strona 99 z 165
-
~Katarzyna / 2023-07-28 21:55
Podróżowałam z Krakowa do århus, z przesiadka w Kopenhadze ,nie polecam . Autobus pierwszy opóźniony ,nie zdążyłam na przesiadkę musiałam kupić kolejny bilet i czekać na następny autobus,kolejny był opóźniony około godziny,gdy już się pojawił na przystanku się nie zatrzymał żeby mogli do niego wsiąsc pasażerowie. Przystanki w Kopenhadze są nie opisane nie wiadomo nawet gdzie czekać ,mimo iż pytałam wielu osób i kierowcy innego flixbusa z kad odjeżdża autobus on się tam nie zatrzymał,gdzie zwykle się zatrzymuję. Po tym fakcie musiałam kupić kolejny bilet na inny autobus bo już nie chciałam ryzykować że następny Flixbus się nie zatrzyma,a niestety przystanek w Kopenhadze jest rozległy i ciężko biegać z walizkami i szukać gdzie tym razem zatrzyma się autobusu. -
-
~Kierowca Bombowca / 2019-09-03 07:35
Banda nieudaczników. Miałem jechać z Łodzi do Gdańska o godzinie 3:20 co chwilę otrzymywaliśmy informację o kolejnym czasie przyjazdu autobusu. Gdy zbirzył się czas przyjazdu następnego autobusu w systemie nie mogłem zmienić rezerwacji na następny autobus. Otrzymałem informację że rezerwacja została zmieniona lub anulowana. Z regulaminu wynika że jeśli nie przyjedzie autobus mogę wśiąść w następny jeśli są wolne miejsca. Niestety kierowca nie chciał wpuścić oczekujących gdyż jak mówił nie miał połączenia z bazą. JEŚLI KUPISZ BILET NIE MASZ PEWNOŚCI ŻE POJEDZIESZ. -
~Kinga / 2022-08-25 16:45
Nie polecam. Oba moje przejazdy zostały odwołane. Pi zadzwonienia na infolinie Pani nie znała powodu ich odwołania i zaproponowała zmianę godzin. Jednak nie bez powodu wybrałam początkowo takie, a nie inne godziny. Skomplikowało mi to plany. -
~Kocie / 2024-12-27 09:01
Niby duża firma, a poziomu nikt nie trzyma. Syf, uszkodzony autobus, a ceny biletów jak za zborze. Dodatkowo, mało kto pilnuje porządku przydzielonych siedzen, przez co dochodzi do sprzeczek między pasażerami, a od pilnowania porządku powinien być kapitan -
~Kowalska / 2023-04-28 16:46
Sprzedali więcej biletów niż miejsc w busie i przez 12 h drogi przypada mi miejsce stojące mimo ze biletu kupiłam 3 miesiące przed wyjazdem to i tak osoby które kupiły je wczoraj maja pierwszeństwo do siedzenia ZaletyNic -
~Kris / 2022-07-14 22:09
Z Pragi autobus spóźniony o godzinę! Żadnej informacji o spóźnieniu ani na telefon ani na maila! A kierowca z pyskiem, że trzeba było podać maila i telefon to by wysłali info o spóźnieniu!! Facet wyglądał na 60 lat to zrozumiałe, że nie kuma sposobów rezerwacji biletów! Myślę, że kierownictwo mogłoby przeprowadzić szkolenie dla kierowców! A drugi horrendalny problem to infolinia, która nie działa! A dlaczego? Myślę, że nawet Flixbus sam tego nie wie!! Zalety??WadyZ Pragi autobus spóźniony o godzinę! Żadnej informacji o spóźnieniu ani na telefon ani na maila! A kierowca z pyskiem, że trzeba było podać maila i telefon to by wysłali info o spóźnieniu!! Facet wyglądał na 60 lat to zrozumiałe, że nie kuma sposobów rezerwacji biletów! Myślę, że kierownictwo mogłoby przeprowadzić szkolenie dla kierowców! A drugi horrendalny problem to infolinia, która nie działa! A dlaczego? Myślę, że nawet Flixbus sam tego nie wie!! -
~krówka / 2018-11-13 12:04
Witam
Stanowczo odradzam tego przewoźnika autobusowego.Zostałam oszukana przez kierowcę,który nie chciał wpuścić mnie na pokład autobusu.Po czym bezpośrednio spytał się dyskretnie ile mam pieniędzy w portfelu.Powiedziałam,że mam tylko 30 Euro w gotówce.Następnie powiedział bezpośrednio,że jest to za mało i mam się udać do bankomatu.Razem z przyjaciółką nie miałyśmy wyjścia i musiałyśmy mu dać te pieniążki.Następnie po powrocie do Polski napisałyśmy do Flix busa,która nam odpisał ,że kierowca zrobił dobrze biorąc od nas" łapówkę".ZaletynicWadyidą w złym kierunku -
~Krzysztof / 2023-03-05 18:20
Idiotyczne zasady wożenia zwierzat. Komuś tam mózg odparował. Bilet kasują a później kierowca mowi, ze nie wozi zwierząt. A w regulaminie jak był ze tak. To tak czy nie ? -
-
~Ksaw / 2023-07-07 14:11
Tragedia. Jeździlem kilka razy na przestrzeni, a w ostatnim czasie częściej i jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym, żeby kierowcy nie byli skończonymi chamami.
Miałem walizkę 20kg i miałem ją umieścić w bagażniku, który był na wysokości mojej głowy. Byłem wykończony, bo podróżowałem już od 12 godzin więc zapytałem „czy może pan pomóc?” A w odpowiedzi dostałem „a co my mamy za ciebie dźwigać?!”. Odpowiedziałem, że to ponad 20kg „to wyciągaj jak się już przyznałeś!!” Odpowiedziałem, że to mniej, ale tak powiedziałem, bo jestem zmęczony. Zważył, było mniej, tak jak mówiłem i znowu musiałem to na górę wciskać. Zawsze ten sam ton, gbury. Zgadzam się z poniższymi opiniami. Papierosy w gębach, autobusy potrafią być opóźnienie 90 minut. Ah… nie wspomnę nawet o tym, że nikt nie opróżnia zawartości toalety nawet na trasach 6 godzinnych. Jechałem ostatnio i przez ostatnią godzinę podróży dusiłem się smrodem jak z najgorszego toj toja. A teraz proszę sobie wyobrazić trasę 22 godzinną do innego kraju. -
~Lech / 2024-03-23 19:35
Ten kurs jest ponizej jakich kolwiek ocen, obsluga autobusu Lyon Warszawa N 1326 dnia 22-23 marca 2024 nie reagowala na uwagi ze na pokładzie autobusu grupa młodziezy przyjmuje narkotyki , kilku innych pasazerow w szczegolnosci rosyjsko jezycznych spozywa alkochol i zachowuje sie glosno i wulgarnie.
Podroz byla koszmarem ze wzgledu na atmosfere i smrod ktory panowal na pokladzie autobusu -
~Lena / 2021-11-11 09:24
TRAGEDIA!!!!!Brak komunikacji pomiedzy kierowcami autobusow jesli polaczenie jest z przesiadka.
Moja podroz byla z przesiadka w Berlinie,autokar sie spoznil, drugi nie zaczekal i tak oto o polnocy na dworcu glownym PKS w Berlinie zostalam bez zadnej pomocy,.Z kierowca autokaru zadnego kontaktu,nie rozumial slowa, Flixbus centrala czynna tylko do godziny 17 badz 18stej....A na koniec czlowiek nie moze jeszcze odzyskac swoich pieniedzy. No gorzej byc nie moze!!!!
Nie polecam, wrecz odradzam i przestrzegam przed podrozami z przesiadka bo Fliksbus w takich przypadkach nie poczuwa sie absolutnie do odpowiedzialönosci.
NIGDY WIECEJ !!!!!!
-
~leon wędrowiec / 2023-06-12 23:54
Fatalny przewoźnik. Na całej, dwudziestogodzinnej trasie tylko przystanki na 5-10 minut, w miejscach gdzie niczego nie mozna kupi,ani pojść do toalety.
Toaleta w autobusie brudna, śmierdzi już na początku trasy. Od początku brak mydła, brak papieru.
Kierowca chamsko odnosi się do pasażerów ("gamoniu jeden", "to się ubierz mała").
Generalnie nie polecam.ZaletyTrudno znaleźć.Wady-śmierdząca toaleta
-krótkie przystanki
-chamska obsługa -
~Leszek / 2025-01-06 12:18
Dzień dobry.
22 grudnia 17:50 Genewa Trasa 802 AS Amsterdam Sloterdijk , z przesiadką docelowo do Szczecina , niestety nie miałem okazji dojechać. Po przybyciu na przystanek autobusowy w Gendawa w końcu podjechał autobus który był spóźniony 10 minut. Kierowca zeskanował mój bilet i udałem się na swoje miejsce , WYKUPIONE ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ 29,99 zł PANORAMA . W celu wykupionego za dodatkową opłatę swojego miejsca , na danym miejscu znajdował się duży plecak. Wziąłem plecak w rękę przestawiłem na siedzenie obok. Po czym kierowca wrócił do autobusu , i do mnie z wielkimi pretensjami dlaczego ja przestawiłem jego plecak te miejsce jest jego. Spokojnie i wyraźnie wytłumaczyłem, że nie jest to jego miejsce , ponieważ wykupiłem te miejsce za dodatkową opłatą. Kierowca do mnie dalej z pretensjami że te miejsce jest jego I proszę się przesiąść tam gdzie są wolne miejsca. Po czym ja znowu spokojnie że się nie przesiądę ponieważ mam te miejsce wykupione. No to kierowca już dostał piany i mówi w takim razie dzwoni na policję. Oczywiście zadzwonił policja przyjechała po około 20 minutach , i wyprosiła mnie z autobusu , po czym autobus podjechał. Po dłuższej rozmowie z policjantami przyznali mi rację , jeżeli jest w systemie ,że miejsce można wykupić za dodatkową opłatą czyli te miejsce jest moje. FLIXBUS nie poczuwa się do winy , i za bilet nie zwrócił mi pieniędzy. Musiałem dokonać ponownej rezerwacji żeby dotrzeć do Szczecina , A co jakbym nie miał pieniędzy na koncie , bo różne są sytuacje w życiu, święta spędziłbym w Gendawie ,zamiast w Szczecinie. Odpowiedź Flixbus na złożenie reklamacji o zwrot kosztów.
Według informacji, które posiadamy w systemie, nie uszanował Pan przydzielonego przez kierowcę miejsca, w przypadku kiedy pasażer w widoczny sposób narusza bezpieczeństwo i samopoczucie innych pasażerów oraz kierowcy, może on zostać wyproszony z pojazdu. Nieuszanowałem przydzielonego przez kierowcę miejsca??????? Przecież ja miejsce miałem wykupione za dodatkową opłatą, naruszam w widoczny sposób bezpieczeństwo i samopoczucie innych pasażerów?????? Proszę mi wyjaśnić w jakim sposób ?????? Że chciałem zająć swoje miejsce za które zapłaciłem dodatkowe pieniądze???????? Muszę stwierdzić że zostałem oszukany, ukradziony z moich pieniędzy , już nie wspomnę o moich nerwach które przeszedłem. DLA MNIE FIRMA FIixBUS , tu złodzieje i oszuści. Oferują coś za co płacę, a w chwili końcowej zostałem jeszcze oskarżony o naruszenie bezpieczeństwa, i nie skorzystanie z przydzielonego miejsca przez kierowcę. POWTARZAM PO RAZ KOLEJNY FlixBus. Dla mnie jesteście złodziejami , i nie umiecie się przyznać do swojego błędu. Nigdy w życiu kolejnego doświadczenia z wamiZaletyŻadneWadyOszustwo -
~M / 2020-01-03 22:03
Agresywni kierowcy be znajomosci trasy!!!! Przejazd 8h zamiast 2h bo sie debile zgubili!! WadyBezczelni kierowcy -
~Maciej / 2022-10-22 08:24
Kierowcy hamscy zła organizacją połączeń nie zrozumiałe informacje kierowców z całego serca i odpowiedzialności nie polecam a szczególnie połączenia Polska - Lion -
~Magda / 2019-12-12 22:17
Korzystałam z ich usług więcej razy tego nie zrobię , chamscy kierowcy ,brak komfortu . Nie zgadza się z tym co oferują podczas przejazdu.Poprostu więcej razy nie skorzystam z ich usług. ZaletyNie maWadyBardzo żle wspominam tą podróż -
-
~Magdalena / 2023-03-17 08:22
Eindhoven - - - - - >Paris.
FLIXBUS na stronie zapewnia wygodę i wszelkie dogodności (wygodne siedzenia, Wi-Fi, toaletę). Po 30 minutach drogi kierowca poinformował Nas, że toaleta jest nieczynna i najbliższy przystanek na toaletę za 3 godziny. Nie polecam. -
~Marcin / 2019-07-08 19:36
Bardzo nie polecam tego przewoźnika!!!! Mój bagaż dziwnym trafem zginął z luku bagazowego.... nikt nawet nie poczuwa sie do winy... parodia :/ -
~Marek / 2018-04-24 13:30
Niemcy pozbyli się starych wysłużonych autobusów złom wywiezli do Polski. 21 kwiecień 2018 r godz 15:00 wyjazd do Wrocławia z Młocin klimatyzacja nie działa brak wentylacji zaduch nie do wytrzymania. Pasazerowie uskarżają się że to nie pierwszy taki przypadek. Na zgłoszenia do kierowcy na skandaliczne warunki kwituje że klimatyzacja powinna funkcjonować. Dodatkowym problemem jest brak rezerwacji miejsc. próba przebukowania biletu na inny dzień czy godzinę to duży problem brak mozliwości zwrotu biletu przewoznik narzuca wouchery . Polski Busie z kim się ożeniłeś ? ZaletyZdecydowanie brakWadyJak w opinii -
~Marek / 2023-07-31 10:30
Skrajnie niebezpiecznie jeżdżący kierowcy - pod 100 / h w centrum Poznania. Chore Wadyniebezpieczeństwo w podróży
strona 99 z 165