Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3412 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Den / 2021-08-17 15:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Bilet był kupiony za 25 minut do planowanego odjazdu. Informacje że autobus jest opóźniony nie było. Za 5 minut do odjazdu wyjaśnię że opóźnienie ponad 40 minut. Anulować już nie ma możliwości, bo tylko za 15 minut do planowanego odjazdu można to zrobić. Na koniec autobus jest opóźniony na godzinę. Ostatni raz jadę tej tragedią.
    WadyNie ma możliwości anulować po opóźnieniu
  • ~Dominik / 2022-03-18 22:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałem 15-03-2022r z Warszawa Zachodnia do Wrocławia.Brak recznikow papierowych w wc,brak wody i mydła.Płyn do dezynfekcji z zepsuta koncówka.Powrot 18-03-2022 z Wrocław do Warszawa Zachodnia.Brak plynu do dezynfekcji,brak wody w wc i w umywalce,brak mydla i recznikow papierowych.Porażka totalna
    ZaletyPorażka
    WadyPorażka
  • ~Dor / 2023-07-24 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze gówno jakim jechałam. Kierowca Ukrainiec, który nie potrafi jeździć i wyklina po ukraińsku polskich kierowców. Sam na doszkalanie, potem wyklinaj!
    Gówno, gówno i jeszcze raz gówno!
    ZaletyŻadne!
    WadyWszystko!
    Kierowca, łazienka, postoje, siedzenia, pqsazerowie!
  • ~Dorota / 2018-08-14 22:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Właśnie poprosiłam kierowcę o zmniejszenie temperatury. Siedzimy w kupujący i w zimie. Miejsce przy stolikach. Kierowca że się nie da. Masakra masakra i masakra.
    WadyKlimatyzacjs
  • ~Dorota / 2019-06-05 19:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróżowałam na trasie Kraków Toruń 1,06,2019 linia P 12.
    Autobus miał ponad 120 minut opróżnienia. Nie zostaliśmy poinformowani o opóźnieniu. Dopiero po mojej interwencji telefonicznej Pani łaskawie zajęła się sprawą.
    Flix bus miał wyjechać z Krakowa 13,00 a wyjechał 15,08,
    Okazało się że kierowca zasłabł i nie dojechał. Po napisaniu do biura maila dostałam 15 zł rabatu na następną podróż.
    Tylko że następnej podróży NIE BĘDZIE.
    Zaletybrak
    Wady mega spóźnienie, brak klimy u góry, siedzenia brudne, śmierdziało z toalety
  • ~Dorota / 2023-06-11 07:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak więc bardzo nie polecam usług flixbusa ponieważ moja rezerwacja została odwołana trzy razy w ciągu miesiąca na różne trasy i to było około 2 dni przed wyruszeniem. Musiałam sobie znajdować zastępczy środki oni w niczym mi nie pomogli bardzo nie polecam tej firmy rok temu nie było takich problemów w tym roku Tłumaczą się brakiem kierowców, duża Europejska firma tak się tłumaczy... No coś jest nie tak ewidentnie bardzo nie polecam. A druga sprawa Gdy czekałam na autobus który już miał odjechać z mojej stacji okazało się że w ogóle po mnie nie przyjechał i musiałam sama się transportować w inne miejsce gdzie miałam przesiadkę do drugiego busa.
  • ~DP / 2023-02-02 02:08
    Ocena: 1.50 / 5
    jedna gwiazdka to za duzo dla flixbusa. Gdybym wiedziala, ze tak bedzie wygladala moja podroz kupilabym bilet na Megabus. Otoz jadac wczoraj z Cardiff o 17.15 do Londynu kierowca przyjechal z opoznieniem jakies 15min. Mial okolo 12 pasazerow z Bristolu, ktory jest okolo godziny jazdy z Cardiff. Zauwazylam, ze jedzie juz jakies 2,5 godziny i Bristolu nie ma. Bylismy juz okolo 100km od Londynu.Po jakims czasie zaczeli do kierowcy podchodzic pasazerowie. Okazalo sie, ze zapomnial ze ma jechac do Bristolu. Zawrocil na kolejnym zjezdzie i pojechalismy odwiezc tych ludzi. W Bristolu czekalo na niego rowniez w zimnie okolo 10 pasazerow. Mial spoznienie 1,5 godziny. Dobrze jechal i nadrabial. Gdy dojezdzalismy do Londynu wydawalo mi sie, ze bedzie tylko okolo 40 min spoznienia. Niestety kierowca zamiast do stacji Hammersmith i potem do Victorii pojechal na lotnisko Heatrow. Kazal nam sie zabierac i oswiadczyl ze dalej nie pojedzie. Byly ze mna 2 Ukrainki ktore nie znaly angielskiego i mialy Flixbusa dalej do Kijowa. Placz nic nie pomogl. Kierowca dalej nie pojechal. Pomoglam kobietom dojechac do Victorii. Aby tam dojechac trzeba bylo kupic bilet na metro i jechac z przesiadka. Jedna z kobiet nie zdazyla na swoj autobus do Luton National Express ale moze jej sie jakos udalo dotrzec na lotnisko.Gorzej z ta druga ktora miala Flixbusa dalej do Kijowa z 3 przesiadkami. Na autobus o 22 nie zdazyla. Stacja jest zamykana na noc a jest zima. Gdzie sie podziala, nie wiem.Mielismy byc na Victorii o 21.30. a dotarlysmy kilka minut po 23. Nie dosc ze tak sie stalo to kierowca nie wlaczyl ogrzewania nawet po mojej prosbie. Przemarzlysmy a ja dzis jestem chora i mam temperature i zatoki. Wystrzegajcie sie tego przewoznika. Co mi po zwrocie za bilet. Moich lekow i cierpienia nikt nie zrekompensuje.
    Wadyprzyjechalam na lotnisko Heatrow zamiast na stacje Victoria. Zostalam wyrzucona z autobusu jak i inni pasazerowie. Mialam olbrzymia walizke a jestem osiba niepelnosprawna. Bylo zimno w autokarze i kierowca nie wlaczyl ogrzewania nawet gdy zwrocilam mu uwage
  • ~Edyta / 2023-01-27 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Kolejny raz autobus spóźniony. Brak informacji kiedy przyjedzie. Informacja z aplikacji - nie wiedzą gdzie autobus jest, nie mają lokalizacji. Porażka.
  • ~Elen / 2019-05-22 16:20
    Ocena: 1.50 / 5
    To straszne co się stało ze starym PolskimBusem. Problem z biletami. Pieniadze wzięli, ale o przysłaniu biletu zapominają. Wcześniej udało się ti naprawić, ale nerwy były zszargane. Nie polecam. W autobusach toaleta ze 2 razy była nieczynna. Kierowcy różnie, ale zdarzają się nieuprzejmi i to nierzadko. Szkoda, że taka firma zdominowała transport autobusowy.
    WadySame
  • ~Elżbieta / 2023-03-01 13:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Zawsze się spóźniają, nigdy nie wiadomo z jakiego peronu nie koniecznie flixbusy, podstawiawją też inne, można łatwo się pomylić, trzeba biegać i szukać autobusu, a to chore
    ZaletyDla mnie już ich nie mają
    WadySame, wprowadzili standardy dla ludzi niższej kategorii, dla mnie powinni zniknąć z Polski, kto jeździł polskim busem zna różnice i wie dlaczego ich nie chcemy
  • ~Emi / 2021-08-06 16:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałam okazje raz korzystać z usług tej firmy, kolejny raz okazało się, ze biletów nie można kupować u kierowcy. Pierwszy i ostatni raz. Będę unikać tej firmy.
    ZaletyBrak
    Wady-pomimo wolnych miejsc w autokarze zostałam poinformowana, że kierowca ma opóźnienie i nie możliwości kupienia u niego biletu.
    -Podróż bez klimatyzacji w największym upale
  • ~Ewa / 2025-08-10 09:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadąc z Paryża do Pragi poprosiłam kierowcę o podniesienie przedniej rolety ,ponieważ widzę tylko czarny pas .Kierowca odpowiedział że rolety są dla kierowców a nie pasażerów.Roleta nie była po stronie kierowcy.Jeden miał na imię Karol.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBrak obsługi,głośne rozmowy kierowców.
  • ~Ewe7 / 2019-09-13 12:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Z calego serca nie polecam. Ogromne opoznienia, za które pieniadze nie sa zwracane. To pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystalam z "uslug" tej firmy nie wartych ceny i nerwów.
    ZaletyOpoznienia
  • ~Ewelina / 2022-03-02 12:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Przejazd spóźniony ponad 1 godzinę, brak chęci firmy na zrekompensowanie straconego czasu i konsekwecji jakie poniosłam przez te opóźnienia. Brak zapewnienia posiłku czy napoju w trakcie oczekiwania na mrozie. W miemcie kiedy to klient się spóźni 5 minut traci kwote zainwestowaną w bilet. Firma rozpatruje reklamacje na niekorzyść klienta i działa na niekorzyść klienta. Stanowczo odradzam finansowanie tego przewoźnika. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług !
    ZaletyŚrednia cena
    WadyNieterminowość, negatywne nastawienie do klienta, nieprzyjemny zapach w autobusach, brak informacji o opóźnieniach, brak propozycji ze strony firmy rozwiązania sytuacji w przypadku niedgodności zafundowanych klientowi przy ponad godzinnym spóznieniu autobusu !
  • ~Fool / 2023-07-09 09:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy się nie zdarzyło żeby bus przyjechał na czas. Teraz czekam 40 minut, przez co możliwe że się spóźnię na samolot.
  • ~Fusman / 2024-06-15 14:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus bez klimatyzacji. W autobusie 30 stopni. Wszyscy upoceni. Nie oczekiwany postój 45 minut bo autobus miał usterkę.
    Usterka nie naprawiona więc podróż uszkodzonym autobusem.
    Poprzez spóźnienie nie dopełnienie obowiązków. Przez co trzeba było zostać na noc dwa dni w Poznaniu !
    Nikomu nie polecam.
  • ~Gab / 2021-08-28 15:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Skuszona niską ceną na trasie Kraków-Lublana wybrałam Flixbusa. Ponad 10 godzinna podróż w autobusie z zamkniętą toaletą! Kierowcy narodowości słoweńskiej, bez znajomości języków lub udający,że nie rozumieją prostych zwrotów po angielsku i niemiecku. Brak ustalonych przerw, aby skorzystać z toalety ( pasażerowie musieli wymusić na kierowcach 2 minutową przerwę podczas której wszyscy biegli do ubikacji). Pasażerowie bali się opuścić pojazd, ponieważ mieli obawy, że autobus odjedzie bez nich. W autobusie brud, kierowcy bez maseczek. Podróż z Lublany do Rijeki - Plusem była czynna toaleta i kierowcy komunikujący po angielsku. Minusy brud w autobusie (brudne szmaty przy wyjściu koło drzwi), na granicy z Chorwacją oczekiwanie na odprawę poza autobusem na zimnie ponad 20 minut. Opóźniony przyjazd do Rijeki o 40 minut. Czeka mnie jeszcze podróż powrotna do Polski i będzie to ostatnia podróż Flixbusem. Więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika.
    ZaletyNiska cena
    WadyBrud, brak toalety, nieuprzejma obsługa, niski komfort jazdy
  • ~Gabriela / 2018-09-16 23:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma nie odpowiedzialna.opoznienia 1,5 godz bez słowa wyjaśnienia.wygod brak, pełne autokary, przerwy pół godzinne przy opoznieniach.pierwszy i ostatni raz skorzystałam z ich usług. Ceny biletów też z kosmosu.nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt podrozy
  • ~Garota123 / 2023-03-03 07:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Flixbusy każą być 15 minut przed czasem, a same spóźniają się o godzinę. W środku jest zakaz jedzenia i picia. Miejsca, które są przydzielone teoretycznie według biletów się nie sprawdzają, ludzie zajmują miejsca według własnej woli. Ogólnie słabo, nie polecam.
    ZaletyCel podróży.
    WadyDużo by było pisania.
  • ~Gosia / 2023-09-08 22:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Problemy z zamiana bagaży. Fliixbus zapewnił, że skontaktuje się z wszystkimi pasażerami kursu w celu ustalenia kto pomyłkowo zabrał moja walizkę. Finalnie walizkę odzyskałam dzięki kierowcy, który woził ją miesiąc że sobą i nie mógł uzyskać kontaktu do mnie. ZERO POOMOCY I KŁAMSTWA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5596
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3412
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4936
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173