Księgarnia Internetowa Gandalf wyróżniła się dla mnie na tle innych internetowych sklepów świetną i kompetentną obsługą. Każde pytanie i problem był rozwiązywany szybko i fachowo. Przesyłki zawsze docierają do mnie szybko, nie ma też problemów ze zmianą lub anulowanie zamówienia. Szeroki asortyment i konkurencyjne ceny sprawiły, że kupuję w Gandalfie regularnie i z przyjemnością.
W 100% obsługa na najwyższym poziomie. Nic dodac , nic ująć. Jestem bardzo zadowolona z zakupu i błyskawicznej dostawy książek. Same pozytywy. Kupowałam pierwszy raz i na pewno nie ostatni. GORĄCO POLECAM Księgarnię Internetową Gandalf! Dziękuję :))
~Aneta / 2011-04-25 18:54
Ocena: 4.80 / 5
Po raz pierwszy nie musiałam zamawiać potrzebnych książek w różnych księgarniach internetowych, wszystkie były dostępne w Gandalfie, do tego konkurencyjne ceny. Szybka dostawa ( 2 dni po zamówieniu)
4 dni, ok. 150 zł
~martap1@poczta.onet.eu / 2011-04-19 14:56
Ocena: 5.00 / 5
księgarnia na 5+jestem bardzo zadowolona
ZaletyDUŻY WYBÓR ,SZYBKO
WadyNIEMA
TROCHĘ
~pathrycja / 2011-04-18 22:42
Ocena: 4.80 / 5
Gorąco polecam do zakupów w tej księgarni. Bezproblemowe transakcje
ZaletySzybka realizacja zamówienia, kompletny kontakt z księgarnią
1 tydzień, kupiłam za 30 zł
~ug64 / 2011-04-18 14:38
Ocena: 5.00 / 5
Od 2 lat zamawiam podręczniki szkolne dla dzieci i nigdy jeszcze nie zdarzyło się żeby coś było nie tak. Bardzo miła obsługa ,szybka realizacja zamówienia ,bdb kontakt ,zawsze służą radą .Polecam wszystkim którym zależy na zaoszczędzeniu czasu i pieniędzy .SUPER SPRZEDAWCA.Pozdrawiam
ZaletyDobry kontakt,szybka realizacja zamówienia ,niskie ceny ,dużo promocji .
Wadybrak
od 2 lat
~kedlaw07 / 2011-02-01 10:29
Ocena: 5.00 / 5
Zamówione książki dotarły w expresowym terminie 3 dni. Zamówione w piątek a we wtorek już odbierałem z rąk kuriera !!! Stan pozycji beż żadnych mankamentów i problemów. Bardzo dobrze zabezpieczone folią bąbelkową i kilkakrotni w nią owinięte oraz włożone do koperty babelkowej.j Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak szybką reakcją na zamówienie. Podczas zamawianie książek pełny profesjonalizm, bardzo miła Pani ;-)
ZaletyWszystko opisane powyżej !!!
WadyŻADNYCH
~plast / 2011-01-26 22:34
Ocena: 5.00 / 5
Szybko i przyjemnie, dokladnie tak jak powinno byc
ZaletySzybko i przyjemnie, dokladnie tak jak powinno byc
~Luna / 2011-01-23 19:39
Ocena: 5.00 / 5
Sprawna, bezproblemowa realizacja zam i sympatyczna obsługa to to, co mnie zatrzymuje na dłużej przy sklepie Gandalf. Z czystym sumieniem polecam ten e-sklep, bo niedość że mają przystępne ceny, to jeszcze można jakiś gratis czasem dostać. Polecam innym i sama zostaję wierną klientką :)
Zaletyszybkość realizacji, jakość obsługi, dobre ceny
Wadyhmm...? brak? :)
~Skiboom / 2011-01-20 19:45
Ocena: 4.80 / 5
Polecam ,polecam i jeszcze raz polecam...portal na piatke z plusem...
ZaletyObsluga,przesylka,czas
~Londynka / 2011-01-18 14:38
Ocena: 5.00 / 5
Zamówiłam książki z wysyłką zagraniczną. Mają pełny sortyment tego co mnie interesowało. Prosta procedura zamówienia. Niskie ceny. Dostawa błyskawiczna.Byłam zdumiona. Obsługa grzeczna. dziękuję
ZaletyProsta i fachowa obsługa
~Kliencik / 2011-01-18 07:47
Ocena: 5.00 / 5
Dotychczasowe transakcje zrealizowane idealnie.
~jannama / 2011-01-08 14:26
Ocena: 3.20 / 5
Kupuję w księgarni internetowej GANDALF dwie pozycje - jedną książkową, na której mi bardzo zależy (oznaczoną jako "mały zapas") i dodatkowo audiobooka. Wybieram opcję dostarczenia poprzez "Paczkę w RUCHu". Płacę. Jest 21 grudnia. W dniu 29 grudnia otrzymuję maila z potwierdzeniem, że moje zamówienie ZOSTAŁO ZREALIZOWANE i wysłane pod podany adres. 31 grudnia otrzymuję smsa, że paczka jest do odbioru. Niestety, gdy w dn. 3 stycznia próbuję je odebrać, okazuje się, że paczki w punkcie nie ma. Dzwonię do GANDALFA. Telefoniczny konsultant przyjmuje zgłoszenie i obiecuje wyjaśnić sytuację. W godzinach wieczornych otrzymuję e-maila od Gandalfa, że firma RUCH przeprasza za powstałe opóźnienie i że paczka powinna być w kiosku w ciągu 1-2 dni. Czekam. W dn. 5 stycznia dostaję telefon od przedstawiciela firm RUCH, że moją paczkę odebrał ktoś inny, ale że był uczciwy, paczkę zwrócił, i że 7 stycznia będę mogła ją odebrać w kiosku. Czem prędzej piszę w tej sprawie informacyjnego maila do GANDALFA. Przedstawiciel księgarni odpowiada, że dziękują za info. Jest piątek, 7 stycznia 2011. Po wcześniejszych przebojach z westchnieniem ulgi odbieram moją paczkę w kiosku. Dziwnie lekka. Otwieram, patrzę, a tam... TYLKO AUDIOBOOK! Brak książki, na której mi zależało. Faktura wystawiona tylko na audiobooka. A przecież zapłaciłam za wszystko! Nie rozumiem, dzwonię do księgarni. Antypatyczna konsultantka beznamiętnym tonem informuje mnie, że księgarni była w stanie zrealizować tylko część mojego zamówienia. Na moją uwagę, że mimo obfitej korespondencji z firmą, nie zostałam o tym fakcie wcześniej poinformowana, pani informuje, ŻE KSIĘGARNIA NIE MA OBOWIĄZKU INFORMOWAĆ KLIENTA O TYM ŻE NIE JEST W STANIE ZREALIZOWAĆ JEGO ZAMÓWIENIA oznaczonego jako "mały zapas"!!!!! Na moją uwagę, że przecież zapłaciłam za całość, pani oburzonym tonem informuje, że "księgarnia nie zatrzymuje pieniędzy klientów" i że "dzisiaj nadpłata została przekazana do księgowości" i że "w poniedziałek powinna mieć je Pani na swoim koncie"!!!! Świetnie. Płacę za towar, potem kłopoty z wysyłką (fakt, ze nie ich wina, ale w tym czasie prowadzę z nimi obfitą korespondencję plus kontakt telefoniczny) po czym przy odbiorze zamówienia okazuje się, że nie jest ono kompletne a księgarnia nie poczuwa się do winy, bo "nie mają w obowiązku informować o tym klienta"!!! Bezczelność. A pieniądze? Wpłata 21 grudnia, 7 stycznia realizacja części zamówienia a po monicie telefonicznym deklarują zwrot na 10 stycznia. Świetnie. Brak słów. Ręce opadają, że w XXI wieku pretendująca do miana profesjonalnej i przyjaznej księgarnia jest w stanie traktować klienta w ten sposób.
Zaletyłatwość zamawiania, łatwość nawiązania kontaktu, dość szybkie odpowiedzi e-mailowe
Wadywysyłają część opłaconego zamówienia, nie informując o tym fakcie klienta
~Novendi / 2010-12-27 10:33
Ocena: 4.80 / 5
Zarówno niskie ceny jak i błyskawiczna przesyłka miło mnie zaskoczyły. Poprosiłem kogoś z obsługi o przesyłkę przed świętami i zjawiła się ona u mnie po 2 dniach.
Zaletyniskie ceny szybkość realizacji
~Agnieszka C. / 2010-12-17 20:44
Ocena: 4.60 / 5
Duża oferta książek na stronie, wiele w bardzo korzystnych cenach, można wybierać między wariantami z miękkiej i twarde okładce, zawsze podany jest przybliżony czas oczekiwania na daną pozycję. Zamówienie dotarło zgodnie z dniami podanymi na stronie. Na wysłanego e-maila dostałam szybką odpowiedź. To moje drugie zamówienie u nich i na pewno będą kolejne :-)
~nannar02 / 2010-12-09 15:46
Ocena: 5.00 / 5
1* Obszerny (dla każdego coś miłego) 2* Mistrzowskie tempo 3* Opcjonalnie - najlepsza z możliwych (żadnych wpadek typu, wyrwane, strony, uszkodzone okładki) 4* Z dokładnością szwajcarskiego zegarka 5* Obsługa (szybka, uprzejma i) najwyższej jakości (via mail/tel/gg)
ZaletyJak powyżej
Wadynie znajduję.
~nannar02 / 2010-09-29 20:39
Ocena: 5.00 / 5
"Gandalf" dysponuje praktycznie pełnym wachlarzem gatunków literackich od historii, po ezoterykę, s-f i utwory religijny z osobnym działem JP2. Zamówienie książek via net nie stanowi praktycznie żadnego problemu. Ceny są umiarkowane i z reguły konkurencyjne dla tych, które spotykamy w tradycyjnych księgarniach. Dostawa (kurierska) stanowi zupełną rewelację. Niezawodna, realizowana z reguły w 24-48 h. Żadnych zastrzeżeń nie budzi też obsługa (możliwość błyskawicznego kontaktu via GG). W przypadku jakichkolwiek reklamacji, Księgarnia jest nastawiona do klienta przychylnie i załatwia powstałą niedogodność na korzyść klienta. Elastyczność i wyrozumiałość wobec oczekiwań klienta również stanowi jedną z cech wyróżniających Księgarnię, "in plus".
ZaletyProfesjonalizm, elastyczność, sumienność
Wadynie znalazłem
~muszeli / 2010-09-22 20:18
Ocena: 5.00 / 5
Znalazłam to czego nigdzie nie mogłam znaleźć.Łatwo to zamowiłam. Cena przyzwoita. Szybko wysłana.Miła obsługam,łatwy kontakt.
ZaletySame
WadyBrak
~magda / 2010-09-20 21:50
Ocena: 4.60 / 5
duży wybór podręczników i korzystne ceny przejrzysta, prosta w obsłudze strona szybka i bezbłędna realizacja zmówienia miły kontakt z biurem obsługi klienta - elastyczność, uprzejmość, kompetencja, szybkość reakcji
Zaletydo tej pory same ;-)
Wadynie zauważono (oby tak dalej)
kilkakrotne zakupy - od sierpnia(?) 2009 - głównie podręczniki
~ziomek76 / 2010-09-07 13:07
Ocena: 5.00 / 5
Naprawdę szybka i sprawna obsługa. W przyszłości będę korzystał z usług tegoż sklepu.
ZaletyNaprawdę szybka i sprawna obsługa. W przyszłości będę korzystał z usług tegoż sklepu.