strona 90 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- nastepna »
-
~Adrian / 2019-09-12 11:53Ocena: 1.50 / 5
Dramat straszny, częste opóźnienia, brak informacji, ciężko się skontaktować z obsługą klienta. -
-
~Aga Karaś / 2023-06-01 23:12Ocena: 1.50 / 5
Dzięki opiniom tutaj znalezionym, zrezygnowałam z podróży tą linią - mam nadzieje, że dostanę zwrot pieniędzy za anulowaną rezerwację... Wolę tłuc się 9 h drugą klasą PKP niż ryzykować z Fixbusem.. ZaletyPan na infolinii starał się być bardzo pomocnyWadyNa połączenie z Infolinią czeka się bardzo długi i do tego trzeba być zdeterminowanym, bo po wysłuchaniu wszystkich regułek połączenie jest automatycznie zrywane (po piątej próbie, czyli jakieś 20 minut, udało mi się uzyskać połączenie z konsultantem) -
~Agata / 2022-09-26 03:57Ocena: 1.50 / 5
Jadę dzisiaj na trasie Berlin-Gdansk kurs nocny.Obsluga nie podała ogólnej informacji dla pasażerów o możliwości korzystania z toalety ale za to Pan z obsługi sprawdzający bilety co chwilę każdego budzi mówiąc mu jak siedzieć. Komentując: ,,To nie jest Wagon sypialny" U większości osób siedzenie obok jest wolne. Nie można nawet rozłożyć siedzenia i przesiąść się na to miejsce obok by nie zakłócać spokoju osobie siedzącej za mną. Po prostu trzeba siedzieć na baczność.
Cena biletow przy zakupie była dla mnie nie zrozumiała. Jak można dawać wyższa cenę na krótsza trasę a tańsza na dłuższą. Przykład z Berlina do Gdańska Główny bilet kosztował 159zl a do Gdańsk Hala Oliwa 1990zlWadyBardzo zła obsługa -
~Agnieszka / 2025-07-31 21:30Ocena: 1.50 / 5
Jechałam do Jastrzębiej góry w środę 30 lipca tragedia zamiast klimatyzacji ogrzewanie.Kierowca przez połowę drogi nie potrafił wyłączyć. Niedopuszczalne nigdy więcej Zalety -
~Agusia / 2024-06-16 20:00Ocena: 1.50 / 5
Witam podzielić się opinią i wyrazic swoje zdanie na temat taki że jedziemy na lotnisko do Katowic z dzieckiem 1 rok i 2 miesiące i kupując bilet Pani mnie w okienku informuje że ja muszę że sobą mieć fotelik żeby dziecko przewiezc. Taka duża linia to foteliki powinna mieć przygotowane a nie żebym ja z forelikiem musiała potem się bujać na wakacje jak lece za granicę. A podobno Pani z infolinii nie raz mówiła że zgłaszają takie problemy i nic z tym nie robicie więc moze warto zaczac działać w tym temacie takie foteliki powinny być z dwa to gdzieś gdzie się pakuje walizki albo coś a nie. -
~Aleksander / 2025-08-24 21:48Ocena: 1.50 / 5
Miałem zapłacony bilet Katowice Lwów.4 godziny przed odjazdem dostałem sms że autobus jest opóźniony 590 minut!!!!!! Tak,dobrze czytacie.Przebukowalem na następny dzień,pokazało mi autobusy po południu,bo poranny był droższy!!!! I mi go nie pokazało.Odwolali autobus i żadnego ukłonu w stronę pasażera!!!! Potem wszedłem na stronę i pisze nie że opóźniony,tylko pełen!!! Komunikacja autokarowa to dalej komuna,a ta sieć wpisanej się w to idealnie!!!!! ZaletyBrak -
~Aleksandra / 2022-09-15 22:38Ocena: 1.50 / 5
Spóźniony 1,5h, dwie przerwy i czekanie na innego kierowcę w trakcie. Koszmar!!!! -
~ana83 / 2018-05-15 13:51Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam. Uwaga nie otrzymałam potwierdzenia rezerwacji choć za nią zapłaciłam. Mam wielki problem z otrzymaniem zwrotu gotówki. Każdy Konsultant mówi coś innego, są bardzo niekompetentni wraz ze swoimi Przełożonymi. Mam nadzeję, że na rynek wejdzie jesze inny tak duży przewożnik bym nie była zmuszona korzystać z ich usług Zaletybrak -
-
~Anastazja / 2022-12-20 16:26Ocena: 1.50 / 5
Jechałam z Augsburgu (Niemcy) do Wiednia (Austria). W autobusie nie ma ani Internetu, anie toalety, nic. -
~Anatolii / 2025-03-26 17:11Ocena: 1.50 / 5
Dotarłem na dworzec autobusowy o 11:40. Na tablicy informacyjnej podano, że autobus przyjedzie punktualnie o 12:55 na peron czwarty. O 12:50 na peron przyjechał Flixbus, ale z innym numerem. Zapytałem kierowcę, czy mam bilet na ten lot, odpowiedział, że nie, że to inny numer autobusu. Na tablicy informacyjnej przy czwartym peronie było napisane, że o 12:55 powinien odjechać autobus o numerze, który był na moim bilecie. Ale nigdy nim nie był. Na piątym peronie stał autobus innej firmy. Pierwszy, drugi i trzeci peron były puste. Autobusy odjeżdżały o czwartej i piątej. Nigdy nie widziałem swojego. O 13:15 poszedłem do kasy biletowej i zapytałem o mój autobus. Odpowiedziała, że już wyszedł. Odpowiedziałem, że nie było to na peronie 4. Odpowiedziała, że mogło być na innym peronie. Mówię, że nie widziałem tego u innych. Odpowiedziała, że nie mogę w żaden sposób pomóc. Jesteśmy bardzo rozczarowani jakością usług świadczonych przez Waszą firmę. -
~And26 / 2020-06-16 19:44Ocena: 1.50 / 5
Zwróciłem bilety do zakopanego, za 6 dni Do daty odjazdu, koszt 2 osoby 90 zł, Zwróciło mi 38 ZŁ Z 90!!!! 52 złoty komisji ???! To za co ?! Tyle lat korzystałem z tego przewoźnika, teraz WIĘCEJ NIGDY!!! Nie polecam KATEGORYCZNIE!!! ZaletyKiedyś byłyWadySporo! -
~Andrew / 2023-08-19 18:41Ocena: 1.50 / 5
Dostałem SMS-a z informacją, że autobus będzie opóźniony o pół godziny. Autobus był opóźniony o półtorej godziny. Zarezerwowane miejsca były zajęte. Kierowca był nieuprzejmy. Zdecydowanie nie polecam! Jeśli masz okazję, omijaj tę gównianą firmę! -
~Andrzej / 2019-01-31 01:52Ocena: 1.50 / 5
Niestety opinia nie może być pozytywna. Jechałem flixbusem z Kielc do Zakopanego i do domu. Jechałem tą firmą po raz pierwszy i raczej ostatni. Kiedyś sporo pozytywów nasłuchałem się o Polskim Busie i generalnie byłem nastawiony pozytywnie. Tymczasem:
1. Autokar - od rejsowego autokaru, który dokonuje przewozu pasażerów można wymagać, by chodził bez zarzutu. W autokarze włączył się na górnym jakiś alarm, którego przez dłuższy czas nie potrafiono wyłączyć i drażniło to wszystkich.
2. Autokar - amortyzatory w tym, w którym jechałem pochodziły chyba jeszcze z PRL-u bo było je słuchać (a raczej ich wady)
3. Punktualność - no niestety, było spóźnienie. W drodze powrotnej około godziny. Na plus w tym wypadku mogę zaliczyć skrócenie czasu przystanku
4. Czystość - kibelek nie powstydziłby się rywalizacji z kibelkiem dworca w Skarżysku-Kamiennej w latach dziewięćdziesiątych i wczesnych dwutysięcznych. Syf i smród.
5. Temperatura - było duszno. Na plus mogę zaliczyć, że po mojej interwencji puszczono trochę powietrza.
6. Obsługa autokaru paląca; na pokładzie autokaru spożywano alkohol; nikt z obsługi w najmniejszym stopniu nie interweniował.ZaletyAplikacja mobilna. Rzeczywiście - można odnotować 1 zaletę, tj. taką że flixbus postarał się o aplikację mobilną. Faktem jest, że działa ona nieprawidłowo w zakresie ustalenia czasu opóźnienia autokaru, niemniej jednak na plus, że choć jest takie cośWadyJak wyżej. NIestety nie wybieram się drugi raz... -
~Aneta / 2025-08-01 05:53Ocena: 1.50 / 5
Za każdym razem to dziadostwo się spóźnia ???? ZaletyNie maWadyZa każdym razem się spóźnia -
~Ania / 2020-03-04 18:15Ocena: 1.50 / 5
Potwierdzam...omijać z daleka!! Przez 15 lat korzystałam z usług różnych przewoźników,ale z takim podejściem i potraktowaniem spotkałam się po raz pierwszy. Rezerwacja biletu z Polski do Danii z przesiadką w Berlinie. W Berlinie czas na przesiadkę 2h. Przed Wrocławiem z powodu wypadku na drodze staliśmy w korku 3h. Kierowca troszkę nadgonił i do Berlina dotarliśmy o 11.10,a autokar miał odjeżdżać o 10.40,ogólnie tylko pół godziny spóźnienia. Opóźnienie nie z naszej winy,zero komunikacji między kierowcami autokarów. Ile razy było,że czekaliśmy na spóźniony autokar czy autokar czekał na nas,bo jak kierowcy informowali "na pokładzie są pasażerowie,których musimy zabrać",ale widać to chyba stare dobre czasy,choć nie tak dawne,raptem 5-10lat.Przyzwyczajona też byłam,że kierowcy informowali pasażerów,w zależności w jakim kierunku będą jechać,to na jakie stanowisko mają się udać. Po zapytaniu kierowcy,on rozłożył ręce i skwitował,że nie wie,on swoje zadanie wykonał,dowiózł na miejsce. Okazało się,że autokar po prostu sobie odjechał. Bilet zarezerwowany z dopłatą za miejsce,za dodatkowy bagaż. Na infolinii usłyszałam,że mogą zaproponować mi kolejny autokar za 12h,mogę sobie znaleźć alternatywne rozwiązanie np.koleją (z innego dworca w Berlinie),a oni zwrócą mi koszty. Nie byłam przygotowana na taką sytuację,Niemcy miały być tylko punktem przesiadkowym, miałam parę euro na tzw. kawę czy kanapkę, ale żeby na kolejne autobusy czy taksówki żeby dostać się na inny dworzec i jeszcze zakupić bilet kolejowy??!! w dodatku z takimi bagażami??!! Totalnie olewają pasażerów. A tak ładnie opisują w regulaminie, że oferują transport zastępczy,autokary innych firm,czy samoch.osobowe,a nawet że oferują nocleg,oczywiście żadna taka propozycja nie padła. Mam czekać 12h i tyle!! Ja po 12h jazdy miałam czekać kolejne 12h na transport,żeby jechać jeszcze ponad 600km. Kpiny. Nie skorzystałam z oferty. Najlepsze w tym wszystkim jest to,że po 20 dniach,kiedy byłam już dawno w Polsce,dostałam e-maila,że zarezerwowali mi ten przejazd,chociaż nie wyraziłam na to zgody. O co chodzi?? Żeby mieć w papierach "czysto"?? Będę oczywiście składać reklamację i żądać zwrot kosztów. A co z kosztami moralnymi?? Odchorowałam całą tą sytuację,stres,nerwy,nie byłam w stanie się uspokoić. Te 600km z Danii przyjechała po mnie rodzina. Psychicznie dopiero teraz dochodzę do siebie. Przy okazji opiszę również sytuację dziewczyny,miała przesiąść się na ten sam autokar co ja,tylko docelowo jechała do Hamburga. Na tej trasie flixbusy jeżdżą częściej. Akurat kolejny był za 10min, pomimo zapewnień pani z infolinii,że dziewczyna ma rezerwację docelowo,więc jak najbardziej może skorzystać i jechać tym autokarem, spotkała się z kategoryczną odmową ze strony kierowcy flixbusa,dosłownie powiedział jej:"że nie wpuści jej na pokład, ma iść stanąć sobie w kolejce i wykupić ponownie bilet" SZOK!!! Musiała kupić,ale,że stała w kolejce dłużej niż 10min,tamten oczywiście planowo odjechał i dziewczyna jechała dopiero kolejnym za 1,5h. Tak są traktowani pasażerowie Flixbusa. Stanowczo nie polecam!!! -
~Ania / 2020-09-05 13:15Ocena: 1.50 / 5
W połowie lipca odwołano mój przejazd, zpoprosilam o zwrot pieniędzy na konto, niesty do chwili obecnej nie dostałem pieniędzy. Ciężko się dodzwonić, na maila odpsiuka, że jest im przykro i na zwrot muszę poczekać kilka tygodni. Zenada WadyBrak zwrotu gotowki -
-
~Ania / 2023-03-13 10:28Ocena: 1.50 / 5
6 marca dokonałam płatności za rezerwację.Jak się okazało po moim telefonie do flixbusa pani stwierdziła,że takiej płatności nie widzi !Wysłałam potwierdzenie przelewu na co dostałam odpowiedź,że nie widać u nich takiej płatności i uwaga !zażyczyli sobie nr rezerwacji ,która nie została dokonana !wyciągu z mojego konta!i numeru karty oraz kodu autoryzacyjnego płatności,który jest generowany jednorazowo ,jest tylko dla mnie !!!!!!Wysłałam kolejne potwierdzenie z przelewy 24 bo to oni dokonali transakcji i oczywiście potwierdzili ,ze flixbus ma moje pieniądze ,których twierdzi ,że nie ma !!!!!Po trzech dniach zadzwoniłam na infolinię i znowu bicie piany od początku !Pani poinformowała ,że dziś czyli po siedmiu dniach wyśle potwierdzenie przelewu do księgowości!!!Skandal !Tydzień temu rezerwowałam miejsce za 79 zł a dziś bilet kosztuje prawie 100 zł !!!!!dla mnie jest to kradzież i bezczelność w najwyższej postaci !Nie polecam !!!!! ZaletyBrak -
~Ann / 2018-05-25 19:17Ocena: 1.50 / 5
Koszmar. Trasa Kraków -Warszawa. Przy wjeździe do Kielc opóźnienie 1 h. Przy wyjeździe z Radomia opóźnienie 1,5 h. W Radomiu polecono nam przesiąść się do innego autobusu. Obecnie jedziemy zepsuty autobusem -silnik gaśnie na światłach i skrzyżowaniach. Obsługa jest bardzo opryskliwa. W autobusie dużo obcokrajowców, obsługa nie mówi w żadnym języku obcym. Zero zainteresowania pasażerem. -
~Anna / 2018-07-07 03:36Ocena: 1.50 / 5
Skandal…Nie kupujcie biletów z PRZESIADKĄ !!!
Skandal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zakupiłam bilet z Krynicy Morskiej do Łodzi Fabrycznej z przesiadką (zaplanowaną w ramach podróży przez Flixbusa, nie zaplanowaną przeze mnie) w Warszawie Młociny (obie linie Flixbusa, oba autobusy Flixbusa).
Podczas pierwszego odcinka podróży wystąpiło 1,5 godz. opóźnienie z powodu wypadku na drodze. Poinformowałam biletera o tym, że mam bilet z przesiadką na następnego Flixbusa. Nakłoniony przez kierowcę bileter zadzwonił do firmy, aby poinformowali kierowcę drugiego Flixbusa o opóźnieniu i aby zaczekał 20 min. Gdy wysiadłam w nocy w Warszawie, żaden Flixbus nie czekał.
NIE KUPUJCIE BILETÓW NA FLIXBUSA Z PRZESIADKĄ, BO W RAZIE JAKIEGOŚ OPÓŹNIENIA NA DRODZE, NIE BĘDZECIE MOGLI LICZYĆ NA TO,ŻE DRUGI AUTOBUS NA WAS POCZEKA. DLA TEJ ,,FIRMY" NIE LICZY SIĘ INDYWIDUALNY KLIENT. OCZYWISCIE NA BILETACH NIE MA TAKŻE ŻADNEGO TELEFONU KONTAKTOWEGO, PEWNIE ABY NIE DZWONIĆ I NIE ZAWRACAĆ IM GŁOWY.
Dziadostwo i patologia myślenia o klientach w czystej postaci. Sprawy tak nie zostawię i skierowałam już odpowiednie pismo do rzecznika praw konsumenta.
Okropne wspomnienia z podróży, gdy zmęczona po 7 godzinach w autobusie byłam zmuszona czekać w po północy godzinę na autobus nocny na dworzec centralny i potem jeszcze 5 godzin na pociąg do Łodzi. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadyFirma jest niepoważna i ma gdzieś klienta. -
~Anna / 2025-07-09 21:53Ocena: 1.50 / 5
Jestem ogromnie rozczarowana. Mogę zrozumieć komplikacje na drodze, ale prawie trzy godziny opóźnienia ogłosić sms zaraz po wykupieniu biletów na daną godzinę?! Od razu należy zaznaczyć jaka będzie godzina wyjazdu, a nie po tranzakcji. Jeszcze dwa lata temu polecałam usługi tej firmy, teraz odradzam.
strona 90 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- nastepna »
