Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elżbieta / 2021-08-22 08:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Zlikwidowano przystanek metro wilanowska nie wiem dlaczego, teraz z zachodniego m.in wyjezdza,jedzie na pie narodowy,krazy po pradze zeby wrocic znowu pod narodowy,ale z drugie strony,jezdzi po jakis dziurach zeby wreszcie zatrzymac sie na orlenie na solcu,jezdzilam kilka lat I nigdy trakcie nie tankował.Wyjechalam o 8.00 jest 8.48 jeszcze na stacji na orlenie. Ostatni raz korzystam z flixbus,zszedl na psy.MASAKRA,NIE POLECAM
  • ~Elżbieta / 2023-08-30 14:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak kompetencji i wiedzy w zakresie nakierowania klienta na przystanek.
    Kompletna porażka ! !!!
    ZaletyBrak oszuści !
    WadyBrak kompetencji biura obsługi, za długie komunikaty i
  • ~Em / 2023-08-19 14:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Z piątku na sobotę jechałam Flixbusem z Opola do Düsseldorf. Na wstępie kierowca powiadomił nas o tym, że każdy ma siadać gdzie jest miejsce, bo zarezerwowane miejsca nie obowiązują z powodu zmiany pojazdu. Informacja oczywiście została raz powiedziana i na każdym kolejnym przystanku większość osób musiała się przesiadać, ponieważ kierowca nie mówił już na kolejnych przystankach o tym fakcie.
    WadyCiągłe zmiany miejsc poprzez brak informacji. Zarwane oparcia z foteli.
  • ~Ewa / 2018-04-20 08:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Pół godziny spóźnienia na samym przyjeździe!!zero informacji właściwie dlaczego! do tego jeszcze pasażerowie musieli się wypakować i kolejno zapakować,totalny Armagedon!już nie wspominając o tym w jaki sposób kierowca potraktował bagaże...
    Na chwilę obecną 45 min opóźnienia z Wrocławia do Krakowa,ale zapewne się wydłuży czas,stanowcze nie!
  • ~Ewa / 2021-10-06 12:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus spóźniony o 80 minut.
    Sms z informacją dostałem będąc juz na przystanku 5minut przed planowana godzina odjazdu.
    Ponieważ musiałem być o czasie w miejscu docelowym- lotnisko WWA na lot, skorzystałem z pociągu za 150 PLN ( bilet Flix 40 PLN).
    Reklamacja i prosba o zwrot za niewykorzystany bilet skwitowane,
    Że zwrot za spóźnienie jest dopiero jak się spóźni powyżej 120minut albo 15minut przed odjazdem. Chociaż na stronie widnieje informacja po pierwsze, że oddają jak jest mniejsze opóźnienie, a po drugie skoro 5 min przed odjazdem pokazuje się opóźnienie to jak oddać bilet 15min przed?? Zero współczucia czy udzielenia rabatu na następny przejazd. Dodatkowo maile wysyłane przez obsługę były nieczytelne o to przykład: "na okazj?, aby przekona? Ci? o naszej niezawodno?ci i dlatego mamy nadziej? wkrótce powita?"
    Jedyne co, to cena jest niska, ale chyba wiadomo dlaczego....
    WadyWprowadzanie klienta w błąd poprzez zakłamane informacje dotyczące zwrotów/ wymian. Wieczne spóźnienia, brudne siedzenia, brak obowiązku maseczki w autobusie- nikt nie pilnuje.
  • ~Ewa / 2021-11-06 21:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Pomimo spóźnienia autokaru nie można oddać biletu.Nie można też pojechać innym połączeniem,mimo iż kierowca ma wolne miejsca.Brak możliwości zakupu biletu u kierowcy.Aplikacja pokazuje połączenia z uwzględnieniem 20 min na przesiadkę,co oznacza ,że nie pokazuje odjazdów na które mamy poniżej 20 min czasu na przesiadkę.Infolinia czynna tylko w dni powszednie do 17.W weekend klient jest pozostawiony sam sobie.No chyba,że wliczymy chat robota ,który i tak nic nie rozumie.Tragedia!Nigdy więcej!Jedna gwiazdka to i tak za dużo za takie lekceważenie klientów!Na rynku są lepsi przewoźnicy!!
    Zaletydużo miejsca między siedzeniami
    WadyCała reszta!!!
  • ~Ewa / 2022-12-16 20:17
    Ocena: 1.75 / 5
    BERLIN LOTNISKO SZCZECIN. Masakra, autobus sie zwykle spoznia.Do tego objezdza pol berlina na dodatkowy przystanek co wydluza znacznnie podroz.Dswniej kursowal interglobus teraz to porazka.
  • ~Ewa / 2023-10-03 12:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Jechałam 30.09.23 z Poznania do Gorzowa wlkp o 19.30. Dostałam w tym dniu maila potwierdzającego przejazd. W Gorzowie miałam być o 21.35. Niestety 10 dni wcześniej zamknięto zjazdy z A2 na S3. Kierowca pojechał krajówką. Czas przejazdu wydłużył się o ponad 1 godzinę. Musiałam wziąć taxi, bo komunikacja miejska miała "przerwe" między dziennym i nocnym rozkładem. Autobus miał niesprawną toaletę, gniazdka, pasy bezpieczeństwa i był brudny.
    To wszystko, to za mało, żeby uznać reklamację, bo zasadna reklamacja jest wtedy, gdy autobus spóźni się na wyjazd więcej niż 120min. Ponad 50% wydłużenia czasu przejazdu, to za mało. Ponadto nie odpowiedziano mi dlaczego nie dostałam w mailu potwierdzającym informacji o ew. opóźnieniu, ani dlaczego nie zmieniono trasy. Darmową krajówką można dojechać w 2 godz. 15min. Przystanków po drodze nie ma.
  • ~fullbeskid / 2019-04-20 22:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Bielska do Wiednia. Tragedia. Jechaliśmy Fixbusem pierwszy raz (i ostatni) Zdawaliśmy sobie sprawę ze autobus jedzie z Krakowa i może nie być wolnych podwójnych miejsc i tak też było. Konieczność budzenia przypadkowych ludzi, żeby się dosiąść. Jak obok siedzi 2 obcych facetów komfort jest zerowy, Bo śpisz wyprostowany, a siedzenia w przypadku mojego wzrostu są mało ergonomiczne. Trasa z Wiednia, już na początku założyłem z żoną, że aby było wygodnie musimy siedzieć razem, przyszliśmy na dworzec 20 minut przed czasem, zajęliśmy jedne z wielu wolnych miejsc. po czym na 3 minuty do odjazdu przychodzą ludzie i mówią że mają rezerwacje na te miejsca. Brak jakiejkolwiek informacji, które miejsce jest zarezerwowane. Znów tułaczka i oddzielne siedzenie. Przystanek Bratysława i powtórka z rozrywki, moja żona musiała się przenieść powtórnie.
    Patologia!!!
    Wadybrak informacji o zarezerwowanych miejscach
  • ~Gabi / 2024-07-01 23:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Łodzi do Katowic 1 lipca... kierowca opryskliwy i nie przyjemny, jednym słowem buc !!!????..
    ZaletyBrak opóźnienia
    WadyStanowczo wadą jest kietowca który prowadził autokar...
  • ~Gosza / 2019-05-06 10:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Flixbus na pewno nie jest stworzony dla klienta. Aplikacja która się psuję i zawiesza, czasami kupuje bilety na inny dzień (myli 4 z 14,) poniedziałek za tydzień z dzisiejszym poniedziałkiem. Kiedy była burza tak zwariowała aplikacja, że miałam dwa bilety kupione, ale w żadnym nie mogłam wsiąść. Na autobus czekałam 1,5 h w deszczu, po czym kierowca z zimną krwią powiedział że mnie nie weźmie. Wracałam do dziecka, płakałam, nie było możliwości kupienia biletu u kierowcy, a przez to że autobus był spóźniony nie można było kupić aktualnego biletu na kurs. Ponadto autobus był cały pusty... Flixbus w Polsce chyba nie wie jak się robi biznes i dba o klienta...
    ZaletyNowoczesne wnetrze
    WadyPsującą się aplikacja, brak kupienia biletu u kierowcy, chamstwo, duże opóźnienia
  • ~Gregory / 2019-03-23 19:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Głośno/szum nawiewu/ niewygodne siedzenia, zimno, nikomu nie polecam. Pierwszy i ostatni raz jechałem z Flixbus
  • ~gti4 / 2019-08-20 17:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie mogliśmy wrócić z urlopu. Usunęli moją i żony rezerwację w autobusie i w zamian za to bez pytania przepisali nas na inny termin. W rezultacie spóźniłem się do pracy o jeden dzień poniosłem duże koszty powrotu alternatywnego, straciłem realne pieniądze na dodatkowy nocleg i usunięcie rezerwacji innych. Pieniędzy nie oddali tylko zaliczyli sobie jako zaliczkę na przyszłe przejazdy.
    Omijam szerokim łukiem !!!!!!!!!!!!
    Podał bym ich do sądu ale nie chce mi się stawać w Monachium ale może znajdę pełnomocnika prawnego. Na pewno znajdę adres do UOKiK- u i Rzecznika Praw Konsumenta
  • ~Halszka / 2018-07-17 11:51
    Ocena: 1.75 / 5
    KOSZMAR!!!! Brudno, duszno na postoju ( w Łodzi i we Wrocławiu na postoju przed odjazdem) śmierdząco.
    Strasznie ciasno na dole i na górze.
    Komfort jazdy na poziomie minus 5(pięć). Jechałam 3 godziny z Łodzi do Wrocławia i z powrotem, punktualnie
    bo nic złego na szczęście nie wydarzyło się po drodze.
    We Wrocławiu kierowca nie pomógł włożyć walizki do luku choć widać, że mam problem bo chodzę o kuli
    (jestem po operacji kręgosłupa), bagaż nie ciężki, ale było mi niewygodnie- kula upadła, a "pan" poganiał.

    NA PEWNO NIGDY WIĘCEJ .
    ZaletyB R A K
    WadyJ A K W Y Z E J
  • ~Hanna / 2023-06-30 14:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzień dobry. Piszę do zarządu firmy Flixbus w Polsce! SOS! Niepiśmienny, nieprofesjonalny kierowca na linii pasażerskiej UE! Mówię o kierowcy autobusu nr WGM 3376G, linia 1335A, 27 czerwca 2023 r. o godzinie 16:40 z Berlina do Bydgoszczy, Polska. Kierowca nie wpuścił mnie do autobusu z moim paszportem Aufenthaltserlaubnis (niemieckie zezwolenie na pobyt). Powiedział, że to dokument wewnętrzny tylko dla Niemiec!!! (nazwał to kartą pobyta) I potrzebował mojego paszportu jako obywatela (nie kraju UE! Mam go w domu z moimi dokumentami i potrzebuję go tylko do wjazdu do kraju urodzenia). Na przejściu granicznym do Polski polscy strażnicy graniczni patrzyli tylko na niemieckie zezwolenie na pobyt - nigdy nie potrzebowali paszportu mojego kraju urodzenia! Ale polski kierowca autobusu już tak!!!

    Komentarz prawnika: "Czy mogę podróżować po Europie z dokumentem pobytowym?
    Czy mogę podróżować po Europie z dokumentem pobytowym? Tak, jeśli jest to zezwolenie na pobyt w kraju europejskim".

    "Wjazd i pobyt w UE są dozwolone, dopóki niemiecki dokument pobytowy jest ważny"
    Możliwe jest podróżowanie poza granice Niemiec, powód opuszczenia Niemiec jest tymczasowy.

    Jestem żoną obywatela Niemiec. Mam zezwolenie na pobyt. Od kiedy Aufenthaltserlaubnis (niemieckie dokument na pobyt) nie jest dokumentem uprawniającym do wjazdu do Polski, kraju UE?!!!!! Wiele razy jeździłem z polskimi i litewskimi kierowcami do Warszawy i z powrotem - nigdy nie miałem żadnych problemów! A teraz miałem ważną podróż - na zakończenie szkoły mojej córki! Dobrze, że było jeszcze trochę czasu. Dojechałem wygodnie następnego dnia. Szanowne kierownictwo FlixBusa! Wasi kierowcy są twarzą firmy! Nie pozwólcie, aby wasi źli pracownicy zrujnowali wasz wizerunek! Powinni mieć prawo jeździć tylko po polskich wsiach, nie dalej!
  • ~hologram / 2018-06-08 18:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Przejazd z Torunia do Krakowa z przystankiem w Łodzi 8 czerwca 2018.

    Po pierwsze - wielkie zamieszanie z miejscami, zarezerwowaliśmy wcześniej swoje, kiedy wsiedliśmy do autokaru oczywiście były zajęte i państwo siedzący na naszych rezerwacjach oburzeni nie chcieli nas puścić, ponieważ „nic nie wiedza o żadnej rezerwacji”, po czym reszta podróżnych zaczęła się burzyć, że nie ma żadnego rezerwowania oraz że oni nie mieli takiej możliwości (?).

    Po drugie komfort jazdy, delikatnie mówiąc, nie jest na najwyższym poziomie. Mało miejsca, jest zbyt ciasno żeby nawet położyć torebkę. Wifi ledwo działa, Klimatyzacja nieodczuwalna, ponieważ było duszno. Droga bardzo się dłużyła, pomimo przycisków nie było możliwości uruchomienia radia. Dodatkowo ludzie chyba celowo zrezygnowali z kąpieli w tym dniu aby umilić klimat jazdy. Poza tym trafiliśmy na dwójkę pań w średnim wieku, które cała trasę nieprzerwanie głośno trajkotały o trywialnych sprawach w taki sposób, że każdy mógł poznać historie ich rodzin. Oczywiście uwagi dotyczące pasażerów nie są winą firmy ale obrazuje to „wygodę” jakiej doświadczyliśmy.

    Po trzecie i za to właśnie wystawiam najniższa ocenę - zachowanie kierowców. Do Łodzi jechało ich dwóch, rozmawiając żywiołowo ze sobą o „strzelaniu z ucha” - to chyba o donoszeniu ;). Po pierwszym przystanku drugi kierowca przyszedł i niemal krzycząc z wielka pogardą kazał mi zabrać torbę z przejscia. Oczywiście zrozumiałam o co mu chodziło, a powodem dla którego torba tam była to przymus trzymania jej blisko, gdzie znajdowało się pożywienie dla mojego chłopaka cukrzyka, a nie miałam gdzie indziej jej położyć. Kierowca był bardzo niemiły, zaskoczyła mnie jego agresywna reakcja, że po prostu bez słowa zaczęłam zabierać torbę. Ten patrząc jak mocuje się z rzeczami powtórzył jeszcze dwa razy, że mam ją zabrać... Zirytowana powiedziałam, żeby na mnie nie krzyczał i że już przecież zabieram, za co zostałam zgromiona wzrokiem i usłyszałam, że nie krzyczy na mnie tylko instruuje... Poczułam się jak śmieć a nie jak pasażer płacący za przejazd i oczekujący minimalnej kultury osobistej ze strony pracownika firmy. Szkoda słów.

    W podsumowaniu dodam, że nigdy nie fatyguje się aby wystawiać negatywne opinie ale tym razem doświadczyłam tak niemiłego i szokujacego zachowania, że postanowiłam podzielić się tym doświadczeniem z osobami, które myślą nad wybraniem FlixBus na swojego przewoźnika - BARDZO ODRADZAM.
  • ~ina / 2019-09-29 09:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Podczas przejazdu Warszawa-Wrocław, wyjazd o 11.30 już drugi raz miała miejsce zmiana kierowców przy stacji benzynowej po zjeździe z drogi S8 na Syców, co powoduje opóźnienie w przybyciu na przystanek Wrocław Pl. Grunwaldzki. Nie rozumiem dlaczego nie można tego zorganizować w Sieradzu, aby uniknąć opóźnień, czas przejazdu i tak jest długi, bez takiej przerwy
    Wadywysokie ceny biletów
  • ~Iwona / 2023-06-25 14:22
    Ocena: 1.75 / 5
    BARDZO, BARDZO ODRADZAM ...

    Chyba wszystko poszło nie tak.
    Jedyne plusy to to,ze autobus przyjechali na czas i dotarł na miejsce na czas. Cala reszta to dramat.
    Kierowcy polscy -opryskliwi,obcesowi,zero ogłady.
    kobieta miała za ciężki bagaż. I rozumiem to. Ale kierowcy podniesiony głos informujący o dopłacie -cóż...
    Kobieta jechała z niemowlakiem. Dziecko przez jakiś czas nie dało sie uspokoić. Kierowca wyszedł i na cały głos "sie przeniesie na gore, bo tu się nie da pracować. "
    Miałam przyjemność jechać na dole ,blisko miejsca, gdzie siedzą kierowcy. Przez cale 17 godzin poznałam ich życiowe historie ,z przerywnikami polskimi włącznie . Nie było muzyki,żeby to zagłuszyła. Nie było dostępu do internetu.Po tych rozmowach czuje, jak gdybym już się z nimi zaprzyjaźniła...:)
    Po dotarciu do celu podroży kierowca oparty o słupek na stacji, spokojnie przyglądał sie, jak mężczyźni skaczą po luku autobusu, by wziąć swoje bagaże. W sumie każdy mógł wziąć dowolny bagaż. Nikt tego nie kontrolował. Totalny nieład.
    Toaleta brudna, bez mydła, bez papieru.
    Dodatkowo kierowca rozmawiał w czasie jazdy -przez telefon.
    Nie wiem czy mogło być gorzej.
    Odradzam szczerze. Kierowcy-kultura osobista -poniżej jakiejkolwiek skali.
    Dalam 1 gwiazdkę,bo nie dało sie dać Żadnej
    ZaletyAutokar z Paryza do Wroclawia-wyjechal o czasie i przyjechal o czasie
    Wadyw opinii.
  • ~Ixi / 2022-06-29 13:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie wiadomo, gdzie jest przystanek flixbus na rondzie Wiatraczna. Ani nie oznaczone ani nie ma zdjęcia samego przystanku na stronie flixbus!!

    Ani jednego gniazda do ładowania telefonu w autobusie, co za wstrętne wprowadzanie w błąd. Kierowca użyczył własnego na szczęście!!!

    BRAK WODY W TOALECIE-SKANDAL,ani w muszli ani w umywalce!!! Zero ręczników papierowych. Wstyd!!!
    ZaletyMyślałam, że zaletą będzie przystanek niedaleko mojego miejsca zamieszkania, problem w tym, że nikt nie wie gdzie on jest!!! Przystanek Wiatraczna jest chyba widmem. Firma flixbus nie pokusiła się choćby o zdjęcie lub naklejki na przystanku, na którym w teorii zabiera pasażerów. Przez dzisiejsze spoznienie autobusu i brak możliwosci dodzwonienia się do BOK (pracuje od 9!!! A autobus o 6!!!!!!) trzy osoby miały dzisiaj, 29.06.2022 masę problemow.
    WadyNIGDY WIĘCEJ!!! Pierwszy i ostatni raz.
  • ~Izabela / 2023-06-08 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja kurs Warszawa Suwałki o 12 z minutami,teoretycznie 3 godz 40 minut koszt 90 zeta. W praktyce kurs prawi 5 godzin, warunki normalne, żadnych luksusow, cena 90. Jeśli mam tyle jechać to wolę innych tańszych przewoźników.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5595
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173