Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2428 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2022-04-26 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekceważenie i ignorancja z każdej strony razem z przewoźnikami
  • ~Robert / 2022-05-17 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa i zachowanie kurierów fatalne!!!!!nie polecam tej firmy
    ZaletyNie ma
    WadyZa dużo by pisać!!!!
  • ~Robert / 2022-06-21 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadowska firma kurierska w Polsce. Kurierzy nie dostarczają na czas, kłamią i oszukują, że nikogo nie było w domu itp. odradzam wszystkim korzystanie z tej firmy a szczególnie oddział w Olsztynie
    Zaletynie ma żadnych
    Wadybrak dostawy pomimo potwierdzenia sms, kłamstwa kuriera że nikogo nie było, kurierom nie chce się jechać na kolonie
  • ~Robert / 2022-12-15 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom usług tej organizacji to totane dno. Najpierw przez 3 doby trzeba było czekać, aż kurier łaskawie odbierze przesyłkę od sklepu, bo "warunki atmosferyczne" były zbyt ciężkie. I to jest wytłumaczenie firmy KURIERSKIEJ, która od lat zajmuje się przewozem przesyłek. Także zimą. Następnie moja paczka przez dobę jechała na magazyn główny, z którego finalnie nie wyruszyła i została opóźniona o kolejny dzień.
    Infolinia nie odbiera. Po 10 minutach czekania na połączenie, zwyczajnie je zrywa. I tak za każdym razem.
    ZaletyFirma powinna się przebranżowić na organizację zajmującą się budzeniem ludzi na życzenie. Pod względem orzeźwienia działają lepiej niż poranna kawa
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu
    Infolinia to iluzja
    Kierowcy nie potrafią wykonać podstawowych obowiązków i są całkowicie niekompetentni
  • ~Robert / 2025-02-18 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem odbiorcą przesyłki a w zasadzie oczekującym na przesyłkę. O godzinie 7.05 otrzymuje smsa z informacją , że przesyłka będzie dzisiaj dostarczona. Otrzymałem również telefon do kuriera. Próba dodzwonienia się do kuriera spełzła na niczym. Chciałem się dowiedzieć o przybliżonym czasie wizyty kuriera. O godzinie 14.30 dzwonię do GLS i przedstawiam sytuację. Pani w GLS wymusza na kurierze , żeby odebrał ode mnie telefon. Dzwonię , odbiera. Pytam kiedy mogę się spodziewać przesyłki. Otrzymuje odpowiedź , że za około 1.5-2 godzin. O godzinie 17 znowu próbuje dodzwonić się do kuriera . Nie odbiera. Dzwonię do GLS. Tam znowu wymuszają na kurierze , żeby do mnie zadzwonił . Dzwoni. Pytam kiedy będzie bo minęły już 3 godziny. Odpowiada, że będzie na pewno dzisiaj i że przed przyjazdem zadzwonię do mnie. Jest godzina 20.25 . Ani nie dzwoni ani już nie odbiera. Taka to firma.
    Problem polega na tym, że po smsie o 7.05 zadzwoniłem do pracy, że dzisiaj mnie nie będzie bo czekam na bardzo ważną przesyłkę. I tak oto firma GLS pozbawiła mnie tzw. dniówki w pracy i przesyłki.
    ZaletyZaznaczam wyraźnie, że w telefonicznym biurze obsługi załatwiony byłem profesjonalnie i szybko.
    WadyCała soefycja i odpowiedzialni za pracę kurierów to jedna wielka wada.
  • ~Robert Saxon / 2023-09-21 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorsze co może być
    Brak możliwości sprawdzenia towaru
    Ta organizacja to oszustwo
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
  • ~Robert że / 2023-09-29 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna patologia omijać szerokim łukiem tom firmę z Legnicy.
    ZaletyDno.
    WadyOszuści.
  • ~robson / 2023-05-17 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma
    kurier nie ma obowiązku zadzwonić
    nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadywiele
  • ~Rodo / 2022-03-07 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to najgorsza firma i najgorsze kurierzy nie mili tak że szok....wszystko co piszą inni którzy też odradzają mają rację.
    ZaletyMakabra
    WadyMakabra
  • ~Roksi / 2023-07-11 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej GLS nigdy nie otrzymałam paczki na czas,choć wysyłają rano maila ze będzie dzisiaj a o godzinie 18 nagle że paczka będzie dopiero następnego dnia! Jeśli macie do wybory innego kuriera niż gls to polecam brać innego!
    WadyNie dostarczanie na czas
    Gubienie paczek
  • ~Roman / 2021-02-27 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie odznaczam gwiazdek bo nie ma takiej skali. Moja ocena za czas dostarczenia przesyłki to 1. Najdroższa firma kurierska..Nie polecam jeśli możecie skorzystać z innej to proszę skorzystajcie. Jeśli sprzedawcy ALEGRO mogą wybrać innego dostawcę to byłoby super. Są przecież paczkowany.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo i nie terminowość.
  • ~Rosmana / 2023-11-16 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa nie na czas ???? paczka sprana jak papa na dachu . Dostawa może była by szybciej parolotnia ???? usługa bardzo nie uprzejma w tym nie odbierają telefonów.
    Nie polecam .
    ZaletyNie
    WadyTak
  • ~rowerzysta / 2021-10-07 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Pozdrowienia dla kierowcy który w dniu 7.10.2021 w miejscowosci Szynwałd (małopolska) pow.tarnowski. Około godziny 15ej jadąc od miejscowsci Łęki Górne o mało nie zabił rowerzyst i nie zepchnął do fosy motocyklisty wyprzedzając go na zakręcie i widząc jadącego z przeciwka rowerzyste.Machałem ci durniu ręką.Mam nagranie na kamerce i rozwazam pójście z tym na policje.Powinieneś się leczyć na głwoe a nie jezdzić autem psycholu jeden.
    Zaletybrak
    Wadywiele
  • ~Rozczarowana / 2021-01-13 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma kurierska to nieporozumienie zaczynając od kuriera aż po zaplecze obsługi.
    Miałam mieć dostarczoną przesyłkę za pobraniem do moich rodziców.
    Kurier bez telefonu wcześniej zjawił się rano u nich. Moi rodzice chceli zapłacić ale kurier stwierdził ,że nie ma wydać. Powiedział wiec do mojego 70 letniego ojca ,że wróci za 10 minut i żeby szedł rozmienić pieniądze. Nie poinformował moich rodziców o możliwości zapłacenia kartą, choć w sms od nich , można było zapłacić BLIKIEM wiec zakładam ,ze terminal miał dostępny???
    Oczywiście ojciec spiesząc się bo za 10 minut Pan będzie pobiegł rozmienić pieniądze. Niestety Pan asie już nie doczekał. Pan dzwonił za godzinę na mój numer ( bo taki był podany) ale nie odebrałam za 1 razem i oddzwoniłam . PAn stwierdził ,ze juz nie wróci się aby dostarczyć paczkę. Gdy zapytałam go dlaczego skoro ścigał mojego 70 letniego ojca w 1o minut aby rozmienił pieniądze stwierdził ,że nie ma takiego obowiązku . Na dalsze moje zapytanie kurier odpowiedział "rzuceniem słuchawką" - rozłączył się. Pp czym gdy za dwie sekundy ponowiłam połączenie po dwóch sygnałach zrzucił mnie i nie odebrał.
    Postanowiłam ,że skontaktuje się Z GLS z działem obsługi i jak się okazało poziom Pani na infolinii niewiele różnił się od poziomu kuriera. Pani nie widziałą nic niestosownego w rzucaniu słuchawka oraz brakiem kontaktu bo stwierdziła ,ze kurier nie jest od tego aby odbierać telefony, ale nie umiała odpowiedzieć na pytanie po co podają w takim razie numer do kuriera. Wymyślała ,że może niechcący ja coś przycisnęłam, że może on bo przecież on pracuje! A poza tym to ona na mim miejscu zorientowałaby się ,że ktoś pracuje i ni e może rozmawiać bo ma dużo zleceń. Nie zauważyła nic niestosownego również w tym ,ze kurier umówił się z ojcem ,ze będzie za 10 minut a nie przyjechał. Na to też było wytłumaczenie ,że może mu się przedłużyło. To nic ,ze 70 letni człowiek w 10 minut musiał biec do sklepu i załatwić pieniądze na darmo , bo Panu coś wypadło.
    Pani odmówiła przyjęcia skargi na kuriera bo on anie widzi w nim żadnej winy. WTF??? Zapytałam czy ona jest od rozstrzygania takich spraw? Przez 40 minut rozmowy nie padło żadne pytanie ze strony Pani na infolinii : o numer paczki czy cokolwiek, jakie miasto? Zero chęci podjęcia sprawy tylko idiotyczne tłumaczenia i wymyślanie kolejnych historii o kurierze i jego pracy.ę
    Dodatkowo dowiedziałam się ,ze jak idę do sklepu to mama obowiązek mieć wyliczone banknoty na zapłąte bo tak jest napisane w kodeksie cywilnym ... poprosiłam o paragraf z tego kodeksu jakiś punkt , który o tym mówi .ale Pani nie potrafiła go podać . NAwet jej się nie chciało go znaleźć skoro się już nim podpierała. Żenada. Brak taktu i profesjonalizmu. brak podejścia. Wszystkie negatywne opinie , które tutaj się znajdują po dzisiejszym dniu stwierdzam ,że mają pokrycie w rzeczywistości.

    Wadychamstwo ,że strony kurierów , dział obsługi Klienta to tak naprawdę Dział Obrony Kurierów
  • ~Rozczarowana / 2022-11-04 23:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska nie informuje odbiorcy o terminie dostarczenia przesyłki! Nie dostarcza przesyłki, informuje SMS że przesyłkę można odebrać z magazynie. Za dostarczenie do klienta pobrali pieniądze i nie wywiązują się ze zobowiązań
    WadyNajgorsza firma kurierska to GSL
  • ~rozczarowany klient GLS / 2021-02-24 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością stwierdzam, że gls tak po prostu naliczył sobie godziwą dopłatę za wagę przesyłki z czujnikiem ważącym kilkadziesiąt gram. Wg wagi GLS przesyłka z takim czujnikiem ważyła UWAGA!!! 2,46KG. Takie praktyki nie powinny mieć miejsca...
  • ~Rozczarowany Pomorzanin / 2021-08-24 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten przewoźnik to jakaś kpina!!!. Nie wspomnę już o infolinii. Nawet nie mam ochoty(nerwy), aby to opisać. Ja rozumiem jakby paczka jechała z Kambodży. Żenada!!!
    ZaletyŻadnych!!!
    WadyWyszstkie możliwe!!!
  • ~rozżalonaoszukana / 2023-03-17 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy-porażka. Nie chce im się dostarczyć do domu paczki, tylko podjeżdżają pod dom i zaznaczają, że nikogo nie było w domu. Twierdzą, że nikt nie odebrał, a byliśmy w tym czasie na miejscu. Żenada. Paczki pogięte, zniszczone, brudne. Nigdy więcej nie zamówię od tej firmy dostawy produktów.
  • ~Rupert / 2021-06-15 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, czlowiek czeka na paczke a kurierowi sie nie chce dostarczyc i przeklada z dzisiaj ba jutro
  • ~rybaczek / 2023-06-01 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska istniejąca na naszym rynku
    Wadydługie terminy, firma nie powiadamia o dostawie scedowała to na kierowcę co wydłuża czas dostawy. Brak możliwości opłaty kartą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12644
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8061
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7699
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033