WadyDługa podróż na krótkiej trasie, smrod wc. Niemiła obsługa
strona 96 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
-
~Maria / 2023-08-23 11:52
Brudne śmierdzące wc, do których nie da się wejść. Smrod unosił się w całym autobusie. Opóźnienie 70 min autobusu.. -
-
~Natalia / 2022-05-23 22:08
ŻENADA!!! Flix Bus jak zawsze potrafi zaskoczyć, swym brakiem szacunku dla klienta! Dzisiejszy przejazd z Krakowa do Toruniu, odwołany zaledwie kilka godzin przed planowanym odjazdem. Na stronie widnieje informacja, że przejazdy na innych trasach między innymi Katowice-Toruń wszystko jeździ normalnie. Po przyjeździe do Katowic okazuje się że połączenia również zostały odwołane. Kontaktowałam się z infolinią (która działa tylko do godziny 17) i pani wiedziała o odwołanym jednym przejeździe, nie wspomniała o żadnym innym, bo przecież 5 min później kończyła pracę i wracała do domu w przeciwieństwie do ludzi którzy owymi odwołanymi autobusami mieli wrócić do swoich domów i obowiązków. Dlaczego Linia odwołuje przejazdy w ostatniej chwili? Co z ludźmi, którzy utknęli na całą noc na dworcach bez możliwości powrotu? Kto zapłaci wynagrodzenie za jutrzejszy dzień w pracy, do której nie uda się dotrzeć? WadyBRAK SZACUNKU! tO NIE PIERWSZA TAKA SYTUACJA -
~Paweł / 2022-08-15 17:57
Najpierw informacja o 13 min. opoznienia. Potem na stronie 30 min. Po 60 min infolinia ze będzie za 5 minut. Po 70 minutach infolinia ze autobus już minął Gliwice i już się nie pojawi. Jedyne co poszlo ze od razu zalatwili zwrot. Aha infolinia w weekend tylko po angielsku. Po prostu bajka. Nigdy wiecej. -
~24730265568 / 2025-03-09 17:11
Mało tego,że autobus spóźnił się na 20 minut to jeszcze nie było miejsc które były na bilecie :po nr 14 od razu był nr.20???? WadyWszystko jest bardzo źle -
~A. / 2022-09-03 14:27
Tragiczna podróż, kierowcy powinni zostać zwolnieni w trybie natychmiastowym. Odnoszą się cynicznie i lekceważąco do ludzi z Ukrainy, którzy nic im nie zrobili, chcą tylko wrócić do domu. Kierowca ma problem z zaczekaniem minuty na pasażerów (oczywiście z Ukrainy), ale nie było problemu zatrzymać się na dodatkowym przystanku dla swojej koleżanki. Mam nadzieję, że zostaną wyciągnięte za to konsekwencje, ponieważ spędziłam w autobusie 22 godziny (z Amsterdamu do Rzeszowa 02.09 - 18:30, 03.09. 16:20) i udało mi się niestety usłyszeć czas rozmowy obrazajace Ukrainę. Wisienką na torcie było to, że kierowca denerwował się na dziewczynę z Ukrainy, że rozmawiała przez telefon nad ranem a sam trąbił na tiry dla zabawy. Żart, ksenofobia, dramat, dziwię się że tacy ludzie zatrudnieni są do obsługi innych ludzi. Szanujmy się, oni za to zapłacili i nikt nie ma prawa ich obrażać albo utrudniać im dostania się z punktu A do punktu B. Mamy jadą z dziećmi do ogarniętego wojną kraju i oni doskonale o tym wiedzą i utrudniają im tę podróż jak tylko mogą. Nie mam nic do jakości przejazdów, ale tylko z powodu tego, że nie chcę sponsorować ksenofobii i cwaniactwa już nigdy nie wybiorę tego przewoźnika. -
~Abc / 2025-07-04 14:51
Debile za kierownicą, bagaż traktowany jak śmieć , bydło w autobusie -
~AEN / 2023-05-22 06:38
Bardzo niekulturalni kierowcy. Niestosowne wypowiedzi na temat pasażerów. Ostatnia podróż flixbusem. ZaletyBrakWadyObsługa -
~aga / 2024-07-12 14:21
Nie polecam korzystania z usług Flix Bus. Podróżowałam ze Szczecina na lotnisko w Berlinie. Autobus podstawiony w Szczecinie z godzinnym opóźnieniem po czym jak już wyruszył w drogę to stracił pół godziny na tankowanie autobusu. Efekt spóźniłam się na samolot.
Droga powrotna z Berlina dp Szczecina. odjazd 21:35 odjechał 10 min wcześniej. Musiałam kupić kolejne dwa bilety i czekać 2,5 h na kolejny autobus, który tym razem spóźnił się 40 min.
Kolejny raz się zawiodłam i nie skorzystam nigdy więcej. Jeśli chcesz dolecieć na wakacje to nie proponuję transferu Flix Bus bo może być różnie.
Zaznaczę że nie było korków a kontrola na granicy przebiegła bardzo szybko i sprawnie.Zaletybrak -
-
~Agata / 2018-07-16 11:21
BEZNADZIEJNIE!!! NIGDY WIĘCEJ!!!
Kupowałam w maju kilka biletów na tej samej trasie Łódź-Gdańsk.Jeden znajomemu,który tuż po zapłaceniu przeze mnie za bilet zmienił rezerwację na dzień później (pomylił datę).Ponieważ czas naglił (bilet miał być na podróż na następny dzień(!)-za prawidłowy bilet zapłaciłam również przelewem, nie czekając na voucher z Flixbusa. Sytuację opisałam w formularzu kontaktowym, w celu upewnienia się,ze wszystko zrobiłam ok - zadzwoniłam do przewoźnika. Otrzymałam informację,że czas oczekiwania na zwrot pieniędzy - 30 dni. Wszystko zajęło mi 15 minut.Dziś jest 56 dzień i po dwóch ponaglających rozmowach telefonicznych NIC SIĘ NIE DZIEJE. Moje pieniądze (55 zł) cały czas są na koncie Flixbusa. Nie zwracają kasy- oszukują telefonicznie,ze "na pewno pieniądze dotrą do końca tygodnia, bo już gotowe do przelewu". Ale to ŚCIEMA !!!! Napisałam ponownie. Czekam.
Kolejna "moja przygoda" to moja podróż: Wykupiłam bilet z rezerwacją miejsca. Wsiadam do autobusu - miejsce zajęte, siedzi para. Podchodzę do nich i grzecznie informuję pokazując bilet z nr miejsca,że to miejsce wybrałam (za dodatkową opłatą!) i chcę na nim usiąść.Państwo zdziwieni, wmawiają mi, że nie ma opcji wyboru miejsca i nie zamierzają zejść. Idę do kierowcy, pokazuje bilet z wpisanym numerem miejsca i proszę o interwencję a "wyluzowany" kierowca do mnie: ja nikogo za uszy wyciągał nie będę.Ale ja za to miejsce ZAPŁACIŁAM (co z tego,że 1zł) a on jest w tym momencie przedstawicielem firmy, której płacę za podróż-powinien zareagować. Sprawę rozwiązał mój mąż,który podszedł do pary i poinformował,że osoba siedząca na moim miejscu, decyzją kierowcy ma się przesiąść :) Para zeszła ( mąż zaplusował :) ). Generalnie: ciasno, brudno, pod koniec podróży smród z toalety odczuwalny na górnym pokładzie, mnie się trafiła niemiła obsługa. Ogólnie NIE POLECAM. Podróżowałam Polskim Busem i było o wiele lepiej. Zadziwiający jest fakt,że nikt z Flixbusa nie reaguje na tak niepochlebne opinie. Nikt nie jest zainteresowany podwyższeniem standardu. Może chodzi o to,że autokar i tak był pełny i TO ($) się tylko liczy. Szkoda...ZaletyPrzyjechał :/WadyMnóstwo : brudno, ciasno, śmierdząco, problem z odzyskaniem pieniędzy za niewykorzystany bilet, nieuprzejma obsługa (pewnie nie wszyscy,ale mnie się taka trafiła); zero organizacji -
~Agata / 2022-09-01 10:22
Skoro wszyscy klienci skarżą się na to samo:nierespektowanie zarezerwowanych miejsc, problem z wc oraz zachowanie kierowców, to dlaczego firma Flixbus lekceważy swoich klientów i nic z tym nie robi? A dlaczego Państwo czytając te opinie nadal jeździcie z tą firmą? Ja uwierzyłam pasażerom i zrezygnowałam.Nie miałam ochoty walczyć z kimś o swoje miejsce,za które zapłaciłam, kłócić się z kierowcą i jechać w smrodzie z wc, z którego nie można skorzystać. Pora, żeby firma Flixbus zaczęła reagować na opinie klientów. -
~Aja / 2024-09-01 19:42
Miałam bilet z osoba twoarzyszącą. Bus opóźniony o 180 minut i zmienili mi bilet na 2h później oczywiście na 1 osobę. Nie zwrócili pieniędzy. -
~Al / 2019-11-11 12:41
Moja druga podróż Flixbusem i ostatnia, chyba że naprawdę nie będę miała innej opcji. Pierwsza podróż na trasie Bydgoszcz-Praga - autobus sporo spóźniony. W czasie dziesięciogodzinnej podróży brak możliwości wyjścia z autobusu, żeby rozprostować nogi. Przy próbie wyjścia na moment na jednym z przystanków, kierowca zatrzymał mnie chamskim pytaniem: a pani dokąd? Już wysiadamy? Tak więc dziesięć godzin podróży jak w więzieniu. Zapach z toalety okropny. Następna podróż właśnie trwająca - 11 listopada. Kto mógłby się spodziewać, że 11 listopada mogą być utrudnienia w ruchu. Może jeszcze głupi klient oczekiwałby, że przed wyruszeniem w trasę, ktoś we Flixbusie zatroszczyłby się o sprawdzenie objazdów. Ale nie. Pani z Flixbusa w autobusie o 12.10 na trasie Gdynia-Kraków najpierw pokierowana przez policjantów kierujących ruchem wyjeżdża bez problemu z centrum po to tylko, żeby radośnie wrócić w to samo miejsce przy dworcu, bo jej nawigacja nie działa i nie wie jak ma jechać. Całą jej rozmowę przez telefon słyszą wszyscy pasażerowie autobusu. Tak więc stoimy w korku, który bez większego problemu można by objechać gdyby ktoś zadał sobie trud przygotowania trasy objazdu odrobinę wcześniej. Żałuję, że nie wybrałam innej opcji transportu. Flixbus nigdy więcej. ZaletybrakWady- chamscy kierowcy
- klient to dla nich zło konieczne -
~alex / 2023-08-22 23:37
wc śmierdziało mega strasznie nie pospszontane
chyba z miesiąc,jechałem 2 razy w 1 dzień, to mi trafił chamski kierowca ktory przeklina się, wieczorem wracałem autobus spożniił się na 30 min i kierowca pozwała robić przestanki poza grafikiem ,opuściłem nastempny transport przez co miałem szukać hotelu bo było kuz późnoWadyobsluga na poziomie -1 -
~Anastazja / 2023-05-11 13:19
Uwazam ze Flixbus to najgorsza firma.Nie informuja dobrze ludzi z jakiego miejca zabieraja. Pisza zle adres na fakturze .Do tego wszystkiego to nie wysylaja tickets. Nawet w informacji mowia ze flixbus sie nigdy nie spoźnia. -
~Anna / 2023-02-27 07:25
Ukradli bagaż , złodzieje . Po włożeniu bagażu kierowca zamknął drzwi i odjechał. -
~Anna / 2024-01-10 08:28
Nie polecam tego przewoźnika .Przyszliśmy godzinę wcześniej na bus po wylądowaniu w Berlinie na lotnisku .Temperatura sięgała -12c pan kierowca kazał kupić nowy bilet lub czekać godzinę na drogi autobus .Wydaliśmy 68 $ bo nie mogliśmy stać w mrozie .Bus był pusty dwie osoby .Jedna pani została na tym mrozie czekając na swój bus bo odmówiła ponownej zapłaty .Rozumiem gdyby autobus byłby pełny ale nie był !! Naciągactwo i żerowanie na takich sytuacjach .Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy .Drogo i beznadziejnie .Gratuluje kierowcy zostawienia kobiety na godzinę w mrozie -12c skazanie na czekanie na drugi bus .Beznadziejna firma !! ZaletyNie maWadyBrak organizacji ,różne zasady tworzone przez kierowców -
-
~Anna / 2025-08-10 09:40
FlixBus – płacisz, a miejsc brak!
Kupiłam dla 3 osób miejsca 6B, 6C i 6D. Dopłata była, ale w autobusie okazało się, że 6C i 6D… nie istnieją! Siedzieliśmy, gdzie się dało, a w Rzeszowie musiałam ustąpić komuś, kto miał miejsce wykupione – wyglądałam jak pasażer na gapę, choć zapłaciłam. 7 godzin podróży w stresie i dyskomforcie, bo rozkład miejsc na stronie różni się od rzeczywistości. Nigdy więcej!" -
~Antonia / 2022-12-08 14:30
Autobus opóźniony 110minut. Informacje o opóźnienie dopiero dostałam dopiero po 45 minutach. Brak możliwości zwrotu!? To nie w porządku. -
~Areekłdz / 2018-10-01 15:05
Ceny kosmiczne,brak rezerwacji miejsc,a jak już jest możliwość rezerwacji to tylko kilka na dolnym pokładzie i górnym, w dodatku płatne.W polskimbusie miejsca były darmowe i wszystkie można było wybrać,anulacja biletu była prosta i przelew wracał na konto,a nie tak jak teraz że jakieś kody na bilet.Kierowcy też lepiej zarabiali w PB,a teraz zachłanny na kasę niemiecki Flixbus chce za bilety 100 procent drożej,w dodatku geld za rezerwacje,a kierowcy mają głodowe wypłaty. ZaletyJest klima latem i ogrzewanie zimąWadyopisałem wyżej -
~Aska / 2023-08-08 08:57
Kierowcy FLIXBUSA to chamstwo, prostactwo i buractwo. Sa wyjatkowo nieprzyjemni, niekulturalni i chamscy, poza tym zachwuja sie jakby byli krolami szos. Jezdza z nadmierna predkoscia zwlaszcza na dworcach, maja w dupie ludzi. Gdy ktorys z nich wysiada gdzies po drodze, to staja sobie gdzie chca np na drodze zjazdowej z autostrady blokujac ruch i ryzykujac naszym bezpieczenstwem!!! to jest po prostu niepowazne!!!!!!!
strona 96 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »