Bus linia P6 z Kielc do Warszawy opóźniona 2 godziny 20 min !!!
Wykonałam telefon o zwrot kosztuje i animacje bilety , osoba na infolinie nie znała polityki firmy , osoba z Ukrainy nie mówiąca dobrze po polsku !!! Nie wykozystalam biletu musiałam znalesc inny środek transportu !!! NIE POLECAM TO NIE PIERWSZY RAZ
WadyOpóźnienia
~Monika / 2023-07-14 21:03
Ocena: 1.75 / 5
Okropienstwo. nie po to kupuje i bookuje sobie wlasne miejsce zeby pozniej kierowca mnie przesiadal bo jakas para chce siedziec obok siebie a nie chcialo im sie placic wiecej za rezerwacje konkretnych miejsc. TRAGEDIA. a to tylko wisienka na torcie
Wadywszystko. doslownie
~Monika / 2024-07-01 18:08
Ocena: 1.75 / 5
Nie polecam jechałam do Wrocławia autobusowy opóźniony wracała było już lepiej,nie interesuje nikogo czy pasażer zdazypdzesuasc się z jednego autobusu do drugiego. Kierowcy rosyjsko języczki.Mam nadzieję, że niedługo bdzie innyprzewoznik i będzie konkurencja może to spowoduje szacunek pracowników flixbusa do pasażerów. Pozdrawiam panią z infolinii która przestała odbierać połączenia w piątek popoludniu29.06 2024 kultura pani i pomoc mniej niż zero. To bylamoja pierwsza i ostatnia podróż z firmą flixbus
Zalety Nie ma zalet
WadySpóźnienia autobusowy,niemiła obsługa
~Natalia / 2023-02-10 13:36
Ocena: 1.75 / 5
9.02.23 r.
Relacja: Katowice-Chełm.
Jak się okazało za Rzeszowem, kierowca prowadził pod wpływem alkoholu. Ze strony firmy żadnych wyjaśnień, nawet przeprosin. Pal licho to prawie 2 godzinne opóźnienie, ale ta podróż mogła skończyć się tragicznie. Skandal. Tragedia. Moja pierwsza i prawdopodobnie ostatnia podróż Flixbusem ????
~Natka / 2022-07-04 09:48
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo często podróżuje , niemal ze za każdym razem zmieniają mi rezerwacje miejsc , rezerwując miejsca a dzień przed wyjazdem mi te miejsca anulują
~nick076 / 2024-06-16 13:36
Ocena: 1.75 / 5
Aroganccy kierowcy. Zachowania jak na na wiejskiej zabawie w remizie.
~Nie / 2023-07-24 17:53
Ocena: 1.75 / 5
Właśnie wracam autobusem z Zakopanego. Dosyć,że autobus wyjechał z 35 minutowym opóźnieniem z Zakopanego, to w Katowicach usiadła za kierownicą Pani prowadząca autobus, której zachoowanie potwierdza, iż nigdy więcej Flixbus!!! Pani kierowca krzyczy na podróżnych, używajac mikrofonu wygłasza swoje opinie o pasażerach. Ponadto non stop korzysta z telefonu, odbiera połączenia, przegląda Internet, używa wulgaryzmów przepuszczając pieszych na pasach.MASAKRA!!!! Gdzie tu komfort podróżnych????
ZaletyJuż wiem, że nigdy więcej Flixbus!!!
WadyZachowanie Pani kierującej autobus poniżej krytyki!!!
~Niezadowolona / 2020-02-22 10:19
Ocena: 1.75 / 5
Niekompetentni pracownicy, nawet nie wiedzą,że zmieniły się zasady wystawiania faktur. Pan sprzedający bilety pomimo moich usilnych próśb nie wprowadził nipu do paragonu co spowodowało brak możliwości wystawienia faktury a co za tym idzie zostałam obciążona kosztami służbowej podróży.
~Niezadowolony pasażer / 2020-10-11 12:15
Ocena: 1.75 / 5
Autobus spóźnił się pół godziny. Następnie kierowcy umyślnie zaparkowali na końcu ulicy (powinni na początku, przy przystanku), żebyśmy musieli do nich maszerować w środku nocy. Jazda była katorżnicza. Kierowcy krzyczeli, podrywali w wulgarny sposób pasażerkę i częstokroć powtarzali, że: "W dupie mamy pasażerów!". Polski Bus oferował wspaniałe usługi w porównaniu do tego chłamu.
~Nina / 2019-08-29 15:33
Ocena: 1.75 / 5
Brak poszanowania dla osób niepełnosprawnych, brak możliwości pomocy przy wejściu/wyjściu z autobusu.
Zaletybrak
Wadybardzo wiele
~No kurde / 2021-09-08 03:37
Ocena: 1.75 / 5
Matko, słyszeliście kiedyś o mydle i o tym, żeby łazienkę czasem sprzątnąć? W kinlu można zarazić się dżumą czy innym tyfusem, prawie się zerzygqłam widząc całą osraną szczotkę... nie polecam.
ZaletyJeden bus wygodny
WadyAle inne to takie stsre rupiecie że to się w głowie nie mieści
~nomore flixbus / 2018-07-28 23:24
Ocena: 1.75 / 5
Miałem okazję skorzystać z Flixbusa, na początku było ciekawie, jeden autobus dojechał, drugi się spóźnił, trzeci nie przyjechał. Więc reklamacja, a tam standardowe odpowiedzi, zero kontaktu.
Jak planować jakąś dłuższą podróż z Flixbusem, nie da się, bo nie wiadomo, czy autobus przyjedzie i potem wszystko idzie w choler...
Potem kolejna sprawa bardzo mglista co do zwrotu za anulowaną podróż. Chwila nieuwagi i masz voucher, którego nie chciałeś!
Zaletycała Europa
Wadyfatalna obsługa klienta
spóźnienia
niepewność co do przyjazdu
~Oburzona matka / 2023-10-23 18:47
Ocena: 1.75 / 5
Dziś moja córka o 14.30 wyruszyła z lotniska Okęcie do Białegostoku, ok godz.16.30 zepsuł się autobus.Pasazerowie nie mogli się niczego dowiedzieć, gdyż kierowcy są Ukraińcami. Obecnie wszyscy czekają na busa, bez światła, bez dostępu do toalety i bez kierowców. A ja, ponieważ kupowałam bilet, dostaje informacje o dostępnych przekaskach i napojach, które nie wiadomo skąd wziąć. Infolinia, niby działająca 24h na dobę, w języku polskim obsługuje do 17.00 Masakra.Nie polecam.
~Ola / 2022-08-26 15:35
Ocena: 1.75 / 5
tragedia jest, autobus do warszawy stanal w łodzi, nikt nie wie czy ruszy za 20 minut, 4 godziny, czy wcale
nie polecam
Zaletybrak
Wadymało miejsca nie działające kontakty
~Ola / 2023-06-12 18:22
Ocena: 1.75 / 5
Autobus na trasę Opole-Zakopane został wysłany popsuty. Trzymano nas w autobusie przez 3 godziny obietnicą naprawy autobusu lub załatwienia środka zastępczego. FixBus wysyłał na bieżąco maile m.in. że transport zastępczy jest organizowany. No i został tak zorganizowany, że nas wyrzucili z autobusu o kazali sobie radzić, bo im się nie chce załatwić nowego autobusu z Krakowa. Infolinia to jeden wielki scam, bo trzeba przejść przez 10 różnych etapów, żeby się gdziekolwiek dodzwonić. Najlepsze w tym jest to, że o zwrot kosztów trzeba się było jeszcze specjalnie prosić w mailu, a na koniec obiecano nam oddanie tylko za transport zastępczy (który swoją drogą był w dużo gorszych warunkach i na miejscu byłyśmy 5 godzin później niż zamierzałyśmy, przez co nam przepadł cały jeden dzień). Według wyliczeń FlixBus chciał nam oddać jeszce mniej pieniędzy, niż zapłaciłyśmy za ten nędzny transport, który w ogóle się nie odbył. Jedna wielka masakra
Zaletymożna poćwiczyć cierpliwość, próbując się doprosić od nich jakiegokolwiek zwrotu i odpowiedzialności za to co zrobili
Wadywszystko pozostałe
~Ola / 2023-07-06 11:22
Ocena: 1.75 / 5
Dawno z takim chamstwem się nie spotkałam Panowie pomimo białych koszul jednak zapominają, że są w pracy. Przy odjeździe jak i przyjeździe obaj obsługiwali pasażerów z papierosem w ustach. Podczas sprawdzania biletu byłam całą w dymie (może to ich jedyna przerwa jednak nawet na przystankach jest zakaz palenia) ani razu nie usłyszałam od Panów normalniego tonu głosu jedynie podniosły wulgarny. Jedna z Pan była zatrzymana z kubkiem kawy "nie będę po Tobie sprzątał! Ja już takich jak Ty znam! Nigdzie nie wejdziesz" to była uwaga skierowana do Pani w szoku, której trudno było wydobyć z siebie głosu. Na przystanku Przy Narodowym Panie ciemniejszej karnacji pomyślimy się i chciały włożyć swój bagaz jednak kierowca dosłownie wyrwał im bagaz z rąk i kazał "wyp#####" Ja miałam wyciągnąć bagaz z drugiej strony autokaru ponieważ przez.jadace samochody nie mógł otworzyć klaty zrozumiałam najważniejsze bezpieczeństwo jednak miałam na samym końcu za wózkiem dla dziecka i innymi bagażami poprosiłam, aby jednak otworzyli mi jak tylko przejadą samochodu usłyszałam "to sobie otwórz i wyciągnij co ja mam Ci otworzyc" oczywiście znowu całą byłam w dumie i tak w żadnej sytuacji nie było słowa Pan/Pani tylko TY
ZaletyAplikacja
WadyObsługa
~Ona / 2023-07-06 10:16
Ocena: 1.75 / 5
Flixbus NIGDY NIE JEST NA CZAS! Nie umawiaj się! Nie jedź tym na lotnisko! Nie czytaj ile godzin będzie jechał- wylądujesz z ręką w nocniku! Jest klima, ale twarde fotele jak w PRL.
ZaletyKlima
WadyNIGDY NIE DOJEDZIESZ NA CZAS!
~Ostrry / 2022-01-14 15:57
Ocena: 1.75 / 5
Bardzo słaba obsługa kierowcy nie mili człowiek 11h w trasie przerw nie robią nie można kupić wody
~Pasażer / 2019-04-01 17:25
Ocena: 1.75 / 5
Jestem częstym pasażerem Flixbusa. Nie rozumiem dlaczego choć kierowcy wiedzą że nie ma internetu we Flixbusie to na każdym przystanku informują podroznych o możliwości korzystania z wi fi.
Co ciekawe, podczas mojej podróży internet był przez chwilę, dokładnie wtedy gdy kierowca podszedł do skrzynki z ruterem i coś tam przekręcił. Potem internet znowu znikł.
Oszczędności na internecie?
Dalej, toaleta aż prosi się o sprzątanie!
~Pasażer / 2024-03-14 18:31
Ocena: 1.75 / 5
Kultura osobista kierowców pozostawia wiele do życzenia, panowie zapominają, że nie wiozą worków z ziemniakami tylko ludzi. NIE POLECAM