strona 85 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- nastepna »
-
~Maciek / 2022-06-20 09:49Ocena: 1.75 / 5
Więcej nie użyje tego syfu i nie polecam. Życie w stresie, na jednej podróży 4x przebukowany bilet, zero informacji dlaczego, kierowca w dupie ma pasażerów i nawet nie podjechał na przystanek po 7 osób, dno dno i jeszcze raz dno. -
-
~Magda / 2018-07-08 00:55Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Autobus ciasny, brudny do przesady, zniszczony, fotel zepsuty bez możliwości regulacji... na trasie Łódź - Wrocław ... szkoda słów. Nigdy więcej! Odradzę wszystkim znajomym, nieznajomym również. -
~Małgorzata / 2019-06-10 17:03Ocena: 1.75 / 5
Właśnie wracam z Warszawy do Torunia, jest tragicznie gorąco bo klimatyzacji nie ma albo nie działa, kontaktów aby naładować telefon brak, wi-fi nie ma i w toalecie nie ma wody. Koszmarna podróż. Dodam że do tej pory było moje podróże były bardzo w porządku. A dodam jeszcze że czuć paloną gumą. -
~Marcin / 2023-01-23 09:02Ocena: 1.75 / 5
Beznadzieja. Czekam na dworcu przed czasem, okazuje sie za autobus odjechal znacznie przed planowym odjazdem! To nie lato, zeby tak stac... Wchodze na tracking flixbus - czarno na bialym, autobus odjechal przed czasem. Rozmowa na czacie z konsultantem (nie ma telefonu!): autobus odjechal zgodnie planem. Pytam: prosze to potwierdzic, bo tracking mowi co innego. Konsultant:moje slowo jest dowodem.
Zdecydowanie wole lokalnych przewoznikow, niz niemiecka korporacje fisiu bus... Ciekawe czy zwroca za bilet.WadyZero obslugi klienta -
~Marek / 2022-08-12 16:41Ocena: 1.75 / 5
Bardzo nie mila obsluga
Ukradsiony bagaż kierowca wogole nie pomocny Zostałem w t co miałem na sobie brak pomocy i zrozumienia nawet na obsłudze klienta
Chciano mi wepchnąć na sile nie mój bagaż bo ktoś zostawił swój i wiol mójZaletyBrakWadyNie miła obsługa -
~Marek3+ / 2020-08-10 14:05Ocena: 1.75 / 5
Ocena bardzo słaba. Wczoraj w nocy z Warszawy Zachodniej miał odjechać krajowy kurs z Warszawy do Przemyśla, z jednego ze stanowisk krajowych określonych na bilecie. Nie pojawił się. Nie można było uzyskać żadnej informacji co się dzieje z kursem. Po godzinie czekania pasażerowie rozeszli się. Dziś gdy w końcu udało się dodzwonić do infolinii, pracownik poinformował, że kurs odbył się i autobus odjechał - z jakiegoś innego stanowiska. Nawet jeśli to prawda (choć sprawdzałem kilka autobusów na innych stanowiskach), to dworzec jest duży - nie da się biegać po dworcu z dużym bagażem lub małym dzieckiem i sprawdzać każdy odjeżdżający autobus.
Zdecydowanie nie polecam. Trasę odbyłem firmą MIŚ, bez problemów, szybciej i taniej.Zaletyniestety, nie było dane doświadczyćWadyzłą organizacja kursów; bardzo trudny dostęp do infolinii; niemożność wcześniejszej rezygnacji z biletu ze zwrotem pieniędzy (dostaje się vaucher do wykorzystania) -
~maria / 2018-05-04 14:57Ocena: 1.75 / 5
Dwa tygodnie temu kupiłam bilet ale wystąpił błąd na stronie i kasa poszła na ich konto a rezerwacji żadnego potwierdzenia nie dostałam musiałam kupić bilet drugi raz a nie był tani wtedy rezerwacja już się udała i potwierdzenie przyszło później pisałam do nich mejla z prożbą żeby mi oddali pieniądze za bilet za który nie dostałam potwierdzenia ale dostałam tylko głupie automatyczne podziękowania ze strony i nic żadnego odzewu to zadzwoniłam do nich odezwał sie po pół godz ukrainiec tłumaczyłam mu przez kolejne pół godz co się stało po czym powiedział że przekaże to swoim kolegom bo on nie wie co zrobić to dzwoniłam na drugi dzien i była ta sama historia i pieniędzy już nie odzyskałam .Przebukowałam go na inna datę w dzień odjzazu stałam tam ponad godz a jego nie było przyjechał po prawie dwóch godz i kierowca oczywiście dalej z ukrainy powiedział ze mnie nie weżmie bo autobus miałam na 10 a była 12 i że czas biletu już sie skonczył i był bardzo chamski .I ja dalej straciłam kolejne nie małe pieniadzę .Cały czas robią takie akcje i nie tylko mi żeby się wzbogacic nie oddają pieniedzy ,nie przyjezdzaja na czas stawiają różnie tabliczki i trzeba chodzić i patrzeć gdzie podjedzie tym razem a o stronie na której kupuje się bilety to nawet nie wspomnę bo jest okropna i to nawet mało powiedziane .Ale w takim tempie szybko upadną. -
~Marian / 2022-11-09 17:55Ocena: 1.75 / 5
Jechalem kursem 1396 z Ciechocinka w niedziele 6.11.2022r na szybie autokar mial numer 102.
Brak toalety!!!
Nrak swiecacych punktow nad fotelami
Ciemno!!!!
Zepsuta klimatyzacja bardzo cieplo
Brak Wi Fi
Toaleta to jeden przystanek na stacji BP
A kurs byl ciechocinek-nowy targ
NIGDY WIĘCEJZaletyBrakWadySame wadbrak toalety brak oswietlenia pi zmroku nad glowami nie dzialajaca wentylacja!!!! Totalna porazka -
-
~Marlena / 2019-09-24 13:10Ocena: 1.75 / 5
Dramat
Po wyładowaniu w Katowicach dostałam informacje, że mój przejazd lotniska do centrum został odwołany i zamiast poniedziałku wieczorem o 19.25 przejazd będę mieć następnego dnia rano o 7.10.
Nie no super
Przecież mogę przespać się na lotnisku. Nie ma problemuZaletyNie znalazłam żadnychWadyOrganizacja -
~Marlena / 2022-08-20 19:30Ocena: 1.75 / 5
Brak możliwości kupienia biletu ze zniżką honorowego dawcy krwi na przejazd w ciągu dnia w relacji Warszawa Jastrzębia Góra (w swoim regulaminie szczycą się że honorują taką zniżkę)..... Zniżkę dało się włączyć na przejazdy tylko w godzinach nocnych. Słabo to wygląda... Wręcz jak oszustwo.... Nie polecam.
P.S. jakość obsługi oceniłam nisko i mam na myśli tych którzy podjęli decyzję o zablokowaniu możliwości doliczania w systemie zniżki HDK. -
~Marta / 2018-11-11 15:44Ocena: 1.75 / 5
11.11.2018 - planowany odjazd Flixbusa z Warszawy Centrum o godzinie 16.05. Szkoda tylko, że nikt dostatecznie wcześniej nie raczył poinformować, że została zmieniona trasa, a przystanek nie funkcjonuje. Bilet rezerwowany wieczorem dnia poprzedniego, kpina. Na stronie Flixbusa w żadnym miejscu nie ma informacji o zmianie, nawet teraz (godzina 15.40) widnieje informacja, że odjazd z Centrum jest według założeń, nie ma żadnego opóźnienia. SMS z informacją o likwidacji przystanku dotarł przed godziną 15.00, o 15.20 wyjazd tego samego kursu z Młocin. Uprzejma Pani na infolinii informuje, że może zwrócić pieniądze za kurs i można zarezerwować kolejny, oczywiście z moją dopłatą. ZaletybrakWadypodejście w stosunku do klienta, brak informacji o zmianie trasy -
~marta / 2023-06-12 10:38Ocena: 1.75 / 5
zero szacunku do klienta, nie ma możliwości rozmowy z konsultantem automat rozłącza każdą próbę dodzwonienia się, pozostawienie rzeczy osobistej w busie równa się utracie, firma tragedia!!! -
~Martyna / 2019-07-03 22:13Ocena: 1.75 / 5
Problem zaczął się przy rezerwacji Katowice Kołobrzeg - brak rezerwacji miejsc. Cena wysoka, podjeżdża autokar, miejsca jak dla dzieci. Z chorą nogą nie było szans. Zepsute fotele z brakiem regulacji. 11,5 godziny totalnej masakry ! Dodam że flixbus podstawił voyagera zamiast sam wykonać zadanie - nikt o tym nas nie powiadomił. Brak wifi. ZaletyZEROWadySAME -
~Mateusz / 2023-09-18 15:55Ocena: 1.75 / 5
Witam Kierowca autobusu straszny ham , siedze na siedzeniu z tylu i wpada w rezonas jakis element tak halasuje ze nie da sie jechac.... porazka -
~Mateusz / 2023-11-02 22:17Ocena: 1.75 / 5
Z powodu systemu w aplikacji Flixbus nie pojechałem autobusem: oto moja historia.
1.Zapłaciłem za bilet dwustronny ze Stuttgartu do Gorlitz
2.Po otrzymaniu komunikatu, że transakcja nie została zrealizowana, znowu zapłaciłem za bilet
3.Po otrzymaniu drugiego komunikatu, że transakcja ponownie nie została zrealizowana, chciałem zapłacić jeszcze raz, jednak gdy już chciałem płacić to pomyślałem, że może jest to jakiś błąd i możliwe że mam potwierdzenie zapłaty na skrzynce pocztowej
4.Na skrzynce pocztowej otrzymałem 2 wiadomości z Przelewy 24: pt. "Nowa transakcja płatnicza" oraz 2 wiadomości zawierające fakturę od Państwa - jedna o 16:02 i 16:04. Oprócz tego otrzymałem dwie wiadomości: Potwierdzenie rezerwacji - pierwsza wiadomość przyszła także o 16:02, druga analogicznie o 16:04. Były to ważne wiadomości bo obie miały zawarty plik PDF z biletem
image.pngimage.png
5. Gdy zobaczyłem dwie rezerwacje o tym samym numerze, kierując się racjonalnością i logiką, zgłosiłem rezygnację z drugiej rezerwacji, będąc pewnym, że ta pierwsza nadal obowiązuje - za anulowanie tej drugiej rezerwacji dostałem od Flixbus Voucher na kwotę 288,98 złoty (czyli na kwotę jaką zapłaciłem)
6. Po tym wydarzeniu nie dostałem żadnej informacji, że moja pierwsza rezerwacja jest odwołana - byłem w 100 procentach pewny że nadal obowiązuje, ponieważ dostałem jeden Voucher za bilet z 16 04 i nie rezygnowałem z rezerwacji z godziny 16 02.
7. Potem okazało się że system w aplikacji sprzedał mi wtedy dwa bilety na to samo miejsce i odwołując drugi bilet odwołałem też pierwszy... Mój komentarz cytując klasyka "Jak do tego doszło - nie wiem"
Po długim pisaniu oraz ignorowaniu mojej straty czasu i pieniędzy (musiałem kupić bilet na kolejny autobus dopłacając 120 zł czyli ok. 42 procent drożej plus czekałem na niego z 5 godzin) firma zaoferowała mi rabat na kolejny przejazd w wysokości 25 procent (gdy 20 procent to zniżka dla każdej osoby na pierwszy przejazd). Przyjąłem tą ofertę bo nie chciałem już tracić na nich czasu - żenada -
~mati / 2020-02-15 13:54Ocena: 1.75 / 5
W każdej podróży wali niesamowicie gównem z kibla. WadyŚmierdzi -
-
~Mati58 / 2021-11-03 15:32Ocena: 1.75 / 5
Kupiłem 2 bilety-przyjazdu i odjazdu do i z Warszawy. Potrzebowałem godziny. Dlatego miałem przyjechać o 15:25, a odjechać o 16:30. Pierwszy flixbus się spóźnił równo o o godzinę i nawet nie miałem jak wrócić tym drugim nie wspominając o załatwieniu sprawy. Musiałem czekać na pociąg, który był 3,5h później i zamiast wieczorem byłem nad ranem w swoim mieście. A flixbus mówi, że kasy mi nie odda i już za drugi bilet, mimo iż to że nie pojechałem to tylko i wyłącznie ich wina. Rozumiem-może się coś zdarzyć, że się spóźni, ale przynajmniej by za to oddali pieniądze za bilet. Omijać flixbus szerokim łukiem. Syf jakiego mało. Lepiej tłuc się nawet najgorszym pociągiem, przynajmniej taniej. Drodzy konsultanci flixbusa-oczywiście się z wami kontaktowałem, co z resztą wynika z wcześniejszej treści opinii, ale w skrócie kazaliście mi mi spadać na drzewo. Tak więc nie zalecajcie mi kontaktu z wami celem wyjaśnienia sprawy, jak to wiele firm ma w zwyczaju odpisywać do negatywnych opinii. -
~Mery / 2023-08-14 11:04Ocena: 1.75 / 5
Podróżuje 30 lat i jeszcze coś takiego mi się nie przytrafiło. Cena zakupionego biletu u kierowcy kosztowała dwa razy tyle co przez internet -naliczają 100% marży. Nie otrzymałam ani paragonu ani biletu. Natomiast kierowca wprowadza w błąd mówiąc, że cena biletu jest taka sama. Po prostu Państwo w Państwie. Więcej nie skorzystam. Zalety- wyjazd o czasie
- szybki i wygodny dojazdWady- Bardzo drogi przejazd
- kierowcy gburowaci -
~Michał G. / 2022-10-16 14:42Ocena: 1.75 / 5
Wracam właśnie z Krakowa do Warszawy. Podstawiony autobus zwykły, a nie flix busa, co jest dla mnie problemem bo nastawiłem się na pracę przy komputerze. Ponadto kierowca powiedział, że numeracja miejsc nie obowiązuje. Dramat. Nie polecam... -
~mikołaj / 2020-08-15 16:04Ocena: 1.75 / 5
porazka nie polecam ,
2 dni przed odjazdem autobus bydgoszcz kołobrzeg została mi anulowana rezerwacja
na moje zapytanie mailem dlaczego rezerwacja uległa anulacji otrzymałam odpowiedz - ze względów sanitarno - epidemiologicznych
godzine pózniej ponownie zajrzałam na stronę flixbusa , ten sam kurs nadal był dostępny
ponownie kupiłam 2 bilety
i oczywiście pojechałam
niestety do samego końca bałam się że rezerwacja ulegnie anulacji
nigdzy więcej już nie skorzystam z usług tego przewoznika
ZaletybrakWadynie polecam
strona 85 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- nastepna »
