Zaletybrak
strona 87 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »
-
~ana83 / 2018-05-15 13:51
Nie polecam. Uwaga nie otrzymałam potwierdzenia rezerwacji choć za nią zapłaciłam. Mam wielki problem z otrzymaniem zwrotu gotówki. Każdy Konsultant mówi coś innego, są bardzo niekompetentni wraz ze swoimi Przełożonymi. Mam nadzeję, że na rynek wejdzie jesze inny tak duży przewożnik bym nie była zmuszona korzystać z ich usług -
-
~Anastazja / 2022-12-20 16:26
Jechałam z Augsburgu (Niemcy) do Wiednia (Austria). W autobusie nie ma ani Internetu, anie toalety, nic. -
~Anatolii / 2025-03-26 17:11
Dotarłem na dworzec autobusowy o 11:40. Na tablicy informacyjnej podano, że autobus przyjedzie punktualnie o 12:55 na peron czwarty. O 12:50 na peron przyjechał Flixbus, ale z innym numerem. Zapytałem kierowcę, czy mam bilet na ten lot, odpowiedział, że nie, że to inny numer autobusu. Na tablicy informacyjnej przy czwartym peronie było napisane, że o 12:55 powinien odjechać autobus o numerze, który był na moim bilecie. Ale nigdy nim nie był. Na piątym peronie stał autobus innej firmy. Pierwszy, drugi i trzeci peron były puste. Autobusy odjeżdżały o czwartej i piątej. Nigdy nie widziałem swojego. O 13:15 poszedłem do kasy biletowej i zapytałem o mój autobus. Odpowiedziała, że już wyszedł. Odpowiedziałem, że nie było to na peronie 4. Odpowiedziała, że mogło być na innym peronie. Mówię, że nie widziałem tego u innych. Odpowiedziała, że nie mogę w żaden sposób pomóc. Jesteśmy bardzo rozczarowani jakością usług świadczonych przez Waszą firmę. -
~And26 / 2020-06-16 19:44
Zwróciłem bilety do zakopanego, za 6 dni Do daty odjazdu, koszt 2 osoby 90 zł, Zwróciło mi 38 ZŁ Z 90!!!! 52 złoty komisji ???! To za co ?! Tyle lat korzystałem z tego przewoźnika, teraz WIĘCEJ NIGDY!!! Nie polecam KATEGORYCZNIE!!! ZaletyKiedyś byłyWadySporo! -
~Andrew / 2023-08-19 18:41
Dostałem SMS-a z informacją, że autobus będzie opóźniony o pół godziny. Autobus był opóźniony o półtorej godziny. Zarezerwowane miejsca były zajęte. Kierowca był nieuprzejmy. Zdecydowanie nie polecam! Jeśli masz okazję, omijaj tę gównianą firmę! -
~Andrzej / 2019-01-31 01:52
Niestety opinia nie może być pozytywna. Jechałem flixbusem z Kielc do Zakopanego i do domu. Jechałem tą firmą po raz pierwszy i raczej ostatni. Kiedyś sporo pozytywów nasłuchałem się o Polskim Busie i generalnie byłem nastawiony pozytywnie. Tymczasem:
1. Autokar - od rejsowego autokaru, który dokonuje przewozu pasażerów można wymagać, by chodził bez zarzutu. W autokarze włączył się na górnym jakiś alarm, którego przez dłuższy czas nie potrafiono wyłączyć i drażniło to wszystkich.
2. Autokar - amortyzatory w tym, w którym jechałem pochodziły chyba jeszcze z PRL-u bo było je słuchać (a raczej ich wady)
3. Punktualność - no niestety, było spóźnienie. W drodze powrotnej około godziny. Na plus w tym wypadku mogę zaliczyć skrócenie czasu przystanku
4. Czystość - kibelek nie powstydziłby się rywalizacji z kibelkiem dworca w Skarżysku-Kamiennej w latach dziewięćdziesiątych i wczesnych dwutysięcznych. Syf i smród.
5. Temperatura - było duszno. Na plus mogę zaliczyć, że po mojej interwencji puszczono trochę powietrza.
6. Obsługa autokaru paląca; na pokładzie autokaru spożywano alkohol; nikt z obsługi w najmniejszym stopniu nie interweniował.ZaletyAplikacja mobilna. Rzeczywiście - można odnotować 1 zaletę, tj. taką że flixbus postarał się o aplikację mobilną. Faktem jest, że działa ona nieprawidłowo w zakresie ustalenia czasu opóźnienia autokaru, niemniej jednak na plus, że choć jest takie cośWadyJak wyżej. NIestety nie wybieram się drugi raz... -
~Aneta / 2025-08-01 05:53
Za każdym razem to dziadostwo się spóźnia ???? ZaletyNie maWadyZa każdym razem się spóźnia -
~Ania / 2020-03-04 18:15
Potwierdzam...omijać z daleka!! Przez 15 lat korzystałam z usług różnych przewoźników,ale z takim podejściem i potraktowaniem spotkałam się po raz pierwszy. Rezerwacja biletu z Polski do Danii z przesiadką w Berlinie. W Berlinie czas na przesiadkę 2h. Przed Wrocławiem z powodu wypadku na drodze staliśmy w korku 3h. Kierowca troszkę nadgonił i do Berlina dotarliśmy o 11.10,a autokar miał odjeżdżać o 10.40,ogólnie tylko pół godziny spóźnienia. Opóźnienie nie z naszej winy,zero komunikacji między kierowcami autokarów. Ile razy było,że czekaliśmy na spóźniony autokar czy autokar czekał na nas,bo jak kierowcy informowali "na pokładzie są pasażerowie,których musimy zabrać",ale widać to chyba stare dobre czasy,choć nie tak dawne,raptem 5-10lat.Przyzwyczajona też byłam,że kierowcy informowali pasażerów,w zależności w jakim kierunku będą jechać,to na jakie stanowisko mają się udać. Po zapytaniu kierowcy,on rozłożył ręce i skwitował,że nie wie,on swoje zadanie wykonał,dowiózł na miejsce. Okazało się,że autokar po prostu sobie odjechał. Bilet zarezerwowany z dopłatą za miejsce,za dodatkowy bagaż. Na infolinii usłyszałam,że mogą zaproponować mi kolejny autokar za 12h,mogę sobie znaleźć alternatywne rozwiązanie np.koleją (z innego dworca w Berlinie),a oni zwrócą mi koszty. Nie byłam przygotowana na taką sytuację,Niemcy miały być tylko punktem przesiadkowym, miałam parę euro na tzw. kawę czy kanapkę, ale żeby na kolejne autobusy czy taksówki żeby dostać się na inny dworzec i jeszcze zakupić bilet kolejowy??!! w dodatku z takimi bagażami??!! Totalnie olewają pasażerów. A tak ładnie opisują w regulaminie, że oferują transport zastępczy,autokary innych firm,czy samoch.osobowe,a nawet że oferują nocleg,oczywiście żadna taka propozycja nie padła. Mam czekać 12h i tyle!! Ja po 12h jazdy miałam czekać kolejne 12h na transport,żeby jechać jeszcze ponad 600km. Kpiny. Nie skorzystałam z oferty. Najlepsze w tym wszystkim jest to,że po 20 dniach,kiedy byłam już dawno w Polsce,dostałam e-maila,że zarezerwowali mi ten przejazd,chociaż nie wyraziłam na to zgody. O co chodzi?? Żeby mieć w papierach "czysto"?? Będę oczywiście składać reklamację i żądać zwrot kosztów. A co z kosztami moralnymi?? Odchorowałam całą tą sytuację,stres,nerwy,nie byłam w stanie się uspokoić. Te 600km z Danii przyjechała po mnie rodzina. Psychicznie dopiero teraz dochodzę do siebie. Przy okazji opiszę również sytuację dziewczyny,miała przesiąść się na ten sam autokar co ja,tylko docelowo jechała do Hamburga. Na tej trasie flixbusy jeżdżą częściej. Akurat kolejny był za 10min, pomimo zapewnień pani z infolinii,że dziewczyna ma rezerwację docelowo,więc jak najbardziej może skorzystać i jechać tym autokarem, spotkała się z kategoryczną odmową ze strony kierowcy flixbusa,dosłownie powiedział jej:"że nie wpuści jej na pokład, ma iść stanąć sobie w kolejce i wykupić ponownie bilet" SZOK!!! Musiała kupić,ale,że stała w kolejce dłużej niż 10min,tamten oczywiście planowo odjechał i dziewczyna jechała dopiero kolejnym za 1,5h. Tak są traktowani pasażerowie Flixbusa. Stanowczo nie polecam!!! -
-
~Ania / 2020-09-05 13:15
W połowie lipca odwołano mój przejazd, zpoprosilam o zwrot pieniędzy na konto, niesty do chwili obecnej nie dostałem pieniędzy. Ciężko się dodzwonić, na maila odpsiuka, że jest im przykro i na zwrot muszę poczekać kilka tygodni. Zenada WadyBrak zwrotu gotowki -
~Ania / 2023-03-13 10:28
6 marca dokonałam płatności za rezerwację.Jak się okazało po moim telefonie do flixbusa pani stwierdziła,że takiej płatności nie widzi !Wysłałam potwierdzenie przelewu na co dostałam odpowiedź,że nie widać u nich takiej płatności i uwaga !zażyczyli sobie nr rezerwacji ,która nie została dokonana !wyciągu z mojego konta!i numeru karty oraz kodu autoryzacyjnego płatności,który jest generowany jednorazowo ,jest tylko dla mnie !!!!!!Wysłałam kolejne potwierdzenie z przelewy 24 bo to oni dokonali transakcji i oczywiście potwierdzili ,ze flixbus ma moje pieniądze ,których twierdzi ,że nie ma !!!!!Po trzech dniach zadzwoniłam na infolinię i znowu bicie piany od początku !Pani poinformowała ,że dziś czyli po siedmiu dniach wyśle potwierdzenie przelewu do księgowości!!!Skandal !Tydzień temu rezerwowałam miejsce za 79 zł a dziś bilet kosztuje prawie 100 zł !!!!!dla mnie jest to kradzież i bezczelność w najwyższej postaci !Nie polecam !!!!! ZaletyBrak -
~Ann / 2018-05-25 19:17
Koszmar. Trasa Kraków -Warszawa. Przy wjeździe do Kielc opóźnienie 1 h. Przy wyjeździe z Radomia opóźnienie 1,5 h. W Radomiu polecono nam przesiąść się do innego autobusu. Obecnie jedziemy zepsuty autobusem -silnik gaśnie na światłach i skrzyżowaniach. Obsługa jest bardzo opryskliwa. W autobusie dużo obcokrajowców, obsługa nie mówi w żadnym języku obcym. Zero zainteresowania pasażerem. -
~Anna / 2018-07-07 03:36
Skandal…Nie kupujcie biletów z PRZESIADKĄ !!!
Skandal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zakupiłam bilet z Krynicy Morskiej do Łodzi Fabrycznej z przesiadką (zaplanowaną w ramach podróży przez Flixbusa, nie zaplanowaną przeze mnie) w Warszawie Młociny (obie linie Flixbusa, oba autobusy Flixbusa).
Podczas pierwszego odcinka podróży wystąpiło 1,5 godz. opóźnienie z powodu wypadku na drodze. Poinformowałam biletera o tym, że mam bilet z przesiadką na następnego Flixbusa. Nakłoniony przez kierowcę bileter zadzwonił do firmy, aby poinformowali kierowcę drugiego Flixbusa o opóźnieniu i aby zaczekał 20 min. Gdy wysiadłam w nocy w Warszawie, żaden Flixbus nie czekał.
NIE KUPUJCIE BILETÓW NA FLIXBUSA Z PRZESIADKĄ, BO W RAZIE JAKIEGOŚ OPÓŹNIENIA NA DRODZE, NIE BĘDZECIE MOGLI LICZYĆ NA TO,ŻE DRUGI AUTOBUS NA WAS POCZEKA. DLA TEJ ,,FIRMY" NIE LICZY SIĘ INDYWIDUALNY KLIENT. OCZYWISCIE NA BILETACH NIE MA TAKŻE ŻADNEGO TELEFONU KONTAKTOWEGO, PEWNIE ABY NIE DZWONIĆ I NIE ZAWRACAĆ IM GŁOWY.
Dziadostwo i patologia myślenia o klientach w czystej postaci. Sprawy tak nie zostawię i skierowałam już odpowiednie pismo do rzecznika praw konsumenta.
Okropne wspomnienia z podróży, gdy zmęczona po 7 godzinach w autobusie byłam zmuszona czekać w po północy godzinę na autobus nocny na dworzec centralny i potem jeszcze 5 godzin na pociąg do Łodzi. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadyFirma jest niepoważna i ma gdzieś klienta. -
~Anna / 2025-07-09 21:53
Jestem ogromnie rozczarowana. Mogę zrozumieć komplikacje na drodze, ale prawie trzy godziny opóźnienia ogłosić sms zaraz po wykupieniu biletów na daną godzinę?! Od razu należy zaznaczyć jaka będzie godzina wyjazdu, a nie po tranzakcji. Jeszcze dwa lata temu polecałam usługi tej firmy, teraz odradzam. -
~Anne / 2021-07-25 10:03
Niekompetencja, pogarda dla klienta, bezczelne wyłudzenia kolejnych przejazdów z winy kierowców. Kierowca zostawił mnie na parkingu, zabrał bagaż, z tego powodu koszty dojazdu z 100 zł wzrosły do ok 400. W sobotę brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu z jakąkolwiek obsługą. Aby odzyskać bagaż trzeba było czatować na dworcu, bo w innej formie z tą wielką międzynarodową korporacją w 21 wieku i w dobie światłowódów nie ma żadnego kontaktu. ZaletyBrak -
~Antek / 2020-09-07 02:57
łodziejska Firma !!! Aplikacja kodu QR działa tylko na tym przystanku na który się wykupiło bilet. Wsiadłem na innym przystanku niż miałem na bilecie. Kierowcy nie wskakiwał mój opłacony bilet na drugim przystanku!!!!!
Tzn , że miałem zapłacone 2 bilety z Hala Oliva w Gdańsku 6.09.2020 o godz 23.30 , pojechaliśmy z dziewczyna na przystanek autobusowy przy ul 3 maja i tam flixbus przyjeżdża na godz 23.50.
DZIWI MNIE TO ,że ten znak QR działa tylko na ten przystanek podany w bilecie .LUB FIRMA JEST ZŁODZIEJSKA ALBO PAŃSTWA KIEROWCY KTÓRZY WZIĘLI ODE MNIE 140 zł nie dając biletu drukowanego na kasie okazali się złodziejami. !!!
WIĘCEJ Z WASZA FIRMA NIE JADĘ NIGDZIE !!!ZaletyBrakWadyFatalna polityka korporacji . Za jeden przejazd z Gdańska do Warszawy w dniu 6.09. 23.30 ZAPŁACIŁEM DWUKROTNIE. Najpierw 120 zł przelewem, w dniu wczorajszym 140 zł bez PARAGONU BILETU . ZŁODZIEJSTWO -
~Antonio / 2023-08-03 20:32
Jestem w szoku ostatnio od waszej firmy. Co z wami się stało? Kiedyś to był serwis na poziomie. Często korzystalem z waszych usług,a po dzisiejszych podróżach zastanowię się. I chyba zmienię przewoźnika. Spóźnienia, zastępcze autobusy bez gniazdek do ładowania, wi-fi, innego koloru. Tragedia! Fajnie wiedzieć o zmianach wcześniej, a nie odbierać SMSy w ostatnich sekundach przed wyjazdem. Bardzo nie ładnie,brak słów! WadyPoproszę nauczyć waszych kierowców kultury. Białe czyste koszuli - to nie wszystko. A nie "Dzień dobry" ,a nie "Do widzenia", a nie "przepraszam za spóźnienie". Nie mówię, że wszystkie. Ale większość,niestety. To nie jest komunikacja miejska. To są ciężkie i długie podróże, a nie dwa przystanki do sklepu. Bardzo proszę zwrócić uwagę i coś zrobić z tą situacja . Dziękuję za uwagę i życzę wam powodzenia. -
-
~Antyflux / 2019-01-06 19:34
Firma tragedia. Tak mieszają z siatką połączeń. Udaja tylko, że sa tani, ceny do zakopanego, 90 zl busem to nigdy nie widziałem. Promocje to iluzje, newsletter to zarzucanie smieciowymi niby-ofertami. DNO. Zero liczenia sie z pasażerem, juz w głowach im się poprzewracalo od tego, że ludzie sa na nich skazani. Pewnie czytając te opinie leżą ze śmiechu w swych biurach w niemczech. W ramach możliwości omijać tą firmę, składać reklamacje, wymagać, opiniować. Bo może być jeszcze gorzej. . . -
~Artsem / 2023-06-28 11:08
Kupiwem bilet autobusowy na 6:00, czekalem 40 czekalem na niego 40 minut, zapytalem w biurze dworca i na stronie flixbusa - nie potrafili udzielić żadnych informacji.
Po 50 minutach spóźnienia otrzymałem SMS, że autobus jest opóźniony o 90 minut.
Ponieważ Miałem przesiadkę w Warszawie, musiałem zrezygnować z autobusu i pojechać pociągiem, a mimo to spóźniłem się. Flixbus odmówił mi zwrotu nawet kosztów biletu, z którego nie skorzystałem, ponieważ ich autobus się spóźnił. -
~ArturH. / 2022-09-26 01:16
Dwa przejazdy: Szczecin - Berlin i cztery dni później Berlin - Szczecin. Brak klimatyzacji i wentylacji to chyba najbardziej dotkliwy problem na trasie. Autokar prawie cały pel n i nie można obniżyć temperatury lub włączyć nawiewu. Za te pieniądze kompletnie nie warto. Lepiej pojechać DB ze Szczecina. ZaletyAutokar przykechałWadyBrak wentylacji i klimatyzacji, brak możliwości podłączenia ładowarki -
~Barbara / 2022-07-01 01:04
Dalej nie polecam.jestem na etapie reklamacji.bilety na wakacje zamowilam w innej firmie(po 15 minutach od rozmowy dostalam potwierdzenie rezerwacji)mam nadzieje ze zwrot gotowki nastapi w okreslonym czasie(7-14dni????) ZaletyBrakWadyDuzo.brak kontaktu z klientem
strona 87 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »