Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3293 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marlena / 2022-10-23 07:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus na trasie Kraków-Warszawa o godzinie 18:50 notorycznie przyjeżdża z godzinnym lub większym opóźnieniem. Po co ustawiać taka godzinę i jadąc ludziom czekać godzinę na dworcu ?
    Sytuacja z 23.10.2022 - Pan z autobusu trasy Kielce - Kraków przyjechał na czas i pierwsze o czym poinformował, to że tachograf go nie puści i czekamy 30 minut. Gdzie w tej sytuacji jest drugi kierowca ? Nikogo nie obchodzi to, że na dalszą trasę pasażer na wykupiona przesiadkę i nie zdąży na kolejny środek transportu.
  • ~Marsul / 2022-07-22 14:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróż Kehl-Poznań. Dwóch kierowców, którzy powinni wozić gnój po polu co najwyżej, a nie ludzi. Pasażerowie sami muszą układać walizki i je wyciągać z łuku, w którym jest totalny rozpiździel. Każde uprzejme pytanie pasażerów spotykało się z fochem że strony mniej uprzejmych panów kierowców. Ogólnie z racji braku alternatywy byliśmy zmuszeni do skorzystania z usług tej firmy, ale nie zamierzamy tego powtórzyc. Serdecznie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyChamska obsługa, syf w autokarze, totalny brak organizacji
  • ~Marta / 2018-10-02 03:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałam dzisiaj na trasie Warszawa - Poznan (23:00). Już na wstępie, przywitał mnie bardzo niemiły i opryskliwy kierowca, który stwarzał wrażenie „odbywania kary”. Do tego, w autobusie strasznie zimno! Pytałam kierowcy, aby wyłączył nawiew czy tam klime, rozłożył ręce. 5 godzin marznięcia, podziękuje.
    Jestem straaasznie zawiedziona.
    ZaletyBrak
    Wady- zimno, gorzej niż na dworze
    -opryskliwy kierowca
  • ~Marta / 2018-10-08 23:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Mielismy zarezerwowany bilety z Brukseli do Paryza na 3 godzine rano. Autobus przyjechal ale okazalo sie ze nie ma miejsc. W Paryzu mielismy oplacony hotel i inné atrakcje bez mozliwosci rezygnacji. Pojechalismy samochodem. Flixbus przyslal zapytanie jak podobala sie podroz. To jakis zart. Nigdy wiecej Flexbusa.
    ZaletyZadnych brak szacunku dla pasazerow.
    WadyWszystko do zmiany
  • ~Marta / 2022-05-02 07:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Stanowczo odradzam , zastanowcie się dwa razy za nim pomyślicie o jeździe flixbusem.Przejazd do Zakopanego podczas jazdy mieliśmy problemy z kołem ,flixbus nie podstawił autobusu zastępczego,staliśmy wszyscy na autostradzie nie mieliśmy jak dojechać do celu a kierowca zasugerował żebyśmy wezwali sobie taxówki,po prostu szczyt i nie dowierzanie jak można potraktować klienta w cywilizowanym świecie
    ZaletyBrak
    WadyNiebezpieczeństwo pasażerów
  • ~Mary / 2019-06-08 21:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałam z Katowic do Salzgitter z przesiadka w Dreźnie .Na moje pytanie ,,z którego stanowiska odjeżdża autokar ,,kierowca nawet nie zaszczycajac mnie spojrzeniem,odrzekl,,nie wiem proszę pani,,Czyli rób sobie babo co chcesz,mnie to nie interesuje.Miałam stracha bo nie znam języka,był środek nocy,ludzi mało .Niemieccy kierowcy również aroganccy.Na moim zarezerwowanym siedzeniu spala chinka.Na szcszescie było wolne miejsce obok.Bagaż musiałam sobie wyjąć sama. A jakze.Chamstwo i buta.Daleko wam do Sindbada.Więcej szacunku i pokory panowie kierowcy Nie jesteście jedyni.Przynajmniej ja nigdy już nie pojadę z ta firma!
    ZaletySporo miejsca na nogi
    WadyŚmierdzą nieprane fotele,usługa do ,kitu.Zero cieplej kawy czy herbaty.
  • ~Matsvei / 2025-05-19 13:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy przewozowej.
    Miałem jechać autobusem z Białegostoku do Warszawy 16 maja o godzinie 18:00. Za 5 minut przed planowanym odjazdem otrzymałem SMS-a z informacją, że autobus spóźni się o godzinę. Po upływie tej godziny dostałem kolejną wiadomość – opóźnienie miało wynosić kolejne 30 minut. Trzecia wiadomość informowała już tylko o opóźnieniu "na 5 minut".

    W związku z tym nie dotarłem do Warszawy na czas i byłem zmuszony jak najszybciej skorzystać z pociągu. Biletu na autobus ostatecznie nie wykorzystałem, a zgodnie z regulaminem przewoźnika nie przysługuje mi zwrot pieniędzy.
  • ~Mervilleux / 2019-07-19 19:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem bilet bez kodu. Kierowca - najmadrzejszy na świecie - uczy mnie o postępie. Jako ostatnich wpóscił do autobusu, gdzie już ją i partnerka nie znaleźliśmy miejsc obok siebie. Zwróciłem się z tym do kierowcy, ale jego sprawa nie o chodziła. Dodatkowo straszył nas ze brak kodu na bilecie spowoduje mandat w wysokości 2000zl. Po pierwsze imieniny bilet w Polsce jest akceptowany i PAN kierowca nie może robić łaski jeżeli musi ręcznie w telefonie mnie dodać. Nie może z tego powodu odsyłać na koniec kolejki.
    Choć o telefonach mogę nauczać - z telefonem ślubu nie wziąłem i żaden kierowca debil nie będzie mnie uczył. Sam kiedyś byłem kierowca.
    Żyjemy w Polsce, gdzie byle debil, inteligentnym chce prawo narzucać.
    ZaletyBrak.
    WadyBezczelny kierowca. Kiedy popsuje humor, że krew się gotuje, nie można dostrzec zalet.
  • ~mgc / 2022-07-17 09:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Kiedyś podróż autokarem z Krakowa do Rzeszowa miała sens, bo można było znaleźć bezpośrednie połączenie - autobus przyjeżdżał punktualnie, a po dwóch godzinach był na miejscu. Potem zmienił się przewoźnik. Podróż zaczęła trwać 2,5 godziny, a autokary mają znaczne opóźnienia. Ostatnim razem informacja mailowa o opóźnieniu była na tyle niechlujnie i nieczytelnie napisana, że ostatecznie autobus odjechał beze mnie. Po zmianie przewoźnika ceny poszły mocno w górę, więc niestety trochę pieniędzy zostało wyrzuconych w błoto. Ostatecznie zakupiłem inny kurs FlixBusa, tylko dlatego, że przez błąd na stronie PKP nie miałem możliwości kupienia biletu na pociąg. Z oferty tego przewoźnika już nie skorzystam. Ocena "wygody" podróży na podstawie wcześniejszych kursów.
  • ~Michał / 2022-05-27 15:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Chamscy kierowcy, przeklinają, nie chcą włączyć ogrzewania.
    Wady12'c w kabinie, lodówka na kółkach
  • ~Monika / 2023-08-13 12:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra podróż autobusem flixbus z k-c do Bukowiny Tatrzanskiej autobus nr 1363 .Kierowca w Bukowinie Tatrzanskiej otwarł bagażnik i pospieszał mówiąc szybko szybko brac bagaż bo on się spieszy i odjechał ,zostałam bez bagażu bez ubran rzeczy osobistych była tam lornetka co też kosztowała, stałam na przystanku i płakałam nie wiedząc co robic! Przechodzień widząc że płacze powiedzial że mogę wypisać wniosek na ich stronie o zaginiony bagaż i tak zrobilam ,odezwali się do mnie dyspozytor i zaczął mnie zwodzić kazał czekać dzień po dniu bo ma przyjechać autobus i tak czekałam po 3 godziny zamiast zwiedzac siedziałam na przystanku ,kierowca chamski i arogancki nie pozwolił zabrać bagażu spokojnie popatrzeć gdzie jest! Sprawę będę zgłaszać na policję zostałam okradziona, oszukana,a dyspozytorzy bawią się ze mną w ciuciubabke kazać siedziec każdego dnia na przystanku jaz nadjedzie flixbus ,pozwę ich do sadu jednych i drugich za to co mi zrobili!Złodzieje!kierowca jak otwiera bagażnik to nie patrzy kto co bierze każdy może brac co mu się podoba od koloru do wyboru Przecież przewoźnik za to odpowiada tak czy nie .Nie polecam
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Mystalovalova / 2023-05-22 23:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Diabeł mnie podkusił i skorzystałem z flixbusa, choć firma powinna się nazywać patoflix. Ani nie jest dużo szybciej ani nie jest dużo taniej niż u innych. Miejsca katastrofa, jeszcze nigdy po 12 godzinach nie byłem tak wykończony podróżą. Toalety jedyny plus że była, choć ze względu braku przerw ludzie tam srali i sztynks był niessamowity, jakaś krew na ścianie cudownie po prostu. Koło mnie siedziała kobieta która z napojem alkoholowym w ręce i w stanie wskazującym weszła do autobusu i potem delektowała się różnymi alkoholowymi pysznościami przez swoją podróż i umilała mi czas treściwą rozmową oraz puszczaniem muzyki z telefonu. Jedyny pozytyw był taki że towarzyszyła mi tylko przez 3 godziny. Brak przerw na toalete czy wogóle żeby rozprostować nogi w jakimś innym miejscu niż dworzec to też czynnik by nie wsiadać do tej zielonej bestii. Kierowcy też niekulturalni, zaczął się wydzierać po chopie co nawet polskiego nie znał i nie rozumiał o co mu chodzi. Jak ktoś jest sado maczo, albo czynnym alkoholikiem,to jest to przewoźnik dla niego. Módlcie się za mnie do Ojca niebieskiego bo w sobotę muszę tym wrócić do domu.
  • ~Nie zadowolony pasażer. / 2023-12-03 16:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Planowany wyjazd weekendowy. Wykupione bilety kupione, autobus opóźniony dwie godz z powodu awarii hamulca.Powrót, ten sam autokar i jeden z kierowców,ujechalismy ok.7 min. i awaria, stoimy ponad 1,15 min. brak informacji, na nasze pytanie co się dzieje, kierowca łamaną polszczyzną odp.czekamy na elektryka. Zima,autobus stoi na poboczu ruchliwej drogi.Brak możliwości kontaktu z przedstawicielami Flixbusa.Obsluga bardzo nie miła obsługa.
  • ~Nie_tutejszy / 2023-08-06 05:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy przewoźnik jakim jechałem! Jechałem z Kassel do Krakowa z przesiadką we Wrocławiu. Autokar z Wrocławia do Krakowa przyjechał o godzine później, jak się okazało autokar miał awarię i nie był wstanie jechać dalej...czyli odwołali dalszą jazdę. Nie można było się ani do infolinii ani nigdzie do nich dodzwonić, nie było żadnego autobusu zastępczego, pasażerowie nie otrzymywali żadnej informacji co dalej... poprostu pasażerów zostawili na pastwe losu! Zaloga Flixbusa niemila klienta ma głeboko w poważaniu! Totalny nie profesjonalizm! Nigdy więcej Flixbusem nie pojade i odradzam każdemu tego przewoźnika!
  • ~NieNawidzeFlixbusa / 2023-08-28 16:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Człowiek chce normalnie podłączyć telefon podczas jazdy niestety ładowarka nie trzyma się gniazdka i trzeba trzymać ładowarkę w ręce. Poziom czystości toalety zostawia dużo do myślenia. Jakoś ceny do jakości nie jest zadowalająca nie polecam !!!
  • ~nieudanypowrot / 2018-07-30 21:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,
    Spotkałam się z bardzo przykrą sytuacją przy powrocie z Budapesztu do Krakowa 27.08.18. Po przyjeździe na dworzec i czekaniu więcej godziny po czasie odjazdu autobusu zadzwoniłam na infolinie gdzie zostałam poinformowana iż rejs został odwołany i moja rezerwacja była przeniesiona o 3 godziny wcześniej i do tego jeszcze z innego przystanku. Doradza nie był w stanie zmienić rezerwację w systemie na późniejszy czas i jedyne co mi zalecił to zrobić nową rezerwację samodzielnie. Jak się później okazało na mój e-mail została przesłana wiadomość z informacją dotyczącą zmiany rezerwacji jednak takiej wiadomości oczywiście nie zauważyłam.
    Na szczęści udało mi się zarezerwować 2 ostatnie bilety na późniejszy nocny rejs. Jednak według mnie przy jakichkolwiek zmianach rezerwacji firma powinna zawiadomić klienta telefonicznie, przecież dla czego przy rezerwacji pozostawiam numer telefonu?! A także kierowca powinien dysponować numerami pasażerów z rezerwacji i móc się skontaktować w razie nie stawienia się do rejsu.
  • ~Niezadowolona123 / 2021-09-12 13:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Jadąc 12.09.2021 z Zakopanego do Częstochowy flixbus miał bardzo duże opóźnienie oraz w autokarze słabo chodziła klima przez co wszystkim niekomfortowo się jechało i nie dało się wytrzymać wysokiej temperatury, a mimo tego kierowca zakłada ze flixbus jest w 100% sprawny. Szczerze nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyMało miejsca, opóźnienia, wysoka temperatura w autokarze
  • ~Niezadowolony / 2019-07-16 17:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy. Jest wyjątkowo nie rzetelna. Nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany bilet. Żerują na klientach. Jechałem na tarasie Kraków Rzeszów o opóźnieniu autobusu zostałem poinformowany zbyt późno aby anulować bilet przez system. Na ich stronie nie można znaleźć absolutnie żadnego numeru telefonu do bezpośredniego kontaktu. Jakikolwiek kontakt jest możliwy tylko przez maile.
  • ~Nigdy_wiecej_FlixBusa / 2022-07-11 10:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat - kupiłem bilet z przesiadką na którą miałem mieć godzinę. Okazało się, że pierwszy z autousów jest opóźniony o 3 godziny, a ja jeśli chcę to mogę sobie poczekać na dworcu przesiadkowym i wtedy do nich napisać z prośbą o drugi darmowy bilet. Czekać na zimniie przez jakieś 4h, by potem mieć podróż z kolejną przesiadką.


    Kiedy zarządałem zwrotu pieniędzy na konto, by kupić bilet w innej firmie (już w droższej cenie, bo na ostatnią chwilę...) to konsultantka zaczęła kłamać, że ja się spóźniłem, że nie da się wtedy zwrócić pieniędzy... Na szcześćie finalnie kłamać przestała i sprawę zaczęła procesować... ale niesmak pozostał...


    Dramat... naprawdę dramat... Nigdy więcej takiego dziadostwa...


    Dodatkowo na dłuższych trasach (>15h) brak choćby jednego przystanku gdzie przez 15 minut można się przejść, skorzystać z normalnych toalet.
    ZaletyWzględnie dobre ceny - jeśli bookuje się wcześniej (ale co z tego, jak potem autobusu nie ma i trzeba przepłacić w innej firmie?)
    Wady- Nie przyjeżdząją
    - Autobus przesiadkowy nie poczeka - nawet na to nie licz ;)
    - Brak choćby jednej 10 minutowej przerwy przy długich (>15h trasach)
    - Liczne kłamstwa przy próbie uzyskania zwrotu
    - Brak rekompensat finansowych przy konieczności zmiany firmy na taką, która dba o klienta...
  • ~Nina / 2019-08-06 12:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Zabookowałysmy 4 miejsca 2 tyg temu, dzisiaj otrzymalam maila, że 2 z 4 miejsc nie będę zarezerwowane (wszystko było opłacone). Zadzwonilam na infolinie, nie dowiedzialam się absolutnie nic poza tym, że "no wie pani są różne sytuacje". Pan był niekompetenty, nie umiał odpowiedzieć na moje pytania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5348
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3293
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 906
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 732
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4538
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3989
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3083