Okropny bank. Nic nie potrafią pomóc ani załatwić . Infolinia to jakiś żart. Wisi człowiek na telefonie godzinami a i tak usłyszy, że trzeba się udać do placówki.
ZaletyBrak
WadyNieprofesjonalizm, brak rzetelności
~Władysław / 2021-12-30 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Przez dwa dni siedziałem na słuchawce po 4 godziny i nie mogłem nic załatwić ponieważ przełączali mnie do różnych konsultantów a oni do następnych lub kończyli rozmowę. Jeszcze raz tragedia. Jeżeli ktoś prowadzi firmę to nie ma czasu siedzieć po 4 godziny na telefonie i odchodzić z kwitkiem.
~Taryfa / 2021-12-29 17:46
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko SUPER ! Bardzo dobra , miła i profesjonalna obsługa . Atrakcyjna oferta dla klienta .
Polecam !
Zaletyfachowa obsługa , bardzo dobra oferta
Wadybrak
~Jan / 2021-12-22 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy wyjątkowo wredni. Nie mogłem wymusić likwidacji swojego konta jak i nie mogę wymusić likwidacji moich zgód więc nadal wysyłają nagminnie swoje reklamy a wręcz bezczelnie do mnie dzwonią
ZaletyZadne
WadyWszystkie z oszustwem klienta na czele
~Paula / 2021-12-20 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank i obsługa klienta!! Nie można się w ogóle dogadać na infolini. Sprawy rozwiązują jak ślimaki.
ZaletyBrak zalet
WadyWady są pod każdym względem.
~Karol sznajdrowicz / 2021-12-20 10:35
Ocena: 1.33 / 5
Dzwoniąc na infolinię dostaje inne (głównie faluszywe informacje).
Czekanie za umowa, oświadczeniami i wszystkim co się tylko da. Nieslowni, nieterminowi i całkowicie dramat.
Nigdy więcej nie skorzystam, już lepiej trzymać pieniądze w skarpecie niż w tym dziadostwie.
ZaletyPani w placówce kompetentna, ale ma związane ręce przez centrale
WadyCentrala
~Edward / 2021-12-17 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Sprostowanie do opinii wcześniejszej. Wetknęli mi ubezpieczeń na 56 tys. złotych. Pomocy !!!
Edward
Zaletyżadne
~Jarosław / 2021-12-16 23:22
Ocena: 1.00 / 5
Bank jest super jak chcą byś wziął kredyt.Jak już chcesz spłacić to mają w dupie.Wszelkie niedomówienia i przeciąganie klienta to jedna wielka porażka.Nie są pomocni.Nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.Omijajcie ludzie ten bank jak najdalej
ZaletyBrak
WadyPełno.Niedomówienia,brak kompetętnych osób na infolini na 10 tel. 1 osoba konkretna i wie co robi
~Edward / 2021-12-11 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Dzień Dobry !
W Warszawie w GB na ul. Puławskiej 81 pracował Opiekun Klienta, nazywał się Miłosz Dydio. Udzielał mi kredytu i jego podpis był na oryginale mojej Umowy. Poprosiłem w GB o kopię Umowy, owszem przysłali mi kopie Umowy ale z podpisem zupełnie nieznanej mi osoby. Na tej kopii Umowy są dopisane wszelakiej maści "ubezpieczenia" na kwotę 43,000,00 złotych. Byłem w szpitalu 1,5 miesiąca i nie dostałem nic od GB bo coś tam coś tam. Gdyby ktoś miał jakieś informacje na temat tego Opiekuna Klienta Miłosza Dydio to bardzo bym prosił o udostępnienie. Nie wiem co teraz robić. Zaległości w spłatach nie mam.'
Pozdrawiam Edward
Zaletyżadne
Wadymaxymalne
~Hanna / 2021-12-10 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Bank nierzetelny, w siedzibie czeka się na obsługę godzinami, pracownicy nie sprawdzają wszystkich danych,tym samym wprowadzają w błąd. System zamykania konta przez internet bez informacji zwrotnej. To powoduje, że klient nie jest informowany o braku wykonania dyspozycji - opłaty za prowadzenie konta są naliczane. Wyrównanie w banku i ponowna dyspozycja zamknięcia konta, dokonanie opłaty wyrównującej oraz z góry do czasu zamknięcia i ... znowu niedopłata 1,29. Dlaczego? - bo wcześniej, podobno,technicznie konto było niedostępne, po wizycie w placówce system raptem naliczył za jeden miesiąc odsetki. Biedny pracownik nie wiedział a klient powinien. Ten bank to totalna porażka a oderwanie się od niego wyjątkowo trudne. A. G
~Edward / 2021-12-10 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Za kredyt w kwocie 130000 zł. tenże bank obciążył mnie ubezpieczenia na kwotę 65000 złoty. Proszę o poradę, co mam zrobić. Przysłali mi kopię sfałszowanej Umowy. Inny był doradca i inna Umowa. W przesłanej mi kopii Umowy jest inny doradca.
Edward
Zaletyżadne
Wadywszystkie
~Adam / 2021-12-09 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie jestem klientem banku. Getin bank nenka mnie SMS o spłatę kredytu bez żadnych danych bądź możliwości kontaktu oddzwonienia . Konsultant telefonicznie nie chciał podać żadnych informacji. Musiałem poświęcić swój czas żeby to wyjaśnić. Żenada brak szacunku i nawet policji wezwać nie chcieli jak mówiłem dzwońcie ku... Na policję krzyczałem na pul kaskady w Szczecinie do czego się nadają. Trza być niepełnosprawnym psychicznie i mieć lekki zespół dauuuna żeby mieć tam konto. Podsumowując bank terroryzuje osobę prywatną domagając się spłaty pożyczki. Konsultant telefonicznie mówi że mam osobiście kontaktować się z bankiem więc zapytam po co on tam pracuje i dlaczego tam pracuje. Tracę czas a pracowniczka banku mówi że tak SMS z Getin banku ale to pomyłka bo tak się zdarza więc wiedza o tym ale żeby to wyjaśnić trza osobiście bo konsultant nie może. Miej niż zerrrrooo oo . Narzucał bym tu ale nie puszcza. Mój nr 502142242 jak ktoś chce żebym to potwierdził. I w tej sytuacji widać jak Getin szanuje ludzi i kim jest bo czytając to i zakładając tam konto bankowe jeśli to robisz to coś z tobą nie tak????????????
ZaletyZadnych
WadyMniej niż zeroooo oo nie da się tego opisac
~Klijent / 2021-12-09 11:29
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam namawiają ludzi na zainwestowanie oszczędności w jakieś fundusze a jak się zainwestuje to mają klienta gdzieś ja tak się dałem namówić i w ciągu 10ciu miesięcy straciłem 7 tys zł nie dajcie się nabrać
~Saba / 2021-12-04 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w którym wzięłam kredyt, nigdy więcej! Strasznie niemili konsultanci i nękają niepotrzebnie telefonami !!!na szczescie już z nimi koncze współpracę !!
ZaletyBrak zalet
WadyNiemili konsultanci
~REC / 2021-11-24 13:14
Ocena: 2.00 / 5
Porażka- od dwóch dni nie działa bankowość elektroniczna, nie można zrobić żadnego przelewu ani operacji karta przez internet.
Nieuprzejma pani z infolinii odpowiada, że jest awaria i nie wie kiedy cokolwiek zrobią w tym temacie.
Dodatkowo, od pewnego czasu skandaliczne prowizje przy wypłacie pieniędzy z bankomatu.
Zamknę tam konto i to natychmiast.
Zaletybrak
Wadymało oddziałów, niekompetentna infolinia, skandaliczne prowizje przy wypłacie gotówki z bankomatu
~Kosmetyczka / 2021-11-23 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jak istnieje.Człowiek chce zawiesic raty za kredyt bo oczywiscie nie mozna dodzwonic sie na infolinie zatem traci czas przesyla wniosek internetowo i co jak zwykle brak odpowiedzi(choc we wniosku jest napisane ze kontakt jest w kolejnym dniu roboczym a dzis dostaje wezwanie do zaplaty zaleglej raty.Dziwne telefon nie odpowiada,na wniosek nie reaguja ale sms z upomnieniem wyslac potrafia.Nie polecam i zaluje ze dalam sie w ten bank wkrecic.
Zaletybrak
WadyNiekompetentnosc,robienie z ludzi glupich.
~Kosmetyczka / 2021-11-23 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jak istnieje.Człowiek chce zawiesic raty za kredyt bo oczywiscie nie mozna dodzwonic sie na infolinie zatem traci czas przesyla wniosek internetowo i co jak zwykle brak odpowiedzi(choc we wniosku jest napisane ze kontakt jest w kolejnym dniu roboczym a dzis dostaje wezwanie do zaplaty zaleglej raty.Dziwne telefon nie odpowiada,na wniosek nie reaguja ale sms z upomnieniem wyslac potrafia.Nie polecam i zaluje ze dalam sie w ten bank wkrecic.
Zaletybrak
WadyNiekompetentnosc,robienie z ludzi glupich.
~Kateryna / 2021-11-22 17:00
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank, jaki może być !!! wpłacone pieniądze przez wplatomat na światowida 17 Warszawa, ne wpłynęły na konto!
Bankomat nie wystawiał pokwitowania!
Próbuję się przebić, ale bezskutecznie.To już drugi kłopot, jaki mam z tym bankiem. Dodatkowo, aplikacja banku może nie działać przez wiele godzin!
Jestem w ciąży i dlaczego teraz potrzebuję tych problemów?
Na pewno pożegnam się z tym bankiem
Zaletyjedna wielka wada
Wadyjedna wielka wada
~Antek / 2021-11-22 12:34
Ocena: 1.00 / 5
System telefoniczny rozłącza oczekujące rozmowy po kilku minutach.
~Łodzianin / 2021-11-19 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Bank który oszukuje klientów. Najgorszy bank jaki może być!