strona 11 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~bozena / 2021-11-19 13:04
dodzwonic sie do was to jak wygrac w totolotka czemu nie zatrudnicie wiecej osob na infolinie -
-
~Wiola / 2021-11-17 23:43
Dno dna osiągnięte. Za wypłatę moich 6000 zapłaciłam 210 prowizji -
~No Name / 2021-11-17 16:37
Wprowadzenie w błąd przez infolinie. Przed decyzja kredytową Pani z infolinii powiedziała że koniecznie musi być założony rachunek osobisty. Konto zostało otwarte w 15 min zdalnie. Pani z infolinii obiecuje skontaktować się w następnym dniu. Telefon milczy. Po 2 dniach samodzielnie kontaktuje się z infolinia z zapytaniem na jakim etapie jest wniosek kredytowy. Otrzymuje informacje ze potrzebny jest wyciąg z konta w celu weryfikacji dochodu. Serio ciężko było Pani zadzwonić i przekazać ta informacje w dniu w który obiecała Pani się skontaktować? Brak kompetencji ze strony pracownicy infolinii. Umawia się na telefon po czym zapomina zadzwonić . Oczywiście za takie potraktowanie klienta zrezygnowałam z usług banku. Teraz tylko muszę odczekać 30dni na uprawomocnienie się wypowiedzenia konta. Jak pracownik zobowiązuje się do kontaktu to wypadałoby żeby ten kontak podjął, a nie olał klienta
ZaletyBrakWadyNiekompetentna osoba na infolinii , brak profesjonalizmu wprowadzenie w błąd klienta -
~Karolina / 2021-11-13 22:49
Najgorszy bank na swiecie. Kradną pieniądze. Aplikacja się zacina.
Obsługa niekompletna. -
~Ania / 2021-11-12 10:51
Dramat Dodzwonić się graniczy z cudem Nigdy tam nie zakladalam konta a mam cztery rachunki -
~Maria / 2021-11-04 11:53
Niestety,zmiejszono dostepność do banku w Puławach,obecna siedziba Piłsudskiego 60 jest zbyt mała. Klienci stoja na dworze, narzekaja na powolnośc obsługi i dużo ludzi odchodzi , bo bo nie może czekac. ja również odeszłam, bo 6 osób było przede mną.A na dworze wiatr i zła pogoda. Wstyd dla Banku. -
~Rozczarowany. / 2021-10-29 16:57
Nie ma gorszego !!!
Co innego w umowach przy ich zawieraniu, a co innego przy zakończeniu.
Jeszcze raz zamieszczam tą opinię gdyż nie odjąłem gwiazdek. Ciekawe, że nie można usunąć swojej opinii.ZaletyNie ma.WadyBardzo mała ilość oddziałów. Większość została zlikwidowana. -
~Rozczarowany. / 2021-10-29 16:51
Nie ma gorszego !!!
Co innego w umowach przy ich zawieraniu, a co innego przy zakończeniu.ZaletyNie ma.WadyBardzo mała ilość oddziałów. Większość została zlikwidowana. -
-
~Mask / 2021-10-21 15:18
Najgorszy bank jaki może być. Na infolinii , każdy mówi coś innego. Brak kompetencji. Pomyłki z ich strony na każdym kroku. Odradzam jakiejkolwiek współpracy. Zaletyżadnych -
~Izabela / 2021-10-15 20:10
Bank dba o klienta.
Udziela szybkich informacji, rozstrzyga wątpliwości i wyjaśnia. -
~ZB. / 2021-10-14 12:19
Odradzam jakiekolwiek zaciąganie leasingu czy kredytów. Za wszystko dodatkowe płatności .Umowy podstępne, wyciągają kase za wszystko ,nawet za to ze się z nich nie skorzystalo. np przy ubezp pojazdu.
Na zewnatrz super ,pięknie ,a w praktyce maszynka do wyciagania pieniedzy z kieszeni klienta!!!!!!!!!!!!
Z daleka od nich!!!!!!!!!!!!!Zaletyna pierwszy rzut oka atrakcyjnie , w trakcie trwania wyciągają kasę za wszytko .Nie mozna ufać !!!Wadybezwzględne wykorzystywanie kasy klienta na każdy możliwy sposób -
~Justyna123 / 2021-10-08 21:31
Szkoda gadac najgorszy bankw histori zeby placic 35 zl za wyplate z bankomatu pieniedzy smiech na sali j nie tylko produkty zyski a potem straty niezle maja gadane ZaletyBrakWadyBarszo wysokie i nierealne prowizje za wyplate z bankomatu.Falszywe promoxje produktow Zerowy kontakt -
~Robson / 2021-09-30 08:38
Nikomu nie polecam tego banku ,celowo wprowadzają klienta w błąd ,brak profesjonalnej obsługi ,to jeden z najbardziej agresywnych baków na rynku ,oszusci . ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu ,oszukańcze praktyki klientów -
~Lilo / 2021-09-28 21:42
Oszuści... Potrafią wycofać pozytywną decyzję o przyznaniu kredytu tuż przed podpisaniem umowy.. Najpierw analityk podejmuje pozytywną decyzję a przed podpisaniem umowy zmienia zdanie.. Nie polecam... Nigdy już nie poproszę tego banku o cokolwiek.. WadyBrak profesjonalizmu, wprowadzanie w błąd klienta... Dyskryminacja klienta -
~Justyna Gil / 2021-09-28 12:40
Nie polecam korzystać z usług GetinBanku przy otrzymywaniu zagranicznych przelewów. Dość znany pracodawca - Hasbro, od ponad roku przysyłał mi wynagrodzenie w USD na konto oszczędnościowe USD w GetinBanku. W dniu przelewu Hasbro wysyła notę przekazu i zawsze pieniądze pojawiały się na moim koncie do dwóch dni od otrzymania noty. W przypadku przelewu z 19-ego sierpnia na 8000USD tak się nie stało. Po pewnym czasie skontaktowałam się z GetinBankiem i dowiedziałam się, że nie znają numeru konta Zleceniodawcy mimo dwukrotnego kontaktowania się z bankiem Zleceniodawcy, i w związku z tym pobrali prowizję od mojego wynagrodzenia, po czym pieniądze te "zwrócili" do nadawcy. Co ciekawe kolejne dwa przelewy, które również przyszły od Hasbro "zrealizowali na podstawie moich wyjaśnień" i otrzymałam je na swoim koncie. Udało mi się uzyskać od GetinBanku MT-199 odnośnie dyspozycji zwrotu, plik przesłałam przedstawicielowi Hasbro. Po sprawdzeniu przez Hasbro, dostałam od nich odpowiedź, że GetinBank nie przelał pieniędzy na ich konto (!) tylko do INNEGO BANKU.
Gdy tylko dostałam tą wiadomość wczoraj, złożyłam reklamację. Może wtedy ktoś kompetentny będzie w stanie wyjaśnić sytuację i zwrócić mi pełne wynagrodzenie, które miałam otrzymać ponad pięć tygodni temu.
Na tej podstawie stanowczo odradzam korzystania z usług GetinBanku. Nie życzę nikomu stresu, kontaktowania się z GetinBankiem i tłumaczenia tej samej sytuacji różnym przedstawicielom.Zaletybrak problemów z przelewami krajowymiWadyproblemy z przelewami zagranicznymi, brak odpowiedniego kontaktu ze strony przedstawicieli banku, brak ujednoliconej procedury uznawania przelewow zagranicznych, niekompetencja pracowników -
~Ula / 2021-09-23 14:47
Niestety po kilkunastu latach musiałam zrezygnować z Getin Banku. Od Października 202o roku pobrał łącznie 500 zł za wypłaty z bankomatu. Oczywiście wg Pani z Biura Obsługi poinformowali klientów, wysyłając nowy regulamin na konta indywidualne klientów latem ubiegłego roku. Klient musiał się wypowiedzieć do 30 września 2020. Jestem tak zbulwersowana, że natychmiast zrezygnowałam z ich usług. Nie polecam nikomu. Nie będę też opisywała zachowania Pani z Biura Obsługi, bo nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę. -
-
~Anna / 2021-09-21 14:39
Nie wiem co stało się ostatnio ale aplikacja i konto ciągle się zacinają. Nie można normalnie używać konta. Robię zakupy przez internet i zacina się PayU, wysyłam przelew przez aplikację i zacina się w trakcie, a potem przechodzi 2 razy! Na infolinii nie mogą tego cofnąć. Loguję się przez kompa i wyskakuje "sprawdź połączenie internetowe" (które na wszystkich innych stronach działa super) Teraz muszę prosić sprzedawcę o zwrot pieniędzy za podwójny przelew. Paranoja. Zamknę jak tylko będę mogła. Zaletynie maWadynic nie działa jak powinno -
~Sarwal / 2021-09-19 07:25
Bardzo dobry bank, mam konto od ponad 10 lat. Zawsze miła i sprawna obsługa stacjonarna, chociaż rzadko korzystam, logistyka strony internetowej super, aplikacja mobilna też. Produkty bankowe bardziej atrakcyjne niż w innych bankach. Polecam. WadyBrak. -
~TOMASZ / 2021-09-16 21:55
Po kilku latach u nich zaczęli stosować lichwiarskie prowizję za bankomaty. Okradają ludzi bo chcą wypłacić swoje własne pieniądze. Straciłem kilkaset zł. WadyLichwa -
~Pablo 28 / 2021-09-15 19:08
Gettiing Bank, to bank nieuczciwy, zacofany, który nie potrafi działać nowocześnie, mający na poziomie średniowiecznego chłopa pańszczyźnianego tak zwanych nieporadnych radców prawnych, którzy poprzez ciasne i mało rozwojowe umysły, nie potrafią zrozumieć przemian ustrojowych zachodzących w Polsce.
strona 11 z 13
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »