Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3275 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~fullbeskid / 2019-04-20 22:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Bielska do Wiednia. Tragedia. Jechaliśmy Fixbusem pierwszy raz (i ostatni) Zdawaliśmy sobie sprawę ze autobus jedzie z Krakowa i może nie być wolnych podwójnych miejsc i tak też było. Konieczność budzenia przypadkowych ludzi, żeby się dosiąść. Jak obok siedzi 2 obcych facetów komfort jest zerowy, Bo śpisz wyprostowany, a siedzenia w przypadku mojego wzrostu są mało ergonomiczne. Trasa z Wiednia, już na początku założyłem z żoną, że aby było wygodnie musimy siedzieć razem, przyszliśmy na dworzec 20 minut przed czasem, zajęliśmy jedne z wielu wolnych miejsc. po czym na 3 minuty do odjazdu przychodzą ludzie i mówią że mają rezerwacje na te miejsca. Brak jakiejkolwiek informacji, które miejsce jest zarezerwowane. Znów tułaczka i oddzielne siedzenie. Przystanek Bratysława i powtórka z rozrywki, moja żona musiała się przenieść powtórnie.
    Patologia!!!
    Wadybrak informacji o zarezerwowanych miejscach
  • ~Gabi / 2024-07-01 23:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Łodzi do Katowic 1 lipca... kierowca opryskliwy i nie przyjemny, jednym słowem buc !!!????..
    ZaletyBrak opóźnienia
    WadyStanowczo wadą jest kietowca który prowadził autokar...
  • ~Gosza / 2019-05-06 10:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Flixbus na pewno nie jest stworzony dla klienta. Aplikacja która się psuję i zawiesza, czasami kupuje bilety na inny dzień (myli 4 z 14,) poniedziałek za tydzień z dzisiejszym poniedziałkiem. Kiedy była burza tak zwariowała aplikacja, że miałam dwa bilety kupione, ale w żadnym nie mogłam wsiąść. Na autobus czekałam 1,5 h w deszczu, po czym kierowca z zimną krwią powiedział że mnie nie weźmie. Wracałam do dziecka, płakałam, nie było możliwości kupienia biletu u kierowcy, a przez to że autobus był spóźniony nie można było kupić aktualnego biletu na kurs. Ponadto autobus był cały pusty... Flixbus w Polsce chyba nie wie jak się robi biznes i dba o klienta...
    ZaletyNowoczesne wnetrze
    WadyPsującą się aplikacja, brak kupienia biletu u kierowcy, chamstwo, duże opóźnienia
  • ~Gregory / 2019-03-23 19:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Głośno/szum nawiewu/ niewygodne siedzenia, zimno, nikomu nie polecam. Pierwszy i ostatni raz jechałem z Flixbus
  • ~gti4 / 2019-08-20 17:33
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie mogliśmy wrócić z urlopu. Usunęli moją i żony rezerwację w autobusie i w zamian za to bez pytania przepisali nas na inny termin. W rezultacie spóźniłem się do pracy o jeden dzień poniosłem duże koszty powrotu alternatywnego, straciłem realne pieniądze na dodatkowy nocleg i usunięcie rezerwacji innych. Pieniędzy nie oddali tylko zaliczyli sobie jako zaliczkę na przyszłe przejazdy.
    Omijam szerokim łukiem !!!!!!!!!!!!
    Podał bym ich do sądu ale nie chce mi się stawać w Monachium ale może znajdę pełnomocnika prawnego. Na pewno znajdę adres do UOKiK- u i Rzecznika Praw Konsumenta
  • ~Halszka / 2018-07-17 11:51
    Ocena: 1.75 / 5
    KOSZMAR!!!! Brudno, duszno na postoju ( w Łodzi i we Wrocławiu na postoju przed odjazdem) śmierdząco.
    Strasznie ciasno na dole i na górze.
    Komfort jazdy na poziomie minus 5(pięć). Jechałam 3 godziny z Łodzi do Wrocławia i z powrotem, punktualnie
    bo nic złego na szczęście nie wydarzyło się po drodze.
    We Wrocławiu kierowca nie pomógł włożyć walizki do luku choć widać, że mam problem bo chodzę o kuli
    (jestem po operacji kręgosłupa), bagaż nie ciężki, ale było mi niewygodnie- kula upadła, a "pan" poganiał.

    NA PEWNO NIGDY WIĘCEJ .
    ZaletyB R A K
    WadyJ A K W Y Z E J
  • ~Hanna / 2023-06-30 14:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Dzień dobry. Piszę do zarządu firmy Flixbus w Polsce! SOS! Niepiśmienny, nieprofesjonalny kierowca na linii pasażerskiej UE! Mówię o kierowcy autobusu nr WGM 3376G, linia 1335A, 27 czerwca 2023 r. o godzinie 16:40 z Berlina do Bydgoszczy, Polska. Kierowca nie wpuścił mnie do autobusu z moim paszportem Aufenthaltserlaubnis (niemieckie zezwolenie na pobyt). Powiedział, że to dokument wewnętrzny tylko dla Niemiec!!! (nazwał to kartą pobyta) I potrzebował mojego paszportu jako obywatela (nie kraju UE! Mam go w domu z moimi dokumentami i potrzebuję go tylko do wjazdu do kraju urodzenia). Na przejściu granicznym do Polski polscy strażnicy graniczni patrzyli tylko na niemieckie zezwolenie na pobyt - nigdy nie potrzebowali paszportu mojego kraju urodzenia! Ale polski kierowca autobusu już tak!!!

    Komentarz prawnika: "Czy mogę podróżować po Europie z dokumentem pobytowym?
    Czy mogę podróżować po Europie z dokumentem pobytowym? Tak, jeśli jest to zezwolenie na pobyt w kraju europejskim".

    "Wjazd i pobyt w UE są dozwolone, dopóki niemiecki dokument pobytowy jest ważny"
    Możliwe jest podróżowanie poza granice Niemiec, powód opuszczenia Niemiec jest tymczasowy.

    Jestem żoną obywatela Niemiec. Mam zezwolenie na pobyt. Od kiedy Aufenthaltserlaubnis (niemieckie dokument na pobyt) nie jest dokumentem uprawniającym do wjazdu do Polski, kraju UE?!!!!! Wiele razy jeździłem z polskimi i litewskimi kierowcami do Warszawy i z powrotem - nigdy nie miałem żadnych problemów! A teraz miałem ważną podróż - na zakończenie szkoły mojej córki! Dobrze, że było jeszcze trochę czasu. Dojechałem wygodnie następnego dnia. Szanowne kierownictwo FlixBusa! Wasi kierowcy są twarzą firmy! Nie pozwólcie, aby wasi źli pracownicy zrujnowali wasz wizerunek! Powinni mieć prawo jeździć tylko po polskich wsiach, nie dalej!
  • ~hologram / 2018-06-08 18:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Przejazd z Torunia do Krakowa z przystankiem w Łodzi 8 czerwca 2018.

    Po pierwsze - wielkie zamieszanie z miejscami, zarezerwowaliśmy wcześniej swoje, kiedy wsiedliśmy do autokaru oczywiście były zajęte i państwo siedzący na naszych rezerwacjach oburzeni nie chcieli nas puścić, ponieważ „nic nie wiedza o żadnej rezerwacji”, po czym reszta podróżnych zaczęła się burzyć, że nie ma żadnego rezerwowania oraz że oni nie mieli takiej możliwości (?).

    Po drugie komfort jazdy, delikatnie mówiąc, nie jest na najwyższym poziomie. Mało miejsca, jest zbyt ciasno żeby nawet położyć torebkę. Wifi ledwo działa, Klimatyzacja nieodczuwalna, ponieważ było duszno. Droga bardzo się dłużyła, pomimo przycisków nie było możliwości uruchomienia radia. Dodatkowo ludzie chyba celowo zrezygnowali z kąpieli w tym dniu aby umilić klimat jazdy. Poza tym trafiliśmy na dwójkę pań w średnim wieku, które cała trasę nieprzerwanie głośno trajkotały o trywialnych sprawach w taki sposób, że każdy mógł poznać historie ich rodzin. Oczywiście uwagi dotyczące pasażerów nie są winą firmy ale obrazuje to „wygodę” jakiej doświadczyliśmy.

    Po trzecie i za to właśnie wystawiam najniższa ocenę - zachowanie kierowców. Do Łodzi jechało ich dwóch, rozmawiając żywiołowo ze sobą o „strzelaniu z ucha” - to chyba o donoszeniu ;). Po pierwszym przystanku drugi kierowca przyszedł i niemal krzycząc z wielka pogardą kazał mi zabrać torbę z przejscia. Oczywiście zrozumiałam o co mu chodziło, a powodem dla którego torba tam była to przymus trzymania jej blisko, gdzie znajdowało się pożywienie dla mojego chłopaka cukrzyka, a nie miałam gdzie indziej jej położyć. Kierowca był bardzo niemiły, zaskoczyła mnie jego agresywna reakcja, że po prostu bez słowa zaczęłam zabierać torbę. Ten patrząc jak mocuje się z rzeczami powtórzył jeszcze dwa razy, że mam ją zabrać... Zirytowana powiedziałam, żeby na mnie nie krzyczał i że już przecież zabieram, za co zostałam zgromiona wzrokiem i usłyszałam, że nie krzyczy na mnie tylko instruuje... Poczułam się jak śmieć a nie jak pasażer płacący za przejazd i oczekujący minimalnej kultury osobistej ze strony pracownika firmy. Szkoda słów.

    W podsumowaniu dodam, że nigdy nie fatyguje się aby wystawiać negatywne opinie ale tym razem doświadczyłam tak niemiłego i szokujacego zachowania, że postanowiłam podzielić się tym doświadczeniem z osobami, które myślą nad wybraniem FlixBus na swojego przewoźnika - BARDZO ODRADZAM.
  • ~ina / 2019-09-29 09:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Podczas przejazdu Warszawa-Wrocław, wyjazd o 11.30 już drugi raz miała miejsce zmiana kierowców przy stacji benzynowej po zjeździe z drogi S8 na Syców, co powoduje opóźnienie w przybyciu na przystanek Wrocław Pl. Grunwaldzki. Nie rozumiem dlaczego nie można tego zorganizować w Sieradzu, aby uniknąć opóźnień, czas przejazdu i tak jest długi, bez takiej przerwy
    Wadywysokie ceny biletów
  • ~Iwona / 2023-06-25 14:22
    Ocena: 1.75 / 5
    BARDZO, BARDZO ODRADZAM ...

    Chyba wszystko poszło nie tak.
    Jedyne plusy to to,ze autobus przyjechali na czas i dotarł na miejsce na czas. Cala reszta to dramat.
    Kierowcy polscy -opryskliwi,obcesowi,zero ogłady.
    kobieta miała za ciężki bagaż. I rozumiem to. Ale kierowcy podniesiony głos informujący o dopłacie -cóż...
    Kobieta jechała z niemowlakiem. Dziecko przez jakiś czas nie dało sie uspokoić. Kierowca wyszedł i na cały głos "sie przeniesie na gore, bo tu się nie da pracować. "
    Miałam przyjemność jechać na dole ,blisko miejsca, gdzie siedzą kierowcy. Przez cale 17 godzin poznałam ich życiowe historie ,z przerywnikami polskimi włącznie . Nie było muzyki,żeby to zagłuszyła. Nie było dostępu do internetu.Po tych rozmowach czuje, jak gdybym już się z nimi zaprzyjaźniła...:)
    Po dotarciu do celu podroży kierowca oparty o słupek na stacji, spokojnie przyglądał sie, jak mężczyźni skaczą po luku autobusu, by wziąć swoje bagaże. W sumie każdy mógł wziąć dowolny bagaż. Nikt tego nie kontrolował. Totalny nieład.
    Toaleta brudna, bez mydła, bez papieru.
    Dodatkowo kierowca rozmawiał w czasie jazdy -przez telefon.
    Nie wiem czy mogło być gorzej.
    Odradzam szczerze. Kierowcy-kultura osobista -poniżej jakiejkolwiek skali.
    Dalam 1 gwiazdkę,bo nie dało sie dać Żadnej
    ZaletyAutokar z Paryza do Wroclawia-wyjechal o czasie i przyjechal o czasie
    Wadyw opinii.
  • ~Ixi / 2022-06-29 13:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie wiadomo, gdzie jest przystanek flixbus na rondzie Wiatraczna. Ani nie oznaczone ani nie ma zdjęcia samego przystanku na stronie flixbus!!

    Ani jednego gniazda do ładowania telefonu w autobusie, co za wstrętne wprowadzanie w błąd. Kierowca użyczył własnego na szczęście!!!

    BRAK WODY W TOALECIE-SKANDAL,ani w muszli ani w umywalce!!! Zero ręczników papierowych. Wstyd!!!
    ZaletyMyślałam, że zaletą będzie przystanek niedaleko mojego miejsca zamieszkania, problem w tym, że nikt nie wie gdzie on jest!!! Przystanek Wiatraczna jest chyba widmem. Firma flixbus nie pokusiła się choćby o zdjęcie lub naklejki na przystanku, na którym w teorii zabiera pasażerów. Przez dzisiejsze spoznienie autobusu i brak możliwosci dodzwonienia się do BOK (pracuje od 9!!! A autobus o 6!!!!!!) trzy osoby miały dzisiaj, 29.06.2022 masę problemow.
    WadyNIGDY WIĘCEJ!!! Pierwszy i ostatni raz.
  • ~Izabela / 2023-06-08 15:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Beznadzieja kurs Warszawa Suwałki o 12 z minutami,teoretycznie 3 godz 40 minut koszt 90 zeta. W praktyce kurs prawi 5 godzin, warunki normalne, żadnych luksusow, cena 90. Jeśli mam tyle jechać to wolę innych tańszych przewoźników.
  • ~Jaaj / 2024-08-13 17:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Dziś po raz ostatni jadę tym zielonym gównem. Z Gdańska poraz kolejny odjechałam z ponad godzinnym opóźnieniem. Kurs miał trwać 4,5 godziny a jechał ponad 6. Zgroza.
    Odradzam tego przewoźnika, pisząc reklamę słyszę ,że się tylko starają.
    Pieszy kurs z nimi miałam awaryjny, wylądowaliśmy na parkingu przy S 7, zrobił się straszny problem, nie mieli autobusu zastępczego, czekaliśmy na cokolwiek. Po dotarciu do Elbląga wracałam z mężem na własny koszt do Gdyni. Wspaniały Fikssss nie uznał nam reklamacji , zwrot kosztów za przejazd z Elbląga został nie uznany.
    Tak dbają o klienta, odradzam, przestrzegam, na 8 przejazdów jeden był bez zarzutu,
    ZaletyZielone gówno
    WadyBardziej zielone gówno
  • ~Jakub / 2025-08-05 21:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Wczoraj miałem nieprzyjemną sytuację związaną z opóźnieniem autobusu z dziwnówka. Początkowo wedle planu autobus miał odjechać o 22:58, jednak dostałem powiadomienie o opóźnieniu autobusu o 2 godziny. później już bez żadnych powiadomień doszła jeszcze godzina opóźnienia a na samym końcu również bez powiadomien doszło jeszcze pół godziny. Gdybym nie sprawdził to bym czekał na przystanku jak idiota. To nie jest jednak koniec, sumując wszystkie opóźnienia autobus miał odjechać o 02:28 i tak było napisane na stronie. Kiedy wyszedłem z domku żeby iść na przystanek o godzinie 02:08 sprawdziłem stronę i już pojawił się komunikat że o 02:11 autobus odjedzie. Oczywiście żadnej informacji, autobus przejechał zamiast poczekać do godziny która była podana pierwotnie. Skaczą w opóźnieniach z godziny na godzinę i nawet nie informują. Pomijam już katastrofalnie wysoką cenę biletu (169zł), gdzie jadąc pociągiem bez żądnych ulg zapłacicie 80zł.
  • ~Jan z Kolna / 2023-04-03 13:55
    Ocena: 1.75 / 5
    W autobusie syf, kierownica nie umiał porozumieć się z pasażerem który zgubił telefon przy lotnisku w Modlinie /język/! Jechał nerwowo, ciągle przyspieszał i hamował. Raz zahamowal tak, że ludziom pospadały bagaże /tuż za Modlinem/. Nie był zainteresowany pomocą ludziom starszym, którzy wsiadali na przystanku w Ciechocinku. Powyższa informacja dotyczy przejazdu z Ciechocinka do Warszawy w dniu 3.04.2023 r. Z godziny 10.15

    Zgadzam się z opinią, że Ci kierowcy pracują tu za karę!
  • ~Joanna / 2020-02-08 17:53
    Ocena: 1.75 / 5
    Wykupiłam dziadkowi bilet Gdańsk- Warszawa niestety dziadek jako osoba starsza nie ma wypasionego telefonu żeby mieć bilet ani komputera w domu żeby sobie go wydrukować . Miał jest jedynie numer rezerwacji który mu podałam do tej pory nie było większych problemów dziś dziadek nie został wpuszczony do autobusu i tak został na dworcu w Gdańsku. Standard państwa przewozu po połączeniu polskiego busa z flix busem mocno spadł . Na szczęście ja już z niego korzystać nie będę.
  • ~John / 2022-07-17 19:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Trasa z Zakopanego do Krakowa to jakaś tragedia. Kierowca to jakiś niewychowany gbur, obcokrajowca wkładał walizkę w Zakopanem a kierowca do niego krzyczy do niego "gdzie Pan jedzie? Gdzie jedziesz pytam sie!?" a ten "sorry I don't understand, na co kierowca do niego K.rwa kretyn". Pomijając kierowcę który w czasie trasy klnal na każde światła i każdego powolnego kierowcę to autobus się spóźnił o 40 minut, toaleta brudna jak nie wiem co. Kupiłem miejsca które miały być z szyba paranomiczna z przodu autobusu na pierwszych miejscach, owszem były miejsca z przodu ale autobus zwykły i nic nie było widać. To nasz pierwszy i ostatni raz z Flexbus.
    ZaletyBrak
    Wady-Klima to zwykły nawiew.
    -Kierowcy o bardzo niskiej kulturze osobistej.
    -Opóźnienia
    -Płacisz za miejsca z przodu z szyba paranomiczna na 1 piętrze a przyjeżdża śmierdzący, zarzygany autobus bez klimy.
  • ~Jolanta / 2018-05-14 15:59
    Ocena: 1.75 / 5
    05.05.2018, godz. 16.45 z Poznania do Łodzi. Uszkodzony podnóżek i podłokietnik. W trakcie podróży, na górnym pokładzie, spadła z sufitu listwa maskująca diody. Potworny fetor z toalety.
  • ~Jozef / 2022-08-12 07:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Kurs z Ustronia Morskiego do Katowic Autobus podnajety od jakiejś pseudofiremki. Planowaliśmy wysiąść w Gliwicach, jednak kierowca postanowił się tam nie zatrzymać (pomimo, że miał tam zaplanowany przystanek). Strasznie chamski typ jeszcze do Zabrza, gdzie łaskawie nas wypuścił, strzelał fochami. Straciliśmy dodatkowe 100 zł na taksówkę która musiała do nas dojechać. Autobus niewygodny, chlew w ubikacji, papier toaletowy mokry, Wi-Fi bez dostępu do internetu. Jedna wielka katastrofa.
  • ~jpg / 2023-01-07 12:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie można zabierać zwierząt. Polska 21 wiek. Nie będę korzystać z usług, bo przez to nie mam nawet takiej możliwości.
    Ciekawe jakie to względy bezpieczeństwa uniemożliwiają podróże, skoro pkp i komunikacja miejska dopuszcza podróże.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5317
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3275
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 904
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 731
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 364
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077