strona 98 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »
-
~Qwerty / 2023-01-28 11:27Ocena: 1.50 / 5
W czym możemy ci pomóc?
Wpisz tu swoje pytanie
FlixBus
Zaplanuj swoją podróż
Usługa
Informacje o podróży
Pomoc
Czat
Dziękuję za Twoją cierpliwość.
Wpisz swoje pytanie,
wkrótce połączysz się z agentem.
Dziś
Maryla
11:14
Dzień dobry,
Strahinja
11:17
Witam, czy mogę prosić o pisanie po angielsku
System
11:19
Jesteś tam jeszcze? Wyślij wiadomość w ciągu najbliższych 2 minut. lub ten czat wygaśnie.
Strahinja
11:20
are you still there
Maryla
11:20
Skladam zażalenie na późniejszy autobusu- kierowca wiedziałc ze juz ma 13 min spóźnienia, dlatego powinienem zrobić tuz przy granicy, ktora z 10 min wydłużyła się do 20 min! Potem powiadomiono kogoś przez zestaw głośnomówiący, że będzie miał obowiązek ok 15 min w Krakowie, dalej, na trasie między Wrocławiem a Katowicami, a na pewnym przydrożnym parkingu na papierosa, mało tego, przedłużył postoj w Katowicach, również na papierosa, w przepisie ja spóźniłam się na dalsze prowadzenie z Krakowa!
Maryla
11:21
Skladam zażalenie na późniejszy autobusu- kierowca wiedziałc ze juz ma 13 min spóźnienia w Berlinie, dlatego dokonałem tuz przy granicy, ktora z 10 min wydłużyła się do 20 min! Potem powiadomiono kogoś przez zestaw głośnomówiący, że będzie miał obowiązek ok 15 min w Krakowie, dalej, na trasie między Wrocławiem a Katowicami, a na pewnym przydrożnym parkingu na papierosa, mało tego, przedłużył postoj w Katowicach, również na papierosa, w przepisie ja spóźniłam się na dalsze prowadzenie z Krakowa!
Może Flixbus powinien przestać zatrudniać kierowców którzy palą? Zawsze wtedy są opóźnienia!
-
-
~Robert / 2021-07-24 18:48Ocena: 1.50 / 5
Katastrofa, nikt nie bierze pod uwagę korków szczególnie na trasie z Zakopanego, a smród z toalety taki ze nie można wytrzymać -
~Robert / 2023-09-04 19:38Ocena: 1.50 / 5
Podróż 4.09.23 -lipsk wroclaw .wyjazd 13.30.tragedia i chamstwo ukraińskich kierowców.nigdy więcej już nie pojadę tymi liniami.NIE POLECAM!!!!!@@@@ ZaletyBrakWadyChamstwo kierowców z ukrainy -
~Rrr / 2018-07-22 16:58Ocena: 1.50 / 5
Brak klimatyzacji, zerowy komfort jazdy. Nie polecam -
~rurka / 2022-04-02 10:03Ocena: 1.50 / 5
czekałam 3 godziny na przystanku w innym mieście przy -8 stopniach, podkresle ze autobus mial byc o 21 a byl po 24 ;) 0 informacji na temat opoznienia, gdybym dostala inf poszlabym na dworzec poczekac. a tak to w tej zimnicy musialam stac jak glupia na przystanku Zalety0 zalet -
~S.Y / 2021-10-16 18:44Ocena: 1.50 / 5
They offer a transport from another company, but they don't write on tickets name of that transportation company. And fuck, when thay write write a delay time for 90 minutes and you wait in bus station inside, because in street +1 degrees and then come bus without any information.
ZaletyStupid confirmation about delay -
~Sebastian / 2023-07-07 14:20Ocena: 1.50 / 5
Na trasie Lublin-Gdańsk tragedia. Niemiła obsługa, wiozą ludzi jak za karę w cuchnącym starym moczem autobusem. Rozumiem, że kierowcy są raczej wzrokowcami skoro nie czują smrodu!
Zajrzał ktoś do toalety znajdującej się w środku autobusu odkąd została tam wstawiona?!? Wstyd,smród i obrzydzenie... -
~Seler125 / 2019-02-08 15:52Ocena: 1.50 / 5
Autobus opóźniony godzine, zero informacji, musieliśmy czekać na mrozie, bo nie było miejsca na dworcu. -
-
~Senior / 2023-01-28 09:41Ocena: 1.50 / 5
Absolutne chamstwo załogi. Jechałem z Krakowa do Frankfurtu/M Takich komentarzy na temat pasażerów to jeszcze nigdy nie słyszałem. Arogancja i zwykła nieżyczliwość. Przypomniały mi się czasy Panów Kierowców z PKSów z czasów dawno minionych. ZaletyNooo.. jakoś dojechałemWadyPanowie Kierowcy powinny jeździć "Tirami" żeby nie mieć kontaktu z ludźmi -
~Starynawakacjach / 2023-04-05 13:02Ocena: 1.50 / 5
Brak dostępu do swojego miejsca, ponieważ fotele były prane i hemikalia mogą uszkodzić ubrania, dzięki czemu musiałem znaleźć miejsce obok jakieś osoby, co kierowało do tego że pani która siedziała obok mnie twierdziła ze ona płaci za swoje miejsce i mam być cicho jak tylko mogę, kierowcy trochę aroganccy jeśli źle im odpowiesz możesz mie jechać ZaletyKu*wa żadnej xdWadyMógłbym wymieniać w nieskończoność -
~Tmt / 2021-11-26 17:50Ocena: 1.50 / 5
Oszuści, bus spoznil się 1h 40 min, co 30 minut info że oferujemy darmowe wifi ale sieci nie ma, na pytanie czy wifi działa kierowca odpowiada że nie i że może pan sobie wypełnić ankietę po podróży XDD -
~Toja / 2022-04-21 17:21Ocena: 1.50 / 5
Bardzo często podróżuję Flixbusem na trasie Łódź- Częstochowa. Notorycznie przyjeżdża autobus zastępczy, za każdym razem obsługa tłumaczy to awarią. W tym zastępczym pojeździe często nieczynna jest toaleta, kierowca musi stawać na stacjach benzynowych żeby pasażerowie mogli tam skorzystać z WC. Jak za PRLu. Oczywiście miejsca są nieoznakowane, każdy siada gdziekolwiek - tylko po co w takim razie płacę dodatkowo za rezerwację konkretnego miejsca???
Autobus praktycznie zawsze ma mniejsze lub większe opóźnienie, ale dziś (21.04.2022) przeszli sami siebie - opóźnienie 1 godz i 49 min!!! Po 70 min oczekiwania aplikacja przestała wyświetlać jakiekolwiek informacje o opóźnieniu, a miły pan na infolini nie potrafił udzielić żadnych informacji. Musiałam odwołać spotkanie bo nie byłam w stanie określić się na którą dotrę. Zamierzam starać się o zwrot pieniędzy, oczywiście nigdy więcej nie zaplanuję podróży z tą firmą.WadyNotoryczne spóźnienia, bardzo słaby kontakt, -
~Ula / 2025-08-08 17:03Ocena: 1.50 / 5
Kierowcy FlixBusa z Ukrainy to koszmar.. Nie szanują pasażerów.. W czasie wypoczynku idą spać na wolne miejsca..Wywalają swoje grube śmierdzące tyłki i śmierdzące nogi do góry w skarpetach na siedzenia.. Obok siedzących pasażerów.. Miejsca zarezerwowane wcześniej są często zajęte przeze innych Ukraińców.. Może pasażerów na gapę.. Żaden kierowca Ukrainiec nie pomoże przy wkładaniu i wyciąganiu bagażu... On jest tylko i aż.. kierowcą... Ukraińcy bardzo niszczą opinię o FlixBusie.. -
~w.g-ska / 2018-10-13 04:46Ocena: 1.50 / 5
Mąż miał zarezerwowany bilet na 23:05 z Kolonii do Wrocławia. Po kilkunastu próbach kontaktu z obsługą klienta brak konkretnej informacji-początkowo mówiono, że opóźnienie, ale prosili czekać, następnie okazało się, że autokar został uszkodzony, ale zorganizują busa zastępczego. Mąż czekał do 4:40,niestety bezskutecznie. Jesteśmy okropnie zawiedzeni brakiem profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku do klienta. ZaletyBrakWadyBrak przyjazdu autokaru
Brak kontaktu ze strony flixbusa
Brak profesjonalizmu -
~W.W. / 2018-10-06 14:02Ocena: 1.50 / 5
jestem zawiedziona jakością usługi oferowanej przez flixbus. dotychczasowe opinie w moim przypadku nie sprawdziły się. Pojazd był opóźniony , bilet w porównaniu do innych przewoźników prawie 100% droższy. Wygoda : jak wszędzie. -
~Wanda / 2024-04-12 09:47Ocena: 1.50 / 5
Chciałam zabrać się z Flixbusem , na stronie wyczytałam , że można płacić gotówką lub kartą ale niestety panowie nie mieli terminala. Błąd informacji. Przyleciałam na Lotnisko Chopina. Nie było czasu na wykupienie biletu z aplikacji. Panowie nieuprzejmi .Po moich prośbach łaskawie W końcu dali mi 3 minuty na kupienie przez stronę ale już wyszło zamiast 47 zł to prawie 67. Nie tak powinno być, wprowadzacie klientów w błąd. ZaletySzybki przejazdWadyNieuprzejmość kierowców. -
-
~Wayfarer / 2021-05-20 17:36Ocena: 1.50 / 5
The quality of transport done by this company is absolutely unacceptable. Almost nobody, including the drivers, wears masks on board, posing a significant health threat to others and not one person from the staff have reacted during multiple travels I have been unfortunately forced to take with flixbus. I will be contacting sanitary and epidemiologic services to inform them about this terrifying phenomenon and hopefully get somebody fined for an amount of money that will remind them that they are bargaining with human health and potentially life. All the things listed above apply also to the BP Tour which adds the factor of ugly and uncomfortable vehicles to the equation. I highly recommend you to AVOID both FlixBus amd BP Tour as it is just dangerous to travel with them. ZaletyI got from point A to point BWadyAt the potential cost of health of my relatives and loved ones. -
~Wiesława / 2024-09-12 21:33Ocena: 1.50 / 5
Kierowca nie informuje nocą śpiących pasażerów o miejscowości, w której się zatrzymuje, można przejechać. -
~Wojtek P / 2025-02-05 09:25Ocena: 1.50 / 5
Najgorszy przewoźnik. Wszystkie przystanki są zlokalizowane w takich miejscach, żeby do nich nie można było trafić. Nikt na lotniskach nie wie, gdzie są. Odradzam. WadyPowyżej -
~Wzbużona / 2020-08-17 17:50Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam , w dniu dzisiejszym 17.08. 2020r . Mój mąż z kolegą mieli wykupiony bilet o 16:05 z Chambery Francja do Warszawy kierowca nie zabrał ich ponieważ nie mieli paszportów . To jakiś żart !!! Zaznaczam obydwaj są Polakami . Porażka , a tak bardzo firma narzeka na COVID i brak pasażerów . Infolinia nie działa ( chyba świadczy to o dużej ilości reklamacji )
Nie zostawimy tego .
strona 98 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »
