Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3412 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szomasz / 2018-11-11 13:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Odkąd polskibus zmienił się w flixbus jest coraz drożej. Autobusy zostały te same tylko zmieniły kolor. Reklamują się darmowym wifi, nie dodaja że jest darmowe przez godzinę A dzięki niesamowitej prędkości w ta godzinę otworzysz z 10 stron/zakładek.
    3 lata temu mogłem jechać z Krakowa do Wrocławia za 10 zł jak dobrze trafiłem teraz cena w najbardziej obleganych godzinach dochodzi do 49 zł. Porażka polecam przesiąść się na polskich przewoźników.
    WadyCena
    Niedziałające wifi
    Coraz bardziej zniszczone autobusy
    WC dla karłów
  • ~TDK / 2025-08-31 11:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeśli musisz wybrać tego przewoźnika, to lepiej kup sobie bilet przez internet.
    U kierowcy nie zapłacisz gotówką, a jeśli akurat terminal płatniczy w autobusie nie będzie działać (co mi się przytrafiło) to kierowca bez mrugnięcia okiem zostawi cię na przystanku - zupełnie jak w czasach PRL-u.

    Jak sprawdziłem firma Flixbus nie ma żadnego problemu z takim traktowaniem pasażerów, więc lepiej nie liczyć na kupienie biletu u kierowcy.
  • ~Teresa / 2019-09-28 14:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Masakra prawie trzy godziny opóźnienia informacje po prostu brak komentarza traktowanie pasażerów jako zło konieczne za co zaplacilismy?Nikomu nie polecam chyba że chce przeżyć traumę.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~TK / 2020-03-28 15:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak jakiejkolwiek informacji o zmianie rozkładu w związku z zamknięciem granic, sprzeczne wiadomości od kierowcy i osób z infolinii, brak jakiejkolwiek starań dowiezienia do miejsca docelowego czy kontaktu. Jeden wielkie b... bałagan.
    WadyBrak jakiejkolwiek informacji od przewoźnika o zmianie/odwołaniu trasy.
  • ~Tomi / 2023-05-25 12:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam 3 razy jechałem 2 razy Niemcy raz kanada W Kanadzie nie przyjechał wogole musiałem pojechać innym kilkanaście godzin później Raz w Niemczech prawie o czasie innym razem godzina spóźnienia ale nie to jest najgorsze bo wszystko może się zdarzyć. Brak jakiejkolwiek informacji chat zignorował mnie a obsluga bezczelnie zakonczyla rozmowe beż wyjaśnienia następnie infolinia czas oczekiwania 15 minut i kolejna informacja że ktoś się skontaktuje po prostu całkowita arogancja w stosunku do klienta
    WadyCALKOWITA IGNORANCJA W STOSUNKU DO KLIENTA
  • ~tommo / 2023-05-18 07:33
    Ocena: 1.75 / 5
    autobus nie przyjechal na czas ,nie mozna bylo zlokalizowac kierowcy w czasie rzeczywistym poprzez strone flixbusa,kompletnie zadnej informacji o opoznieniu przez godzine czasu(wlacznie z niemozliwoscia uzyskania jakichkolwiek informacji online czy z biurem obslugi klienta !!!! tragedja zwlaszcza ze mialem wyliczony czas z malym poslizgiem na samolot(zlozylem reklamacje ,niestety pracownik flixbusa oswiadczyl ze nie naleza sie zadne zwroty bo opoznienie wynioslo mniej niz DWIE GODZINY!!! taka maja polise nie ma znaczenia czy samolot czy inna wazna sprawa totalna zlewka!!!! nigdy wiecej z ta firma za takie lekcewazenie !!!!
  • ~traveller / 2023-04-24 16:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Unacceptable behavior of drivers who allow themselves to insult a passenger based on nationality
  • ~Trek / 2023-03-28 00:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus się spóźnił, przydzielane są miejsca, których fizycznie nie ma, kierowca nie okazuje pomocy
    ZaletyBrak
  • ~Ucho / 2023-07-24 09:47
    Ocena: 1.75 / 5
    nie polecam na to wydawać pieniędzy jeżeli nie macie słuchawek bo jest gorzej niż w wariatkowie, pasazerowie sa najczesciej chamscy, glosni i bez kultury. śmierdzi w środku moczem oraz siedzenia sa niewygodne
    ZaletyPrzyjechał
    WadyPasazerowie, czystość pojazdu
  • ~użytkownik2023 / 2023-06-12 18:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus na trasie Opole-Zakopane przyjechał zepsuty. Mimo, że firma wiedziała o usterce i wadliwym pojeździe wysłała go z Krakowa i przez 3h z marnym i żałosnym skutkiem próbowano naprawić autobus. Ostatecznie powiedziano pasażerom, że się nie da nic zrobić i mają sobie radzić. 0 zainteresowania tym, że większość miała plany, 0 prób wysłania innego transportu. Do biura obsługi klienta tez się nie da dodzwonić… TRAGEDIA
    Zaletyabsolutnie żadnych dobrych stron polecam nie jeździć
    WadyNie wystarczy miejsca, aby wymienić
  • ~Wercia / 2023-07-09 01:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż ze Szczecina do Gdańska, przejazd opóźniony, kierowca i pilot niemili, nawet nie pomogli nikomu z walizkami. Do tego. Ogólna beznadziejna, Flixbus to ostatnia droga komunikacji na którą kiedykolwiek się zdecyduję.
    WadyNiemiła obsługa.
  • ~Wero / 2019-01-02 17:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Zapłaciłam za rezerwację miejsca dodatkowo, w autobusie dowiedziałam się od kierowcy że "rezerwacja dziś nie obowiązuje". Zlekcewazenie przez kierowcę, oszustwo firmy FlixBus, która zamieściła opcję rezerwacji miejsca na moją podróż na stronie. Nie pozostanie to bez konsekwencji. Przy tej okazji wspomnę jeszcze o tym że w aplikacji opcja rezerwacji miejsc nie jest dostępna przez co często spotykam ludzi którzy w autobusie zaskoczeni rezerwacją miejsc muszą je zmieniać ponieważ inne osoby zarezerwowaly miejsce przez nie zajęte.
  • ~Weronika / 2023-09-19 13:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Zachowanie kierowców z kursu 1381 to chamstwo, prostactwo i żenada. Traktowanie ludzi jak dzieci na wycieczce szkolnej, głupie teksty, opryskliwe odpowiedzi obcokrajowcom w języku polskim ???? głupie teksty i docinki, otwieranie pełnego łuku bagażowego i niechęć w otworzeniu innego, a na dodatek brak czynnej toalety i lekkie opóźnienie
  • ~wiepap / 2021-01-04 16:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Poziom cen: w moim przypadku , os. niepełnosprawna ceny u wszystkich przewoźników się wiele nie różnią (2* gwiazdki )
    Oferta: też 2* , może jest na pozór dobra - ale zmieniają ją często na złą , odwołania kursów i rezerwowanych miejsc.
    Jakość obsługi 2* , okropna obsługa klienta zamawiającego przejazdy , dają vouchery ale to nie rekompensuje poniesionych strat w związku z powiązanymi innymi środkami komunikacji jak pociągi ,samoloty itp. należy wszystkie dokonane rezerwacje zmieniać przebukować - OKROPNE .
    Wygoda : również źle , daję 1 * Zakupione miejsca na galeriach ( przód ) zmieniają na inne wolne siedzenia - WSTYD.
    Dlatego będziemy się starać o zmianę przewoźnika aby nie ponosić dodatkowych strat i KŁOPOTÓW .

    Nie polecam .
    ZaletyżADNE
    Wadyopisane powyżej - same Wady
  • ~Wkur***** podrozny / 2023-03-23 19:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Dziekuje za dzisiejsza podroz i wasza organizacje w podrozy przez zajechanie do Nachodu na darmo bo nikt nie wysiadal ani nie wsiadał spoznilem sie 30 sekund na pociag i teraz pozostalo mi kwitnac na dworcu w Klodzku. Trzech kierowcow i zaden nie byl wstanie sprawdzic czy ktos jedzie lub wsiada w Nachodzie a chodzi mi o kurs z Lyonu do Kłodzka bus1777
  • ~Włodzimierz / 2018-11-20 11:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Często nie mam nawet jak kupić biletów, bo interesujące mnie połączenia nagle wyparowują, co pewnie wiąże się z ekstremalnie słabym systemem informatycznym. Ceny wygórowane jak na poziom usług, fotele niewygodne, centrum obsługi klienta nie zajmuje się obsługą klienta. Nie polecam, tylko dla ludzi bez innych alternatyw.
  • ~Wojtek / 2023-04-28 15:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia. Drugi raz ba tej samej trasie ponad godzinne spóźnienie. Wcześniej jeździłem polskim busem i trzymał się rozkładu. Uważajcie na tę niewiarygodna linie. Tym bardziej, że spóźnienie w ciągu ostatnich 20 min. Wzrosło o pół godziny,
  • ~Zbyszek / 2019-06-10 23:47
    Ocena: 1.75 / 5
    W dniu 10.6.czekalismy na przyjazd autobusu z Rybnika do Warszawy (w Katowicach)od 11.00 do 15:10.Poczatkowo otrzymywaliśmy SMS y co godzinę ze jest opoznienie.od 13.50 SMS y zamilkly.po godz 14 przyjechał autobus tej firmy Wiedeń-Warszawa z kilkoma(3-4)osobami na pokładzie.nikogo oczywiście (ok 25-30osob)nie zabrano bo to nie ten kurs.o godz 15. zrezygnowałem z podróży.po powrocie do domu zadzwoniłem do flixbusa z zapytaniem gdzie zginal autobus i kto zwróci poniesione koszty.panienka z firmy odpowiedziała”przykro mi” i się rozłączyła.a miało być punktualnie miło i uprzejmie.w związku z taka sytuacja występuje na drogę sądowa wobec firmy flixbus jeżeli w ciągu 7 dni nie dostanę konkretnej odpowiedzi
  • ~Zly / 2022-04-10 11:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem bilet w Krakowie . Pierwszy raz na dworcu . Kulikem przez internet . Dostałem potwierdzenie na maila . Później bilet w postaci 3 załączników . Czelkalem na dolnym peronie bo nie wiedziałem ze jest górny skąd odjeżdża bus . Na bilecie jak się okazało już po odjeździe jest informacja w prawym dolnym rogu. Skąd odjeżdża bus. Gdzieś gdzie bym nigdy nie spojrzał . Zamiast napisać to w miejscu godziny i daty odjazdu . Totalna dezinformacja pasażera
  • ~Zniesmaczona / 2022-08-08 20:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak Wi fi , niedziałająca toaleta, zmiana pracowników trwająca 15 minut a na infolini nie wiedza z którego stanowiska jedzie bus
    Tragedia
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5596
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3412
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173