Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3412 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie zadowolony pasażer. / 2023-12-03 16:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Planowany wyjazd weekendowy. Wykupione bilety kupione, autobus opóźniony dwie godz z powodu awarii hamulca.Powrót, ten sam autokar i jeden z kierowców,ujechalismy ok.7 min. i awaria, stoimy ponad 1,15 min. brak informacji, na nasze pytanie co się dzieje, kierowca łamaną polszczyzną odp.czekamy na elektryka. Zima,autobus stoi na poboczu ruchliwej drogi.Brak możliwości kontaktu z przedstawicielami Flixbusa.Obsluga bardzo nie miła obsługa.
  • ~Nie_tutejszy / 2023-08-06 05:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy przewoźnik jakim jechałem! Jechałem z Kassel do Krakowa z przesiadką we Wrocławiu. Autokar z Wrocławia do Krakowa przyjechał o godzine później, jak się okazało autokar miał awarię i nie był wstanie jechać dalej...czyli odwołali dalszą jazdę. Nie można było się ani do infolinii ani nigdzie do nich dodzwonić, nie było żadnego autobusu zastępczego, pasażerowie nie otrzymywali żadnej informacji co dalej... poprostu pasażerów zostawili na pastwe losu! Zaloga Flixbusa niemila klienta ma głeboko w poważaniu! Totalny nie profesjonalizm! Nigdy więcej Flixbusem nie pojade i odradzam każdemu tego przewoźnika!
  • ~NieNawidzeFlixbusa / 2023-08-28 16:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Człowiek chce normalnie podłączyć telefon podczas jazdy niestety ładowarka nie trzyma się gniazdka i trzeba trzymać ładowarkę w ręce. Poziom czystości toalety zostawia dużo do myślenia. Jakoś ceny do jakości nie jest zadowalająca nie polecam !!!
  • ~Nieobsłużona / 2025-10-22 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Wykupiłam połączenie z Łodzi na Lotnisko w Warszawie. O wyznaczonej godzinie dostałam informację, że jest opóźnienie 49 minut i że może ulegać zmianie. Infolinia nie działała bo godzina była nocna, a w aplikacji nie widać gdzie jest autobus bo można go obserwować tylko na wykupionej przez siebie trasie. Informacja, że opóźnienie może się zmienić mogła oznaczać również że może się zwiększyć. Musiałam znaleźć na szybko alternatywny transport żeby zdążyć na samolot. Firma na złożoną reklamację odpowiedziała, że pieniądze zwraca tylko jeśli opóźnienie przekroczy 2 godziny. Cały mój przejazd miał tyle trwać więc uważam, że to skandaliczne. Jest to praktyka, która pozwala na przywłaszczanie pieniędzy za niezrealizowane usługi.
    Zaletybrak
    Wadyniepunktualność, nieprzewidywalność, lekceważenie klientów.
  • ~nieudanypowrot / 2018-07-30 21:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,
    Spotkałam się z bardzo przykrą sytuacją przy powrocie z Budapesztu do Krakowa 27.08.18. Po przyjeździe na dworzec i czekaniu więcej godziny po czasie odjazdu autobusu zadzwoniłam na infolinie gdzie zostałam poinformowana iż rejs został odwołany i moja rezerwacja była przeniesiona o 3 godziny wcześniej i do tego jeszcze z innego przystanku. Doradza nie był w stanie zmienić rezerwację w systemie na późniejszy czas i jedyne co mi zalecił to zrobić nową rezerwację samodzielnie. Jak się później okazało na mój e-mail została przesłana wiadomość z informacją dotyczącą zmiany rezerwacji jednak takiej wiadomości oczywiście nie zauważyłam.
    Na szczęści udało mi się zarezerwować 2 ostatnie bilety na późniejszy nocny rejs. Jednak według mnie przy jakichkolwiek zmianach rezerwacji firma powinna zawiadomić klienta telefonicznie, przecież dla czego przy rezerwacji pozostawiam numer telefonu?! A także kierowca powinien dysponować numerami pasażerów z rezerwacji i móc się skontaktować w razie nie stawienia się do rejsu.
  • ~Niezadowolona123 / 2021-09-12 13:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadąc 12.09.2021 z Zakopanego do Częstochowy flixbus miał bardzo duże opóźnienie oraz w autokarze słabo chodziła klima przez co wszystkim niekomfortowo się jechało i nie dało się wytrzymać wysokiej temperatury, a mimo tego kierowca zakłada ze flixbus jest w 100% sprawny. Szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyMało miejsca, opóźnienia, wysoka temperatura w autokarze
  • ~Niezadowolony / 2019-07-16 17:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy. Jest wyjątkowo nie rzetelna. Nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany bilet. Żerują na klientach. Jechałem na tarasie Kraków Rzeszów o opóźnieniu autobusu zostałem poinformowany zbyt późno aby anulować bilet przez system. Na ich stronie nie można znaleźć absolutnie żadnego numeru telefonu do bezpośredniego kontaktu. Jakikolwiek kontakt jest możliwy tylko przez maile.
  • ~Nigdy_wiecej_FlixBusa / 2022-07-11 10:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat - kupiłem bilet z przesiadką na którą miałem mieć godzinę. Okazało się, że pierwszy z autousów jest opóźniony o 3 godziny, a ja jeśli chcę to mogę sobie poczekać na dworcu przesiadkowym i wtedy do nich napisać z prośbą o drugi darmowy bilet. Czekać na zimniie przez jakieś 4h, by potem mieć podróż z kolejną przesiadką.


    Kiedy zarządałem zwrotu pieniędzy na konto, by kupić bilet w innej firmie (już w droższej cenie, bo na ostatnią chwilę...) to konsultantka zaczęła kłamać, że ja się spóźniłem, że nie da się wtedy zwrócić pieniędzy... Na szcześćie finalnie kłamać przestała i sprawę zaczęła procesować... ale niesmak pozostał...


    Dramat... naprawdę dramat... Nigdy więcej takiego dziadostwa...


    Dodatkowo na dłuższych trasach (>15h) brak choćby jednego przystanku gdzie przez 15 minut można się przejść, skorzystać z normalnych toalet.
    ZaletyWzględnie dobre ceny - jeśli bookuje się wcześniej (ale co z tego, jak potem autobusu nie ma i trzeba przepłacić w innej firmie?)
    Wady- Nie przyjeżdząją
    - Autobus przesiadkowy nie poczeka - nawet na to nie licz ;)
    - Brak choćby jednej 10 minutowej przerwy przy długich (>15h trasach)
    - Liczne kłamstwa przy próbie uzyskania zwrotu
    - Brak rekompensat finansowych przy konieczności zmiany firmy na taką, która dba o klienta...
  • ~Nina / 2019-08-06 12:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Zabookowałysmy 4 miejsca 2 tyg temu, dzisiaj otrzymalam maila, że 2 z 4 miejsc nie będę zarezerwowane (wszystko było opłacone). Zadzwonilam na infolinie, nie dowiedzialam się absolutnie nic poza tym, że "no wie pani są różne sytuacje". Pan był niekompetenty, nie umiał odpowiedzieć na moje pytania.
  • ~Nobody / 2025-08-09 13:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca zamiast podejść profesjonalnie nie potrafił znaleźć dobrej drogi, nagle zażyczył 45 minut przerwy przez co zwiększyło się opóźnienie. W konsekwencji nie zdążyłem na pogrzeb członka rodziny. Kategorycznie odradzam i jestem bardzo niezadowolony.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja kierowcy
  • ~Nuepoleceam86 / 2019-09-15 19:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenująca obsługa, trasa Budapeszt - Katowice 15.09.2019 kierowca nie chce się ani razu zatrzymać na postój.
  • ~Olena / 2022-09-22 21:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Odbieram starszą osobę, jadącą z zagranicy. W środku trasy tracę kontakt telefoniczny. Autobus spóźnia się. Najpierw cieszę się że na stronie jest podana dokładna info. Cierpliwie czekam. Autobusu nie ma. Po ponad 20 minutach zaczynam się niepokoić. Na stronie brak aktualizacji. Na czacie bez numeru rezerwacji nie podają informacji co jest z autobusem ( powołują się na RODO). Mam skan biletu, ale numer nieczytelny - który mógł pomyśleć że żeby dowiedzieć się o opóźnieniu muszę go mieć.
    To samo na infolinii (NB!) o g 20:00 tylko po angielsku. Czy iść na Policję czy biegać szukać... Może przyjechali ale stoi gdzie indziej.W końcu dostaje SMS od innego pasażera że stoją w korku. I to cała tajemnica o której przewoźnik nie mógł poinformować. Porażka
  • ~Olg / 2024-10-26 22:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca chyba z łapanki albo ściągnięty z imprezy na kurs krakow zakopane piatek okolo 12 wyjazd z Krakowa. Wyczuwalny alkohol od kierowcy. Kierowca w koszulce że zastanowić się można było czy to kierowca faktycznie a nie jakiś pasaże co siada za kółko. Chamski nieuprzejmy nie polecam przewoźnika
    ZaletyBrak
    WadyChamski nietrzeźwy kierowca
  • ~Olga / 2018-09-09 08:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Planowany przyjazd 17.20 do Kielc. Przyjazd realny 19.20. Porażka. 5 godzin z Warszawy Do Kielc.
    Skoro jest świadomość o korkach i przebudowach opozniajacych podróż należałoby wybrać inna trase. Tyle w tym temacie. Nigdy wiecej. Wole pkp.
  • ~Oliwia / 2021-08-15 14:53
    Ocena: 1.50 / 5
    15.08.21 - Łeba godz.11:35 Kierunek Gdańsk, Warszawa
    Deszcz leje, Pani kierowca siedzi sobie w autobusie i nie raczy nawet otworzyć drzwi. Wszyscy stoją i mokną, wreszcie kilka minut przed wyjazdem je otwiera... Przy sprawdzaniu biletów niepotrzebne komentarze co do męża z za granicy- że znajdzie sobie bilet bez problemu bo tylko jedno imię i nazwisko jest takie dziwne. Dziwne? W jakim wieku żyjemy? Bardzo nieprofesjonalne. Na jakiekolwiek pytania odchodzi bez odpowiedzi, ignoruje innych. Jak ktoś taki może być kierowcą? Wstyd
    ZaletyBRAK
  • ~OlkA / 2019-07-31 11:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy przewoźnik z jakim kiedykolwiek musiałam jeździć. Połączenie Praga-Warszawa notorycznie spóźnienia, po 160 minut. Nie odpowiadają na zgłaszane reklamacje.
    ZaletyBrak zalet.
  • ~Ona / 2023-09-16 09:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Godzina odjazdu, a autobusu próżno szukać.
    Zero informacji, kiedy autobus przyjedzie i czy przyjedzie. Miałam ponad godzinę na przesiadkę na pociąg w Krakowie i trzeba było szukać jakiegoś innego busa, żeby zdążyć.
  • ~P_M / 2024-01-12 18:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma zmienia bilet bez kontaktu z pasażerem, zamienia wykupione miejsce z dodatkowym wolnym miejscem obok na miejsce pojedyncze - za drugie voucher, a po sprawdzeniu okazuje się, że jest sporo podwójnych wolnych miejsc. Wyjaśnienie to tylko sformułowanie :Twoja podróż została zmieniona

    Przykro nam, że część planu podróży musiała zostać zmieniona. Poniżej znajdują się zmiany i nowy bilet. Szczyt bezczelności
  • ~pasażer / 2019-06-08 13:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Przyjechałem do Krakowa na Flixbus, myślę mają ładne autobusy to jadę ???? Okazało się że łącza się z jakimś BP Tour tzn oni zabierają pasażerów Flixa, więc podjechał zdezelowany BP Tour tzn oni ????????????
  • ~Pasażer / 2022-03-11 11:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Szanowni państwo choć mamy covid żaden Ukrainiec nie zakłada maski do tego nie zaszczepione psy, żadnej przerwy na uboczu żeby zwierzęta mogły zrobić kupę czy siku przewożone na siedzeniach na rękach biegają po autobusie siłą rzeczy też tam muszą się załatwić bo nikt dla nich przerwy nie robi. Tej firmie chyba zależy żeby w Polsce była jak największa liczba zakażeń i żeby nasi sąsiedzi pozamykali przed nami granice. Jeżeli Ukraińcy nie muszą mieć masek to po co przepisy w Polsce po co Rząd i po co zdrowy rozsądek a opiekę medyczną wszyscy wiemy jaką mamy. Dochodzą też przewożeni ludzie chorzy i to też na zakaźne choroby bo pod czas jazdy sami opowiadają o swoich chorobach a do tego choroby od zwierzę bywają równie groźne. Wojna to tragedia pomóc trzeba ale pomoc też powinna mieć jakąś granicę rozsądku i osoby oraz zwierzę przed przewozem powinny być zaszczepione a chorzy być zbadani przez lekarzy.
    ZaletyMożna się zakazić rzadkimi chorobami i covidem.
    WadyLeczenie trwa długo jest kosztowne a niekiedy kończy się zgonem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5596
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3412
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4936
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173