strona 80 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
-
~Jan z Kolna / 2023-04-03 13:55
W autobusie syf, kierownica nie umiał porozumieć się z pasażerem który zgubił telefon przy lotnisku w Modlinie /język/! Jechał nerwowo, ciągle przyspieszał i hamował. Raz zahamowal tak, że ludziom pospadały bagaże /tuż za Modlinem/. Nie był zainteresowany pomocą ludziom starszym, którzy wsiadali na przystanku w Ciechocinku. Powyższa informacja dotyczy przejazdu z Ciechocinka do Warszawy w dniu 3.04.2023 r. Z godziny 10.15
Zgadzam się z opinią, że Ci kierowcy pracują tu za karę! -
-
~Joanna / 2020-02-08 17:53
Wykupiłam dziadkowi bilet Gdańsk- Warszawa niestety dziadek jako osoba starsza nie ma wypasionego telefonu żeby mieć bilet ani komputera w domu żeby sobie go wydrukować . Miał jest jedynie numer rezerwacji który mu podałam do tej pory nie było większych problemów dziś dziadek nie został wpuszczony do autobusu i tak został na dworcu w Gdańsku. Standard państwa przewozu po połączeniu polskiego busa z flix busem mocno spadł . Na szczęście ja już z niego korzystać nie będę. -
~John / 2022-07-17 19:55
Trasa z Zakopanego do Krakowa to jakaś tragedia. Kierowca to jakiś niewychowany gbur, obcokrajowca wkładał walizkę w Zakopanem a kierowca do niego krzyczy do niego "gdzie Pan jedzie? Gdzie jedziesz pytam sie!?" a ten "sorry I don't understand, na co kierowca do niego K.rwa kretyn". Pomijając kierowcę który w czasie trasy klnal na każde światła i każdego powolnego kierowcę to autobus się spóźnił o 40 minut, toaleta brudna jak nie wiem co. Kupiłem miejsca które miały być z szyba paranomiczna z przodu autobusu na pierwszych miejscach, owszem były miejsca z przodu ale autobus zwykły i nic nie było widać. To nasz pierwszy i ostatni raz z Flexbus. ZaletyBrakWady-Klima to zwykły nawiew.
-Kierowcy o bardzo niskiej kulturze osobistej.
-Opóźnienia
-Płacisz za miejsca z przodu z szyba paranomiczna na 1 piętrze a przyjeżdża śmierdzący, zarzygany autobus bez klimy. -
~Jolanta / 2018-05-14 15:59
05.05.2018, godz. 16.45 z Poznania do Łodzi. Uszkodzony podnóżek i podłokietnik. W trakcie podróży, na górnym pokładzie, spadła z sufitu listwa maskująca diody. Potworny fetor z toalety. -
~Jozef / 2022-08-12 07:09
Kurs z Ustronia Morskiego do Katowic Autobus podnajety od jakiejś pseudofiremki. Planowaliśmy wysiąść w Gliwicach, jednak kierowca postanowił się tam nie zatrzymać (pomimo, że miał tam zaplanowany przystanek). Strasznie chamski typ jeszcze do Zabrza, gdzie łaskawie nas wypuścił, strzelał fochami. Straciliśmy dodatkowe 100 zł na taksówkę która musiała do nas dojechać. Autobus niewygodny, chlew w ubikacji, papier toaletowy mokry, Wi-Fi bez dostępu do internetu. Jedna wielka katastrofa. -
~jpg / 2023-01-07 12:11
Nie można zabierać zwierząt. Polska 21 wiek. Nie będę korzystać z usług, bo przez to nie mam nawet takiej możliwości.
Ciekawe jakie to względy bezpieczeństwa uniemożliwiają podróże, skoro pkp i komunikacja miejska dopuszcza podróże. -
~Julia / 2019-09-10 19:02
Przede wszystkim oszuści. Zapłaciliśmy za bilet, a autobus w ogóle nie przyjechał. Nie zwrócono nam pieniędzy kłamiąc, że transport się spóźnił 17 min. Oczywiście to bzdura, bo czekaliśmy na przystanku ponad pół godz. Dodam, że nie dostaliśmy wówczas SMSa z informacją o opóźnieniu, więc to też o czymś świadczy. Pomijając bałagan jaki panuje w tej firmie i brak szacunku dla klienta, zastanawiam się, jakim prawem PRZYWŁASZCZAJĄ SOBIE PIENIĄDZE ZA NIEWYKONANĄ USŁUGĘ. Szczerze odradzam Flixbusa. Wadyprzywłaszczają sobie pieniądze za niewykonaną usługę
nie szanują i oszukują klientów
autobusy spóźniają się lub w ogóle nie przyjeżdżają -
~Justyna / 2019-08-19 11:57
Z zewnątrz bez zarzutu...natomiast w środku na dzień dobry odrzuca Cię smród z toalety, który towarzyszy Ci przez całą drogę...U mnie to jakieś 16 godzin...obsługa nie miła. Torbami rzucają jak workami trocin.. Brak wody i papieru sprawia że całą drogę miałam odruch wymioty...Moja trasa to Werona docelowo Kóln ... ZaletyTanioWadyOpisałam -
-
~Justyna / 2024-07-21 22:39
Zakupiliśmy bilety z rezerwacją miejsc na 4 połączenia z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem
Przed wyjazdem trzy dni zmieniono wszystkie cztery połączenia i odmówiono wyznaczenia nowych miejsc, co wsiadł ktoś z rezerwacją trzeba było się przesiadać
Spowodowało to konieczność przeorganizowania reszty podróży i anulowania innych biletów ze stratą finansową dla nas
Jeden z autobusów się spóźnił i nie było wiadomo ile trzeba było stać w słońcu i czekać bo może akurat podjedzieZaletyRewelacyjni i bardzo pomocni kierowcyWadyZmiany rezerwacji niewiele przed wyjazdem
Spóźnienia bez informacji o której konkretnie będzie autobus
Infolinia czynna tylko w dni robocze do godziny 17:00 -
~k_bad / 2021-09-25 09:40
Podróż z Paryża do Łodzi to jakiś koszmar brak postojów na stacjach benzynowych w celu skorzystania z toalety, a jeśli było tankowanie kierowca nie chciał wypuścić pasażerów.
Porównując jazdę Flixbusem na tej trasie i Sindbadem to przepaść.
W Sindbadzie nie dość że taniej o ponad 100zł to co kilka godzin stewardesa proponuje kawę lub czekoladę -
~Ka / 2023-02-01 15:54
wykupilam bilet Berlin - Lodz wraz z rezerwacja miejsc (tuz za kierowca) dla siebie i dla syna. Prowadzacy pojazdem odmowil mi mozliwosci zajecia tych miejsc twierdzac ze dla dziecka powinnam posiadac fotelik. Byl wyjatkowo nieuprzejmy (delikatnie ujmujac). Oczywiscie nie ma zadnego przepisu mowiacego o tym iz 7 latek musi podrozowac na jakimkolwiek miejscu w foteliku.w momencie kiedy powolalam sie na regulamin oraz na fakt iz na tych miejscach juz jezdzilismy nakazal mi zaprzestac dyskusji oraz poszukac sobie innego miejsca. Oczywiscie wi-fi brak. Kultura kierowcy - dramat.
To byla moja ostatnia wycieczka z ta firma.Zaletyczyste sprawne autobusyWadykultura obslugi, -
~Kacper / 2023-02-19 13:48
Beznadzieja!!!!
W toalecie było brudno jak weszlem, ale nie poszedłem tego zgłosił. Po chwili jednak pan, który operował tym,, FLIX BUSEM" stwierdził że to ja pobrudxilem I groził mi że jeżeli nie posprzątam to będę płacił za ekipę sprzątającą!
Niedorzeczność.ZaletyNiezbyt szeroką oferta, ale zawsze więcej niż bus w mieście.WadyReszta -
~Kamila / 2024-08-11 08:49
Popsute siedzenie, popsuta toaleta, nawet zasłonka w oknie rozwalona
Nigdy więcej już nie pojadę z tą firmą. Ten smród z toalety na długo zostanie w pamięci.ZaletyCena -
~Kamila Karina / 2018-11-22 23:08
Jeżdżę raz na jakiś czas na trasie Warszawa-Poznań, nie ma opóźnień , ale bez do cholery jak może nie być ogrzewania w zimę ? Wszyscy siedzą ubrani po uszy !!!!!! Kpina -
~Kamol / 2023-08-04 07:44
Brak kultury u kierowcow, kierowcy pomagają z łaską. Nie polecam nie przyjazna atmosfera w autokarze. ZaletyBrak -
~kapucyn / 2022-08-15 19:20
Obsługa to jest jakiś dramat. Kupiłem bilet, nie dostałem potwierdzenia. Napisałem wniosek o zwrot pieniędzy, po czym odpisali, że znaleźli bilet i wysłali go ponownie. Dalej nic nie dostałem. Odpisałem na maila i dostałem informację, że mail nie dotarł, bo mają pełną skrzynkę XDDD Hajsu i biletu dalej nie ma. Cyrk !!! -
-
~Karolina / 2019-10-15 19:52
Obsługa klienta poziom 0, na fakturę czekam od miesiąca, podają terminy realizacji, a później się z niej nie wywiązują. mówię, żeby Pani dopisała na stronie, bądź informowała klientów, że nie ma możliwości wydania faktury do zakupionego biletu, a ona na to, że przecież kiedyś wydadzą. Pytam zatem kiedy, bo za delegację bę∂ę musiała zapłacić sama, na co ona odpowiada - w najkrótszym możliwym terminie!!!! Powiedzcie to przełożonemu :D więcej nie skorzystam ZaletycenaWadywszystko inne -
~Katarzyna / 2023-08-23 13:51
Przejazd Warszawa Haga. Środek lata, autokar beż klimy, fitel złamany, spóżniony, wykupione miejsce zajęte. Nie polecam -
~Kij na flixbus / 2024-02-13 16:47
Autobus spóźniony 3 godziny, firma nie poczuwa się do odpowiedzialności i rekompensaty powołując się na siłę wyższą.
Przeczy sama sobie w przepisach.
Czekałem z dwójką małych dzieci 3 godziny na dworcu, opóźnienie miało być poniżej dwóch godzin, więc czekaliśmy. Autobus przyjechał po trzech, a aplikacja pokazywała że podróż już rozpoczęta co ma zapewnie stworzyć podstawę do odrzucania wniosków o odszkodowanie. Następnie w czasie przyjazdu, kiedy zostało nam jeszcze 100km do celu, aplikacja trimfalnie obwieściła - Twoja podróż dobiegła końca, uniemożliwiając zrobienie screenshotu.
Firma nie chciała zwrócić pieniędzy za toaletę i za kanapki które kupiliśmy na dworcu mówiąc że musi mieć paragon, bo przecież moglibyśmy wydać na coś innego. No oczywiście, płatnik na koncie nazywa się Toaleta Dworcowa, to co tam kupowałem, zakupy na cały tydzień. Jednym słowem absurd, brak zrozumienia i brak chęci rekompensaty. Nigdy więcej nie skorzystam i odradzam każdemu.Zaletywygodna aplikacjaWadyaplikacja która kłamie, obsługa, przepisy, niechęć do naprawy błędu -
~Klara / 2023-04-25 09:09
Firma wprowadza w błąd w swoim systemie internetowym-sprzedazy biletów.Manipulacja i naciąganie.Zglaszane problemy nie są rozwiązywane.Liczy się dla nich tylko pieniądz..
strona 80 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »