Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3293 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Starynawakacjach / 2023-04-05 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak dostępu do swojego miejsca, ponieważ fotele były prane i hemikalia mogą uszkodzić ubrania, dzięki czemu musiałem znaleźć miejsce obok jakieś osoby, co kierowało do tego że pani która siedziała obok mnie twierdziła ze ona płaci za swoje miejsce i mam być cicho jak tylko mogę, kierowcy trochę aroganccy jeśli źle im odpowiesz możesz mie jechać
    ZaletyKu*wa żadnej xd
    WadyMógłbym wymieniać w nieskończoność
  • ~Tmt / 2021-11-26 17:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści, bus spoznil się 1h 40 min, co 30 minut info że oferujemy darmowe wifi ale sieci nie ma, na pytanie czy wifi działa kierowca odpowiada że nie i że może pan sobie wypełnić ankietę po podróży XDD
  • ~Toja / 2022-04-21 17:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo często podróżuję Flixbusem na trasie Łódź- Częstochowa. Notorycznie przyjeżdża autobus zastępczy, za każdym razem obsługa tłumaczy to awarią. W tym zastępczym pojeździe często nieczynna jest toaleta, kierowca musi stawać na stacjach benzynowych żeby pasażerowie mogli tam skorzystać z WC. Jak za PRLu. Oczywiście miejsca są nieoznakowane, każdy siada gdziekolwiek - tylko po co w takim razie płacę dodatkowo za rezerwację konkretnego miejsca???
    Autobus praktycznie zawsze ma mniejsze lub większe opóźnienie, ale dziś (21.04.2022) przeszli sami siebie - opóźnienie 1 godz i 49 min!!! Po 70 min oczekiwania aplikacja przestała wyświetlać jakiekolwiek informacje o opóźnieniu, a miły pan na infolini nie potrafił udzielić żadnych informacji. Musiałam odwołać spotkanie bo nie byłam w stanie określić się na którą dotrę. Zamierzam starać się o zwrot pieniędzy, oczywiście nigdy więcej nie zaplanuję podróży z tą firmą.
    WadyNotoryczne spóźnienia, bardzo słaby kontakt,
  • ~Ula / 2025-08-08 17:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowcy FlixBusa z Ukrainy to koszmar.. Nie szanują pasażerów.. W czasie wypoczynku idą spać na wolne miejsca..Wywalają swoje grube śmierdzące tyłki i śmierdzące nogi do góry w skarpetach na siedzenia.. Obok siedzących pasażerów.. Miejsca zarezerwowane wcześniej są często zajęte przeze innych Ukraińców.. Może pasażerów na gapę.. Żaden kierowca Ukrainiec nie pomoże przy wkładaniu i wyciąganiu bagażu... On jest tylko i aż.. kierowcą... Ukraińcy bardzo niszczą opinię o FlixBusie..
  • ~w.g-ska / 2018-10-13 04:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Mąż miał zarezerwowany bilet na 23:05 z Kolonii do Wrocławia. Po kilkunastu próbach kontaktu z obsługą klienta brak konkretnej informacji-początkowo mówiono, że opóźnienie, ale prosili czekać, następnie okazało się, że autokar został uszkodzony, ale zorganizują busa zastępczego. Mąż czekał do 4:40,niestety bezskutecznie. Jesteśmy okropnie zawiedzeni brakiem profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak przyjazdu autokaru
    Brak kontaktu ze strony flixbusa
    Brak profesjonalizmu
  • ~W.W. / 2018-10-06 14:02
    Ocena: 1.50 / 5
    jestem zawiedziona jakością usługi oferowanej przez flixbus. dotychczasowe opinie w moim przypadku nie sprawdziły się. Pojazd był opóźniony , bilet w porównaniu do innych przewoźników prawie 100% droższy. Wygoda : jak wszędzie.
  • ~Wanda / 2024-04-12 09:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałam zabrać się z Flixbusem , na stronie wyczytałam , że można płacić gotówką lub kartą ale niestety panowie nie mieli terminala. Błąd informacji. Przyleciałam na Lotnisko Chopina. Nie było czasu na wykupienie biletu z aplikacji. Panowie nieuprzejmi .Po moich prośbach łaskawie W końcu dali mi 3 minuty na kupienie przez stronę ale już wyszło zamiast 47 zł to prawie 67. Nie tak powinno być, wprowadzacie klientów w błąd.
    ZaletySzybki przejazd
    WadyNieuprzejmość kierowców.
  • ~Wayfarer / 2021-05-20 17:36
    Ocena: 1.50 / 5
    The quality of transport done by this company is absolutely unacceptable. Almost nobody, including the drivers, wears masks on board, posing a significant health threat to others and not one person from the staff have reacted during multiple travels I have been unfortunately forced to take with flixbus. I will be contacting sanitary and epidemiologic services to inform them about this terrifying phenomenon and hopefully get somebody fined for an amount of money that will remind them that they are bargaining with human health and potentially life. All the things listed above apply also to the BP Tour which adds the factor of ugly and uncomfortable vehicles to the equation. I highly recommend you to AVOID both FlixBus amd BP Tour as it is just dangerous to travel with them.
    ZaletyI got from point A to point B
    WadyAt the potential cost of health of my relatives and loved ones.
  • ~Wiesława / 2024-09-12 21:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca nie informuje nocą śpiących pasażerów o miejscowości, w której się zatrzymuje, można przejechać.
  • ~Wojtek P / 2025-02-05 09:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy przewoźnik. Wszystkie przystanki są zlokalizowane w takich miejscach, żeby do nich nie można było trafić. Nikt na lotniskach nie wie, gdzie są. Odradzam.
    WadyPowyżej
  • ~Wzbużona / 2020-08-17 17:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam , w dniu dzisiejszym 17.08. 2020r . Mój mąż z kolegą mieli wykupiony bilet o 16:05 z Chambery Francja do Warszawy kierowca nie zabrał ich ponieważ nie mieli paszportów . To jakiś żart !!! Zaznaczam obydwaj są Polakami . Porażka , a tak bardzo firma narzeka na COVID i brak pasażerów . Infolinia nie działa ( chyba świadczy to o dużej ilości reklamacji )
    Nie zostawimy tego .
  • ~Xxxx / 2018-12-21 19:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Drugi raz jadę tą linią i drugi raz katastrofa! Po co piszecie żeby pasażer był 15minut wcześniej na przystanku jak przyjeżdżacie 30minut później!?!?!? Drugi raz jadę i drugi raz takie opóźnienie... to jakiś żart! Już nigdy podróży z wami.
    ZaletyZero
    WadyWszystko bezdnadzieja
  • ~Zaniepokojona / 2022-12-18 11:59
    Ocena: 1.50 / 5
    18.12.2022 linia 1300, trasa Praga - Warszawa. Do Jeleniej Góry wszystko było w porządku. Po zmianie kierowców w tym mieście byliśmy jako pasażerowie zmuszeni słuchać długiej i męczącej rozmowy telefonicznej KIEROWCY z jak nie trudno się było domyśleć kochanką. Pan kierowca był tak pochłonięty bajerowaniem i opowiadaniem nowej zdobyczy co może z nim przeżyć, że zamiast skupiać się na drodze to żywo dyskutował. Pasażerowie zapinali nerwowo pasy, ze względu na dość krytyczny styl jazdy. Pogawędka o zabarwieniu erotycznym trwała około godziny czasu. Wszystko jestem wstanie zrozumieć. Ale, zadaniem kierowcy jest jechać bezpiecznie, w skupieniu i naprawdę my pasażerowie nie chcemy bać się czy dojedziemy do celu w ferworze zabawiania jakiejś panienki przez kierowcę. Takie pytanie od kiedy kierowcy mogą rozmawiać przez telefon w trakcie jazdy?
    ZaletyBrak
    WadyNie odpowiedzialny kierowca, w słuchawkach niczym z call center.
  • ~Zawszespoznionyprzezflixbusa / 2023-07-28 18:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Flixbus robi sobie żarty z ludzi. Po 50 min opoznienia wysłany sms, że opoznienie wyniesie 130 min, a czas może ulec zmianie. Nie polecam tym, którzy sobie coś zaplanowal i myśleli, że to będzie szybki i sprawny przejazd. Zmieńcie plany, a najlepiej środek transportu. Polecam za to tym, którzy nie mają innego wyjścia z zastrzeżeniem, że trzeba ubrać się ciepło nawet w srodku lata. Otóż klimatyzacja działa na pełnej non stop i w środku panuje arktyczny klimat, a kierowca nic z tym nie robi mimo próśb. I to wszystko za wcale niemałe pieniądze. Flixbus to dziś rozwiązanie lepsze tylko od podróży pieszo.
  • ~Zbychu / 2021-11-11 04:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat, autobus jedzie 15 godzin, zero wygody, miejsca porozrzucane pomimo zakupu dwóch biletów w tej samej chwili musieliśmy siedzieć osobno, miejsca podwójne były. Człowiek płaci 50 euro za bilet gdzie autobus jedzie tyle godzin. Lepiej jechać bla bla carem pomimo że ceny się tam zmieniły na wyższe, lub busikiem w którym też jest mało miejsca ale zawsze jest szybciej na miejscu. Sindbad i Flixbus gówno jakich mało.
    ZaletyGniazdko w sinbadzie, a tak poza tym to ciezko znalesc pozytywy, szczególnie po 15 godzinnej podróży.
    WadyMało miejsca, dużo ludzi, brak odpowiednich warunków do jazdy na tak długie trasy.
  • ~Zet / 2018-07-05 16:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Rozkłady jazdy zupełnie niedopasowane do trasy, na której są stałe roboty drogowe, więc wiadomo, ile zajmie przejazd (Warszawa-Gdansk). Bardzo mało miejsca między siedzeniami.
  • ~Zygmunt / 2023-12-28 20:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem nie zadowolony z przejazdu tymi liniami z uwagi , że jechałem na trasie Nysa - Zakopane z przesiadką w Katowicach w dniu 23.12.2023 , na wstępie w Nysie było już opóźnienie ok 50 minut a na trasie opóźnienie wzrosło do około 100 minut i gdy przyjechaliśmy do Katowic o około 15:36 to autobus na którym mieliśmy wyruszyć w dalszą drogę do Zakopanego już odjechał (planowany wyjazd 15:35) nie czekając na Nas pomimo posiadania Nas na liście pasażerów i pozostaliśmy bez jakiejkolwiek pomocy aby udać się w dalszą drogę. Następnie gdy wracaliśmy w drogę powrotną W dniu 26.12.2023 z Zakopanego do Nysy z przesiadką w Katowicach i po przyjechaniu do Katowic mieliśmy przesiąść o godz13:35 .Po oczekiwaniu około godziny uzyskaliśmy informację że autobus w kierunku Nysy został odwołany i znowu bez żadnej pomocy przewoźnika na własną rękę musieliśmy organizować sobie transport do Nysy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiej kolwiek łączności między autokarami ,oraz synchronizacji na trasach gdzie trzeba się przesiadać tzw.wachadlo.Brak kontaktu telefonicznego z fliksbusem w weekendy i święta.
  • ~bozenkamik38 / 2024-06-15 08:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Anulowałam bilet miesiąc temu. Do tej pory zero zwrotu pieniędzy, zero kontaktu. Porażka. Kontakt zerowy.
    WadyBrak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy za anulowany bilet.
  • ~Elbląg-Ostróda / 2019-10-04 15:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Kupiłam bilet pół godziny przed odjazdem na relacje Elbląg-Ostroda. Jednak kupując bilet przez internet nie było pokazanej trasy ani skąd ten flixbus odjezdza. Stwierdziłam, że skoro przystanek flixbusa jest na dworcu, to musi odjeżdżać stamtąd. Czekając już na dworcu autobusowym na przystanku podpisanym ,, flixbus,, na tablicy nie było tego połączenia,(15:05) już wtedy się wystraszyłam gdyż była godzina 14:50 , wchodząc znów na pocztę aby upewnić się czy nie dostałam żadnej informacji, i nadal nic nie przyszło więc czekałam dalej. O godzinie 14:58 przyszła wiadomość że bus startuje z alejki tysiąclecia, także jakieś 20 minut drogi z dworca.
    I teraz, żeby nie było. Okej ,rozumiem może stamtąd lepiej. Ale trudno jest napisać na stronie skąd dokładnie? Nie wystarczy napisać ,, Elbląg-Ostróda,, bo jak widać autobusy nie tylko z dworca jeżdżą. Wszystkie inne połączenia mają napisane skąd dokładnie jadą, więc nie rozumiem czemu wasz nie ma. I to jest jedno rozwiązanie, drugie- jeśli już musi stawać tam, może zajeżdżać również na dworzec, trzecie-jak kupuje bilet to na pocztę taka informacja od razu powinna przyjść.
    Na szczęście że był jeszcze jeden bus którym się podarowałam, o 15:15 , i w dodatku kosztował mnie mniej. Więc nie dość że nie dojechałam na czas to straciłam 18 zł, bo tyle aż kosztował bilet z Elbląga do Ostródy.
  • ~jasmin / 2020-01-02 11:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Zakupiłam bilet z mojego miejsca zamieszkania do W - wy na dzień 26.12. Mając bilet w kieszeni zaplanowałam dalszą podróż, bo W-wa była dla mnie tylko przystankiem. Kupiłam bilet do Berlina na godzinę, która korespondowała z godziną Flixbusa. Czekałam na pustym dworcu na peryferiach miast od 1.30 w nocy / autobus miał planowy odjazd o 2.00 / do 3.30. Niestety autobus nie przyjechał. Przezyłam horror, zwłaszcza, że liczyły się godziny, abym zdążyła do pracy. Po fakcie dowiedziałam się, że firma po prostu zmieniła kurs na 27.12. To jest szacunek do klienta. Będę dochodziła swoich praw.
    Wadybrak szacunku do klienta, narażanie klienta na straty finansowe i zawodowe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5350
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3293
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 906
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 733
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4538
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3989
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3083