strona 89 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~Edyta / 2023-01-27 16:44
Kolejny raz autobus spóźniony. Brak informacji kiedy przyjedzie. Informacja z aplikacji - nie wiedzą gdzie autobus jest, nie mają lokalizacji. Porażka. -
-
~Elen / 2019-05-22 16:20
To straszne co się stało ze starym PolskimBusem. Problem z biletami. Pieniadze wzięli, ale o przysłaniu biletu zapominają. Wcześniej udało się ti naprawić, ale nerwy były zszargane. Nie polecam. W autobusach toaleta ze 2 razy była nieczynna. Kierowcy różnie, ale zdarzają się nieuprzejmi i to nierzadko. Szkoda, że taka firma zdominowała transport autobusowy. WadySame -
~Elżbieta / 2023-03-01 13:21
Zawsze się spóźniają, nigdy nie wiadomo z jakiego peronu nie koniecznie flixbusy, podstawiawją też inne, można łatwo się pomylić, trzeba biegać i szukać autobusu, a to chore ZaletyDla mnie już ich nie mająWadySame, wprowadzili standardy dla ludzi niższej kategorii, dla mnie powinni zniknąć z Polski, kto jeździł polskim busem zna różnice i wie dlaczego ich nie chcemy -
~Emi / 2021-08-06 16:25
Miałam okazje raz korzystać z usług tej firmy, kolejny raz okazało się, ze biletów nie można kupować u kierowcy. Pierwszy i ostatni raz. Będę unikać tej firmy. ZaletyBrakWady-pomimo wolnych miejsc w autokarze zostałam poinformowana, że kierowca ma opóźnienie i nie możliwości kupienia u niego biletu.
-Podróż bez klimatyzacji w największym upale -
~Ewa / 2025-08-10 09:12
Jadąc z Paryża do Pragi poprosiłam kierowcę o podniesienie przedniej rolety ,ponieważ widzę tylko czarny pas .Kierowca odpowiedział że rolety są dla kierowców a nie pasażerów.Roleta nie była po stronie kierowcy.Jeden miał na imię Karol. ZaletyŻadnych zaletWadyBrak obsługi,głośne rozmowy kierowców. -
~Ewe7 / 2019-09-13 12:19
Z calego serca nie polecam. Ogromne opoznienia, za które pieniadze nie sa zwracane. To pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystalam z "uslug" tej firmy nie wartych ceny i nerwów. ZaletyOpoznienia -
~Ewelina / 2022-03-02 12:12
Przejazd spóźniony ponad 1 godzinę, brak chęci firmy na zrekompensowanie straconego czasu i konsekwecji jakie poniosłam przez te opóźnienia. Brak zapewnienia posiłku czy napoju w trakcie oczekiwania na mrozie. W miemcie kiedy to klient się spóźni 5 minut traci kwote zainwestowaną w bilet. Firma rozpatruje reklamacje na niekorzyść klienta i działa na niekorzyść klienta. Stanowczo odradzam finansowanie tego przewoźnika. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług ! ZaletyŚrednia cenaWadyNieterminowość, negatywne nastawienie do klienta, nieprzyjemny zapach w autobusach, brak informacji o opóźnieniach, brak propozycji ze strony firmy rozwiązania sytuacji w przypadku niedgodności zafundowanych klientowi przy ponad godzinnym spóznieniu autobusu ! -
~Fool / 2023-07-09 09:14
Nigdy się nie zdarzyło żeby bus przyjechał na czas. Teraz czekam 40 minut, przez co możliwe że się spóźnię na samolot. -
-
~Fusman / 2024-06-15 14:54
Autobus bez klimatyzacji. W autobusie 30 stopni. Wszyscy upoceni. Nie oczekiwany postój 45 minut bo autobus miał usterkę.
Usterka nie naprawiona więc podróż uszkodzonym autobusem.
Poprzez spóźnienie nie dopełnienie obowiązków. Przez co trzeba było zostać na noc dwa dni w Poznaniu !
Nikomu nie polecam. -
~Gab / 2021-08-28 15:26
Skuszona niską ceną na trasie Kraków-Lublana wybrałam Flixbusa. Ponad 10 godzinna podróż w autobusie z zamkniętą toaletą! Kierowcy narodowości słoweńskiej, bez znajomości języków lub udający,że nie rozumieją prostych zwrotów po angielsku i niemiecku. Brak ustalonych przerw, aby skorzystać z toalety ( pasażerowie musieli wymusić na kierowcach 2 minutową przerwę podczas której wszyscy biegli do ubikacji). Pasażerowie bali się opuścić pojazd, ponieważ mieli obawy, że autobus odjedzie bez nich. W autobusie brud, kierowcy bez maseczek. Podróż z Lublany do Rijeki - Plusem była czynna toaleta i kierowcy komunikujący po angielsku. Minusy brud w autobusie (brudne szmaty przy wyjściu koło drzwi), na granicy z Chorwacją oczekiwanie na odprawę poza autobusem na zimnie ponad 20 minut. Opóźniony przyjazd do Rijeki o 40 minut. Czeka mnie jeszcze podróż powrotna do Polski i będzie to ostatnia podróż Flixbusem. Więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika. ZaletyNiska cenaWadyBrud, brak toalety, nieuprzejma obsługa, niski komfort jazdy -
~Gabriela / 2018-09-16 23:18
Firma nie odpowiedzialna.opoznienia 1,5 godz bez słowa wyjaśnienia.wygod brak, pełne autokary, przerwy pół godzinne przy opoznieniach.pierwszy i ostatni raz skorzystałam z ich usług. Ceny biletów też z kosmosu.nie polecam ZaletyBrakWadyCaloksztalt podrozy -
~Garota123 / 2023-03-03 07:15
Flixbusy każą być 15 minut przed czasem, a same spóźniają się o godzinę. W środku jest zakaz jedzenia i picia. Miejsca, które są przydzielone teoretycznie według biletów się nie sprawdzają, ludzie zajmują miejsca według własnej woli. Ogólnie słabo, nie polecam. ZaletyCel podróży.WadyDużo by było pisania. -
~Gosia / 2023-09-08 22:07
Problemy z zamiana bagaży. Fliixbus zapewnił, że skontaktuje się z wszystkimi pasażerami kursu w celu ustalenia kto pomyłkowo zabrał moja walizkę. Finalnie walizkę odzyskałam dzięki kierowcy, który woził ją miesiąc że sobą i nie mógł uzyskać kontaktu do mnie. ZERO POOMOCY I KŁAMSTWA -
~Grażyna / 2019-02-03 12:58
To co nas spotkało przy obecnej rezerwacji przechodzi wszelkie wyobrazenie o mozliwosci istnienia takiej firmy jak Państawa.Zabukowanie biletu udało się zarezerwować po 39 rozmowach telefonicznyh w Szczecinie od udzielania błędnych inforacji ze mogę zarezerwowac w Gryficach gdzie okazało się ze nie ma takiego punktu,zwalniałam się z pracy szukałam punktu ,ktory poprostu w moim miescie nigdy nie istnial,nastepnie sprawa fotelika dla 1/2 rocznego dziecka, że osoba przylatujaca powinna mieć fotelik ze sobą.Nastepnie brak mozliwosci bukowania i zapłaty online tzn sprawdzcie Panstwo -jest mozliwosc wyboru dodatkowego bagazu, miejsca itp, ale gdzie wybrać i zapłacić za dziecko co chyba jest najważniejsze.Zreszta na całym Świecie ani w samolotach ani w autokarach ani w pociagach nigdzie nie płaci się za półroczne dziecko. Po wielkich trudach Udało mi się zabukować bilet płacąc za dwa normalne bilety pełną cenę.Wreszcie dziń 24-01-2019 który na zawsze pozostanie w pamieci.Kierowca zostawia na lotnisku w styczniu matkę z bagazem i 1/2 rocznym dzieckiem na mrozie i śniegu.Jechaliśmy 300 km w jedna strone po córke z małym dzieckiem, gdzie wcześniej zapłaciłam za bilet online karta.Mam potwierdzenie zarówno zapłaty jak i rezerwacji. Podane były dwa telefonu polski i brytyjski, nikt nie zadzwonił gdzie wasze podejscie do klienta, jak traktujecie Państwo swoich klientów.Po raz pierwszy w zyciu doswiadczylismy takiej znieczulicy, niekompetencji,oszustwa, wyłudzenia pieniedzy.Córka byla 15 min przed odjazdem autokaru ,autokaru nie było a miał być podstawiony 15 min wcześniej.Ze względu podgodowych schroniła się pod dachem,Autokar przyjechał ,zabrał jednego klienta, po czym odjechał. Córka machała krzyczała biegła z bagazami i dzieckiem/ Sa na to zdarzenie swiadkowie/Pan kierowca miał telefony ale nie zadzwonił nie zainteresował się wogóle lista pasażerów. Wadysame wady -
~Gregor / 2019-06-12 15:58
11.06.2019 jechałem Flixbusem z Drezna do Warszawy. Autobus się zepsuł po 70 km jazdy. Wysiadła elektryka wskutek czego nie można było otworzyć bagażnika. Następny autobus przyjechał po 5 godzinach którym pojechała część podróżnych zostawiajac swoje bagaże w zamkniętym bagażniku. Podobno zostaną odesłane. Serwis miał być o 18 i nikt się nie zjawił. Pomogła niemiecka policja która eskortowała wieczorem autobus do Bautzen i tam w serwisie Mercedesa otworzyli bagażnik. Z Bautzen pasażerowie pojechali na własny koszt pociągiem w kierunku Wrocławia. Ogólnie to spędziliśmy 8 godzin na parkingu w ponad 30 stopniowym upale. Jedna z pasażerek zemdlala i została odwieziona do szpitala. Brawo Flixbus. Zero pomocy, zero serwisu. Wstyd. -
~Grzegorz / 2020-11-20 18:21
Wyjazd z niepełnosprawnym dzieckiem na zaplanowane badania do Krakowa. Autobus nie przyjechał. Pomimo złożenia reklamacji nie zwrócono środków finansowych.Odpowiedź od firmy podpisywane tylko imieniem i tylko elektronicznie. Na prośbę wysłania pisemnej odpowiedzi, na złożoną reklamację odpowiedź nie bo nie wysyłamy. Zalety- Siatka połączeńWady- Niewykonanie usługi
- Brak zwrotu środków
- Podejście do klienta z poprzedniej epoki -
-
~Grzegorz / 2023-07-16 10:24
Spóźnione często... ........nie można liczyć na transport np na lotnisko WadySpóźnienia... -
~Hanna / 2023-05-20 19:21
Jakiś czas temu miałam ''okazję'' skorzystać z usług FlixBusa.
Na sam autokar musiałam czekać o godzinę dłużej, niż było to zaplanowane (powiadomień odnośnie opóźnień oczywiście nie było). A kierowca, kiedy się już pojawił, powiedział mi, że nie ma wolnych miejsc i po chwili odjechał. Zostałam na mrozie sama, ręce miałam pełne toreb, nie miałam gdzie pójść.
Szczerze - jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak badziewną ofertą, oraz obsługą klienta.WadySpóźnienia, Niemiła obsługa klienta, Oszustwo -
~Igor / 2022-10-04 17:34
Autobus spóźnił się ponad 3 godziny, zero informacji na infolinii odnośnie kiedy autobus dojedzie i czy w ogóle dojedzie. Infolinia nia ma możliwości kontaktu z kierowcami co jest totalną kpiną. Przyjechał podsdstawiony autobus bez gniazdek, wifi. Po napisaniu reklamacji i zwrotu kosztów, odpisali ,że usługa została wykonana wiec o zadnej rekompensacie nie ma mowy. Pierwszy i ostatni raz Totalna KPINA z klientów ! -
~irena / 2023-03-26 10:48
Jechałam 7.01.2023 że zgorzeleca do Darmschtadt byłam w drodze na lotnisko we Frankfurcie lot miałam 9.01.Po opuszczeni autobusu bagaż wydał mi kierowca xorientowalam się u córki ze to nie jest moja walizka natychmiast dzwoniliśmy na informacje fliksbussa niestety bez rezultatu.Polecialam więc na Zanzibar w ciuchach zimowych i z małym bagażem podręcznym notabene na 2 miesiące.Kierowca wiedząc że lecę na tak długo odnalazł mnie na mediach i napisał że moja walizke oddał w biurze fliks busa we Frankfurcie.Corka chciała odebrać niestety bez rezultatu.Teraz przez adwokata w cudowny sposób moj bagaż się odnalazł.Nie polecam nikomu tej firmy nigdy więcej nie pojadę z nimi ZaletyWygodnieWadyNiestety wada jest dla mnie całą struktura fliks bussa
strona 89 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »