strona 83 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »
-
~nick076 / 2024-06-16 13:36
Aroganccy kierowcy. Zachowania jak na na wiejskiej zabawie w remizie. -
-
~Nie / 2023-07-24 17:53
Właśnie wracam autobusem z Zakopanego. Dosyć,że autobus wyjechał z 35 minutowym opóźnieniem z Zakopanego, to w Katowicach usiadła za kierownicą Pani prowadząca autobus, której zachoowanie potwierdza, iż nigdy więcej Flixbus!!! Pani kierowca krzyczy na podróżnych, używajac mikrofonu wygłasza swoje opinie o pasażerach. Ponadto non stop korzysta z telefonu, odbiera połączenia, przegląda Internet, używa wulgaryzmów przepuszczając pieszych na pasach.MASAKRA!!!! Gdzie tu komfort podróżnych???? ZaletyJuż wiem, że nigdy więcej Flixbus!!!WadyZachowanie Pani kierującej autobus poniżej krytyki!!! -
~Niezadowolona / 2020-02-22 10:19
Niekompetentni pracownicy, nawet nie wiedzą,że zmieniły się zasady wystawiania faktur. Pan sprzedający bilety pomimo moich usilnych próśb nie wprowadził nipu do paragonu co spowodowało brak możliwości wystawienia faktury a co za tym idzie zostałam obciążona kosztami służbowej podróży.
-
~Niezadowolony pasażer / 2020-10-11 12:15
Autobus spóźnił się pół godziny. Następnie kierowcy umyślnie zaparkowali na końcu ulicy (powinni na początku, przy przystanku), żebyśmy musieli do nich maszerować w środku nocy. Jazda była katorżnicza. Kierowcy krzyczeli, podrywali w wulgarny sposób pasażerkę i częstokroć powtarzali, że: "W dupie mamy pasażerów!". Polski Bus oferował wspaniałe usługi w porównaniu do tego chłamu. -
~Nina / 2019-08-29 15:33
Brak poszanowania dla osób niepełnosprawnych, brak możliwości pomocy przy wejściu/wyjściu z autobusu. ZaletybrakWadybardzo wiele -
~No kurde / 2021-09-08 03:37
Matko, słyszeliście kiedyś o mydle i o tym, żeby łazienkę czasem sprzątnąć? W kinlu można zarazić się dżumą czy innym tyfusem, prawie się zerzygqłam widząc całą osraną szczotkę... nie polecam. ZaletyJeden bus wygodnyWadyAle inne to takie stsre rupiecie że to się w głowie nie mieści -
~nomore flixbus / 2018-07-28 23:24
Miałem okazję skorzystać z Flixbusa, na początku było ciekawie, jeden autobus dojechał, drugi się spóźnił, trzeci nie przyjechał. Więc reklamacja, a tam standardowe odpowiedzi, zero kontaktu.
Jak planować jakąś dłuższą podróż z Flixbusem, nie da się, bo nie wiadomo, czy autobus przyjedzie i potem wszystko idzie w choler...
Potem kolejna sprawa bardzo mglista co do zwrotu za anulowaną podróż. Chwila nieuwagi i masz voucher, którego nie chciałeś!Zaletycała EuropaWadyfatalna obsługa klienta
spóźnienia
niepewność co do przyjazdu -
~Oburzona matka / 2023-10-23 18:47
Dziś moja córka o 14.30 wyruszyła z lotniska Okęcie do Białegostoku, ok godz.16.30 zepsuł się autobus.Pasazerowie nie mogli się niczego dowiedzieć, gdyż kierowcy są Ukraińcami. Obecnie wszyscy czekają na busa, bez światła, bez dostępu do toalety i bez kierowców. A ja, ponieważ kupowałam bilet, dostaje informacje o dostępnych przekaskach i napojach, które nie wiadomo skąd wziąć. Infolinia, niby działająca 24h na dobę, w języku polskim obsługuje do 17.00 Masakra.Nie polecam. -
-
~Ola / 2022-08-26 15:35
tragedia jest, autobus do warszawy stanal w łodzi, nikt nie wie czy ruszy za 20 minut, 4 godziny, czy wcale
nie polecamZaletybrakWadymało miejsca nie działające kontakty -
~Ola / 2023-06-12 18:22
Autobus na trasę Opole-Zakopane został wysłany popsuty. Trzymano nas w autobusie przez 3 godziny obietnicą naprawy autobusu lub załatwienia środka zastępczego. FixBus wysyłał na bieżąco maile m.in. że transport zastępczy jest organizowany. No i został tak zorganizowany, że nas wyrzucili z autobusu o kazali sobie radzić, bo im się nie chce załatwić nowego autobusu z Krakowa. Infolinia to jeden wielki scam, bo trzeba przejść przez 10 różnych etapów, żeby się gdziekolwiek dodzwonić. Najlepsze w tym jest to, że o zwrot kosztów trzeba się było jeszcze specjalnie prosić w mailu, a na koniec obiecano nam oddanie tylko za transport zastępczy (który swoją drogą był w dużo gorszych warunkach i na miejscu byłyśmy 5 godzin później niż zamierzałyśmy, przez co nam przepadł cały jeden dzień). Według wyliczeń FlixBus chciał nam oddać jeszce mniej pieniędzy, niż zapłaciłyśmy za ten nędzny transport, który w ogóle się nie odbył. Jedna wielka masakra Zaletymożna poćwiczyć cierpliwość, próbując się doprosić od nich jakiegokolwiek zwrotu i odpowiedzialności za to co zrobiliWadywszystko pozostałe -
~Ola / 2023-07-06 11:22
Dawno z takim chamstwem się nie spotkałam Panowie pomimo białych koszul jednak zapominają, że są w pracy. Przy odjeździe jak i przyjeździe obaj obsługiwali pasażerów z papierosem w ustach. Podczas sprawdzania biletu byłam całą w dymie (może to ich jedyna przerwa jednak nawet na przystankach jest zakaz palenia) ani razu nie usłyszałam od Panów normalniego tonu głosu jedynie podniosły wulgarny. Jedna z Pan była zatrzymana z kubkiem kawy "nie będę po Tobie sprzątał! Ja już takich jak Ty znam! Nigdzie nie wejdziesz" to była uwaga skierowana do Pani w szoku, której trudno było wydobyć z siebie głosu. Na przystanku Przy Narodowym Panie ciemniejszej karnacji pomyślimy się i chciały włożyć swój bagaz jednak kierowca dosłownie wyrwał im bagaz z rąk i kazał "wyp#####" Ja miałam wyciągnąć bagaz z drugiej strony autokaru ponieważ przez.jadace samochody nie mógł otworzyć klaty zrozumiałam najważniejsze bezpieczeństwo jednak miałam na samym końcu za wózkiem dla dziecka i innymi bagażami poprosiłam, aby jednak otworzyli mi jak tylko przejadą samochodu usłyszałam "to sobie otwórz i wyciągnij co ja mam Ci otworzyc" oczywiście znowu całą byłam w dumie i tak w żadnej sytuacji nie było słowa Pan/Pani tylko TY ZaletyAplikacjaWadyObsługa -
~Ona / 2023-07-06 10:16
Flixbus NIGDY NIE JEST NA CZAS! Nie umawiaj się! Nie jedź tym na lotnisko! Nie czytaj ile godzin będzie jechał- wylądujesz z ręką w nocniku! Jest klima, ale twarde fotele jak w PRL. ZaletyKlimaWadyNIGDY NIE DOJEDZIESZ NA CZAS! -
~Ostrry / 2022-01-14 15:57
Bardzo słaba obsługa kierowcy nie mili człowiek 11h w trasie przerw nie robią nie można kupić wody -
~Pasażer / 2019-04-01 17:25
Jestem częstym pasażerem Flixbusa. Nie rozumiem dlaczego choć kierowcy wiedzą że nie ma internetu we Flixbusie to na każdym przystanku informują podroznych o możliwości korzystania z wi fi.
Co ciekawe, podczas mojej podróży internet był przez chwilę, dokładnie wtedy gdy kierowca podszedł do skrzynki z ruterem i coś tam przekręcił. Potem internet znowu znikł.
Oszczędności na internecie?
Dalej, toaleta aż prosi się o sprzątanie! -
~Pasażer / 2024-03-14 18:31
Kultura osobista kierowców pozostawia wiele do życzenia, panowie zapominają, że nie wiozą worków z ziemniakami tylko ludzi. NIE POLECAM ZaletyBrakWadyCena i chamstwo kierowców -
~Pasażerka / 2023-08-11 09:40
Znowu nie ma wody i mydla w wc, to jest obrzydliwe, jak tak można w tych czasach, kompletna porażka i to na początku trasy osrany kibel WadyZnowu nie ma wody i mydla w wc, to jest obrzydliwe, jak tak można w tych czasach, kompletna porażka -
-
~Pat / 2024-09-09 20:25
Przewoźnicy Flixbus nota bene firmy niemieckiej zachowują się w Polsce jakgdyby to przewoźnik miał byc usatysfakcjonowany klientem...jego sposobami na zalagodzenie wybuchu konfliktu ktory pan kierowca tylko bedzie dobrze dogrzewał ...jak z klimatyzacją...To jest kpina.To nie jest zaden przewoznik...A kierownictwo flixbus umyje w razie co za kazdym razem rączki...z nadużyt...z wybrania sobie za bilety...z prze-godzinnych postojów dobrze spedzonych...tym że flixbus zatrudnia przeciez firmy...i nie jest odpowiedzialny...za efekt finalny tego wszystkiego radź sobie...
Pojedynczy przewoźnicy w Polsce z mniejszym kapitałem juz dawno by zbankrutowali ..pozbawiając region i tak i tak komunimacji...więc wszyscy sobie w tym kraju naszym drugiej Irlandii tłumaczymy ze tak jest pieknie
Jak czytam te komentarze z nr kursow
..to strach sie gdzies tam wybrac... -
~Patka90 / 2019-03-24 19:04
Pierwszy i ostatni raz. Połączenie Częstochowa Bytom. Odjazd godz.14.05 24.03.19. O godz.14.35 podjeżdża autobus, kierowca oznajmia ,że kończy kurs i nie jedzie dalej. W centrali nie potrafią wyjaśnić sytuacji. O godz.14.50 informacja ,że autobus będzie za 10 minut. Po 10minutach poinformowano nas telefonicznie ,że autobus będzie opóźniony 100minut. Po tym czasie dostaliśmy informację, że kurs jest anulowany. I to ma być rzetelna firma.? To są jakieś kpiny. Nigdy więcej. ZaletyBrak -
~Patryk / 2022-10-07 22:01
Nie polecam brak informacji na bilecie z jakiego przystanku mam jechać godzinę szukanie busa bus odjechał bez żadnej informacji -
~Paweł / 2019-05-31 23:01
Na 6 ostatnich kursów (głównie Lublin-Kraków), 5 miało opóźnienia. Dziwne jest, że już 3 aż jechałem autobusem z pękniętą przednią szybą. Ogólnie negatywnie, nawet nie usłyszeliśmy głupiego "przepraszam za opóźnienie".
strona 83 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- nastepna »