Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3286 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ucho / 2023-07-24 09:47
    Ocena: 1.75 / 5
    nie polecam na to wydawać pieniędzy jeżeli nie macie słuchawek bo jest gorzej niż w wariatkowie, pasazerowie sa najczesciej chamscy, glosni i bez kultury. śmierdzi w środku moczem oraz siedzenia sa niewygodne
    ZaletyPrzyjechał
    WadyPasazerowie, czystość pojazdu
  • ~użytkownik2023 / 2023-06-12 18:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus na trasie Opole-Zakopane przyjechał zepsuty. Mimo, że firma wiedziała o usterce i wadliwym pojeździe wysłała go z Krakowa i przez 3h z marnym i żałosnym skutkiem próbowano naprawić autobus. Ostatecznie powiedziano pasażerom, że się nie da nic zrobić i mają sobie radzić. 0 zainteresowania tym, że większość miała plany, 0 prób wysłania innego transportu. Do biura obsługi klienta tez się nie da dodzwonić… TRAGEDIA
    Zaletyabsolutnie żadnych dobrych stron polecam nie jeździć
    WadyNie wystarczy miejsca, aby wymienić
  • ~Wercia / 2023-07-09 01:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż ze Szczecina do Gdańska, przejazd opóźniony, kierowca i pilot niemili, nawet nie pomogli nikomu z walizkami. Do tego. Ogólna beznadziejna, Flixbus to ostatnia droga komunikacji na którą kiedykolwiek się zdecyduję.
    WadyNiemiła obsługa.
  • ~Wero / 2019-01-02 17:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Zapłaciłam za rezerwację miejsca dodatkowo, w autobusie dowiedziałam się od kierowcy że "rezerwacja dziś nie obowiązuje". Zlekcewazenie przez kierowcę, oszustwo firmy FlixBus, która zamieściła opcję rezerwacji miejsca na moją podróż na stronie. Nie pozostanie to bez konsekwencji. Przy tej okazji wspomnę jeszcze o tym że w aplikacji opcja rezerwacji miejsc nie jest dostępna przez co często spotykam ludzi którzy w autobusie zaskoczeni rezerwacją miejsc muszą je zmieniać ponieważ inne osoby zarezerwowaly miejsce przez nie zajęte.
  • ~Weronika / 2023-09-19 13:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Zachowanie kierowców z kursu 1381 to chamstwo, prostactwo i żenada. Traktowanie ludzi jak dzieci na wycieczce szkolnej, głupie teksty, opryskliwe odpowiedzi obcokrajowcom w języku polskim ???? głupie teksty i docinki, otwieranie pełnego łuku bagażowego i niechęć w otworzeniu innego, a na dodatek brak czynnej toalety i lekkie opóźnienie
  • ~wiepap / 2021-01-04 16:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Poziom cen: w moim przypadku , os. niepełnosprawna ceny u wszystkich przewoźników się wiele nie różnią (2* gwiazdki )
    Oferta: też 2* , może jest na pozór dobra - ale zmieniają ją często na złą , odwołania kursów i rezerwowanych miejsc.
    Jakość obsługi 2* , okropna obsługa klienta zamawiającego przejazdy , dają vouchery ale to nie rekompensuje poniesionych strat w związku z powiązanymi innymi środkami komunikacji jak pociągi ,samoloty itp. należy wszystkie dokonane rezerwacje zmieniać przebukować - OKROPNE .
    Wygoda : również źle , daję 1 * Zakupione miejsca na galeriach ( przód ) zmieniają na inne wolne siedzenia - WSTYD.
    Dlatego będziemy się starać o zmianę przewoźnika aby nie ponosić dodatkowych strat i KŁOPOTÓW .

    Nie polecam .
    ZaletyżADNE
    Wadyopisane powyżej - same Wady
  • ~Wkur***** podrozny / 2023-03-23 19:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Dziekuje za dzisiejsza podroz i wasza organizacje w podrozy przez zajechanie do Nachodu na darmo bo nikt nie wysiadal ani nie wsiadał spoznilem sie 30 sekund na pociag i teraz pozostalo mi kwitnac na dworcu w Klodzku. Trzech kierowcow i zaden nie byl wstanie sprawdzic czy ktos jedzie lub wsiada w Nachodzie a chodzi mi o kurs z Lyonu do Kłodzka bus1777
  • ~Włodzimierz / 2018-11-20 11:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Często nie mam nawet jak kupić biletów, bo interesujące mnie połączenia nagle wyparowują, co pewnie wiąże się z ekstremalnie słabym systemem informatycznym. Ceny wygórowane jak na poziom usług, fotele niewygodne, centrum obsługi klienta nie zajmuje się obsługą klienta. Nie polecam, tylko dla ludzi bez innych alternatyw.
  • ~Wojtek / 2023-04-28 15:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia. Drugi raz ba tej samej trasie ponad godzinne spóźnienie. Wcześniej jeździłem polskim busem i trzymał się rozkładu. Uważajcie na tę niewiarygodna linie. Tym bardziej, że spóźnienie w ciągu ostatnich 20 min. Wzrosło o pół godziny,
  • ~Zbyszek / 2019-06-10 23:47
    Ocena: 1.75 / 5
    W dniu 10.6.czekalismy na przyjazd autobusu z Rybnika do Warszawy (w Katowicach)od 11.00 do 15:10.Poczatkowo otrzymywaliśmy SMS y co godzinę ze jest opoznienie.od 13.50 SMS y zamilkly.po godz 14 przyjechał autobus tej firmy Wiedeń-Warszawa z kilkoma(3-4)osobami na pokładzie.nikogo oczywiście (ok 25-30osob)nie zabrano bo to nie ten kurs.o godz 15. zrezygnowałem z podróży.po powrocie do domu zadzwoniłem do flixbusa z zapytaniem gdzie zginal autobus i kto zwróci poniesione koszty.panienka z firmy odpowiedziała”przykro mi” i się rozłączyła.a miało być punktualnie miło i uprzejmie.w związku z taka sytuacja występuje na drogę sądowa wobec firmy flixbus jeżeli w ciągu 7 dni nie dostanę konkretnej odpowiedzi
  • ~Zly / 2022-04-10 11:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem bilet w Krakowie . Pierwszy raz na dworcu . Kulikem przez internet . Dostałem potwierdzenie na maila . Później bilet w postaci 3 załączników . Czelkalem na dolnym peronie bo nie wiedziałem ze jest górny skąd odjeżdża bus . Na bilecie jak się okazało już po odjeździe jest informacja w prawym dolnym rogu. Skąd odjeżdża bus. Gdzieś gdzie bym nigdy nie spojrzał . Zamiast napisać to w miejscu godziny i daty odjazdu . Totalna dezinformacja pasażera
  • ~Zniesmaczona / 2022-08-08 20:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak Wi fi , niedziałająca toaleta, zmiana pracowników trwająca 15 minut a na infolini nie wiedza z którego stanowiska jedzie bus
    Tragedia
    WadyWszystko
  • ~Zysio_44 / 2024-10-11 13:20
    Ocena: 1.75 / 5
    UWAGA, nie polecam korzystania z usług tej — pożal się boże — firmy. Brak kompetencji ze strony przewoźnika jest rażący wręcz. Dokonałem rezerwacji na przejazd z Lublina do Gdańska prawie trzy tygodnie wcześniej. Specjalnie kupiłem bilet na samolot, na dzień później niż miałem wylatywać planowo z uwagi na fakt, że akurat ten przewoźnik oferował połączenie bezpośrednie busem z 15 na 16 października o 22:50. Było to korzystniejsze niż jechać wcześniej i czekać wiele godzin na lotnisku. Dodam też, że przejazd nie należał do najtańszych, ponieważ kosztował 140 zł. Tymczasem w piątek, 11 października zaledwie 4 dni przed wyjazdem otrzymuje email w języku angielskim z informacją o odwołanym kursie, oraz propozycją zmiany daty wyjazdu. Serio? To już nie pierwszy raz jak flixbus leci sobie w kulki. W marcu tego roku również odwołali mi przejazd, z tym że 3 dni przed planowym odjazdem. Firma problemu nie widzi, oddadzą pieniądze, albo wcisną ci voucher na inne przejazdy, a ty się martw i organizuj przejazd na ostatnią chwilę często 4 razy droższy... Totalny brak szacunku ze strony firmy do swoich pasażerów. Nie polecam!
    ZaletyBrak, ponieważ nawet jeśli oferta jest wspaniała, co z tego, gdy odwołuje się na ostatnią chwilę?
    WadyNieodpowiedzialność
    Nieuczciwość
    Niekompetencja
    Niewywiązywanie się z umowy
  • ~Adrian / 2025-07-27 16:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałam złożyć oficjalną skargę i mam nadzieję że konsekwencje będą wyciągnięte od tego pana na kierowcę autobusu podaję numer rejestracyjny WGM 9395H Ta osoba nie reprezentuje sobą żadnych zasad żadnych wartości cham burak uważa się za pępek świata a nie ma żadnej kultury osobistej dziwię się zmienniczce jest to kobieta która jeździ w parze z tym burakiem nie reaguje na jego chamskie zachowanie na jego odzywki wstydziłaby się pani taki człowiek nie powinien pracować wśród ludzi i reprezentować państwa firmy
  • ~ArekA / 2023-01-27 15:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Wykupiłem bilet na trasie Kielce - Poznań na 7 lutego. Jestem wysoki (194cm) więc dokupiłem miejsce obok żeby było mi wygodnie. Po dwóch tygodniach od zamówienia (dzisiaj) przewoźnik anulował mi bilet. Dzwonię na infolinię - informacja że autokar się zepsuł i nie będzie jechał. 11 dni przed wyjazdem już wiedzą że nie będzie naprawiony? Nie ma pojazdu zastępczego? Domyślam się że anulowano moje dwa miejsca żeby sprzedać dwa bilety oddzielnie za wyższą cenę. Nie polecam planowania podróży z tą "firmą".
  • ~Asiula / 2022-07-08 07:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika. Miałam wykupiony bilet tam i z powrotem na trasę Toruń - Sopot. Autobus miał odjechać z dworca autobusowego w Toruniu o godzinie 8.30, ja bylam na miejscu odjazdu o 8.04. Nie przyjechał. Jak już udało się dodzwonić na infolinię to pani szła w zaparte i zapewniała, że autobus odjechał o czasie i zabrał z tego przystanku pasażerów. Autobus widmo niby odjechał a jednak nikt go nie widział. Jedyny plus to że pieniądze za niewykorzystane bilety oddali tego samego dnia.
  • ~dm / 2023-08-04 11:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam jazdy z Flixbusem ze względu na brud panujący na pokładzie autobusu i NIEWIARYGODNY SMRÓD, wydzielający się niemiłosiernie z kabiny WC. Autobus n 1303 W Y J E C H A Ł z Pragi [miejsce startu!!!!} brudny, śmierdzący moczem i zapachami z toalety!!!! Przed sobą miał kilkanaście godzin trasy, nie WYOBRAŻAM SOBIE W JAKIM STANIE DOTARŁ DO STACJI KOŃCOWE!! Kierowcy w o g ó l e nie zwracają uwagi na stan sanitarny i porządek w autobusie! SKANDAL!!! odradzam TAKA PODRŻ ZDECYDOWANIE.
    Zalety
    WadyBrud I BALAGAN panujący na pokładzie autobusu. NIEWIARYGODNY SMRÓD, wydzielający się z kabiny WC.
    Autobus n 1303 W Y J E C H A Ł z Pragi [miejsce startu!!!!} brudny, śmierdzący moczem i zapachami z toalety!!!! Kierowcy w o g ó l e nie zwracają uwagi na stan sanitarny i porządek w autobusie! SKANDAL!!! odradzam TAKA PODRŻ ZDECYDOWANIE.
  • ~Grrr / 2019-06-11 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    W autobusie nie działa klima, a są straszne upały. Autobus ma spore opóźnienie.
  • ~Malgorzata / 2022-03-17 13:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nasz autokar nie przyjechał. Kurs Belgia(Antwerpia) do Holandia (Amsterdam). Czekaliśmy 5 godzin na nasz autokar. Firma twierdziła że przegapiliśmy dojazd. Nie możliwe. 10 osób czekało wspólnie z nami. Wedlug nas nasza trasa została anulowana ale mimo to dostaliśmy kontakt o opóźnieniu. Ostatecznie nasz autokar nie przyjechał. Poza tym autokary brzydko pachną w srodku. Cała podróż trwała 2 godziny i to był koszmar. Musieliśmy płacić za kolejny bilet. Nie polecam nikomu i nigdy więcej nie pojedziemy ta linoa. ????
    WadyOszustwo
  • ~marcin / 2021-08-18 21:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno dna. Nawet nie wiedzą gdzie mają swoje przystanki. Wskazują miejsca gdzie przystanek nie istnieje od 2 lat. kupujesz bilet i nie wiesz gdzie wsiąść.
    Zaletybrak
    Wadyniedoinformowani pracownicy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5336
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3286
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 905
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 732
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 366
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4747
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3986
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3081