Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Getin Bank opinie

Ocena na podstawie 254 opinii

1.53 / 5

  • Prostota obsługi
    1.49
  • Oferta
    1.62
  • Obsługa klienta
    1.48

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sławek / 2021-09-10 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Getin Noble Bank S.A. Oddział
    Targ Sienny 7, 80-806 Gdańsk
    Mam już konto w tym banku. Zadanie polegało po prostu na otworzeniu konta w walucie USD. Aby otrzymać pensję w USD. Menedżer z kręconymi włosami musiał marzyć o pracy dla FBI. Przede wszystkim zapytał o cel otwarcia rachunku walutowego. Czy w ogóle ma prawo zadawać takie pytania? Wtedy nie spodobał mu się podpis. Poprosił o dodatkowy dokument. Nie ma problemu, oprócz paszportu otrzymał ukraiński dowód osobisty i dodatkowe prawo jazdy. Stwierdził, że podpisy na wszystkich dokumentach są różne. Zadzwonił i skonsultował się. Poprosił o pokazanie mu aplikacji getin bank. Nie ma problemu, pokazałem. Nie, niewiele wskazuje na to, że jestem sobą. Potrzebuje mnie do zalogowania się na moje konto na stronie. Tutaj skończyła mi się cierpliwość. Życzyłem mu więcej klientów z takim podejściem i poszedłem do innego działu. Zarządzanie bankiem. Proszę zwrócić uwagę na tego pracownika. Z takim z góry przyjętym podejściem wkrótce zabraknie Ci klientów
  • ~Tomek / 2021-09-10 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłam osobie przelew ponad dwóch tysięcy złotych o godzinie 23 z myślą że dnia następnego (j.j. piątek) o godzinie 10 rano dostanie ona pieniadze na konto. Rozmawiałem z obsługą klienta i nie dość ze na połączenie czekałem ponad 10 minut to pan z drugiej strony słuchawki poinformował mnie że pieniądze jak nie przyszly w okolicy godziny 10 to muszę czekać do godziny 14... Pieniądze wysłałem z banku Millennium. Miałem też taka sytuację w Get in banku przy przelewie z tego samego banku czekałem ponad pół dnia na zaksięgowanie środków na moim koncie. Nie polecam usług tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyDlugo trwające zaksiegowania
  • ~Mariusz / 2021-08-31 22:26
    Ocena: 4.67 / 5
    Mam konta w MBanku Santader Bank Polska Alior Bank Nest Bank Milenium Miałem iING i BNP i Getin jest najbardziej intuicyjny itp Korzystam najczęściej
    ZaletyJE
    WadyBrak dostępu do Funduszy Inwestycyjnych i Giełdy PW
  • ~hubert68 / 2021-08-31 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z "usług" Get in Bank-u. Ten złodziejski bank bezprawnie, od maja 2018 przetrzymuje i obraca ponad dwoma tysiącami złotych moich pieniędzy, odmawiając ich zwrotu. W kwietniu 2018 spłaciłem całkowicie kredyt mieszkaniowy, przy okazji sprzedałem moje mieszkanie w Gliwicach. Z ostatnią ratą nadpłaciłem około 5 tys. złotych, by ostatecznie rozliczyć kredyt, uwzględniając wszystkie niezbędne opłaty. Ponieważ w tym czasie większość czasu spędzałem w Szwecji a mieszkanie było sprzedawane, więc sporo spraw formalnych załatwiał za mnie pełnomocnik - pośrednik w handlu mieszkaniami, którego upoważniłem do tego w ODDZIALE GET IN BANKU. Otóż bank nie uznał tego pełnomocnictwa, tłumacząc się, brakiem kopii dowodu osobistego! Tłumaczenie, biorąc pod uwagę ustanowienie pełnomocnictwa w oddziale tego "banku" jest kuriozalne! Pisma pozwalające na wykreślenie zastawu z hipoteki przesłano po blisko pół roku, co naraziło mnie na kolejne straty finansowe! Jakiś idiota lub co bardziej prawdopodobne oszust, pomimo wiedzy o sprzedaniu mieszkania, konsekwentnie wysyła pisma na moje nazwisko, na adres sprzedanego mieszkania w Gliwicach. A ponieważ są to listy polecone, więc nie ma możliwości ich odebrania. Podobnie bankowi złodzieje "nie potrafią" od ponad trzech lat ustalić numeru rachunku, z którego przez kilkanaście lat, co miesiąc otrzymywali spłaty rat kredytu.
    Dla mnie każdy pracownik Get in Banku jest zwykłym złodziejem. Ocenę tego postępowania pozostawiam oczywiście potencjalnym klientom tego "banku".
    Zaletybrak
    Wadyniewiarygodni, niesłowni, złodzieje
  • ~klaudia / 2021-08-31 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś dobry bank, teraz zdzieraja na wypłatach w bankomatach!!! nie polecam!!
    Zaletybrak
    Wadyduże opłaty,
  • ~Pio / 2021-08-29 23:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Skorzystałem z reklamowanego kredytu. Bardzo dobra oferta i bardzo przyjemna obsługa przy załatwianiu formalności. Nie zraziły mnie plotki o banku, bo liczy się to co ma do zaoferowania klientom i na jakim poziomie.
    Zaletyoferta i obsługa
    Wadybrak
  • ~Dariusz / 2021-08-24 19:42
    Ocena: 1.00 / 5

    Najgorsza placówka banku jaka może być najlepiej omijać szerokim łukiem począwszy od bardzo długiego czasu oczekiwania po najbardziej nie kompetentną obsługę jaka tylko może być przykład.przychodzę spłacić kredyt,a miedzy czasie kobieta próbuję wcisnąć kolejny kredyt pytając 6 razy dopiero po moim pytaniu "czy wzięła byś kredyt jak go nie potrzebujesz?"kobieta dała spokój z pytaniami,cała wizyta mogła trwać z 20 min krócej gdyby nie jej pazerność na prowizje!Co do prowizji po 2 latach dostałem pismo,że należy mi się zwrot prowizji po czym udałem się do tej samej placówki banku no i znowu stało się to samo,a nawet i gorzej nie wspominając już,że kobieta nachalnie próbowała wcisnąć kredyt to papiery,które zostały tam złożone w celu odzyskania prowizji nie dotarły do głównej placówki banku tak była zajęta wciskaniem nie potrzebnego kredytu,że nie dopełniła wszystkich formalności,strata czasu i brak szacunku do klienta,a tak przy okazji jak się pracuję w banku z ludźmi to wypadało by nie pokazywać brzucha przy stoliku
    ZaletyBrak
  • ~Darek / 2021-08-09 19:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Założyłem konto w Getin Noble po przejściu chyba ze 20 banków. Dali mi najlepsze warunki. Jednak co najważniejsze to fachowa i zyczliwa obsługa, a ja jestem dość marudzacym klientem. Bardzo polecam Getin.
    Zaletynajlepsza obsługa pod słońcem
    Wadybrak
  • ~Darek / 2021-07-31 10:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Po ostatnich modernizacjach w bankowości mobilnej nie idzie niczego załatwić...zawsze komunikat"sprawdz swoje połączenie internetowe lub skontaktuj się z konsultantem"...jeżeli dziś nie idzie załatwić mobilnie pożyczki kilku tysięcy złotych to po co te aplikacje.po zadzwonieniu do konsultanta poczułem się jak potencjalny złodziej lub oszust wypytywany o takie głupoty jak długo będę na chorobowym...mam konto w getinbank 20 lat...nigdy z niczym nie zalegałem mam b.dobra historie kredytową moje wpływy z tytułu umowy o pracę przekraczają wnioskowana pożyczkę..a mimo to...PROSZE CZEKAC NA DECYZJE ...wycofałem wniosek....za 45 min udzielono mi kredytu takiego jak chciałem w getinbank w innym banku..mobilnie
    ZaletyDziś brak
    WadySzukanie jeleni na produkty...wydzwanianie po kilka razy w miesiącu..żenada
  • ~Henia / 2021-07-21 20:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli wpłacacie jest ok, natomiast jeśli staniecie się ofiarą przestępstwa oni wręcz ciebie zniszczą, i odwrócą się do ciebie plecami, w momencie jakichkolwiek wątpliwych wpłat konta nie blokują, dopiero jak pozwolą na wpłatę, wtedy jest a późno i kierują spraw~ do prokuratury, nie stosują się do zaleceń nawt prokuratury, ludzie nie kompetętną, nie znają co to terminy
    ZaletyCzasami znajdzie się miła osoba
    WadySame wady
  • ~Alicja / 2021-06-17 11:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa w Oddziale Jaworzno nieprofesjonalna, na żenującym poziomie , Centrala w odpowiedzi na moją reklamację, akceptuje nieprofesjonalne zachowanie personelu. Na szczęście złożyłam wypowiedzenie umowy o prowadzenie konta i wycofałam oszczędności.
    Zaletydość korzystne oprocentowanie oszczędnosci, ale tylko na krótki okres
    Wadyjw poziom obsługi - brak profesjonalizmu i niska kultura ; system
  • ~Halina / 2021-05-18 07:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od wielu lat konto. Do tej pory nie miałam większych uwag ale w tym roku wiele się zmieniło na niekorzyść.
    Zaletyobsługa miła
    WadyZłodziejsko wysokie opłaty za pobranie pieniędzy z bankomatu. Za 1000zł zabrano mi 35 zł !!!!! Coraz mniejsza liczba oddziałów bezpośredniej obsługi a więc i większe kolejki!!!!!!
  • ~Aneta / 2021-05-12 19:37
    Ocena: 5.00 / 5
    W związku z problemami,które wystąpiły na moim koncie bankowym, chciałam wyrazić swoją opinię na temat pań obsługujących placówkę w Raciborzu przy ulicy Opawskie. Spotkałam się z bardzo życzliwą obsługą ,panie wytłumaczyły mi procedury oraz zajęły się moim problemem .Dzięki temu wróciłam do domu spokojna i szczęśliwa.
    Serdecznie dziękuję.
    Zaletyrzetelność, profesjonalizm, ludzkie podejście do człowieka
  • ~kostek / 2021-03-07 15:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Zotało mi konto zablokowane w piontek do poniedziłku mam szekać to karygodne.
    ZaletySame problemy prawo dyktatorskie tu nie można mieć konta prywatnego.
    WadyKonto zależne od urzędników
  • ~maks / 2021-03-07 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowono mi dostęp do mojego konta na podstawie tego że upoważniona przezemnie osoba miala wykonać mi przelewy
    czekam drugi dzień i nie mam dostempu do konta internetowego jak i mobilnego.

    Omiajcie ten bank ponieważ same kłopoty.
    ZaletyBrak
    Wadysame wady to konto panistwowe powiązane z wszelkimi utrudnieniami.
  • ~Dariusz D. / 2020-05-06 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy na większe kwoty w ostatnim czasie (maj 2020) są zatrzymywane "ze względów bezpieczeństwa" na wiele dni i mają status "oczekujących", przy czym nie jest możliwe ani wycofanie przelewu ani popchnięcie go dalej. Konsultanci na infolinii są bezsilni i nie wiedzą nawet jak się z tego wytłumaczyć, poza "oddzwonimy jutro" "oddzwonimy pojutrze" itd.

    Myślę że to jest temat dla KNF.

    Podejrzewam że Getin znajduje się w tragicznej sytuacji finansowej i w ten sposób się ratują. Ja już zdecydowałem się wycofać wszystkie lokaty z tego pseudo banku.
    Zaletybrak
  • ~jola2089 / 2020-04-28 18:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam ten bank z czystym sumieniem szybką mila obsługa
    ZaletyWszystko jest w jak najlepszym porządku
  • ~Alicja / 2020-03-19 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    W Bialymstoku w oddziale na ul. Sienkiewicza uwaga na manipulację klientami. Nie daj się manipulować, bo stracisz dużo pieniedzy. Przychodzisz z jasno sprecyzowanymi planami, a po rozmowiez konsultantem wychodzisz z produktem, ktory ci wmanipulowal na ktorym tracisz w ciagu tylko tygodnia ponad 700zl.I jeszcze obslugujacy jest na tyle bezczelnh, ze radzi ci znowu cierpliwe czekać. Obsluga arogancka i prostacka, nie ma nic wspolnego z profesjonalizmem. Zainwestowanych pieniedzy w Fundusz NobleBank jeszcze nie odzyskalam, chociaz zapewniono mnie, ze po umorzeniu jednostek otrzymam je w ciągu 3 dni. Przyszlam na 4 dzień, a pieniedzy mocno uszczuplonych jeszcze nie ma. Okazalam swoje niezadowolenie, to obslugujacy mnie pracownik arogancko mi odpowiedział, ze może mi zaraz wydrukować. Chcę przezstrzec wszystkich przed tym oddziałem , aby omijali go zdaleka. Zlozylam naturalnie zazalenie. I nie wykluczone, ze wystąpię na drogę prawną. Czekam na rozpatrzenie zazalenia.
    ZaletyDość estetyczny wystrój sali obslugi klienta
    WadyPracownicy bezkarni, kierownik akceptuje nieprofesjonalne zaxhowanie personelu, duzo manipulacji, bezprawia, arogancji, nieprofesjonalizmu, lepiej nie wchodzic do tego odzialu, bo zostaniesz bez swoich szansna zaplanowana inwestycję. Dodam, że lepszą ma obsługę w swojej osiedlowej Biedronce niż tam mialam doświadczyć.
  • ~sara / 2018-10-25 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt zaciągnięty w 2007 kwota 305 tys zł (frankowy) aktualnie spłacone 356 tys zł do spłaty UWAGA 900 tys zł, po zawarciu 1 aneksu, który miał pomóc w spłacie zadłużenie po restrukuryzacji wzrosło o 100 000 zł
    Trzeba bardzo uważać na zapisy w aneksach, które od około roku stosuje getin. Zapis dotyczy przeliczenia długu po aktualnym kursie NBP. Uniemożliwia on praktycznie walkę w sądzie o unieważnienie umowy.
    Ja osobiście mam złozony pozew do sadu , bo w praktyce nie jestem w stanie spłacić tego kredytu do końca życia.
    ZaletyBRAK
    Wadystosowanie zapisów niedozwolonych dzięki którym kredyt jest praktycznie nie do spłacenia, obowiązkowe ubezpieczenie nie wiadomo czego, etc,
  • ~xy / 2018-06-23 23:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo wysoki procent.
    Ubezpieczenie tylko dla picu, które nie istnieje w rzeczywistości.
    Obsługa klienta na poziomie zerowym.
    Totalnie niewykwalifikowane osoby na call center, które uważają się za właścicieli tegoż banku.
    Nie wiem czy to kwestia głupoty, czy skutecznego prania mózgu...ale to by wyjaśniało dlaczego zatrudnia się każdego z przypadku na call center...bo niewykształconymi osobami można łatwiej manipulować.

    System informatyczny banku to pożal się Panie...dno totalne.
    Dzwonią do mnie prawie codziennie, prawie codziennie wysyłają smsy z żądaniem kontaktu, gdzie nigdy nie miałem niczego wspólnego z ich bankiem...
    Nie pomagają reklamacje i dyspozycje zmiany...

    Po prostu żenada, złodziejstwo i traktowanie klienta jak intruza.
    WadyUbezpieczenie, które istnieje tylko po to, aby podwyższać koszta końcowe raty.

    Konsultanci call center aroganccy, chamscy i zachowujący się jak właściciele banku oraz traktujący każdego klienta jak wroga.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906