Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2019-06-13 19:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja podróż z Krakowa do Hamburga to koszmar . Niestety zarezerwowałam sobie miejsce i pech chciał , trafiłam na rozwalający się fotel , ciągle opadające oparcie >Zmiana miejsca niemożliwa -bo autobus pełny . Toaleta nie oglądała sprzątania od co najmniej tygodnia . Nieuprzejmi kierowcy , tylko dzięki dżentelmeńskiej pomocy dwóch panów udało mi się włożyć do luku bagażowego walizkę . Cóż jak się ma 70 lat na karku to nawet 18 kilowa walizka sprawa kłopot w podniesieniu jej wysoko . Moja prośba do kierowcy aby mi pomógł została skwitowana słowami : " to po co jeździ z wypchaną walichą , zostanie w domu i kłopotu nie będzie . Brud i chamstwo - tak postrzegam Flixbusa
    Zaletyżadnych
    Wadybrud , fotele rozpadające się i nie nadające na 12 godzinną jazdę , chamska obsługa
  • ~Anna / 2019-08-09 10:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzisiejszy kurs N 1380 to jakaś porażka ponad 3h opóźnienia i co godzinę SMS z kolejką wiescią że o kolejne min się spóźni.Zero słowa przepraszam A ja z chorą teściową marzłyśmy na dworcu w wiacie przystanku. Zero poczekalni i jakiś konkretnych informacji.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do pasażera.
  • ~Anna / 2021-09-27 22:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus spóźniony o 80 minut.
    Sms z informacją dostałam będąc juz na przystanku 5minut przed planowana godzina odjazdu.
    Ponieważ musiałam być o czasie w miejscu docelowym skorzystałam z innego autobusu.
    Reklamacja i prosba o zwrot za niewykorzystany bilet skwitowane,
    Że zwrot za spóźnienie jest dopiero jak się spóźni powyżej 120minut albo 15minut przed odjazdem.

    Zdecydowanie niepolecam !!!
    ZaletyZadnych
    WadyZnaczne Opóźnienia
  • ~Anonim / 2019-07-02 08:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Zarezerwowałam bilety tydzień przed wyjazdem. Po kilku dniach dostałam wiadomość ze moja rezerwacja została przebookowana na dzień następny, zadzwoniłam dopytać się dlaczego a chwile wcześniej zarezerwowałam bilet na datę na którą od początku miałam zaplanowany wyjazd, który przy okazji był droższy od poprzedniego. Napisałam formularz o zwrócenie pieniędzy za przebookowany bilet i anulowanie go. Po kilku dniach dostałam wiadomość, że pieniądze zostaną zwrócone ale moja rezerwacja ( ta druga ) także została anulowana. Wiec aktualnie nie mam jak dojechać w wyznaczone miejsce i muszę pisać kolejny formularz o zwrócenie pieniędzy. Ceny zachęcają, podróży nie mogę ocenić bo do niej nie doszło. Ogólnie nie polecam
    ZaletyCeny
  • ~Aurelia / 2022-08-26 18:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus na trasie Mrzeżyno Warszawa, 26.08.2022. Kierowca, który jechał do Bydgoszczy tak fatalnie jechał, że wszystkie dzieci się pochorowały. Nie zatrzymał się na ani jednym przystanku, na których planowane były krótkie przerwy. Przy 32stopniowym upale i jeden i drugi kierowca wyłączał klimatyzację Przy pełnym autobusie można było się udusić. Nie polecam.
  • ~Barbara / 2023-07-28 10:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróżuje z Gdańska do Katowice ,na bilecie rezerwacja miejsc lecz fizycznie takich numerów autokar nie posiada , więc razem z mężem na każdym przystanku zmieniamy miejsce , ja z jednej stronych a on z drugiej strony autobusu , kierowcy rozkładają ręce i mówią siadać gdzie wolne . Jestem zawiedziona jadąc tyle godzin , skacząc po autobusie.
  • ~Bartek / 2025-05-13 18:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety mój przejazd opóźnił się o 1h 52 minuty. w trakcie oczekiwania na autobus 3 krotnie zmieniono godzinę przyjazdu autobusu, w końcu zdecydowaliśmy się wybrać inny transport, było blisko północy, kilka godzin od domu. Flixbus nie chciał zwrócić pieniędzy za opóźniony przejazd, broniąc się, że nie musieliśmy czekać 2h tylko 1h 52 minuty. Nigdy więcej.
    WadyPowiadomienie o blisko 2h opóźnieniu nocnego autobusu niecałe 30 minut przed przyjazdem. Brak możliwości zwrotu za opóźniony przyjazd. Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam.
  • ~Bartlomiej / 2025-08-08 07:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Kurs krakow warszawa odjazd godz 2.dnia 8.08. bus faktycznie odjechal o 2.40. bo zmiennik kierowcy zaspał.Oczekuje rekompensaty za opoznienie.
    ZaletyCzysto
    WadyJak wyzej
  • ~Basia / 2025-06-13 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Rezerwacja i zmiana biletu to jakaś porażka. Niedziela brak kontaktu z biurem obsługi klienta, infolinii, czatu. Opłata pobrana za rezerwację i za dopłatę na inny kurs ale biletu brak. Reklamacja to wyuczone regułki nie mające odpowiedzi na zadane pytania. Kłamstwa nie mające pokrycia że opoźnienie autobusu , którego nie było. W końcu ignorancja i brak odpowiedzi na Emile. Telefoniczna rozmowa tak przekażemy sprawę do działu prawnego i na tym koniec. Brak poszanowania pasażera który zawarł umowę o przewóz. Dochodzenie prawdy i odzyskanie pieniędzy niemożliwe. To był ostatni raz kiedy skorzystałam z usług Flixbusa.
    WadyZły system rezerwacji kupna biletu tylko w sieci brak kontaktu zwłaszcza w niedzielę z obsługą klienta. Brak poszanowania pasażera składającego reklamację.
  • ~Beata / 2019-06-10 12:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona przewozem: kilkugodzinne opoznienia, przejazd z Pragi do Wroclawia uliczkami z ograniczeniem 30km/h, non stop przystanki, kierowca trzęsie jak dzik, a w kiblu nie ma papieru.
    Taka sytuacja byla w obie strony, co NIE bylo spowodowane trudnymi warunkami na drodze. Bardzo nie polecam. Bardzo.
  • ~Bolek / 2019-05-24 18:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Stan autobusu beznadziejny, w stronę Zakopanego hamulce się zacinały i kilka razy stawaliśmy, w autobusie szyba przednia gdzie siadają pasażerowie pęknięta strach jechać żeby nie rozsypała się i nie poleciała na człowieka. Wracają z Zakopanego niemiła obsługa, autobus przyjechał opóźniony do Zakopanego i po trasie nie było kierowcy zamiennika i trzeba było czekać. Autobus nieposprzątany. NIE POLECAM!
  • ~Bydgoszczanka / 2021-08-02 07:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Z całego serca NIE POLECAM. Podróż odbyłam z Mielna do Bydgoszczy z 3 dzieci. Kierowcy bardzo nie odpowiedzialni,jechali bardzo szybko, jakby się z kimś ścigali albo wieźli świetnie na uboj ???? a do tego na reakcje GPS że są dwie drogi kierowca wybrał tę drugą, żeby sprawdzić jaka jest. I z tego co zauwazylam jechali dalej Bez GPS. Jechaliśmy bardzo szybko przez lasy i wioski, wąskie ulice. Dopiero kierowca zwolnił jak wywaliło autokar w górę i uderzył przodem o ulice, aż serce wszystkim stanęło a co niektórzy nawet zaczęli przeliklinac. ???????????? Wtedy dopiero Pan Kierowca włączył nawigację. A drugi stwierdził cytuje"bedziemy mówić że nawigacja tak poprowadzila" chyba sobie sprawy nie zdawali ze ludzie siedziacy za nimi wszystko słyszą.???????? A poza tym całą drogę opowiadali sobie kawały, nie zwaracajac uwagi na zakręty, hamowal w ostatniej chwili. Podróż była tragiczna.
  • ~daere / 2018-04-02 12:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak rezerwacji miejsc, zmiana rezerwacji przez firmę bez zgody klienta, spóźnienia, droższe bilety niż to było w PB. Bardzo nie polecam tej firmy.
  • ~Daniel / 2025-08-03 21:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Jadąc z Elbląga do Legnicy miałem przesiadkę w Warszawie opóźnienie było 4 minuty autobus do Legnicy nie poczekał , musiałem dostać się Do Belgii oczywiście znowu z przesiadkami no i w Holandii opóźnienie kilka minut a autobus który nawiał którym miałem jechać . To jest dramat po prostu jeden wielki kibel nigdy więcej
  • ~Dominik / 2019-09-04 14:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem bilet z Venlo do Paryza odjazd 13.30 z Venlo o 13.40 podjechał na stanowisko odjazdów flixbus kierowca zeskanowal bilet i zaprosił do busa. Po paru godzinach dojechał do Hagi gdzie zakończył podróż. Na moje pytanie dlaczego nie jedziemy dalej rzucił się na mnie, pobił i wyrzucił siła z busa. Zadzwoniłem na infolinię tam dowiedziałem się że kierowca wpuścił mnie nie do tego busa na który miałem bilet, choć go zeskanowal i to nie ich problem że zostałem pobity i wyrzucony z busa w Hadze zamiast być dowiezionym do Paryza.
  • ~donna / 2019-05-07 15:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak jakiejkolwiek ochrony bagażu oddanego do schowka oraz bark pomocy w przypadku kradzieży czy innych problemów. Biuro obsługi na bardzo niskim poziomie, nie zapewni wsparcia w czasie podróży, korespondencja w sprawach spornych typu kopiuj-wklej. Nie polecam, a jeśli już ktoś musi to radzę: BEZ BAGAŻU!
    Zaletynikłe
    Wadykradzieże, brak pomocy dla pasażera, polityka unikania odpowiedzialności
  • ~Dorota / 2022-07-23 09:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam dzisiaj autobus z Warszawą Zachodnia do zakopanego miał być 23.59 a przyjechał 00.40 tyle czasu opóźnienia bez żadnej zupełnie informacji itp .Płaci się tyle pieniędzy za bilety i miejsca a z waszej strony żadnych informacji masakra !!!!!!
    ZaletyCzęsto jeździ
    WadyOpóźnienia brak informacji żadnych drogo
  • ~Edyta / 2018-10-02 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny biletu za 29zl minimum? W Polskim busie kupowałam za 12-19zl z Wawy do Rzeszowa. Muszę dopłacać do biletu jeżeli wsiadam w Warszawie Centrum, bo już Warszawa przystanek wcześniej jest niższa cena biletu. Wifi działa gorzej lub czasami wgl. Nie mogę zarezerwować miejsca, siadasz gdzie wolne...
    Zalety-klima
    Wady-wifi urywające zasięg
    - drogie bilety
    - dopłata za wyjazd z tego samego miasta, a innego przystanku
    - twarde siedzenia, mało miejsca
    -brak możliwości zarezerwowania miejsca
    -
    -
  • ~Eivor / 2023-07-12 20:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Smród z kibla, mega opóźnienie , kierowcy pala fajki w trakcie jazdy
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Elina / 2022-08-13 15:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Na pewno będę unikać tej opcji transportu. Moje i córki miejsce było zajęte przez osoby z Ukrainy nie posiadające nawet biletu by ustalić jakie mają miejsca. Miałam miejsce wraz z córką,,która będąc po operacji kręgosłupa 4 miesiące temu wymaga czasem zmiany pozycji i musi się położyć na moich kolanach. Zajęłysmy inne miejsca ale inni podróżni nas wyprosili bo to ich miejsce. Wychodzi na to,że tylko nas przesadzono. A reakcja kierowcy "jak pani się nie podoba to niech pani nie jedzie " była oburzająca! Przesadzalysmy się kilka razy w czasie podróży bo na każdym przystanku ktoś wsiadał mając swoje wyznaczone miejsce. Było to upokarzające i na pewno będę się wzbraniać przed tym transportem. Polak stał się obywatelem drugiej kategorii we własnym kraju. Takim traktowaniem sprawiają,że człowiek staje się wrogo nastawiony do "nowych"obywateli Polski.
    ZaletyCzysto. Nowoczesny autokar.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5595
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173