strona 84 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »
-
~Piotr / 2019-07-08 13:04
Autobus spóźniony, zero informacji na temat spóźnienia więc nie było wiadomo ile mam czekać, na stronie podają że do 30min od czasu wyjazdu powinna być informacja przesłana w razie opóźnień lecz takiej nie otrzymałem. W biurze obługi pracuje tylko automat który co chwilę wyłącza połączenie. Nie polecam, już lepiej parę zł dołożyć i być na czas bez nerwów. -
-
~Piotr / 2024-05-30 11:16
Dnia 30.05.2024 o godzinie 8:30 relacja Zagrzeb - Zadar mialem „przyjemność” korzystać z usług firmy Flixbus.
Zacznę może od początku, przychodząc na przystanek trzeba przyznać ze bus jest oklejony i dobrze widoczny. I to niestety jest jedyny plus.
Kierowca sprawdza bilet wchodzimy do środka zmierzając w kierunku wykupionych przez nas miejsc, a tu zaskoczenie - zajęte. Jak poprosiłem o zmianę miejsc pasażerowie ani myśleli, wiec chciałem zgłosić sytuacje kierowcy. Kierowca na powyższa sytuacje odparł ze to nie jego problem i dla jego przyjemności możemy siedzieć nawet na ziemi. Kontynuując podróż po dwóch skrajnych stronach autobusu, po ok 2h nadeszła potrzeba skorzystania z toalety. No i tu hit. Toaleta zamknięta, na prośbę kierowcy żeby otworzył - ani mu się myśli. Powiedział ze stanie na najbliższej stacji. Gdy od tego zapewnienia minęliśmy już 3 stacje bez zatrzymania postanowiliśmy zainterweniować. Kierowca zamiast na kolejnej stacji która pokazywałem na mapie 7 min drogi stanął na poboczu i mówi idź tu. Mimo tłumaczenia ze stacja kolejna blisko powiedział: albo idziecie albo odjeżdżam. Nie ma problemu sikać w krzakach ale przy 100 osobowej widowni można czuć się niezręcznie.
Odradzam wszystkim którzy maja zamiar wybierać się powyższa firma przewoźniczą - nie traktują ludzi jak klientow, tylko jak śmieci i zło konieczne.Zalety-Dobrze oklejony widoczny busWady- Fatalna obsługa -
~Piotr P / 2022-12-27 19:02
Witam.Pierszy raz zkorzystalem z usługi flexbus i ostatni. Zapłacę każde pieniądze za bilet byle nie skorzystać z tej firmy.Bilet na trasie Białystok Rotterdam. Brak wifi,brak możliwości naładowania telefonu. Toaleta nieczynna. Podróż katorga,1:30 spóźnienia. Przestrzegam następnych podróżujących, nie wiecie na co się decydujecie. Z tego wszystkiego za co zapłaciłem zgadzał się tylko autobus że się zjawił.NIGDY ALE TO NIGDY NIE POJADE Z TYM PRZEWOZNIKIEM!!!!!!!MASAKRA TO MALO POWIEDZIANE!!!! ZaletyBrakWadyBrak wifi,Brak naładowania telefonu, Brak toalety,opóźnienie, nieprofesjonalni kierowcy,brud w autobusie. -
~PiterKR / 2019-08-31 04:48
Dziś jadąc z Krakowa do Poznania autokar miał opóźnienie na starcie godzinę, kierowca wogole nie włączył klimatyzacji czy bądź też nawiewu chłodnego powietrza( godz4.44 a w autokarze jest jakieś 35st. Ciepła). Poza tym z toalety śmierdzi jakby szambo wybiło.... ZaletyNie maWadyNa każdej Lini, ostatni raz kożystam z tej firmy na dalszych trasach niż 150KM.... -
~Pyza / 2025-06-18 11:01
Nie polecam autobus opóźniony o 40 min i zero informacji. Kierowca całkowicie zlekceważył pytania pasażerów . Drugi kierowca chyba się uczy jeździć bo nawet nie wiedział jak trasa ma jechać. W dodatku jechał tak jakby woził ziemniaki a nie ludzi . Gdy pasażer się zapytał o której będziemy na miejscu to kierowca jeszcze go nie właściwie potraktował . Więcej nie pojadę z tą firmą koszmar ZaletyBrakWadyJest ich dużo . Spóźnienie autobusu brak informacji kierowca bardzo niegrzeczny -
~Radosna / 2024-07-26 22:33
Tragedia!! Siedzę właśnie w N1399 trasa do Przemyśla. W Łodzi miał być o 21:05. Godzina 21:15 a na stronie do śledzenia jest "na czas" ????????♀️????????♀️. Powtarzam wielokrotnie czynność i nie można śledzić trasy bo występuje błąd. Wreszcie!!! Godzina 21:40!!! Jest!!! I co się okazuje? Toaleta nie działa. Znowu podstawiony biały "szajz" ????!! I po 10 minutach od wyjazdu co??? Stacja benzynowa!! Siusiu, kupka goni a przy okazji coś ciepłego do jedzenia będą mieć pasażerowie i kierowcy w dłoni!!! Potem sprawdzanie czy wszyscy są. Czuję się jak w szkole podstawowej na wycieczce. Nie!!! Nie ma jednej Pani więc wszyscy czekamy. Wreszcie!!! Pani łaskawie wróciła. Jedziemy. A w środku takie zapachy od popsutego WC, że nos wykręca. Wierzę, że dojadę tylko zastanawiam się o której??! Przy dobrych wiatrach godzina opóźnienia??? Na pewno napiszę. Nigdy więcej Flixbusa!! Nigdy!!!Porażka!!! Pozdrawiam kierowców N1399 z dnia 26.07!!! ZaletyBrakWadyOpóźnienia, smród z WC, niepotrzebne postoje ba stacjach benzynowych -
~Rafaello. / 2024-09-12 16:03
11 września wracałem do Łodzi z Warszawy z rodziną. Dostaliśmy wiadomość że będzie opóźniony i brak możliwości korzystania z WC. Autokar brudny, śmierdzący,oparcie fotela na którym siedziałem połamane! W autokarze unosił się smród alkoholu. Mimo tego kierowca niepomaga przy bagażu
trzeba samemu dzwigac i ukladac bagaż w lofciep!p]"]Nygusy" Już nigdy nieskorzystam z tych Lini!!! Szczerze niepolecam. Tragedią]]!!!!! -
~Rafał / 2022-06-11 20:35
Witam wszystkich.Kierowcy chamidla straszne co niektórzy.24 godziny miałem podróż a kierowca mowi że nie ma żadnej przerwy bo to nie jest autobus turystyczny.Oczywiscie z wsciekloscia i jeszcze większą agresja.Nie polecam nikomu.To nie jest pierwszy raz gdzie tak robią.Oczywiscie jeżeli chodzi o wifi to nie ma nawet mowy.Nic nie działa -
-
~Rafał / 2022-07-15 19:45
Ceny wzrosły aż dwukrotnie na trasie na której korzystam. Ceny biletów są o 50% droższe od oferty PKS czy kolei. Oferta również nie jest zadowalająca, więc nadszedł czas że przestałem w ogóle korzystać z usług tego przewoźnika. ZaletyW miarę nowe autobusy.WadyDrogie ceny biletów, brak jakiegokolwiek informowania o opóźnieniach często kilka godz. Niektóre autobusy bez klimatyzacji. -
~Roman / 2022-06-08 15:25
Kolejny już raz odwołano mój kurs i muszę teraz szukać szybko alternatywnych środków komunikacji.
Do tego problemu z kontaktem i zwrotem kosztów.PASAZER NIGDY NIE MA PEWNOŚCI CZY JEGO KURS NIE ZOSTANIE OT TAK ODWOLANY.WadyCzęste odwoływanie planowanych i o płaconych kursów -
~Ruda / 2018-07-09 08:48
Nie polecem. Wybrałam kurs Kraków- Praga z przesiadką w Brnie. Autobus z przesiadki nie dojechał. Pozwolili Nam wsiąść po godzinie czekania. Wracając autobus z Pragi( kurs Praga Kraków) spóźnił się i prosiliśmy kierowce jaki dział obsługi ( dzwoniliśmy do nich) aby zatrzymali o 15 min autobus do Krakowa. Bezskutecznie. Dział obsługi twierdził, ze oni nie maja nr do kierowców:O nie mogą prosić o takie rzeczy. Mogą Nam przerezerwować bilet na kolejny kurs o północy ( 5 godz po tym który Nam odjechał).... Czekanie 5 godz na stacji w Brnie. Dobrze, że pogoda była...NIE POLECAM I NIKOMU NIE ŻYCZĘ!!! Zamiast 8 godz jechałam 15 godz. ZaletyMożna spotkać ciekawych ludzi podczas podrózy:PWadySpóźnienia, brak współpracy działu obsługi z klientami, ciężko się dowdzownić:( brak współpracy kierowców między sobą!!! -
~Seba / 2023-05-09 09:49
Sytuacja z 09.05.23
Mieliśmy planowo dojechać 2 godziny przed lotem, ale już na sam początek mieliśmy opóźnienie 15min a finalnie dojechaliśmy 30min później, przez co nie zdążyliśmy się odprawić mimo rozmowy z panią na infolinii która sugerowała który autobus najlepiej będzie nam pasował. Trasa Szczecin - Berlin.
Bardzo nie polecamy. -
~Str / 2021-11-01 11:54
Krótko i na temat:
-Potężne opóźnienia(zazwyczaj około 1h), o których brak informacji od firmy, na dworcu informacja że spóźni się 20 min
-Stosunek pracowników do klientów tragiczny, plotkowanie na cały regulator, niemiłe uwagi co do pasażerów, lepiej uważać na drogę i ostro nie hamować, a nie wyśmiewać innych ludzi w tym kolegów z pracy
-Rezerwacja określonych miejsc nie działa na stronie napisano proszę zająć konkretne miejsca, wyznaczone dla danego posiadacza biletu, ludzie na stronie rezerwują dodatkowe miejsca dla wygody bo taka usługa jest oferowana, jednak pracownicy nic sobie z tego nie robią, po zapytaniu co w takim przypadku zrobić kierowca mówi z pogardą: "Siadaj Pan gdzie wolne" brak mi słów
-Internet wifi w kilku busach nie działał, w innych był mocno ograniczony i strony i tak się nie ładowały
Zdecydowana większość negatywnych opinii to szczera prawda, przydałyby się poprawa organizacji oraz szkolenia z kultury osobistej.
Kilka przejazdów tą linią sprawiło, że więcej jej nie wybiorę
Zaletyw miarę niska cena -
~Szomasz / 2018-11-11 13:56
Odkąd polskibus zmienił się w flixbus jest coraz drożej. Autobusy zostały te same tylko zmieniły kolor. Reklamują się darmowym wifi, nie dodaja że jest darmowe przez godzinę A dzięki niesamowitej prędkości w ta godzinę otworzysz z 10 stron/zakładek.
3 lata temu mogłem jechać z Krakowa do Wrocławia za 10 zł jak dobrze trafiłem teraz cena w najbardziej obleganych godzinach dochodzi do 49 zł. Porażka polecam przesiąść się na polskich przewoźników.WadyCena
Niedziałające wifi
Coraz bardziej zniszczone autobusy
WC dla karłów -
~Teresa / 2019-09-28 14:26
Masakra prawie trzy godziny opóźnienia informacje po prostu brak komentarza traktowanie pasażerów jako zło konieczne za co zaplacilismy?Nikomu nie polecam chyba że chce przeżyć traumę. ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~TK / 2020-03-28 15:15
Brak jakiejkolwiek informacji o zmianie rozkładu w związku z zamknięciem granic, sprzeczne wiadomości od kierowcy i osób z infolinii, brak jakiejkolwiek starań dowiezienia do miejsca docelowego czy kontaktu. Jeden wielkie b... bałagan. WadyBrak jakiejkolwiek informacji od przewoźnika o zmianie/odwołaniu trasy. -
-
~Tomi / 2023-05-25 12:02
Odradzam 3 razy jechałem 2 razy Niemcy raz kanada W Kanadzie nie przyjechał wogole musiałem pojechać innym kilkanaście godzin później Raz w Niemczech prawie o czasie innym razem godzina spóźnienia ale nie to jest najgorsze bo wszystko może się zdarzyć. Brak jakiejkolwiek informacji chat zignorował mnie a obsluga bezczelnie zakonczyla rozmowe beż wyjaśnienia następnie infolinia czas oczekiwania 15 minut i kolejna informacja że ktoś się skontaktuje po prostu całkowita arogancja w stosunku do klienta WadyCALKOWITA IGNORANCJA W STOSUNKU DO KLIENTA -
~tommo / 2023-05-18 07:33
autobus nie przyjechal na czas ,nie mozna bylo zlokalizowac kierowcy w czasie rzeczywistym poprzez strone flixbusa,kompletnie zadnej informacji o opoznieniu przez godzine czasu(wlacznie z niemozliwoscia uzyskania jakichkolwiek informacji online czy z biurem obslugi klienta !!!! tragedja zwlaszcza ze mialem wyliczony czas z malym poslizgiem na samolot(zlozylem reklamacje ,niestety pracownik flixbusa oswiadczyl ze nie naleza sie zadne zwroty bo opoznienie wynioslo mniej niz DWIE GODZINY!!! taka maja polise nie ma znaczenia czy samolot czy inna wazna sprawa totalna zlewka!!!! nigdy wiecej z ta firma za takie lekcewazenie !!!! -
~traveller / 2023-04-24 16:33
Unacceptable behavior of drivers who allow themselves to insult a passenger based on nationality -
~Trek / 2023-03-28 00:29
Autobus się spóźnił, przydzielane są miejsca, których fizycznie nie ma, kierowca nie okazuje pomocy ZaletyBrak
strona 84 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »