strona 86 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »
-
~Marek / 2023-07-22 09:27
Podróż z Burgge do Rzeszowa 26 godzin bez jakiejkolwiek przerwy na toalety stacjonarne -średniowiecze Nie ma czasu i nie ma czasu cały czas słyszałem od kierowców chociaż to nie od nich zależy-chyba -
-
~Marlena / 2023-08-06 12:38
Autobus sobie odjechał 22 minuty przed czasem, w rezultacie zostawiając mojego nieletniego syna w obcym mieście.
Nigdy więcej! Nie polecam! -
~Monika / 2024-05-07 18:06
Na kilka dni przed przejazdem na trasie lotnisko w Berlinie- Szczecin firma sama zmieniła sobie godziny rezerwacji na 2h wcześniej niż zakupiono bilet. Żadnej innej alternatywy przejazdu. Tylko pogratulować obsługi klienta ???????????????? -
~Murmel / 2023-08-24 17:13
Pisałem parę dni temu opinie na nie. Muszę oddać temu przewoźnikowi sprawiedliwość, żeby nie było że po wypełnieniu odpowiedniego formularza pieniądze wróciły na konto. Poza tym opinii nie zmieniam. -
~Paulina / 2022-06-16 11:04
Oczekiwałam na kurs Rabka - Kraków. Idąc na przystanek widziałam że jakiś flixbus odjeżdżał ale było to pół godziny przed odjazdem także się nie spieszyłam. Zdziwiło mnie jednak że o tej godzinie nie było żadnego odjazdu ma rozkładzie, ale pomyślałam że może był opóźniony. Spokojnie doszłam na przystanek i czekałam. Jednak się nie doczekałam! Na szczęście intuicja nie pozwoliła mi kupić bilety przez internet choć było blisko... Musiałam się przesiąść na zwykle małe busy choć przez to nie zdążyłam już na kolejną przesiadkę na pociąg. Odjeżdżając z Rabki z daleka widziałam jak dopiero po 40 min od planowanego odjazdy podjechał autokar, który nie wiadomo czy był to ten spóźniony czy następny co miał być kolejny. Nigdy więcej! ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Podróżnik / 2023-08-25 14:39
Nie wiem, jak się podróżuje, bo nie miałam okazji. Pomimo miejsca w autobusie, posiadaniu gotówki i karty płatniczej nie mogłam tuż przed odjazdem zakupić biletu i pojechać (awaria terminalu). Przez tą całą cyfryzację brak zrozumienia dla zwykłych ludzkich spraw (nie kupiłam biletu wcześniej online, bo nie byłam pewna, czy na czas dojadę na dworzec. Ale udało się, zdążyłam, autobus był, miejsce w nim też, pieniądze miałam....), w efekcie pojechałam innym środkiem transportu. Polecam oderwanie się od ekranów telefonów, terminali itp. a zwrócenie się na zwykłego człowieka, który jak to kiedyś bywało, chciałby pojechać z punktu A do B, tak po prostu. O algorytmie wyliczającym ceny biletów nie wspomnę..... nie wiem, za co te opłaty. Za zakup biletu przed odjazdem cena mocno wygórowana, ok...jakoś zrozumiem. Ale za zakup ostatniego wolnego miejsca również cena zawyżona. Bez komentarza. -
~Teresa / 2020-07-23 17:15
Nie mogę doczekać się zwrotu pieniędzy za odwołany przez tę firmę przejazd. Nie polecam. -
~Xenia / 2020-02-25 16:34
To jest skandal kierowca wyrzucił kobietę z rakiem. Nie chciała się przesiąść na inne miejsce które odstąpił jej jakiś Pan. Źle się czuła. Miała bilet co za różnica. Kierowca wezwał policję. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Nigdy, nigdy więcej nie wsiądę do tego autobusu. Zatrudniają gościa, który postawi na swoim a kobietę po chemii zostawi na dworcu. WadyChamski kierowca -
-
~45tu67 / 2019-10-21 07:53
Autokar Radom - Krakow miał być na 7.00 w Radomiu. Nie przyjechał w ogóle, na stronie internetowej w funkcji "Gdzie jest twój flixbus" połączenie anulowano.Stracilam wizytę u lekarza i 35 zł wydane na bilet online. ZaletyBrak, bo nie przyjechał.WadyBrak przyjazdu. -
~A / 2023-05-26 20:47
Właśnie stoimy na parkingu przy drodze, bo kierowca jest zmęczony i zrobił sobie półgodzinna przerwę. Jesteśmy pół godziny jazdy od przystanku końcowego. -
~Acedia / 2021-12-18 12:58
Informacja o dwugodzinnym opóźnieniu 15 minut przed planowanym odjazdem..aplikacja wariuje pokazuje trasę w innym kierunku, pełno śmieci na podłodze i na fotelach po poprzednich pasażerach oraz klimatyzacja słaba, ludzie jedzą i nie można tego przewietrzyć. -
~Adam / 2023-10-08 22:08
Trasa Katowice Brno niedziela 08.10.23 godz 16:50 polski kierowca nie wpusza do autobusu pasażera bo wpisał złe nazwisko nie ma wolnych miejsc w autobusie osoba której nazwisko użyto jest na miejscu i nie jedzie wiec miejsce jest wolne kierowca mimo to odmawia nawet po zakupie drugiego biletu na to samo miejsce. Kolejny autobus jest spóźniony o pol godziny ???? ZaletyBrakWadySporo wad -
~Adrian / 2019-09-12 11:53
Dramat straszny, częste opóźnienia, brak informacji, ciężko się skontaktować z obsługą klienta. -
~Aga Karaś / 2023-06-01 23:12
Dzięki opiniom tutaj znalezionym, zrezygnowałam z podróży tą linią - mam nadzieje, że dostanę zwrot pieniędzy za anulowaną rezerwację... Wolę tłuc się 9 h drugą klasą PKP niż ryzykować z Fixbusem.. ZaletyPan na infolinii starał się być bardzo pomocnyWadyNa połączenie z Infolinią czeka się bardzo długi i do tego trzeba być zdeterminowanym, bo po wysłuchaniu wszystkich regułek połączenie jest automatycznie zrywane (po piątej próbie, czyli jakieś 20 minut, udało mi się uzyskać połączenie z konsultantem) -
~Agata / 2022-09-26 03:57
Jadę dzisiaj na trasie Berlin-Gdansk kurs nocny.Obsluga nie podała ogólnej informacji dla pasażerów o możliwości korzystania z toalety ale za to Pan z obsługi sprawdzający bilety co chwilę każdego budzi mówiąc mu jak siedzieć. Komentując: ,,To nie jest Wagon sypialny" U większości osób siedzenie obok jest wolne. Nie można nawet rozłożyć siedzenia i przesiąść się na to miejsce obok by nie zakłócać spokoju osobie siedzącej za mną. Po prostu trzeba siedzieć na baczność.
Cena biletow przy zakupie była dla mnie nie zrozumiała. Jak można dawać wyższa cenę na krótsza trasę a tańsza na dłuższą. Przykład z Berlina do Gdańska Główny bilet kosztował 159zl a do Gdańsk Hala Oliwa 1990zlWadyBardzo zła obsługa -
~Agnieszka / 2025-07-31 21:30
Jechałam do Jastrzębiej góry w środę 30 lipca tragedia zamiast klimatyzacji ogrzewanie.Kierowca przez połowę drogi nie potrafił wyłączyć. Niedopuszczalne nigdy więcej Zalety -
-
~Agusia / 2024-06-16 20:00
Witam podzielić się opinią i wyrazic swoje zdanie na temat taki że jedziemy na lotnisko do Katowic z dzieckiem 1 rok i 2 miesiące i kupując bilet Pani mnie w okienku informuje że ja muszę że sobą mieć fotelik żeby dziecko przewiezc. Taka duża linia to foteliki powinna mieć przygotowane a nie żebym ja z forelikiem musiała potem się bujać na wakacje jak lece za granicę. A podobno Pani z infolinii nie raz mówiła że zgłaszają takie problemy i nic z tym nie robicie więc moze warto zaczac działać w tym temacie takie foteliki powinny być z dwa to gdzieś gdzie się pakuje walizki albo coś a nie. -
~Aleksandra / 2022-09-15 22:38
Spóźniony 1,5h, dwie przerwy i czekanie na innego kierowcę w trakcie. Koszmar!!!! -
~ana83 / 2018-05-15 13:51
Nie polecam. Uwaga nie otrzymałam potwierdzenia rezerwacji choć za nią zapłaciłam. Mam wielki problem z otrzymaniem zwrotu gotówki. Każdy Konsultant mówi coś innego, są bardzo niekompetentni wraz ze swoimi Przełożonymi. Mam nadzeję, że na rynek wejdzie jesze inny tak duży przewożnik bym nie była zmuszona korzystać z ich usług Zaletybrak -
~Anastazja / 2022-12-20 16:26
Jechałam z Augsburgu (Niemcy) do Wiednia (Austria). W autobusie nie ma ani Internetu, anie toalety, nic.
strona 86 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- nastepna »