Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3412 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pasażerka / 2023-08-11 09:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Znowu nie ma wody i mydla w wc, to jest obrzydliwe, jak tak można w tych czasach, kompletna porażka i to na początku trasy osrany kibel
    WadyZnowu nie ma wody i mydla w wc, to jest obrzydliwe, jak tak można w tych czasach, kompletna porażka
  • ~Pat / 2024-09-09 20:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Przewoźnicy Flixbus nota bene firmy niemieckiej zachowują się w Polsce jakgdyby to przewoźnik miał byc usatysfakcjonowany klientem...jego sposobami na zalagodzenie wybuchu konfliktu ktory pan kierowca tylko bedzie dobrze dogrzewał ...jak z klimatyzacją...To jest kpina.To nie jest zaden przewoznik...A kierownictwo flixbus umyje w razie co za kazdym razem rączki...z nadużyt...z wybrania sobie za bilety...z prze-godzinnych postojów dobrze spedzonych...tym że flixbus zatrudnia przeciez firmy...i nie jest odpowiedzialny...za efekt finalny tego wszystkiego radź sobie...
    Pojedynczy przewoźnicy w Polsce z mniejszym kapitałem juz dawno by zbankrutowali ..pozbawiając region i tak i tak komunimacji...więc wszyscy sobie w tym kraju naszym drugiej Irlandii tłumaczymy ze tak jest pieknie
    Jak czytam te komentarze z nr kursow
    ..to strach sie gdzies tam wybrac...
  • ~Patka90 / 2019-03-24 19:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Pierwszy i ostatni raz. Połączenie Częstochowa Bytom. Odjazd godz.14.05 24.03.19. O godz.14.35 podjeżdża autobus, kierowca oznajmia ,że kończy kurs i nie jedzie dalej. W centrali nie potrafią wyjaśnić sytuacji. O godz.14.50 informacja ,że autobus będzie za 10 minut. Po 10minutach poinformowano nas telefonicznie ,że autobus będzie opóźniony 100minut. Po tym czasie dostaliśmy informację, że kurs jest anulowany. I to ma być rzetelna firma.? To są jakieś kpiny. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
  • ~Patryk / 2022-10-07 22:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam brak informacji na bilecie z jakiego przystanku mam jechać godzinę szukanie busa bus odjechał bez żadnej informacji
  • ~Paweł / 2019-05-31 23:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Na 6 ostatnich kursów (głównie Lublin-Kraków), 5 miało opóźnienia. Dziwne jest, że już 3 aż jechałem autobusem z pękniętą przednią szybą. Ogólnie negatywnie, nawet nie usłyszeliśmy głupiego "przepraszam za opóźnienie".
  • ~Piotr / 2019-07-08 13:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus spóźniony, zero informacji na temat spóźnienia więc nie było wiadomo ile mam czekać, na stronie podają że do 30min od czasu wyjazdu powinna być informacja przesłana w razie opóźnień lecz takiej nie otrzymałem. W biurze obługi pracuje tylko automat który co chwilę wyłącza połączenie. Nie polecam, już lepiej parę zł dołożyć i być na czas bez nerwów.
  • ~Piotr / 2024-05-30 11:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Dnia 30.05.2024 o godzinie 8:30 relacja Zagrzeb - Zadar mialem „przyjemność” korzystać z usług firmy Flixbus.

    Zacznę może od początku, przychodząc na przystanek trzeba przyznać ze bus jest oklejony i dobrze widoczny. I to niestety jest jedyny plus.

    Kierowca sprawdza bilet wchodzimy do środka zmierzając w kierunku wykupionych przez nas miejsc, a tu zaskoczenie - zajęte. Jak poprosiłem o zmianę miejsc pasażerowie ani myśleli, wiec chciałem zgłosić sytuacje kierowcy. Kierowca na powyższa sytuacje odparł ze to nie jego problem i dla jego przyjemności możemy siedzieć nawet na ziemi. Kontynuując podróż po dwóch skrajnych stronach autobusu, po ok 2h nadeszła potrzeba skorzystania z toalety. No i tu hit. Toaleta zamknięta, na prośbę kierowcy żeby otworzył - ani mu się myśli. Powiedział ze stanie na najbliższej stacji. Gdy od tego zapewnienia minęliśmy już 3 stacje bez zatrzymania postanowiliśmy zainterweniować. Kierowca zamiast na kolejnej stacji która pokazywałem na mapie 7 min drogi stanął na poboczu i mówi idź tu. Mimo tłumaczenia ze stacja kolejna blisko powiedział: albo idziecie albo odjeżdżam. Nie ma problemu sikać w krzakach ale przy 100 osobowej widowni można czuć się niezręcznie.

    Odradzam wszystkim którzy maja zamiar wybierać się powyższa firma przewoźniczą - nie traktują ludzi jak klientow, tylko jak śmieci i zło konieczne.
    Zalety-Dobrze oklejony widoczny bus
    Wady- Fatalna obsługa
  • ~Piotr P / 2022-12-27 19:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam.Pierszy raz zkorzystalem z usługi flexbus i ostatni. Zapłacę każde pieniądze za bilet byle nie skorzystać z tej firmy.Bilet na trasie Białystok Rotterdam. Brak wifi,brak możliwości naładowania telefonu. Toaleta nieczynna. Podróż katorga,1:30 spóźnienia. Przestrzegam następnych podróżujących, nie wiecie na co się decydujecie. Z tego wszystkiego za co zapłaciłem zgadzał się tylko autobus że się zjawił.NIGDY ALE TO NIGDY NIE POJADE Z TYM PRZEWOZNIKIEM!!!!!!!MASAKRA TO MALO POWIEDZIANE!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak wifi,Brak naładowania telefonu, Brak toalety,opóźnienie, nieprofesjonalni kierowcy,brud w autobusie.
  • ~PiterKR / 2019-08-31 04:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Dziś jadąc z Krakowa do Poznania autokar miał opóźnienie na starcie godzinę, kierowca wogole nie włączył klimatyzacji czy bądź też nawiewu chłodnego powietrza( godz4.44 a w autokarze jest jakieś 35st. Ciepła). Poza tym z toalety śmierdzi jakby szambo wybiło....
    ZaletyNie ma
    WadyNa każdej Lini, ostatni raz kożystam z tej firmy na dalszych trasach niż 150KM....
  • ~Poznańska pyra 420 / 2025-10-03 23:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie dość, że skasowali złodzieje ponad 10 złotych drożej niż standardowo, to jeszcze jakiś nied***bany kierowca nie zatrzymał się na przystanku z którego mialam jechać. Oczywiście pieniądze za bilet sobie zgarnęli Rozmowa z obsługą klienta była nie na poziomie i nic nie pomogła.. Jakaś wredna baba nie była ani trochę pomocna i w efekcie nie udało mi się nic załatwić i tym bardziej dojechać tam gdzie miałam!!! Skandal! Dotychczas byłam pasażerką tej firmy mimo CIAGLYCH opóźnień! ODRADZAM KAŻDEMU TĄ FIRMĘ! ZERO REKOMPENSATY ZA SYTUACJE MIMO ŻE POWINNI.
    OD DZISIAJ JUŻ NIGDY NIE UDAM SIĘ W PODRÓŻ Z TYMI ZŁODZIEJAMI. NIE POZDRAWIAM!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźniania, droższe bilety niż zazwyczaj, brudne WC, fatalna obsługa
  • ~Pyza / 2025-06-18 11:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam autobus opóźniony o 40 min i zero informacji. Kierowca całkowicie zlekceważył pytania pasażerów . Drugi kierowca chyba się uczy jeździć bo nawet nie wiedział jak trasa ma jechać. W dodatku jechał tak jakby woził ziemniaki a nie ludzi . Gdy pasażer się zapytał o której będziemy na miejscu to kierowca jeszcze go nie właściwie potraktował . Więcej nie pojadę z tą firmą koszmar
    ZaletyBrak
    WadyJest ich dużo . Spóźnienie autobusu brak informacji kierowca bardzo niegrzeczny
  • ~Radosna / 2024-07-26 22:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia!! Siedzę właśnie w N1399 trasa do Przemyśla. W Łodzi miał być o 21:05. Godzina 21:15 a na stronie do śledzenia jest "na czas" ????????‍♀️????????‍♀️. Powtarzam wielokrotnie czynność i nie można śledzić trasy bo występuje błąd. Wreszcie!!! Godzina 21:40!!! Jest!!! I co się okazuje? Toaleta nie działa. Znowu podstawiony biały "szajz" ????!! I po 10 minutach od wyjazdu co??? Stacja benzynowa!! Siusiu, kupka goni a przy okazji coś ciepłego do jedzenia będą mieć pasażerowie i kierowcy w dłoni!!! Potem sprawdzanie czy wszyscy są. Czuję się jak w szkole podstawowej na wycieczce. Nie!!! Nie ma jednej Pani więc wszyscy czekamy. Wreszcie!!! Pani łaskawie wróciła. Jedziemy. A w środku takie zapachy od popsutego WC, że nos wykręca. Wierzę, że dojadę tylko zastanawiam się o której??! Przy dobrych wiatrach godzina opóźnienia??? Na pewno napiszę. Nigdy więcej Flixbusa!! Nigdy!!!Porażka!!! Pozdrawiam kierowców N1399 z dnia 26.07!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, smród z WC, niepotrzebne postoje ba stacjach benzynowych
  • ~Rafaello. / 2024-09-12 16:03
    Ocena: 1.75 / 5
    11 września wracałem do Łodzi z Warszawy z rodziną. Dostaliśmy wiadomość że będzie opóźniony i brak możliwości korzystania z WC. Autokar brudny, śmierdzący,oparcie fotela na którym siedziałem połamane! W autokarze unosił się smród alkoholu. Mimo tego kierowca niepomaga przy bagażu
    trzeba samemu dzwigac i ukladac bagaż w lofciep!p]"]Nygusy" Już nigdy nieskorzystam z tych Lini!!! Szczerze niepolecam. Tragedią]]!!!!!
  • ~Rafał / 2022-06-11 20:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam wszystkich.Kierowcy chamidla straszne co niektórzy.24 godziny miałem podróż a kierowca mowi że nie ma żadnej przerwy bo to nie jest autobus turystyczny.Oczywiscie z wsciekloscia i jeszcze większą agresja.Nie polecam nikomu.To nie jest pierwszy raz gdzie tak robią.Oczywiscie jeżeli chodzi o wifi to nie ma nawet mowy.Nic nie działa
  • ~Rafał / 2022-07-15 19:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny wzrosły aż dwukrotnie na trasie na której korzystam. Ceny biletów są o 50% droższe od oferty PKS czy kolei. Oferta również nie jest zadowalająca, więc nadszedł czas że przestałem w ogóle korzystać z usług tego przewoźnika.
    ZaletyW miarę nowe autobusy.
    WadyDrogie ceny biletów, brak jakiegokolwiek informowania o opóźnieniach często kilka godz. Niektóre autobusy bez klimatyzacji.
  • ~Rafał / 2025-10-28 16:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy transport ever! Wieczne opóźnienia lub odjazdy przed czasem! Oczywiście support umywa ręce…
  • ~Roman / 2022-06-08 15:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Kolejny już raz odwołano mój kurs i muszę teraz szukać szybko alternatywnych środków komunikacji.
    Do tego problemu z kontaktem i zwrotem kosztów.PASAZER NIGDY NIE MA PEWNOŚCI CZY JEGO KURS NIE ZOSTANIE OT TAK ODWOLANY.
    WadyCzęste odwoływanie planowanych i o płaconych kursów
  • ~Ruda / 2018-07-09 08:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecem. Wybrałam kurs Kraków- Praga z przesiadką w Brnie. Autobus z przesiadki nie dojechał. Pozwolili Nam wsiąść po godzinie czekania. Wracając autobus z Pragi( kurs Praga Kraków) spóźnił się i prosiliśmy kierowce jaki dział obsługi ( dzwoniliśmy do nich) aby zatrzymali o 15 min autobus do Krakowa. Bezskutecznie. Dział obsługi twierdził, ze oni nie maja nr do kierowców:O nie mogą prosić o takie rzeczy. Mogą Nam przerezerwować bilet na kolejny kurs o północy ( 5 godz po tym który Nam odjechał).... Czekanie 5 godz na stacji w Brnie. Dobrze, że pogoda była...NIE POLECAM I NIKOMU NIE ŻYCZĘ!!! Zamiast 8 godz jechałam 15 godz.
    ZaletyMożna spotkać ciekawych ludzi podczas podrózy:P
    WadySpóźnienia, brak współpracy działu obsługi z klientami, ciężko się dowdzownić:( brak współpracy kierowców między sobą!!!
  • ~Seba / 2023-05-09 09:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Sytuacja z 09.05.23
    Mieliśmy planowo dojechać 2 godziny przed lotem, ale już na sam początek mieliśmy opóźnienie 15min a finalnie dojechaliśmy 30min później, przez co nie zdążyliśmy się odprawić mimo rozmowy z panią na infolinii która sugerowała który autobus najlepiej będzie nam pasował. Trasa Szczecin - Berlin.
    Bardzo nie polecamy.
  • ~Str / 2021-11-01 11:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Krótko i na temat:
    -Potężne opóźnienia(zazwyczaj około 1h), o których brak informacji od firmy, na dworcu informacja że spóźni się 20 min
    -Stosunek pracowników do klientów tragiczny, plotkowanie na cały regulator, niemiłe uwagi co do pasażerów, lepiej uważać na drogę i ostro nie hamować, a nie wyśmiewać innych ludzi w tym kolegów z pracy
    -Rezerwacja określonych miejsc nie działa na stronie napisano proszę zająć konkretne miejsca, wyznaczone dla danego posiadacza biletu, ludzie na stronie rezerwują dodatkowe miejsca dla wygody bo taka usługa jest oferowana, jednak pracownicy nic sobie z tego nie robią, po zapytaniu co w takim przypadku zrobić kierowca mówi z pogardą: "Siadaj Pan gdzie wolne" brak mi słów
    -Internet wifi w kilku busach nie działał, w innych był mocno ograniczony i strony i tak się nie ładowały
    Zdecydowana większość negatywnych opinii to szczera prawda, przydałyby się poprawa organizacji oraz szkolenia z kultury osobistej.
    Kilka przejazdów tą linią sprawiło, że więcej jej nie wybiorę

    Zaletyw miarę niska cena
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5596
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3412
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173