Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3293 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2023-07-12 20:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróż relacji Wiedeń-Rzeszów dnia 11.08.2023r.Panowie kierowcy, niestety nie użyje innego słowa jak chamy. Baliśmy zapytać o cokolwiek, ponieważ zamiast odpowiedzieć normalnie, krzyczeli. Jeden z nich rozłożył fotel w taki sposób, że moja siostra nie miała miejsca na nogi. W środku nocy, gdy wszyscy spali włączyli na full radio. W busie były też dzieci, a panowie na głos wyśmiewali się z obywateli Ukrainy i Turcji, szydząc z nich. Pominę ich obrzydliwe rozmowy i sposób wypowiadania się na temat kobiet, jakby były przedmiotem. Wisienką na torcie była stłuczka ma stacji benzynowej, którą spowodował kierowca, kłócąc się z poszkodowanym, że to jego wina. Mam nadzieję, że moja opinia dobrze do odpowiednich osób i taka sytuacja nigdy więcej nie będzie miała miejsca, a "kierowcy" nie będą więcej wykonywać swojego zawodu, bo szkoda mi ludzi którym uprzykrzyli podróż tak jak mi i mojej rodzinie. Dno i kilometr mułu. Nigdy więcej, nawet za darmo.
  • ~Katie / 2022-04-01 00:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia i ignoranctwo. Kupiłyśmy z koleżankami 3 bilety do Zakopanego oczywiście z miejscami. Po wejsciu okazuje się, że z 3 miejsc jest tylko jedno, a dwóch w ogóle brak! To co to jest za usluga, jeśli płacę dodatkowo za miejsce na konkretnym, wybranym przez siebie siedzeniu, a i tak nie mogę tam siedzieć! Tragedia!!!! Poszłyśmy do kierowcy zapytać o co chidzi, a kierowca ignorant "jak są miejsca, to Pani siada! Brak słów za obsługę i gówniane rozwiązanie problemu to mało powiedziane. Ceny za flixbusa w stosunku do jakosci jazdy w dzisiejszych czasach też nie powalają. Szkoda słów. Właśnie składamy skargę, a jak sie okaże, że na którymś przystanku w drodze do celu będę się musiała przesiadać, bo miejsce na którym kazał mi usiąść kierowca będzie zajęte, obiecuję, że rozpętam piekło!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej
  • ~Kazek / 2023-11-07 10:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Kurs Oslo-Gdynia -Kraków w dniu 12.10.2023r. opóźniony w Ciechocinku pół godziny. Na pytanie do kierowców o przyczynę opóźnienia filozoficzna odpowiedź "cóż to jest wobec wieczności" . Na trasie żadnego starania o zniwelowania opóźnienia, całkowita beztroska i luz, przerwy na papieroski kierowców itp., pomimo informacji z mojej strony, że w Krakowie mam przesiadkę na dalszy pociąg. W efekcie w Krakowie opóźnienie 1 godzinne!! Jednym słowem całkowita ściema co do czasu trwania podróży aby pokonać konkurencje, okazało sią że pociągiem podróż trwałaby tyle właśnie czasu a o wiele taniej. Nigdy więcej. Autokar w połowie pusty, a za rezerwację miejsca dodatkowe 7 złotych. Kierowca w rozmowie z szefem żali się na małe obłożenie - ciekawe dlaczego? Żadnej refleksji, beztroska i zła organizacja pracy.
  • ~Krysia / 2020-03-18 10:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj miałam jechać z Berlina do Krakowa a oni odwołali wszystkie kursy! Na szczęście uratowała mnie firma Manifold. Od razu przesympatyczny Pan zaproponował mi miejsce w autokarze. Przy odbiorze okazało się, że każdy pasażer przed wejściem jest przebadany. Jechaliśmy dużym autokarem, gdzie pasażerowie praktycznie nie mięli ze sobą styczności. Naprawdę super! A FlixBus bardzo mnie rozczarował!
    Zaletybrak
    Wadyodwołany kurs
  • ~Krystian / 2019-09-24 18:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Piszę o konkretnym połączeniu:
    Bergamo lotnisko - Mediolan centrum
    Wszystkie inne busy flixbus odjeżdżające z tej stacji to porządnie wyglądające autokary. Wszystkie oprócz akurat tego, który właśnie opisuję. Bus nie jest w ogóle obrandowany marką flixbus. Na informacji/wyświetlaczu a nawet na całym autobusie brak numeru, który identyfikuje przejazd (na bilecie widnieje konkretny numer busa).
    Brak WiFi, brak klimy, niewygodne siedzenia, bez oparcia głowy.
    Ceny niestety ze względu na brak konkurencji są niezbyt przyjemne dla kieszeni.
    ZaletyDojechał do celu.
    WadyBrak zalet.
  • ~Krzysztof / 2024-08-02 14:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Kurs do Szczawnicy, 6 godzin jazdy. Autokar przyjechał spóźniony prawie godzinę. Całkowite opóźnienie to 2 godziny.
    W środku smród z toalety taki, że nie da się wytrzymać. Wentylacja wyłączona, istny dramat. Kilkugodzinna jazda w smrodzie takim, że trzeba wstrzymywać oddech. Nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem.
    Jak ktoś przed nami pochyli oparcie, miejsca zostaje maks dla dziecka -12lat.
    Gniazdka i wifi brak.
    Bilet 180zł

    Powrót: opóźnienie ponad pół godziny, niedziałające wifi, niedziałająca toaleta.
    Dziękuję, nigdy więcej.
  • ~Kuba / 2023-06-15 18:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Cena podana na początku zawierania transakcji jest dwa razy mniejsza od ceny finalnej.
  • ~Lidia / 2022-09-10 05:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Warszawa -Ostrów Mazowiecka Całość to jedna wielka porażka
    ZaletyBrak
    WadyPrzystanek pod innym adresem jak podany na bilecie Kierowca pracujący za karę - nie uprzejmy .
  • ~Lw / 2022-05-13 18:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Niesamowicie chamscy kierowcy, tragiczny czas oczekiwania i niekomfortowe miejsca. Jeśli jesteś entuzjastą takich atrakcji to serdecznie polecam flixbusa.
  • ~Maciej / 2018-05-13 22:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna kupa ten flixbus i tyle na ten temat ceny dowalili takie ze głowa boli nie można z wyprzedzeniem wyłupić biletu co do autobusów to poniżej zera klimatyzacja niby działa a nie działa kierowca mowi ze chodzi na pełnych obrotach a udusić się idzie na górnym pokładzie zenada a tak to jest jak Niemiec rynek przejmuje masakra
    ZaletyŻadne poniżej zera
    WadyBrakło by słów aby pisac
  • ~maciej / 2019-10-03 09:26
    Ocena: 1.50 / 5
    kierowca robił straszne problemy że nie ma miejsca na nasz bagaż (mieliśmy duży... owszem... opłacony!). mimo że byliśmy pierwsi obsłużył wszystkich! po czym powiedział że teraz jeśli nam się uda to wcisnąć to pojedziemy... udało się. na szczęście bo chyba bym go tam zaj......! w środku smród, nasze zarezerwowane miejsca zajęte, kierowca ma to gdzieś.... szkoda gadać
  • ~Maciek / 2023-06-29 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorszy przewoźnik. Kupiłem dwa bilety i chcielibyśmy siedzieć razem, ale przy wejściu do autobusu wszyscy zaczęli się pchać jak zwierzęta do obory, zero kolejki tylko kto pierwszy ten lepszy, a pan-cham, który wpuszczał ludzi powiedział, że go to nie interesuje i w konsekwencji musieliśmy siedzieć osobno, bo nie było dwóch miejsc obok siebie. Totalny brak kultury, a ceny z kosmosu w porównaniu do pociągów.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Magdalena / 2019-09-19 08:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Dużo razy korzystałam z Flixbusa i było zazwyczaj wszystko wporzadku. Ostatnio przez aplikacje kupiłam 2 bilety ale dane tylko kupującego. Po przyjeździe autobusu kierowca powiedział że to 2 miejsca dla jednej osoby. Niestety nie dało się nic zrobić, nie mógł dopisać 2 osoby. Kierowca powiedział że nie zaznaczy że bilety były wykorzystane i żeby dzwonić na infolinię to zwrócą pieniądze. Niestety Infolinia A później biuro odpisali odmowna decyzje co do zwrotu pieniędzy. Flixbus powinien poprawić aplikacje, więcej informacji dla kupujących. Niestety już nie skorzystam z usług Flixbusa.
    ZaletyPunktualność
    WadyDrogie bilety, brak możliwości zwrotu pieniedzy
  • ~Magdalena / 2022-07-14 21:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Rezerwacja miejsc . Kasa pobrana a kierowca nie ma rezerwacji każdy siada gdzie chce paranoja. Nie ma gdzie siadac bo klienci śpią na dwóch fotelach
    ZaletyBrak
  • ~Maniek / 2023-05-29 10:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeśli chodzi o kierowców mili, bo mają być mili i na tym się zalety skończyły autobus w Pradze miał być 21.25 i na tym się skończyło, ostatnia informacja, że autobus będzie o 23.00 iiiii......o 1 w nocy ochrona nas wyprosiła z dworca. Żadnej informacji o tym czy autobus będzie, Żadnej czy jest odwołany, infolinia w tej firmie to jakaś farsa. W każdym razie nie polecam
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyZbyt wiele żeby się rozpisywać
  • ~Maras / 2019-02-08 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Poznań-Berlin w dniu 7 lutego 2019. Poranny autobus o 6:50 podstawiony na czas i...to tyle pozytywów.
    W autobusie jakikolwiek brak ogrzewania(przy minus 4 stopniach na zewnątrz). W Świebodzinie próba "ominięcia komputera"-jak powiedział kierowca-zakończona niepowodzeniem. Czterogodzinna trasa przy zaparowanych szybach i ze skostniałymi stopami,w kurtce.Tak się nawet bydła nie wozi.Oczywiście flixbus nie poczuwa się do rekompensaty za to zdarzenie. Brakowało tylko żeby Pani powiedziała: sorry-taki mamy klimat. NIE POLECAM
    Zaletyna czas
    Wadybrak ogrzewania, brak reakcji flixbus
  • ~Marcin / 2018-06-17 13:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie myślałem że tak szybko zatęsknie za Polskim busem. Ceny kosmos, PKP dużo tańszy kupując bilety nawet z dnia na dzień. Niestety żegnam się z Flixbusem, i Wam również nie polecam korzystać.
    Zaletybrak
    WadyCena, Jakość obsługi, Opóźnienia, Późno dodawany kalendarz.
  • ~Marcin / 2024-01-22 13:49
    Ocena: 1.50 / 5
    W dniu dzisiejszym (22.01.24) nie działa rezerwacja online.
    Pierwszy zakup pieniądze pobrane brak rezerwacji, infolinia 50 minut i się nie doczekałem na połączenie z konsultantem.
    Kolejny telefon informacja że trzeba jeszcze raz kupić bo nie widać rezerwacji.
    Ponowny zakup i ta sama sytuacja. Brak rezerwacji.
    Kolejny telefon i tu dopiero dowiedziałem się że jest awaria i może potrwać do jutra...
    Dwa razy kupiony bilet którego nie mam.
    Zablokowane pieniądze na 72 godziny
  • ~Margeritka / 2021-07-18 08:52
    Ocena: 1.50 / 5
    W dniu dzisiejszym Pan kierowca linii Zakopane - Warszawa ( szczupły ) arogancki, skrajnie lekcewazacy pasazerow.
  • ~mariusz / 2020-09-15 22:15
    Ocena: 1.50 / 5
    trasa z niemiec do polski tragedja. czekanie na autobus w berlinie 4 godz. miejsca zarezerwowane nie zaznaczone i potem cie przeganiaja z miejsca na miejsce.kierowca tak jak dzis ten jeden lysy chamski tak jak mnie dzisiaj w berlinie o godz 00,10 sugeruje ze jetem pijany i mnie nie wpusci a ja nie pamietam kiedy pilem czekale na autobus po pracy i po przesiadce z lipska 4 godz.a w krakowie jak mu to powiedzialem ochrna mnie straszyl i nie przeprosil. narobil mi wstydu ze jestem pijany cha fredny cham.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5347
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3293
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 906
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 732
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4538
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3989
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3082