strona 80 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
-
~ Paula / 2019-06-30 01:54Ocena: 1.75 / 5
Skandal ! Brak numeracji bagazowe! j Zero kontroli kierowcow nad bagazami ! I kradna bagaże. W nocnych autobusach zezwolenie na picie i przed autobusem i w autobusie !zero reakcji! Nawet po zwracaniu uwagi! Strach jechac ! Zero informacji od kierowcy gdzie jestescie , kiedy przystanek, o przesiadce nie mowiąc. ! Traktowanie pasażerów gorzej biż bydło ! NIE POLECAM ! -
-
~#1009859138 / 2018-09-26 20:57Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam korzystania z FLIXBUS, jeżeli podróż odbywa się z przesiadką autokarami tej firmy. W przypadku opóźnienia autokaru na pierwszym odcinku następny autokar z łączonego biletu nie zaczeka, nawet jeżeli to będzie 10 min czekania, i nawet jeżeli ten autokar jest ostatnim autokarem do miejsca docelowego w tym dniu.
PKP i inni przewoźnicy sa zdecydowanie bardziej elastyczni i przyjaźni pasażerom w wym aspekcie.
Doświadczyłem
Podaję numer rezerwacji #1009859138 - w tej podróży musiałem noc spędzić w Krakowie i dojechać PKP z Katowic do Lublina dopiero o 9:35 (zamiast 23:10 poprzedniego dnia).Zaletynie doświadczyłemWadynieczekanie na pasażera kolejnego autokaru z łączonego biletu, niewywiązanie się z obietnicy informacji o alternatywach w sytuacji opóźnienia, nie reagowanie na wpis na stronie kontaktowej -
~Adam / 2019-01-23 03:39Ocena: 1.75 / 5
Klapa totalna nie polecam WC w żadnym autobusie nie działa kierowca twierdził że zepsute a prawa jest nikt nie opróżnia pojemników , opróżnia co chwilę jest usterka , przewoźnik jest z zagranicy olewa podróżnych. ZaletyNie maWadyDuże -
~Adam / 2022-10-13 15:19Ocena: 1.75 / 5
Trasa Nicea - Genova 13-10-2022 - bus do Bukaresztu- brak klimatyzacji- duża liczba osób beż rezerwacji robiącą awanturę jak przychodzi się na swoje miejsce. Po pytaniu do kierowcy o co chodzi przesadza byłe gdzie i wycisza sytuację aż przyjdzie ktoś nowy. Toaleta niedostępna
-
~Adam / 2023-09-09 21:44Ocena: 1.75 / 5
Brak punktualności i brak możliwości informacji Dodatkowo nic w autobusie nie działa włączając klimatyzacje ZaletyBrakWadyJakoś usługi do ceny -
~Agata / 2018-12-27 23:25Ocena: 1.75 / 5
Po podróży świątecznej Wrocław - Warszawa - Wrocław całkowicie zgzdadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami , więc nie ma sensu się powtarzać ! MASAKRA ! ZaletyZeroWadyWcześniej wymienione -
~Agnieszka / 2019-04-07 21:19Ocena: 1.75 / 5
Źle opisane bilety. Nie ma określonego stanowiska odjazdu, przez co wielu pasażerów czekało na złym stanowisku i przegapiło odjazd. Jednak do napisania opini zmusiła mnie inna sytuacja. Bilety kupione przez aplikacje, aktywne. W momencie skanowania kodu QR przez kierowcę wyskakuje informacja ‚sprawdź rezerwacje’. Okazało się że nie znajduje się na liście rezerwacji. Na infolini powiedziano ze należy kupić jeszcze raz bilety, a wejść do autobusu nie możemy, ponieważ nawet gdyby Pani nad teraz wpisała to by system nie zdążył przetworzyć. U kierowcy brak takiej możliwości, a do odjazdu 10 minut. W ten sposób zostałam zmuszona do podjechania następnym busem. Zdecydowanie już nigdy nie skorzystam z usług Flixbusa. -
~Agunia / 2022-04-18 09:41Ocena: 1.75 / 5
Duże opóźnienia lub odwołanie podróży w ostatniej chwili WadyCiasno, WC często nie działa -
-
~Aisab / 2024-03-08 16:09Ocena: 1.75 / 5
Wczoraj wracałam z Kudowy kierowca był pijany przekraczał prędkość na szczęście złapała Go policja ale opóźnienie autobusu było prawie 3 godziny, poniosłam dodatkowe koszty za panaromiczne miejsca a pijany kierowca kazał siadać tam gdzie jest wolne miejsce to panaromiczne było już zajęte ZaletyPijanego kierowcę zabrała policjaWadyPijany kierowca -
~Ala / 2022-08-26 20:45Ocena: 1.75 / 5
Dzisiejsza podróż z Łodzi do Warszawy. Dostaliśmy sms że podjedzie inny bus zamiast flixbusa. Zastępczy autobus spóźnił się 20 minut, po czym gdy wszyscy już usiedli po 10 minutach okazało się, że autobus ma usterkę i musimy czekać 40 minut na serwis. Koniec końców, autobus czekał na serwis ponad 5 godzin i finalnie pojechałam innym flixbusem do Warszawy (odjeżdżał z Łodzi o 18:40, miał prawie 20 minut opóźnienia bo jakże by inaczej). Porażka na całej lini. Sytuację ratował tylko przemiły kierowca. Nie polecam flixbusa komuś kto ma napięty plan podróży bo awarie i spóźnienia to chleb powszechni w tej firmie. ZaletyMiły i pomocny kierowcaWadyBardzo duże opóźnienia Brak zapewnionych alternatyw Brak autobusów zastępczych CAŁKOWITY BRAK MOŻLIWOŚCI DODZWONIENIA SIĘ NA INFOLINIE -
~Alicja / 2023-07-16 16:39Ocena: 1.75 / 5
nie udało się nam kupić biletów przez telefon-nie działał system flixbus (strona danych pasażerów)-próbowałam kupić bilety przez kilka dni z góry ( więc również traktuje to jako problem ze strony firmy) , postanowiłam kupić bilety w autokarze. z jakiegoś powodu bilety u kierowcy były 15 zł drożej, do tego jeszcze u nich drukarka nie działała. Kierowca chamski i arogancki - na pytania odpowiadał z nieukrywającym zdenerwowaniem i brakiem podstawowej kultury osobistej.
Firmie czas pomyśleć o szkoleniu dla swoich kierowców pod nazwą " Praca z klientem" i "kultura osobista" albo przynajmniej "dojrzałość".
dość dobry kiedyś przewoźnik się staje jakimś burdelem. sam czas zadbać o własne opinie!!!!!!Zaletydobre autokaryWadychamstwo
brak odpowiednej pracy z klientem -
~Alina / 2024-08-21 16:15Ocena: 1.75 / 5
Miałam bilety na autobus Warszawa-Łódż o 21:00, 25min przed planowanym wyjazdem dostałam wiadomosc od flexbus:
Linia N1300 jest opóźniona o 91 min. Przewidywany czas przyjazdu może ulec zmianie w dowolnym momencie. Więcej informacji: https://flixl.ink/s54gq
Oczywiście musiałam znaleźć inny transport. Bo zależało mi na powrocie do domu nie o 1:00 w nocy. Znalazłam się pociąg.
Później napisałam na flexbus w tej sprawie, na co dostałam odpowiedź, że zgodnie z reglaminem, nie muszą zwrócić pieniędzy jeżeli opóźnienie autobusu nie przekracza 120min.
Uważam, że tak być nie powinno.
Flexbus oferuje mnóstwo przejazdów i sprzedaje bilety. Klient kupuje bilet na konkretny czas. Jeseli firma z jakiegoś powodu ci nie może udzielić opłacono usługę (przejazd z p. A w p.B) w wyznaczony czas, to powinno być odszkodowanie. Flexbus jednak sądzi, że do 120min czasu klijenta nie zasługują na uwagę i tym bardziej na odszkodowanie. -
~alla / 2018-06-02 19:10Ocena: 1.75 / 5
Poznań Gdańsk 26.V opóźnienie powyżej 4 godzin, Poznań Gdańsk 2 czerwca opóźnienie min 100 min, kierowcy gburowaci, bezczelne odpowiedzi na poziomie kryminalistów z rynsztoka, fetor z toalet, zdezelowane autobusy /gasnący silnik na każdym skrzyżowaniu/, zdewastowane wnętrze , uszkodzone fotele, nie działające pasy bezpieczeństwa... polski bus nie był idealny ale teraz to jakaś porażka i poziom obsługi jak w krajach 3 świata..NIE POLECAM a obsługi pasażerów niech się uczą od np. Voyager Gorlice... ZaletyżadneWadywile , na samą myśl można popaść w nerwicę -
~Ami / 2022-08-03 17:39Ocena: 1.75 / 5
Mimo rezerwacji miejsca i dodatkowej opłaty za konkretne, trzeba toczyć walkę z pasażerami, bo kierowcy kaźą siadać, gdzie kto chce. Poza tym zamykają toaletę. To kara za złe zachowanie i budzenie w niej. Do tego nie zatrzymują się, by można było skorzystać z publicznej. XXI wiek i łamanie praw człowieka. -
~Aneta / 2019-08-12 07:01Ocena: 1.75 / 5
Gdy rezerwowałam bilet na stronce nie było opcji aby zarezerwować miejscówkę,po czym okazało się że niektórzy owe miejscówki mają zarezerwowane i lataliśmy po całym autokarze co przystanek żeby znaleźć miejsce.Obsługa bardzo nie przyjemna ,zero pomocy,opryskliwa.Nie polecam .Miał to być fajny urlop A już początek okazał się porażką WadyZła organizacja,kiepska obsługa -
~Aneta / 2023-09-07 19:00Ocena: 1.75 / 5
Autobus opóźniony pół godziny. Kierowca przybrał sobie jako pierwszy język ukraiński, drugi angielski. Chciałabym przypomnieć, że jesteśmy w Polsce... -
-
~Ania / 2019-10-21 14:02Ocena: 1.75 / 5
Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że tak, pozytywnie rozpatrzono mój wniosek i pieniądze zostaną przelane na moje konto w ciągu 4 tygodni. Jutro mija 7 tydzień nie mam pieniędzy na koncie, ślę maile do FIXBUSA oni twierdzą że pieniądze zostały przelane i tyle. Dziś kolejne maile w załączeniu przesłałam wyciąg z mojego konta na dowód iż nie otrzymałam tych pieniędzy i nadal nic. Nie dość że zepsuli mi wyjazd nad morze do którego nie doszło to jeszcze masa nerwów i nadal nie mam zwrotu pieniędzy. Ta firma to jakaś masakra!!! -
~Anička / 2023-04-23 16:07Ocena: 1.75 / 5
Beznadzieja. Wielokrotnie zarezerwowałam miejsce na tzw panoramie a jak wysiadałam to co się okazało ?! Że nie można skorzystać bo jak to nazwał przewoźnik „to jest miejsce służbowe”…. Tylko nie rozumiem czemu jest dostępna panorama do zarezerwowania ?! Ludzie płacą a nie mogą skorzystać.. przez jakiś czas były dostępne FlixBusy z czeskiej Pragi bezpośrednio do Lublina a potem wycofali. Jak pisałam do nich dlaczego wycofali to nie potrafili podać powodu. Nienawidzę FlixBusa z całego serca -
~Anna / 2018-08-11 17:11Ocena: 1.75 / 5
Firma robi wszystko by nie oddawać pieniędzy za anulowane rezerwace. Musiałam zmienić rezerwację na inne daty, otrzymałam bon z którego czesci skorzystałam bo mi się spieszylo, i to był juz pretekst do odmówienia mi zwrotu pozostałej kwoty. Dla mnie to problem, bo rzadko korzystam z autobusów. Polski Bus stawiał sprawę uczciwiej, bo była opłata manipulacyjna za zmianę rezerwacji, ale nikt nikogo nie naciągał i nie przywłaszczał sobie cudzych pieniędzy. Nie polecam. -
~Anna / 2019-05-19 10:39Ocena: 1.75 / 5
Przystanek w Zabrzu w stronę Krakowa i Warszawy jest źle oznaczony, na mapie Google i na samej stronie Flixbusa. Czekałam na autobus w wyznaczonym miejscu, a gdy zbliżała się godzina przyjazdu - zadzwoniłam do obsługi klienta, aby upewnić się, że stoję w dobrym miejscu. Okazało się, że wspomniany przystanek jest, jak to określiła pani z obsługi klienta - "spornym". Jest źle oznaczony i stałam w nieodpowiednim miejscu. Autobus w tym czasie odjechał. Byłam jedyną osobą wsiadającą na tym przystanku - pytam się: po co podaje się Flixbusowi nr telefonu? Okazuje się, że chyba tylko dla jakichś zgód marketingowych, ale żeby zadzwonić do jedynego pasażera na "spornym", źle oznaczonym przystanku i poinformować go o tym - to już nie. Powinni tak robić do momentu właściwego oznaczenia przystanku na mapie. Przy kolejnej rozmowie z obsługą klienta, dowiedziałam się od pana, że to moja wina, bo się spóźniłam. Pewnie, spóźniłam się stojąc 15 minut przed odjazdem na przystanku, który oznaczyli na mapie na swojej stronie. Już nie skorzystam z "usług" tego przewoźnika. Wadyzłe oznaczenie przystanku, fatalna organizacja
strona 80 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
