strona 113 z 122
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »
-
~Viola / 2023-12-20 14:32
Koszmar.Murier z grozbami i dzwonieniem na policje.Pszez swoje nieodpowiedzialne traktowanie pracy! -
-
~Violetta / 2022-10-21 17:30
Kurier nie pofatygował się pod wskazany adres. Paczka zostawiona w punkcie odbioru. Brak odzewu na próby kontaktu. -
~Vlad / 2022-11-22 11:10
Ta firma jest po prostu okropna. Kurier ma dostarczyć moją paczkę 15.11.22, ale po prostu ją zgubił. Dzwoniłem do samego GLS i odpowiadają mi, że nadawca musi złożyć reklamację, bo nic nie może zrobić. Nadawca mówi, że nie ma w tym winy, że wysłał swoją paczkę, a sama Poczta jest za nią odpowiedzialna. Ogólnie rzecz biorąc, zatrudniają nowych kurierów, których nie śledzą i robią, co chcą, tracą paczki, nie odbierają telefonów, a po prostu ignorują. Spotykam się z tym po raz pierwszy, to tylko najgorsza Usługa kurierska. WadyNieodpowiedzialni pracownicy -
~Vlado / 2022-02-04 14:24
Poziom uslug = odpad.
Po raz drugi ten sam problem. W systemie napisane ze "Paczka niedoreczona - Odbiorca nieobecny". Kuriera w ogole nie bylo. Potem trzeba dzwonic do nich, tam sie dowiaduje ze paczka jest w jakims punkcie zbiorczym i zostanie doreczona w dniu nastepnym. (Bylem w tym punkcie a pracownik powiedzial ze obsluguja duzo firm kurierskych ale s GLS ciagle klopoty).W koncu w systemiena stronie GLS swieci informacja ze paczka zwrocona do nadawcy. Dzial GLS w Lodzi to jest odpad i dno. Bede sie staral omijac GLS jak to pojdzie i oczywiscie ostrzegam wszytkych! Zero kontaktu, informacji, czegokolwiek. Kurier nie przyjedza i sciemnia.Wadyniedostarczanie paczek i zero kontaktu -
~Waldemar / 2022-04-03 15:26
w skrócie - lekceważenie klienta , kurierzy kłamią jak najęci , nie chce im się robić ... ciekawe - dlaczego sprzedawcy w ogóle korzystają z ich usług ? jak się dowiaduję , że przesyłka to tylko GLS - rezygnuję z zakupu , bo wiem , że będą kłopoty. U mnie na 10 zamówień "obsługiwanych" przez tą śmieszną firemkę 8 kończyło się zwrotem ...
Unikać jak ognia !ZaletyżadnychWadysame - nierzetelność, nieodpowiedzialność , nieterminowość, okłamywanie klientów -
~wampi / 2021-01-08 12:58
Firma kurierska GLS współpracuje z jednym ze sklepów, w którym regularnie składam zamówienia. Do tej pory nie miałam z nią większych problemów, przesyłki były dostarczane sprawnie. Co prawda kurier pozostawiał wiele do życzenia, bo nigdy nie chciało mu się wnosić paczek i czasem nie był miły, ale ostatecznie zawsze docierały w porządku. Do teraz. Dostałam już 3 maile informujące mnie o obsuwie w dostarczeniu paczki. Na infolinii nie mogą pomóc. Totalna porażka. -
~Wanda / 2022-03-09 12:41
UWAGA: OSZUŚCI.
Nie rozumiem polityki firmy, która po tylu negatywnych opiniach i skargach nie robi nic, by naprawić sytuację. Szerokim łukiem będę omijać tę firmę, która ma w nosie swoich klientów i zupełnie nie dba o standard usług Na szczęście mają konkurencję w postaci innych firm kurierskich, które rzetelnie wywiązują się z wykonywanych usług.WadyOszuści -
~Wanda Mleczko / 2023-02-13 10:18
Wyslalam paczke z Polski do Niemiec, byla po 2 dniach niby ale nikt jej na oczy nie widzial a w Email bylo ,ze dostarczona!!zaczelo sie szukanie i pewnego dnia dzwoni telef i pbcy facet mowi ze ma paczke corki ..okazalo sie ze Kurier zostawil ja na klatce schodowej na zupelnie innej ulicy.tylko dobra wola obcego czlowieka uratowala moja paczke a mogl ja ukrasc..powiem nigdy wiecej z ta bandycka Firma..!! ZaletyStybki odbior z domuWadyNie dostarczenie na wskazany adres -
-
~Wawa-bielany / 2023-11-27 23:11
Żenada - portal śledzenia i usługa przekierowania - niedostępne !!!
-
~Wazi1 / 2023-11-25 11:06
Nie poleca firmy GSL, nie dość, że przesyłka dotarła 40 km dalej pod całkiem inny adres to jeszcze kurier podpisał za adresata, że ten odebrał, przesyłka uszkodzona. Pani z obsługi klienta bardzo arogancka. Z daleka od tej firmy!!
Nr. Przesyłki 758495847394 -
~Werka / 2022-02-15 12:38
Czytając te opinie uświadamiam sobie że niezależnie od kraju działania ta firma to jakiś żart. Właśnie miałam kolejną nieudaną próbę dostarczenia paczki, powód: "nikogo nie ma w domu". Tylko jakimś cudem jestem chora i w tym domu siedzę. Rozumiem że utrudnieniem w dostarczeniu może być mój zepsuty domofon, jednak spodziewając się dostawy wywiesiłam ogromną kartkę z prośbą o kontakt telefoniczny, gdyż domofon nie działa. Jak widać kurierzy tejże firmy takiej podstawowej umiejętności jak czytani jeszcze nie ogarniają, więc nadal bawimy się w kotka i myszkę, bo nie zamierzam rezygnować z dostawy do domu, którą opłaciłam, więc codziennie aktualizuję dostawę na ten sam adres.
PS: Żeby nie było problemu kartkę napisałam w trzech językach - polskim, angielskim i holenderskim (mieszkam w Holandii) także wątpię by był to problem z językiem.ZaletyBrakWadyBrak umiejętności czytania -
~Weronika / 2021-02-22 10:39
Na paczkę trzeba było czekać 4 dni bo nie dotarła do filii doręczającej, w każdej innej firmie na następny dzień paczki dochodzą, nie polecam -
~Weronika / 2021-06-25 19:02
Nie polecam. Kompletny brak szacunku do klienta.
Paczka nie dostarczona i brak kontaktu ze strony obsługi firmy.ZaletybrakWadybrak kontaktu
nieprawdziwe dane podane przez kuriera w sprawie odmowy odebrania paczki
nie polecam - unikać -
~Weronika / 2022-09-10 07:49
Beznadziejni. Najgorsza firma kurierska. Kurierzy dzwonią, że jadą a potem zbierają dupe w troki i wracają do bazy. Nie chce im się. Porzucają paczki byle gdzie. Gls zatrudni jakaś hołotę niewykształcona. -
~Weronika / 2022-11-04 21:51
Najgorsza firma kurierska w Polsce.Kurier z Bytowa w ogóle nie odbiera telefonu, nie dostarcza paczki na czas, ba,z kilkudniowym opóźnieniem …ogólnie ma w dupie klienta…zenada -
~Weronika / 2024-01-25 12:27
Brak słów. Nigdy nie miałam sytuacji, w której nie miałabym problemu z paczkami dostarczanymi przez tego przewoźnika. Doszło do tego, że wolę wycofać się z zakupu, niż zamawiać z opcją dostawy GLSu. ZaletybrakWadywszystko -
-
~weronikaM / 2023-04-20 12:11
Kurier nie mily, mial problem z tym ze musi wykonywac swoja prace. Nie polecam WadyMalo ambitna obsluga -
~Werwro / 2022-04-29 17:53
Kurier miał odebrać ode mnie paczkę w godzinach 9-17. Nie wyszłam nawet do osiedlowego sklepu, żeby go nie przegapić. Gdy o 17.15 go nie było, zadzowniłam na infolinię, by usłyszeć, że o 16.50 kurier kliknął sobie nieudane dostarczenie, bo nikogo nie było pod wskazanym adresem. Jako pomoc zaoferowano mi podanie numeru do kuriera (później próbując się dodzwonić, zostałam zablokowana) a po drugim telefonie na infolinię dostałam informację, że kurier o 17.00 kończy pracę i dlatego nie odbiera, a oni jedyne co mogą zrobić to zgłosić magazynowi, że zgłoszenie kuriera jest nieprawdziwe, ale nie wiedzą, czy zostaną z tego wyciągnięte jakiekolwiek konsekwencje. Ponoć na stronie GLS można szybko zgłosić reklamację, ale niestety po pół godzinie szukania informacji o tym gdzie to zrobić, dalej się nie doszukałam tej opcji. Najdroższa firma kurierska o usługach niewartych nawet złamanego grosza. Nie polecam. ZaletyBrakWadyDrogo, nieprofesjonalnie. -
~Weteran / 2021-12-21 10:04
Infolinia tej firmy to kompletne dno i porażka. 20 minut czekania i nic a wcześniej informacja” czas oczekiwania około 10 minut” . Wszyscy konsultanci są zajęci. Po 20 minutach @ wszyscy konsultanci są zajęci@ - „ prosimy o oczekiwanie . Na wieczność.
Gdzie
Ludzie
Są-…. -
~Weteran / 2021-12-21 11:55
Aroganccy kurierzy. Ta firma to kompletne nieporozumienie na rynku usług kurierskich. Wszystko do poprawki , chociaż na to nie liczę. Infolinia sama w sobie jest gniotem . Można czekać i czekać , gorzej jak w ZUS-ie.
strona 113 z 122
- « poprzednia
- 1 ...
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- nastepna »