mojej paczki został zmieniony 2 krotnie. Czekam od 11:45 do 15:45 jak w mailu już 2 dzień. Może kiedyś paczka do mnie przyjdzie. Nie polecam tej firmy kurierskiej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak po szanowania klientów.
  • ~WIATR / 2022-07-29 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    O 7:00 przyszedł email, że paczka ma zostać doręczona, a o 8:00 była już spowrotem w magazynie jako niedoręczona choć kuriera nie było. Mistrzostwo...
  • ~Wiekowy / 2022-02-21 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to jest że kurier który ma swój pas zajęty przez inny samochód wjeżdża na mój pas jedzie tym samym pod prąd wymusza abym ustąpił po czym wychodzi z samochodu mówi do mnie na ty w sumie to używał gróźb karalnych robił zdjęcia mojego samochodu przynajmniej będę wiedział kogo szukać jak będę miał uszkodzony.Czy bierzecie jak zatrudniacie ludzi pod uwagę testy psychologiczne i zaświadczenie o niekaralności.
    ZaletyNie widać i słychać
    WadyNieprzewidywalny w zachowaniu
  • ~wies / 2021-12-05 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno nie używać wulgaryzmów.Proszę omijać dużym łukiem.Paczka z znacznie znacznie uszkodzoną zawartością wróciła do nadawcy,którym był sklep z kłamliwą adnotacją,że odmówiliśmy jej przyjęcia,tylko pechowo jako firma jesteśmy otwarci w godzinach rzekomej dostawy.Nigdy nie zetknęliśmy sie z tak fatalnym postepowaniem.Nie otrzymaliśmy też żadnych informacji umożliwiających śledzenie przesyłki.Omijajcie.
    Zaletyżadnych
    Wadysame:niesolidność,kłamstwa.
  • ~Wiesiek / 2023-03-21 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, zawsze mają dwa dni w plecy, obsługa na infolinii to jakaś porażka. Teraz się dowiaduje że paczka dwa dni opóźniona będzie i jeszcze uszkodzona i żebym najlepiej nie robił reklamacji przy dostawcy tylko po wszystkim przez infolinię. No jakaś porażka z nimi. Szkoda że nie mam wpływu na dostawcę i to on wybiera GLS ale są naprawdę najgorszą z firm kurierskich jakie miałem okazje poznać w praktyce, niestety.
  • ~wieslaw / 2021-01-23 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier bardzo zły,nie dzwoni,potem oddaje paczkę do magazynu a nie był pod adresem lub pomylił domofon.Totalna porażka .NIE POLECAM.
  • ~Wiesława / 2022-01-20 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA, NIE POLECAM











    ZaletyBRAK
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera, brak możliwości dodzwonienia się na infolinie, paczka 3 dni po terminie.
  • ~Wika / 2023-01-13 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość obsługi, paczka nie została doręczona mimo iż w domu przebywały 2 osoby w tym czasie. Tragedia, najgorsza firma kurierska.
  • ~wiktor / 2022-10-05 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie pozdrawiam tego napleta brudnego z glsa co mnie prawie prxejechal pod szkola boleslawa prusa
  • ~Wiktoria / 2022-01-03 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając opinie innych i porównując z moim doświadczeniem - wszystko jest identyczne!- cały czas się zastanawiam, dlaczego podobne firmy jak GLS nie bankrutują, dlaczego sprzedawcy dalej z nimi podpisują umowę?
    Miałam ostatnio sytuację, że kurier GLS niby 2 razy przychodził pod mój adres (dzień w dzień) i 2 razy!! odmówiłam mu w przyjęciu paczki! Żart, prawda? Tylko to wcale nie śmiesznie, bo kurierzy mają dostęp do systemu i mogą tam wpisać co chcą. I tak właśnie robią. Na kuriera, który dostarcza paczki w mojej dzielnice (Ursynów, Warszawa), już probowałam składać skargi, pisząc do centrali, ponieważ bardzo często wpisywał do systemu, że "adresat było nieobecny w domu" - natomiast w domu pracuję i w tych dniach byłam cały czas w domu. Więc na żadną moją skargę na kuriera GLS nie odpowiedział. A teraz ten kurier prawdopodobnie poszedł dalej - pisze, że ja "odmawiam" przyjęcia paczki. A on, biedak, przychodzi jednego dnia, potem drugiego, prosi odebrać paczkę, a ja "odmawiam".

    Teraz bez żartów. Problem jest w braku kultury sprzedaży w Polsce. W żadnej sytuacji, kiedy miałam problem z kurierami GLS (jak zresztą i DPD) nie dostałam żadnego wsparcia od sprzedawcy. Sprzedawca nic z tym nie robi.
    I dlatego podobne firmy jak GLS będą dalej robić pieniądze mając gdzieś interesy odbiorców. Tylko bardzo ciekawa rzecz, przecież za kuriera to my płacimy, odbiorcy! Sprzedawca podpisuje umowę z wybraną przez niego firmę, ja za tego kuriera płacę, a potem się okazuje, że nie mam żadnych praw, żeby czegokołwiek się domagać od firmy kurierskiej.
    Dziś dozwoniłam się w swojej sprawie do infolinii GLS, I wiece co usłyszałam? Prosze złożyć skargę u nadawcy (sprzedawcy), to on z nami (GLS) podpisuje umowę, więc my od Pani żadnej reklamacji nie przyjmiemy.

    Więc jeszcze raz : główny problem - brak kultury sprzedaży w Polsce, w ogóle pojęcia jak się prowadzi cywilizowany business (kiedy każdy klient się liczy, kiedy klient zgłasza problem z odbiorem paczki, to nie powinno być wyłącznie jego problemem, a on musi widzieć zainteresowanie i odpowiedzialność sprzedawcy).
    A drugi problem (przyczyna dlaczego podobne firmy jak GLS są i będą w Polsce ) - brak lojalności ludzi w stosunku do siebie.
    Zaletyżadnych. Firma kurierska, w której pracują kurierzy nie wykonujące swojej pracy uczciwie.
    Wadykurierzy oszukują, nie dostarczają paczek, piszą kłamliwe rzeczy do systemu (adresat nieobecny, adresat odmówil przyjęcia paczki). Firma GLS ich kryje - odbiorca nie jest w stanie złożyć reklamacji do GLS, korzystając z infolinii, bo tam mu odmawiają, twierdząc, że to musi zrobić sprzedawca . Bardzo niska kultura obsługi i jednocześnie stworzenie pozorów, że firmie zależy na klientach (ankiety, na które firma widocznie nie reaguje, niczego nie analizuje)
  • ~wiktoria / 2022-01-04 01:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciekawe, że po mojej opinii nagle się znalazły dwie pozytywne opinie- piszą osoby niby ze strony GLS (chyba pracujące w tej firmie zadaniem których jest właśnie poprawienie wizerunku firmy w Internecie). Sugestia osoby, która napisała, że myślcie ludzie, to nie wina kurierów, ale systemu - wydaje się być dziwna. Więc co, mamy teraz "rozumieć", "tolerować", "akceptować zaginięcie paczek", "nerwy podczas znalezienia paczki", ponieważ biedni kurierzy cięzko pracują i jest im tak trudno dostarczyć paczkę?? Uwaga - nie kłamiąc wpisując do systemu "abonament nieobecny", albo "odmowa przyjęcia". A po prostu wysylając sms-a, albo dzwoniąc i mówiąc: "dziś nie zdążę, jutro postaram się od 9 do 13.00? " O to przecież chodzi. O lojalność. Natomiast być lojalnym to nie znaczy "świętym", to nie znaczy, że nam, odbiorcom, trzeba teraz cierpliwe i ze zrozumieniem akceptować jak kuriery kłamią i nie dostarczają rzeczy, na których się czeka, już nie wspominając, że za usługi firmy się płaci??
    Poza tym, jeżeli to jest tak cięzka praca, to chyba można ją zmienić? Będąc młodym i zdrowym człowiekiem - tylko takich właśnie obserwuję odbierając paczki. Nie może to być w żaden sposób uzasadnieniem: mam cięzką pracę, więc mam was wszystkich gdzieś. Ciekawe, że właśnie w ten sposób zaczną myśleć lekarzy, urzędnicy, wychowawcy dzieci w przedszkolu, chirurdzy, etc. Nic niestety nie zrozumiał ten, kto właśnie napisał od razu po moim wpisie (mojej kolejnej historii z GLS): myślcie ludzie, jak kurierom GLS, biednym, jest ciężko pracować.... O to chodzi, że wszyscy teraz w tym kraju pracują dużo i ciężko.
    Znowu, dlatego podobne rzeczy w cywilizowanym niby kraju, są możliwe. Nikt za nic nie odpowiada. Za usługę płacimy, firma GLS się bogaci, ale klientów ma gdzieś i nic dziwnego, że ma takich pracowników
  • ~Wiktoria / 2023-06-06 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka ciągle w sklepie nie odebrania już 5 dzień a zapłaciłam za nią 500zl
  • ~Wiktoria / 2023-06-06 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka ciągle w sklepie nie odebrania już 5 dzień a zapłaciłam za nią 500zl
  • ~winet / 2022-12-17 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwne, że jeszcze działają, kiedy ta firma się zlikwiduje, chyba kierownictwo nie wie jak to zrobić i jeszcze ciągną tą żenująca obsługę. Przykłady :


    16/12/2022 20:14
    Paczka zarejestrowana w filii GLS
    Polska Komorniki / Gluchowo

    16/12/2022 14:08
    Paczka odprawiona przez Urzad Celny
    Polska Komorniki / Gluchowo

    14/12/2022 08:41
    Paczka przekazana do odprawy celnej
    Polska Komorniki / Gluchowo

    13/12/2022 09:12
    Paczka w magazynie GLS
    Polska Komorniki / Gluchowo

    13/12/2022 09:07
    Paczka zarejestrowana w filii GLS
    Polska Komorniki / Gluchowo

    12/12/2022 07:39
    Paczka przekierowana
    Polska Komorniki / Gluchowo

    12/12/2022 07:37
    Paczka zarejestrowana w filii GLS
    Polska Komorniki / Gluchowo

    jak widać na przykładzie w filii Polska Komorniki / Gluchowo paczka spędziła 4 dni, i jeszcze nie została wysłana dalej, odprawa w Agencji Celnej zajmuje przeciętnie około 3 godziny, a tu według śledzenia paczki GLS - 2,5 dnia, pomimo, że firmy mieszczą się w tym samym miejscu. Paczka jest z zagranicy spoza obszaru Unii Europejskiej, po Polsce przed odprawą krążyła tydzień, aby trafić do Agencji Celnej. W miedzy czasie była już u mnie, ale kurier jej nie wydał, bo kierownictwo zorientowało się, że nie ma odprawy celnej i w ostatniej chwili telefonicznie wstrzymało wydanie. Brak wiedzy, profesjonalizmu i umiejętności organizowania pracy w firmie jest żenujący. To cud, że w końcu kiedyś ta paczka dotrze do mnie, ale podobno na święta cuda się zdarzają.

    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie jakie tylko mogą być
  • ~Wiola / 2022-12-22 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Paczka pobierana z magazynu a po południu zostawiana tam od nowa i tak przez kilka dni. Rozmowa z konsultantem(na którą czeka sie pół godziny)nic nie wnosi. Informacje o żekomym ustaleniu ze mną innego terminu dostawy wyssane z palca! Nigdy więcej!!Omijać szerokim łukiem !!!
    WadyOpieszałość, nieterminowość, brak jakiegokolwiek kontaktu
  • ~Wiola / 2023-06-30 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, jako odbiorca nie polecam. Oceniam na minus 10.
    Nadawca paczki poza adresem odbiorcy nie podał żadnych innych danych. Kurier po jednorazowej próbie dostarczenia paczki (nie zastał odbiorcy), dostarczył paczkę do punktu odbioru GLS (sklep) nie informując nadawcy o tym fakcie. Na stronie śledzenia podano informację że paczka dostarczona (pozostawiona u sąsiada). Od 40 dni szarpałam się z nadawcą który ma info z GLS że paczka została na 100% dostarczona i odebrał ją sąsiad, nachodziłam sąsiada wmawiając mu że ma moją paczkę, co okazało się kłamstwem ze strony GLS.
    Faktycznie paczkę pozostawiono w punkcie odbioru GLS oddalonym o 4 km od adresu dostawy. Długa historia jak odkryłam że moja paczka od 40 dni zalega w punkcie odbioru GLS i jak ją odzyskałam nie mając kodu. Ale podstawowe pytanie:
    - dlaczego nie zwracacie takich paczek do nadawcy;
    - dlaczego nie informujecie nadawcy że paczka nie została odebrana przez odbiorcę?
    - dlaczego na stronie widnieje informacja że paczka dostarczona? Pozostawienie paczki we własnym (GLS) punkcie odbioru nie jest dostarczeniem przesyłki do odbiorcy. Przesyłka nadal jest w GLS (przecież punkt odbioru to nie odbiorca).
    Ale to nie wszystko.
    Historia powtórzyła się 3-krotnie !!!
    Jedynie uprzejmość Pani w punkcie odbioru GLS (sklep) i jej dobra wola (kojarzy mnie już po pierwszej historii)spowodowały że odnalazła zalegle paczki.
    Generalnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyPodanie na stronie informacji że paczka odebrana (została dostarczona do sąsiada) w chwili gdy faktycznie kurier paczkę pozostawił do odbioru w punkcie GLS.
    Pozostawianie paczek w punkcie GLS bez powiadomienia nadawcy lub odbiorcy o tym fakcie.
  • ~Wioleta / 2020-06-09 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie polecam GLS.
    Dostałam informacje, że kurier dostarczy paczkę, niestesty nie zrobił tego. Dzwoniłam pod numer podany w smsie 2 razy w ciagu dnia- nie odbierał. Oddzwonił ok 20 z pretensją dlaczego nie ma mnie w domu. Powiedział, że następnego dnia rano dotarczy do mnie paczkę, czekałam do godziny 17 - nie przyjechał. Firma nie odbiera telefonu a kurier ma telefon wyłączony.
    Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.
    Zaletybrak
  • ~Wioleta / 2022-12-11 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska..Codziennie przez 5dni sms, xe dxis kurier doręczy paczkę i paczki brak..Do kuriera dodzwonić się graniczy z cudem..zresztą podobnie na infolinię.. Po dostarczeniu paczki 6 dnia paczka cała porozrywana..Nie polecam????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12644
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8061
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7699
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4123
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034