Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3291 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2022-07-01 01:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Probuje zlozyc raklamacje i zwtot pieniedzy.zero odpowiedzi od 2 dni
    ZaletyBRAK
    WadyMNOSTWO
  • ~Barbara / 2022-07-01 01:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Mi nie chodzi o spozniony autobus..zrozumiem.Brak klimy przezyje..ale zaplacilam ponad 1000zl za bilety.tego kurna nie potrafie zrozumiec.rozumiem bledy ludzkie itp
  • ~Barbara / 2024-04-12 15:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Dnia 11.04 podróżowałam z siostrą na trasie Gorzów Wielkopolski- Wrocław
    Linia 1362 kierunek zakopane
    Od Gorzowa jechał młody kierowca wszystko ok pełna kultura sposób prowadzenia pojazdu bez zastrzeżeń pełen profesjonalizm
    W pewnym momencie dosiadł się drugi kierowca po czym gdzieś na MOP doszło do zmiany kierowcy
    Pan w wieku ok 50 lat prowadził pojazd jak by w ogóle nie miał uprawnień
    Chwile przed nasza wysiadką we Wrocławiu ( byliśmy na wysokości portu lotniczego Wrocław) kierowca odpłynął... jechał jak pijany... zaczął tak gwałtownie hamować że prawie wszyscy pasażerowie pospadali z siedzen ( wiadomo taka sytuacja na drodze może się wydarzyć) ale po chwili dojeżdżając do sygnalizacji sytuacja się powtórzyła.
    Kierowca miał zwrócona uwagę przeprosił ale czy przy takiej pracy mozna pozwalać sobie na takie błędy? No chyba nie.
    Kolejna sytuacja miała miejsce ok 10 minut później wyjeżdżając z pod wiaduktu kierowca autobusu zmieniając pas zachaczyl o lusterko w aucie osobowym i wygiął je w drugą stronę i nawet się nie zatrzymał - w środku autobusu słuchać było jak uderzył o plastik ( udawał że nie wie o co chodzi) ( nie wiem jak to się mogło dalej skończyć ponieważ po chwili wysiedliśmy na dworcu i nasza podróż na całe szczęście dobiegła końca) sprawa zgłoszona do flixbus mam nadzieje ze zostaną nam zwrócone pieniądze za przejazd a flix będzie miał większa kontrolę nad tym kto prowadzi pojazdy . NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM
    NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyCeny dosyć optymalne
    WadyBrak przeszkolenia załogi
  • ~Basia / 2022-07-06 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej firmy.zaplacilam za bilety których nie otrzymalam.obecnie czekam na zwrot gotowki(ciekawe jak dlugo to bedzie trwalo)kontakt z obsługą-masakra.
  • ~Basia / 2022-07-06 22:24
    Ocena: 1.50 / 5
    W razie problemów z rezerwacja kontakt z firmą ponizej normy.Dodzwonic sie na infolinie koszmar.kilka kodzin straconego czasu.kontakt w formie e mail-zero odpowiedzi.NIE POLECAM.Niestety dalej czekam na zwrot gotowki.musialam skorzystac z innej firmy zeby wyjechac na urlop-po pól godzinie od rozmowy telefonicznej dostalam potwierdzenie na maila rezerwacji biletu.dwa dni pozniej telefon z firmy ze dostali przelew i bilety do odbioru.mozna?mozna...ale nie w Flixbusie
  • ~beatrycze / 2021-06-05 17:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Przejazd z punktu A do punktu B proponują z przesiadką we Wrocławiu. Ok no to jedziemy. Kupiliśmy bilety. Wypadek na drodze i 10 minut opóźnienia. Chcieliśmy odwołać bilety na przesiadkę, ale kierowca ciągle że "no chyba drugi autobus poczeka." No ok. Mijamy autobus wyjeżdżający z dworca. Składamy reklamację. Brak odpowiedzi .
    Ostatecznie zmieniliśmy autobus na pociąg. Pieniędzy nie odzyskalismy. Po co oferować takie połączenie skoro nie ma szans na kompatybilnosc?
    To była kwestia dosłownie kilku minut. Nie polecam. Niesmak pozostał. Szczególnie za brak odzewu na reklamację.
    ZaletyCena biletów jeśli uda sie trafić na drugi autobus
    WadyŹle skomunikowane autobusy przez co trzeba dopłacić za inny środek transportu.
    Zapewnienie kierowcy że drugi autokar poczeka ( a mogliśmy zrobić zwrot biletów gdyby nie ten zapewnienia)
  • ~bigtor wklesniak / 2022-08-08 15:50
    Ocena: 1.50 / 5
    tragedia jakas. zeby sie spoznil godzine to ja nie wiem ktoredy on jedzie. na stronie pokazane ze bedzie na czas oczywiscie, ale miejsce autobusu na mapie niedostepne do podgladu, bo jest godzine spozniony. klamia jak z nut. na stronie informacje inne niz na dworcu.
    Zaletywygodnie przynajmniej i telefon podladujesz
    Wadyinternet to nie internet tylko jakis zart jednym slowem, spoznienia sa niepojete po prostu, nikt nie kontroluje rezerwacji siedzen i sa po prostu zajete przez swiete krowy ktore moga bo tak, bledne informacje
  • ~Boris / 2024-05-11 14:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Mój plecak został w autobusie i od razu zgłosiłem zaginięcie do ich centrum.Autobus jechał do Warszawy,a ja zostałem w Czechach, więc wystarczyło że zadzwonili do kierowcy i gdzieś po drodze zostawić plecak. Nygdy więcej do mnie nie zadzwoniłi . Minęło prawie dwa miesiące i nie otrzymałem od nich żadnych informacji.
  • ~Chilli / 2022-05-15 19:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada.odjazd powinien być 19:15 a kierowca o 19:25 informuje, że odjedziemy o 19:40 bo tachgraf go trzyma. Logistyka wdupiemania klientów poziom +10.
    Na siedzeniu były jakieś kawałki, okazało się, że to kawałki szyby z autobusu której jedna warstwa była rozbita.
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyJ.w.
  • ~Damian / 2024-04-04 17:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Ceny kuszą na start, lecz w chwili gdzy masz nieoczekiwany bagaż, musisz za niego dopłacić. No niech im będzie… ale okazało się że musiałem zapłacić u każdego kierowcy osobno. Miałem na szczęście jedną przesiadkę, czyli musiałem dopłacić każdego 20 franków, co dało już 40 franków. Co by było gdybym miał 3?
    Dodatkowo opłaciłem miejsce z przodu, gdzie kiedy próbowałem usiąść usłyszałem ,,gdzie się pchasz”. Podobno te miejsca są przypisane do kierowców. Dlaczego nie piszą tego na stronie w chwili zakupów?
    ZaletyCena bazowa, ale to nie znaczy że nie będzie dziwnych dopłat lub problemów. Wydaje mi się że są HR robi dużo starań, by wyciągnąć najgorsze najdziwniejszych ludzi ze świata patologii i zrobić z nich kierowców. Brawa dla nich za inicjatywę!
    Dodam jedynie, że pierwszą podróż odbyłem z Włochem i odbiór kierowcy był bardzo pozytywny. Chyba tylko Polska strona leży i kwiczy ????‍???? Do boju Polsko
    WadyOkazało się że jest zakaz jedzenia w autobusie. Udało mi się to jakoś sprostować i zakaz dotyczy fast foodów i…. Uwaga…. Kawy

    To dlaczego w chwili postoju parzą sobie kawę, a ja nie mam prawa jej posiadać wchodząc na pokład. Nie wiem co mnie skusiło by znowu wybrać tego przewoźnika. W sumie wiem… Późna godzina odjazdu, ale postarać się nie zrobić tego błędu ponownie.
  • ~Dan / 2020-09-23 20:02
    Ocena: 1.50 / 5
    They don’t follow sanitary restrictions and check wearing masks in the bus ! Everyone is coughing with no mask. Their air conditioning is not working. More over they had 1:30 h delay with no prior notice and sms. I won’t take this carrier anymore unless I have no more choice
  • ~Daria / 2022-05-06 19:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus opóźnił się o 4h,zostałam na przystanku o 2 w nocy bez żadnej informacji. Musiałam ponieś dodatkowe koszty żeby dostać się jak najszybciej na lotnisko. Nie polecam firmy!
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kontaktu, opóźnienia, brak informacji
  • ~Dariusz / 2023-07-31 02:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma to kompletne szambo. Autobus który miał jechać do Dubrownika zakończył sobie kurs w Zagrzebiu. Powodu nie podali żadnego. Chcecie brać udział w takiej loterii? Czegoś takiego jak żyję jeszcze nie widziałem.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Den / 2021-08-17 15:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Bilet był kupiony za 25 minut do planowanego odjazdu. Informacje że autobus jest opóźniony nie było. Za 5 minut do odjazdu wyjaśnię że opóźnienie ponad 40 minut. Anulować już nie ma możliwości, bo tylko za 15 minut do planowanego odjazdu można to zrobić. Na koniec autobus jest opóźniony na godzinę. Ostatni raz jadę tej tragedią.
    WadyNie ma możliwości anulować po opóźnieniu
  • ~Dominik / 2022-03-18 22:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałem 15-03-2022r z Warszawa Zachodnia do Wrocławia.Brak recznikow papierowych w wc,brak wody i mydła.Płyn do dezynfekcji z zepsuta koncówka.Powrot 18-03-2022 z Wrocław do Warszawa Zachodnia.Brak plynu do dezynfekcji,brak wody w wc i w umywalce,brak mydla i recznikow papierowych.Porażka totalna
    ZaletyPorażka
    WadyPorażka
  • ~Dor / 2023-07-24 10:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze gówno jakim jechałam. Kierowca Ukrainiec, który nie potrafi jeździć i wyklina po ukraińsku polskich kierowców. Sam na doszkalanie, potem wyklinaj!
    Gówno, gówno i jeszcze raz gówno!
    ZaletyŻadne!
    WadyWszystko!
    Kierowca, łazienka, postoje, siedzenia, pqsazerowie!
  • ~Dorota / 2018-08-14 22:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Właśnie poprosiłam kierowcę o zmniejszenie temperatury. Siedzimy w kupujący i w zimie. Miejsce przy stolikach. Kierowca że się nie da. Masakra masakra i masakra.
    WadyKlimatyzacjs
  • ~Dorota / 2019-06-05 19:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróżowałam na trasie Kraków Toruń 1,06,2019 linia P 12.
    Autobus miał ponad 120 minut opróżnienia. Nie zostaliśmy poinformowani o opóźnieniu. Dopiero po mojej interwencji telefonicznej Pani łaskawie zajęła się sprawą.
    Flix bus miał wyjechać z Krakowa 13,00 a wyjechał 15,08,
    Okazało się że kierowca zasłabł i nie dojechał. Po napisaniu do biura maila dostałam 15 zł rabatu na następną podróż.
    Tylko że następnej podróży NIE BĘDZIE.
    Zaletybrak
    Wady mega spóźnienie, brak klimy u góry, siedzenia brudne, śmierdziało z toalety
  • ~Dorota / 2023-06-11 07:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak więc bardzo nie polecam usług flixbusa ponieważ moja rezerwacja została odwołana trzy razy w ciągu miesiąca na różne trasy i to było około 2 dni przed wyruszeniem. Musiałam sobie znajdować zastępczy środki oni w niczym mi nie pomogli bardzo nie polecam tej firmy rok temu nie było takich problemów w tym roku Tłumaczą się brakiem kierowców, duża Europejska firma tak się tłumaczy... No coś jest nie tak ewidentnie bardzo nie polecam. A druga sprawa Gdy czekałam na autobus który już miał odjechać z mojej stacji okazało się że w ogóle po mnie nie przyjechał i musiałam sama się transportować w inne miejsce gdzie miałam przesiadkę do drugiego busa.
  • ~DP / 2023-02-02 02:08
    Ocena: 1.50 / 5
    jedna gwiazdka to za duzo dla flixbusa. Gdybym wiedziala, ze tak bedzie wygladala moja podroz kupilabym bilet na Megabus. Otoz jadac wczoraj z Cardiff o 17.15 do Londynu kierowca przyjechal z opoznieniem jakies 15min. Mial okolo 12 pasazerow z Bristolu, ktory jest okolo godziny jazdy z Cardiff. Zauwazylam, ze jedzie juz jakies 2,5 godziny i Bristolu nie ma. Bylismy juz okolo 100km od Londynu.Po jakims czasie zaczeli do kierowcy podchodzic pasazerowie. Okazalo sie, ze zapomnial ze ma jechac do Bristolu. Zawrocil na kolejnym zjezdzie i pojechalismy odwiezc tych ludzi. W Bristolu czekalo na niego rowniez w zimnie okolo 10 pasazerow. Mial spoznienie 1,5 godziny. Dobrze jechal i nadrabial. Gdy dojezdzalismy do Londynu wydawalo mi sie, ze bedzie tylko okolo 40 min spoznienia. Niestety kierowca zamiast do stacji Hammersmith i potem do Victorii pojechal na lotnisko Heatrow. Kazal nam sie zabierac i oswiadczyl ze dalej nie pojedzie. Byly ze mna 2 Ukrainki ktore nie znaly angielskiego i mialy Flixbusa dalej do Kijowa. Placz nic nie pomogl. Kierowca dalej nie pojechal. Pomoglam kobietom dojechac do Victorii. Aby tam dojechac trzeba bylo kupic bilet na metro i jechac z przesiadka. Jedna z kobiet nie zdazyla na swoj autobus do Luton National Express ale moze jej sie jakos udalo dotrzec na lotnisko.Gorzej z ta druga ktora miala Flixbusa dalej do Kijowa z 3 przesiadkami. Na autobus o 22 nie zdazyla. Stacja jest zamykana na noc a jest zima. Gdzie sie podziala, nie wiem.Mielismy byc na Victorii o 21.30. a dotarlysmy kilka minut po 23. Nie dosc ze tak sie stalo to kierowca nie wlaczyl ogrzewania nawet po mojej prosbie. Przemarzlysmy a ja dzis jestem chora i mam temperature i zatoki. Wystrzegajcie sie tego przewoznika. Co mi po zwrocie za bilet. Moich lekow i cierpienia nikt nie zrekompensuje.
    Wadyprzyjechalam na lotnisko Heatrow zamiast na stacje Victoria. Zostalam wyrzucona z autobusu jak i inni pasazerowie. Mialam olbrzymia walizke a jestem osiba niepelnosprawna. Bylo zimno w autokarze i kierowca nie wlaczyl ogrzewania nawet gdy zwrocilam mu uwage
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5344
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3291
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 906
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 732
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4537
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3989
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3082